Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
113
Kommenttia
15273
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suussa+sulavaa+se+oli+-+kieltämättä.+
Joo+mä+kyllä+hiffasin+justiinsa+sen+että+ei+ota+itteensä+sitä+jos+ei+aina+saa+vastakarkkia.+Toteuttaa+sitä+karkin+antamista+omista+haluista+ja+tarpeista+lähtien.+
Ja+sillain+luulisi+kyllä+saavan+sen+vastakarkin+useammin.
28.10.2020 23:05
Vähän+jäisenä+vedettiin+..+en+tohtinut+laittaa+uuniin.+
Jaa,+sä+harrastelet+keikkana+kuskinhommia...
Mä+luin+sen++ketjun+ja+jos+oikeasti+pystyt+antamaan+karkin+ilman+vastakarkkia+niin+olet+todella+fiksu.
28.10.2020 22:48
Juu+ja+esittäisin+että+olen+fiksumpi+kuin+olen...+
Fake+it+till+you+make+it+-+ei+päde+tässä+asiassa.
Paree+olla+rehellisesti+vaan+oma+itsensä..
Joka+niin+tekee,+siis+kopsaa+netistä,++saa+mun+puolesta+tehdä+sitä+ihan+vapaasti.
Kyse+oli+kuitenkin+tuosta+tyylistä+että+viittii+lähteä+etsimään+tollasta+tietoa+ja+pitää+sitä+niin+merkityksellisenä,+vaikka+ketään+ei+kiinnostaisikaan+tilastot.++Myönnän+että+jotkut+viehättyvät+numeroista+ja+tilastoista.+Aika+harva+kuitenkin...++ja+vielä+harvempi+nainen.
Ihailen+asialle+omistautumista+ja+vaivannäköä.+Ja+pelottavaa+siinä+oli+se,+että+vivahti+hieman+fanaattiselle...
28.10.2020 22:32
Eikös+tuosta+kohistu+jo+vuosi+sitten,+tai+jotain+taaksepäin...
Mieti+nyt,+jos+leipä+maksaa+20+cnt,+pihvi+40+snt+ja+juusto+10+snt+ravintolalle+++sähkö+++työvoima+++muut+juoksevat+kulut,+niin+käytännössä+ovat+myyneet+niitä+tappiolla.
28.10.2020 22:16
Inflaatio+nääs.
28.10.2020 22:07
No+pahus..+ensin+mä+olin+kateellinen+ja+nyt+sitten+ihailen..+
Mulla+kun+ei+löydy+yhtään+analyyttistä+luuta+kropasta.++Happy+go+lucky+fiilistelijä...
Toi+sun+faktas+oli+huikea,+jopa+pikkaisen+pelottava.+
Tavallaan+on+helpompaa+olla,+kun+olen+pikkaisen+tyhmä.+Enkä+edes+hauku+itseäni...
28.10.2020 21:44
Sä+taidat+olla+asiamies.
28.10.2020 21:22
Juu+ei+mulla+huolta+olekkaan+ja+mulla+on+jo+jälkikasvu+pukattuna,++on+jo+nuori+aikuinen.+
Siinä+leikissä+meinasi+mennä+henki+molemmilta+ja+suositeltiin+ettei+lisää+pukkais.+
Vika+niitti+tuli+sitten+kun+sairastuin+jokunen+vuosi+sitten.
Mut+kyllä+hypoteettisesti+ajateltuna+mulla+olisi+klinikkageissi+jos+aloituksen+mukainen+tapahtuisi.+
Ymmärtääkseni+äidin+henki+menee+syntymättömän+lapsen+edelle...
28.10.2020 20:48
Hienoa.+Ei+siinä+ole+mitään+pahaa+jos+mies+leipoo+-+leivonnaisia.+Päinvastoin,+sanoisin+sitä+osallistumiseksi.
28.10.2020 20:15
Mutta+sä+ajattelet+hieman+ykskantaisesti..
Minä+esimerkiksi+en+saa+tulla+raskaaksi+terveyteni+takia.+Enkä+ole+tälläinen+tapaus+ainoa+laatuaan.+
Tai+sitten+vaikka+raiskaus...
28.10.2020 20:01
Senkin+voi+pakastaa.+
Ja+mun+ukkoni+ei+leivo.+Ei+edes+turpaan...
Tein+keväällä+poitsulle+sellaisen+20+h+kakun+että+oksat+pois.+Ei+osannut+päättää+halusiko+mansikka-+vai+kinuskikakun.++Joten+tein+sellaisen+vertikaalisesti+jaetun+kakun,+jossa+toinen+puoli+oli+toista+ja+toinen+toista.+Helkatin+iso+homma...
28.10.2020 19:55
Kyllä+mä+leivon+pullani+ite.+Teen+ison+satsin,+nii+riittää+naapureille+ja+ehkä+töihinkin.+Ja+puolet+menee+tuoreeltaan+pakastimeen.+Eipähän+tarvitse+kovin+usein+sitten+vaivata.+
On+meinaan+kovaa+hommaa+vaivata+pullataikinaa+20-40+minsaa.+Saa+kokeilla...
28.10.2020 19:48
Mansikkakermakakku.
28.10.2020 19:36
Jaa+-+a.+
Kyllähän+se+nyt+riippuu+kuka+sen+lahjan+antaa.+
Ukoltani+on+turhaa+tuommoisia+odottaa...+ei+kuulu+hänen+tyyliinsä.+Naisen+huomioiminen+meinaan.+Hän+on+enemmän,+..+no..
pakastekakkumies...
28.10.2020 19:32
Kyll,+kyll...
Ja+lahjaksi+dimangeja.
Tosiasiassa+mä+vanhenen+mielelläni.+Odottelen+että+ilmaantuisi+muutama+ryppy+jotta+näyttäisin+enemmän+ikäiseltäni+ja+sitäpaitsi
https://youtu.be/_TsOPjZEF6E
28.10.2020 19:18
Oh!+Mamma+mia,++..katastrofa!
Ja+tie+veisi+klinikalle...
28.10.2020 19:06
Olet+selvästi+sinut+sen+kanssa.+Peukut+sille.
Ja+olen+mä+vähän+kateellinenkin,+sä+kohtasit+suuren+rakkautesi,+laitoit+peliin+kaiken+ja+selvisit+hengissä+siitä...
28.10.2020 19:02
No+niin.+Meillä+ei+merkkipäiviä+vietellä..+sopii+mulle.+Olen+epätyypillinen+nainen+tässäkin+asiassa.+
En+kaipaa+lahjoja+ja+häkellyn+niistä.+En+osaa+ottaa+vastaan+apua+ja+lahjoja+kovinkaan+hyvin,+olen+liian+itsellinen.+Eli+se+siitä..
28.10.2020 18:58
Hyvin+härskiintynyttä+mansikkakakkua+kermavaahdolla..+nam.+
Niinkuin+enää+tarttisi+hävetä+eroaan..+tai+sitä+kai+tarkoititkin..
Ajat+muuttuvat+ja+jatkavat+muuttumistaan...
28.10.2020 18:52
Kiitos.
Ukko+toi+justiinsa+pakastekakun,+sen+enempää+ei+juhlita.
28.10.2020 18:46
725 / 764