Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

114

Kommenttia

15388

1. Juu,+voi+tietysti+olla+keksitty,+ihan+niinkuin+sinäkin+voit+olla+ihan+keksitty.En+näe+järkeä+feikata+tollasta,+ellei+kyse+ole+järjettömästä+ihmisestä.+Kun+ei+tiedä+hänen+järjestään+sen+enempiä+kuin+sinunkaan+järjestä.+Vaikka+olisi+yhen+prossan+todennäköisyys+että+asia+olis+vale,+sydämmetön+ihminen+on+ja+pysyy+sydämmettömänä+maailman+kamalimman+asian+edessä.Tämänkaltaisten+asioiden+edessä+joudun+toteamaan+ettet+myöskään+ole+hienotunteinen,+muutoin+olisit+ollut+hiljaa.Tässä+tapauksessa+olen+taas+eri+mieltä+itseni+kanssa+-+kaikki+mielipiteet+ovat+arvokkaita+-+not.Saat+toki+olla+mitä+mieltä+haluat+asiasta,+toki+-+mutta+tekisitkö+sen+keskenäsi.
  2. Mä+olin+nuorena+patoaja.+Meinas+pää+hajota.Nykyään+puran+pääpöni+heti+tavalla+taihi+toisella.+Ei+ole+kuormaa+joten+kevyt+elää.+++On+meinaan+niin+lyhyt+tää+pätkä+mitä+täällä+tallaillaan+ettei+sitä+viiti+murehtia+koko+elämäänsä.Sääliksi+käy+katsella+kun+ihmiset+märehtii+ja+jauhaa+minun+silmissäni+turhanpäiväisistä+asioista.++Nk.+suree+kuollutta+kultakalaa+viikon.Tai+ovat+huolissaan+pakaransa+kaaresta.+Se+pakara+rupsahtaa+ja+mätänee+aikanaan.+Ketä+jaksaa+kiinnostaa...Mutta+jokainen+on+yksilö+ja+arvokas+sellaisenaan.+Ketään+väheksymättä.+Ja+noista+ominaispiirteistä+mulla+on+mielipide.Niitä+ei+pidä+kieltää,+ei+edes+negatiivista+sellaista.+Kun+ne+ei+lähde+kulumallakaan+pois.Niiden+kanssa+on+tultava+toimeen.Minun+negatiivinen+ominaispiirteeni+on+töksäyttely+(+siis+yksi+niistä).++Olen+peittänyt+sen+rehellisyydellä.+Eli+kun+töksäyttely+on+kuitenkin+yksi+rehellisimpiä,+mutta+samalla+ajattelemattomin+kommunikaation+muoto,+olen+aina+rehellinen+kaikessa.+Vaikka+olisin+väärässä+tai+ikävässä+tilanteessa+olen+rehellinen.+Vaikka+se+sattuisi,+olen+rehellinen.Minut+tunnetaan+rehellisenä+joten+anteeksipyyntönikin+töksäyttelystäni+on+rehellinen.+Ja+kyllä+läheiseni+ovat+oppineet+sanomaan+minulle,+kun+kuulostan+v-mäiseltä,+koska+tietävät+etten+pahalla.+Ajattelemattomuuttani+vain...Eli+olen+kääntänyt+huonon+piirteeni+positiiviseksi++ja+saan+olla+ihan+oma+itseni.Kelaa+jos+voisit+olla+marttyyri+ja+tykätä+itsestäsi+sellaisena.+Ilman+että+se+rassaa+liioin+määrin.
  3. Ei+se+minunkaan+elämäni+ole+ruusuilla+tanssimista+ole+ollut.+Eikä+tule+jatkossakaan+olemaan.+Minullakaan+ei+ole+toivoa+parantumisesta+-+sairastan+neurologista+sairautta+joka+tulee+invalidisoimaan+minut.+Se+on+nyt+remissiossa,+mutta+on+haitannut+elämääni+sen+verran+että+olin+jo+pyörätuolissa.+Tosin+remissiovaiheessa++se+ei+juurikaan+vaikuta.+Jos+olen+varovainen.Sit+normit+haukuttu,+hakattu,+jätetty+ja+raiskattu.+Synnytin+sairaan+lapsen+jonka+kasvatin+vaivalla+aikuisuuteen+ja+hän+on+vain+laina.+En+koskaan+tiedä+koska+hänen+aikansa+on.Joudun+hänet+varmaankin+jonain+päivänä+saattelemaan+ajasta+ikuisuuteen.Noin+hieman+avatakseni+omaa+kurjuuttani.+Ja+koen+että+olen+päässyt+vähällä.+Minulla+on+taistelijan+sielu.+Mitä+enemmän+elämä+kusee+niskaan,+sitä+tiukemmin+tartun+elämän+pieniin,+hyviin+asioihin.Yksi+asia+joka+nostatti+minun+elämänhaluani+pikkunytkähdyksen+ja+teki+minut+iloiseksi+oli+sinun+kommenttisi+tuntemattomasta+minusta.Mukava+kuulla+että+vielä+pystyt+iloitsemaan+toisten+elämänilosta.++Ahdistumiseen+taipuvaisena+se+on+paljon+se.Samaa+mieltä+olen+ettei+mitään+tarkoitusta+ole.+Siksi+niin+pienet+asiat+ovat+minulle+nousseet+niin+merkitykselliseksi.+Kuten+ystävän+halaaminen..+en+tiedä+mitään+parempaa+kuin+että+saan+näyttää+miten+tärkeä+hän+minulle+on.Nyt+ymmärrän+paremmin+aloitustasi+kun+avasit+itseäsi.+Saanko+lähettää+lämpimän+halin+sinulle?Olen+kova+halailemaan...