Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TiuhtinWau
profiilit
TiuhtinWau
TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä+ihmettä+EoEt+morkkistelee?
20.06.2020 12:30
Antakaa+mulle+pähkinänkuori+ennen+kahveja+☕️
20.06.2020 12:25
Eipä+mitään+😊,+olin+niiiin+väsynyt+et+ajatus+ei+kulkenut,+tuskin+olisin+saanut+sanaa+sormistani.+
Eipä+se+kahvipaikka+kaukana+ole,+ku+vaan+hoksaan+enskerral+lähtee+käppäilemään+samaan+aikaan,+samaan+suuntaan,+niin+olen+paikal.
20.06.2020 12:10
😂en+koputellu.+Istuin+samassa+mökissä+ja+puhelin+itsekseni+yliväsyneenä+ja+tressaantuneena+päivän+sululais+kyläilystä.+Olin+välillä+pihalla.+Onneksi+musiikki+soi+ja+kuului+ulos,+niin+sain+osani+edes+osittain+teidän+tunnelmista+😄...oli+muuten+hyviä+biisejä+ja+hauskojakin👍
20.06.2020 11:07
Huomenta+päivää!+Teillä+oli+Nähtävästi+kiva+ilta👍,+harmi+ku+en+päässy+yhtään+mukaan+juhlatunnelmiin,+vaan+ajatukset+juoksi+yrittäjyydessä😅...yritin+juosta+sinne+kahvilaankin+teidän+mukaan,+väsy+vei+voiton+ja+myöhässäkin+olin.+No+nyt+en+juokse+edes+veteen,+sinne+rauhassa+kellumaan.
20.06.2020 10:52
Tuli+herättyä+aikaisin+juu,+hain+vaan+mäkkäristä+ranskiksia+välissä,+väsymys+kyllä+vastaa+jo+jotain+alko+tasoja.
20.06.2020 01:10
Kyllä+mä+nyt+pidän+yöpaidan+sentään+päällä+ja+villasukat.+Kaiken+muun+kiristävän+riisun+avastettuna+mielelläni👍
20.06.2020 01:02
Hei+kiitos😊
20.06.2020 00:56
Oli+muuten+sellainen+helpottunut+huokaus,+kiitos+taas!+Lippis+päässä.+Saisko+vielä+lasin,+ei+pullon+punaviiniä.+(+harvoin,+ruokaillessa+16cl+kuivaa+valkoviiniä)
+Tämä+kaapuilu+on+ärsyttävää+ja+varsinkin+kun+ei+itse+näe👁+onko+tämä+nyt+sääntökirja+kaapu+vai+mikä+moraali+puku?!+😬+En+ehkä+ole+kaapissa,+mutta+koko+kaapin+sisältö+puettuna+mun+päällä,+kiristää,+ahdistaa+ja+vituttaa+(meinasin+laittaa+ärsyttää).+Apua.
19.06.2020 23:15
Okei+huokaus.+Myönnän+🙂...anna+lippalakki+🤲
😊👍
19.06.2020 22:54
Laita+koko+rahan+edestä+lottoon,+jos+näet+siinä+potentiaalia🤣
19.06.2020 22:49
Samaa+mieltä+ollaan+seksuaalienergian+lisääntymisestä,+nälkä+on+kova+kun+on+nälkä+ja+nälkä+myös+kasvaa+syödessä.+Maku+asia,+mutta+itse+tykkäisin+enempi+hyvin+valmistetusta+kotiruasta,+kuin+nopeasta+pikaruasta,+suuhun+jää+parempi+maku+ja+kehokin+tykkää.+Näköjään+olen+vähän+jopa+näännyksissä,+kun+ei+ranskikset+maistu.+
Sitoutuminen+ihmissuhteissa+kasvattaa+pääomaa.+(eli+korkoa)
Tuhlaaminen+on+sitä,+että+elää+vain+siitä+pinnalla++olevasta+seksuaalienergiasta+mitä+jakaa+ja+saa+nopeasti+ympärillä.+Tuhlaaja+ei+valjasta+energioitaan+pidemmän+aikavälin+tyydytyksen+edistämiseksi.+En+näkis+tässä+olevan+syvemmin+tyydytyksen+aineksia.
19.06.2020 22:39
Pääoma+sijoittamisessa+osingot+on+vain+plussaa+kaiken+päälle,+sinänsä+sivuseikka.+
Tästä+mulla+tulis+taas+kilometrien+tekstit,+joten+taidan+mielummin+säästää+ihmisiä+kuivalta+litanialta.
Haluan+olla+oman+elämäni+Pääomasijoittaja+ja+laittaa+koko+potin+harkitusti+yhteen+kohteeseen,+se+näistä+kylmistä+ja+kovista+rahatalouden+vertauksista😅
Kyllä+kuule+mulla+on+näissä+rakkaus/+suhde++asioissa+vielä+paljon+opittavaa.+En+ole+ollut+fiksu,+en+todellakaan!+Enkä+tiedä+millä+kaavalla+tästä+eteenpäin+pitäis+mennä,+aika+jumissa.+Olis+vaan++helpompi+olla+jos+osaisin+vähän+löysätä+pipoa😊
19.06.2020 20:01
Loukkaava+ja+satuttava+kommentti+😟
19.06.2020 19:47
Kenenkään+ei+pidä+hyväksyä+minkään+saarnan+tai+ihmisen+kautta+tulevaa+tuomiota.+Saarnat+ja+opetukset+ovat+vajavaisia,+niissä+on+aina+astian+makua.+Älä+niele+mitään+purematta,+suodata.+Olet+ollut+viisas+ottaessani+etäisyyttä,+jos+olet+kohdannut+hylkäävää+tai+muuta+sopimatonta+käytöstä.+On+valtavan+surullista+minkälaisessa+ristiriidassa+homoseksuaalit+nuoret+joutuvat+kasvamaan😔.+
Olen+ilokseni+saanut+huomata,+että+niin+vapaissa+suunnissa,+kuin+luterilaisella+puolella+yhä+enenevässä+määrin+homoseksuaaleihin++suhtaudutaan+hyvin+ja+jopa+kiihkeän+puolustavasti.+Seurakunnissa+on+paljon+positiivista+liikehdintää!++
Tuomitsevat+ovat+usein+itse+hyvin+ahdistuneita+ja+pelastuksen+tarpeessa.
19.06.2020 19:03
Pääomasijoittajana+pitkänajan+keskittäminen+tuo+voiton+ja+osingot.+Pääomasijoituksissa+kohde+on+valittava+tarkkaan😉.+
Mua+on+jäänyt+ärsyttämään+se+yksi+anonyymin+laittama+Laura+Närhen+biisi.+Tuhlaan,+tuhlaan,+tuhlaan+kaiken+pois,+vai+miten+se+meni.+Muuten+talousmaailmasta+otetut+kielikuvat+kovia+ihmissuhteisiin.+
Flirttailu+ja+sen+semmoinen+on+helppoa+ja+antaa+nopeaa+kimmoketta.+Joillakin+varmaan+keventää+tunnelmaa+ja+ei+siinä+mitään.+En+harrasta+flirttailua...en+tiedä+olenko+taas+tässäkin+jotenkin+vaan+liian+tiukka🤔,+mut+ei+tunnu+oikealta.+Eiks+siinä+mene+sit+just+sekaisin+kuka+olis+oikeasti+kiinnostunut+ja+kuka+vaan+hakee+itselleen+pikavoittoja?+
Olen+ollut+kristillisen+lähimmäisen+rakkauden+vuoksi+liian+ystävällinen+ja+hoivaava+suhteessa+muihin+ihmisiin.+Tämän+olen+oppinut+nyt+kantapään+kautta,+kun+minuun+on+yksipuolisesti+ihastuttu.
19.06.2020 18:37
Kaikki+kristilliset+yhteisöt+Ok.+Joka+paikasta+löytyy+ihmisiä+joka+lähtöön.+Olet+ja+elät+omana+itsenäsi+missä+ikinä+olet.+Aitous+laittaa+niiden+päät+miettimään,+joille+asia+ei+ole+vielä+valjennut.+
Mun+on+tavallaan+helppo+olla+missä+vaan+seurakunta+yhteisöissä,+koska+olin+ennen+itse+se,+joka+ei+ymmärtänyt+homoseksuaalisuutta+(pahimmasta+päästä).+Olen+siinä+suhteessa+vähän+kuin+Paavali,+hänhän+surmasi+kristittyjä+ennen+kääntymistään+kristityksi.+
On+helppo+ohittaa+heidän+tietämättömyytensä+ja+toisaalta+olla+armollinen.+En+pelkää+sitä+tuomioo,+jolla+olen+aikaisemmin+tuominnut+muut,+se+on+hyttysen+ininää+korvassa.+🦟
Olen+pahoillani+😔sun+puolesta,+kun+olet+tullut+torjutuksi+kristillisissä+yhteisöissä.
19.06.2020 06:11
Luin+eilen+aamulla+Raamattua+ja+mietin+samalla+tätä+mustasukkaisuus+teemaa.+
Monikaan+ei+jaksa+sellaisia+pitkiä+tekstejä+Raamatusta+ja+minä+taas+en+jaksa+taitella+tekstiä+kansantajuiseksi,+joten+jääköön.
19.06.2020 05:52
Kasvotusten+voisin+kertoa,+en+täällä.+
Jehovantodistajista+en+tiedä+mitään.+Helluntait,+luterilaiset,+lestadiolaiset+ja+muut+tuttuja,+niissä+ollut+aina+hyvää+meininkiä+ja+toimintaa.+
Mitä+mietit?
18.06.2020 23:49
Jos+sijoittaa+moneen+paikkaan,+miten+voi+kasvaa+korkoa🤔,+eikös+se+ole+vain+tuhlaamista+sinne+tänne,+hetken+ilo+arpakupongista.+
No+kukin+tavallaan,+omalla+rahallaan.+Sijoituksissa+kannattaa+ottaa+selvää+mihin+sijoittaa+ja+keskittää+siihen,+osingot+vuoden+päästä+jne.+Voitto+kotiin+meiningillä😉
18.06.2020 23:36
11 / 48