Mustasukkaisuus

Anonyymi

En tiedä mitä häntä kohtaan tunnen, mutta sen tiedän, että vaikealta tuntuu nähdä hänet jonkun toisen kanssa. Haluaisin vain suudella häntä. Herätä hänen vierestään. Pitää hänet omanani.

110

918

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ootteko te yhdessä? Vai haaveiletko? Ootko nähnyt hänet jonkun toisen seurassa?

• Anonyymi

Ei olla yhdessä. Hän on aiemmin (ihan siis muutamia viikkoja sitten) kertonut tuntevansa minua kohtaan enemmän kuin ystävyyttä ja nyt hänellä on jo ilmeisesti toinen... En itse tiedä mitä häntä kohtaan tunnen ja tämä on vaikeuttanut tilannetta todella paljon, sillä kuitenkin tunnen valtavaa mustasukkaisuutta nähdessäni hänet toisten kanssa.
        En siis itsekkään tiedä mitä häntä kohtaan tunne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olla yhdessä. Hän on aiemmin (ihan siis muutamia viikkoja sitten) kertonut tuntevansa minua kohtaan enemmän kuin ystävyyttä ja nyt hänellä on jo ilmeisesti toinen... En itse tiedä mitä häntä kohtaan tunnen ja tämä on vaikeuttanut tilannetta todella paljon, sillä kuitenkin tunnen valtavaa mustasukkaisuutta nähdessäni hänet toisten kanssa.
        En siis itsekkään tiedä mitä häntä kohtaan tunne.

Mustasukkaisuus ei välttämättä tarkoita että sinulla olisi parisuhteeseen saakka riittäviä tunteita häntä kohtaan vaan voi myös kertoa jonkinasteisesta omistushalusta.... mikä ei kyllä mun mielestä ainakaan ole hyvä juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustasukkaisuus ei välttämättä tarkoita että sinulla olisi parisuhteeseen saakka riittäviä tunteita häntä kohtaan vaan voi myös kertoa jonkinasteisesta omistushalusta.... mikä ei kyllä mun mielestä ainakaan ole hyvä juttu.

Joo näin on. Tuskin on kovin suuresta tunteesta kyse, jos itse tiedä mitä tuntee. Kyllä sen huomaa jos on rakastunut. Omistushalua voi kokea vaikka ystävää kohtaan, jos on mustasukkaisuuteen pahemmin taipumusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei suinkaan rakastunut ole tunteestaan tietämätön....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei suinkaan rakastunut ole tunteestaan tietämätön....

Ei munkaan mielestä..

• Anonyymi

Oletko tehnyt mitään asian eteen? Tietääkö hän ylipäätään tunteistasi?

• Anonyymi

No mulla nainen jonka kanssa paljon olen on kaveri. Ei ole suhdetta hänen kanssaan. Vapaa olen.😁

• Anonyymi

Lisään vielä tähän, että osa luulee toisin kuin mitä totuus on. Ehkä myös nainen, josta kiinnostunut oon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä tähän, että osa luulee toisin kuin mitä totuus on. Ehkä myös nainen, josta kiinnostunut oon.

Toi on hankala, jos muut luulevat ystävyksiä pariksi, pitää ikään kuin erikseen korjata olevansa vapaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

missä päin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

missä päin?

Pääkaupunkiseudulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääkaupunkiseudulla

Onko tällä väärin luulevalla naisella lyhyet vaaleat hiukset ja ruskeat silmät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on hankala, jos muut luulevat ystävyksiä pariksi, pitää ikään kuin erikseen korjata olevansa vapaa.

Se on vähän hankalaa ystävällekin kun muut tulevat mustasukkaiseksi, turhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tällä väärin luulevalla naisella lyhyet vaaleat hiukset ja ruskeat silmät?

Ei osunut kohdilleen, hän ei ole blondi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on vähän hankalaa ystävällekin kun muut tulevat mustasukkaiseksi, turhaan.

Jos molemmat olette vapaita niin miten muut tulevat mustasukkaisiksi🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos molemmat olette vapaita niin miten muut tulevat mustasukkaisiksi🤔

Erittäin hyvä kysymys oisko kyseessä siis
        Ystävät hyviä ystäviä ja sit niitä ihastuksia on molemmilla ja niille saa sitten selitellä mikä toi kuvio on. 🤔Vaikka ei kyllä kellekään tarttis mitään selitellä. Itse en uskalla kenenkään asioita kysellä enkä udella, koska en vaan halua rikkoa toisen ihmisen rajoja. Voi vaikuttaa siltä etten ole ollenkaan kiinnostunut kysymään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin hyvä kysymys oisko kyseessä siis
        Ystävät hyviä ystäviä ja sit niitä ihastuksia on molemmilla ja niille saa sitten selitellä mikä toi kuvio on. 🤔Vaikka ei kyllä kellekään tarttis mitään selitellä. Itse en uskalla kenenkään asioita kysellä enkä udella, koska en vaan halua rikkoa toisen ihmisen rajoja. Voi vaikuttaa siltä etten ole ollenkaan kiinnostunut kysymään mitään.

No nyt tajusin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tää sun ihastus on teidän yhteinen tuttu vai miten hänellä on ajatus että sinulla ystävälläsi on suhde?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tää sun ihastus on teidän yhteinen tuttu vai miten hänellä on ajatus että sinulla ystävälläsi on suhde?

NYT päästiin villakoiran ytimeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

NYT päästiin villakoiran ytimeen.

Voisitkohan sitten vaikka pyytää ihastustasi vaikka kahville ja selvittää asian hänen kanssaan?

• Anonyymi

Minä en ole kovin omistushaluinen ja mustasukkainen varsinkaan fyysisestä läheisyydestä. Muut jutut on keskeisempiä.

• Anonyymi

Mä taas oon tosi mustasukkainen.. pussailusta vaikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas olen helpommin mustasukkainen muusta huomiosta ja ajasta. Haluan, että aikaa on silloin kun minä haluan, en oikein jaksa odottaa silloin kun haluan toiselta jotain, yleensä kuuntelemista tai joskus emotionaalista tukea, silloin voin olla mustasukkainen ja hermostua, jos toinen on jonkun muun kanssa jossain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta parisuhteessa ei kuulu suudella muita ihmisiä. Ei kuulu parisuhteeseen ellei toisin ole yhdessä sovittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta parisuhteessa ei kuulu suudella muita ihmisiä. Ei kuulu parisuhteeseen ellei toisin ole yhdessä sovittu.

Ei kuulukaan, toiset silti pussailee...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se mikä on pettämistä, tulkinnat vaihtelee. Osa sallii suutelun jne.. minulle taas suutelu on pettämistä, mutta esim halaaminen ja tanssiminen ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se mikä on pettämistä, tulkinnat vaihtelee. Osa sallii suutelun jne.. minulle taas suutelu on pettämistä, mutta esim halaaminen ja tanssiminen ei.

Minä en edes halua suudella, jos en ole rakastunut. Halaan kyllä ystäviä ja tanssia voi minusta kenen kanssa tahansa, kun se ei ole yhtään intiimiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en edes halua suudella, jos en ole rakastunut. Halaan kyllä ystäviä ja tanssia voi minusta kenen kanssa tahansa, kun se ei ole yhtään intiimiä.

Niin ja en osaa kuvitella, miksi ihmeessä sopisin suutelevani vieraita ihmisiä, kun en edes halua suudella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja en osaa kuvitella, miksi ihmeessä sopisin suutelevani vieraita ihmisiä, kun en edes halua suudella.

En kumminkaan sanoisi, että suutelu on pettämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulisin hulluksi jos mun nainen suutelisi muita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en tulisi hulluksi jonkin suutelemisen vuoksi, ja vaikea olisi tullakaan, kun olen sinkku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se kivalta tuntuis, jos pitäis katsoa oman kullan suutelua toisen kanssa. Vaan eipä ole sellaisia murheita, kun olen sinkku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en minäkään parisuhteessa ollessa haluais suudella muita kuin omaa naista. Nuorena sinkkuna kyllä ihastus riitti suuteloon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en minäkään parisuhteessa ollessa haluais suudella muita kuin omaa naista. Nuorena sinkkuna kyllä ihastus riitti suuteloon.

Niin, kyllä ihastuminen varmaan vieläkin voisi suutelemiseen riittää, mutta minä en olekaan ikinä ihastunut vieraaseen ihmiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä, mutta en silti lähtisi suutelemaan muita kuin kumppaniani. Jo hän taas suutelisi toista, no riippuu vähän tilanteestakin ja suutelemisen tavasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä, mutta en silti lähtisi suutelemaan muita kuin kumppaniani. Jo hän taas suutelisi toista, no riippuu vähän tilanteestakin ja suutelemisen tavasta.

Niin siis en minäkään, miksi suutelisi muita, jos on suhteessa, mutta en silti pidä asiaa varsinaisesti pettämisenä tai muutenkaan kovin isona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siis en minäkään, miksi suutelisi muita, jos on suhteessa, mutta en silti pidä asiaa varsinaisesti pettämisenä tai muutenkaan kovin isona.

Joooo mulle se olis aika iso asia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No itse myönnän joskus suudelleeni muitakin kuin omaa rakasta, etenkin nuorempana sattui näitä.... Enää en sitä tekisi, täysin turhaa toimintaa ja voi loukata toista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joooo mulle se olis aika iso asia

Minulle taas muut kuin fyysiset asiat on isompia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No itse myönnän joskus suudelleeni muitakin kuin omaa rakasta, etenkin nuorempana sattui näitä.... Enää en sitä tekisi, täysin turhaa toimintaa ja voi loukata toista.

Minulle ei tule mitään halua suutelemiseen, jos ei ole tunteitakaan, joten tuota ei voisi oikein tapahtua. Jos kumppani suutelisi toista, ja on niin joskus käynytkin, niin kysyisin kyllä miksi, kun se olisi siinä olennaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parisuhteessa ei kuulu suudella muita, luulisi kaikkien sen käsittävän. Suuteleminen on pettämisen alku ja osoittaa, ettei ole sitoutunut suhteeseen. Itse en hyväksyisi, että kumppani suutelisi muita, enkä itse myöskään niin tekisi missään olosuhteissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parisuhteessa ei kuulu suudella muita, luulisi kaikkien sen käsittävän. Suuteleminen on pettämisen alku ja osoittaa, ettei ole sitoutunut suhteeseen. Itse en hyväksyisi, että kumppani suutelisi muita, enkä itse myöskään niin tekisi missään olosuhteissa.

Joo oikeassa olet, ei muiden suutelu parisuhteeseen kuulu. Turhaa oman rakkaan loukkaamista. Silti toi ei pidä paikkaansa, että suuteleminen olisi automaattisesti pettämisen alku tai merkki sitoutumattomuudesta. Lähinnä se on merkki ajattelemattomuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo oikeassa olet, ei muiden suutelu parisuhteeseen kuulu. Turhaa oman rakkaan loukkaamista. Silti toi ei pidä paikkaansa, että suuteleminen olisi automaattisesti pettämisen alku tai merkki sitoutumattomuudesta. Lähinnä se on merkki ajattelemattomuudesta.

Muistakin ajatella vastedes....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin suuteleminen on pettämisen alku?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin suuteleminen on pettämisen alku?

Suuteleminen johtaa lähes poikkeuksetta muuhunkin intiimiin ja sitähän sillä haetaankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suuteleminen johtaa lähes poikkeuksetta muuhunkin intiimiin ja sitähän sillä haetaankin.

Siitä suutelemisesta se helposti pikkuhiljaa johtaa muuhunkin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä suutelemisesta se helposti pikkuhiljaa johtaa muuhunkin...

Niin voi johtaa, tai olla johtamatta, voihan joku vaikka jossain bileissä vitsillä suudella ystävää tai kaveria. Minua ei kiinnosta suuteleminen, ellei ole romanttista tunnesuhdetta, mutta en nyt jaksa pitää sitä minään maata käsittävänä asiana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin voi johtaa, tai olla johtamatta, voihan joku vaikka jossain bileissä vitsillä suudella ystävää tai kaveria. Minua ei kiinnosta suuteleminen, ellei ole romanttista tunnesuhdetta, mutta en nyt jaksa pitää sitä minään maata käsittävänä asiana.

Mutta siis, kyllä minä sen ymmärrän, että suuteleminen voi olla tunteellisempaa kuin pelkkä seksi. Kumminkin suuteleminen voi periaatteessa olla minkä tahansa muunkin osoitus, esimerkiksi pelkkä vitsi.

• Anonyymi

Opetus hyvä mustasukkaisuus hyvästä. Se huonompi sairaalloinen pahasta. Parisuhteessa saat sotkun aikaseksi jos hääräät muuta toisten kanssa. Siitä tulee mustasukkaiseksi. Ja varsinkin kun salailun aistii. Ollaan rehellisiä menemisistä ja tekemisistä, ettei tarvitse kiusata ketään. Ilman parisuhdetta jos on jo mustasukkainen. Täytyy ihmisen olla todella itsekäs. Siitä ei hyvä seuraa. Kannattaa tulla itsestä mustasukkaiseksi. Ei muista. Siinä kun onnistuu on jo ratkaissut kasan elämän arvoituksia.. Onnea yritykseen.

• Valta turmelee ja absoluuttinen valta turmelee käyttäjänsä absoluuttisesti. Kuulostaa tunteiden pakkovallalta🤔

Jos hän tietää tunteesi, hellitä vähän, niin sun oma olo helpottuu. 😊

• Anonyymi

Mitä on tunteiden pakkovalta? Uusi käsite.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika hyvä ja kuvaava termi kuitenkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Luin eilen aamulla Raamattua ja mietin samalla tätä mustasukkaisuus teemaa.

Monikaan ei jaksa sellaisia pitkiä tekstejä Raamatusta ja minä taas en jaksa taitella tekstiä kansantajuiseksi, joten jääköön.

• Anonyymi

En ole mustasukkainen, enkä yleisesti kovin kateellinen ihminen, mut nyt olen kateellinen ihmiselle ketä en ees tunne, eli hänen miehelleen 🤐

• Anonyymi

Vaikeaa, jos ihastuu varattuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikeaa, jos ihastuu varattuun.

On todella. Ensin ajattelin että handlaan tämän, nautin vain ja iloitsen että hän on ylipäänsä olemassa ja jollain tavalla elämässäni. En tajunnut kuinka syviksi nämä tunteet muodostuvat, vaikka hän vaikutti jotenkin hyvin erityiseltä jo ihan alussa, silloin kun tuskin edes tunnettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On todella. Ensin ajattelin että handlaan tämän, nautin vain ja iloitsen että hän on ylipäänsä olemassa ja jollain tavalla elämässäni. En tajunnut kuinka syviksi nämä tunteet muodostuvat, vaikka hän vaikutti jotenkin hyvin erityiseltä jo ihan alussa, silloin kun tuskin edes tunnettiin.

Niin se helposti menee. Ensin riittää yhdessä olo katseet, flirtti jne. Sitten haluaa kosketusta. Sitten tulee mustasukkaisuus, kun ei saa toiselta kaikkea sitä mitä alkaa kaipaamaan. Vaan minkä tunteilleen voi. Liian monta toivotonta ihastusta takana mulla, mutta salasuhteita niistä ei ole tullut, koska en voi sellaiseen lähteä. Menisin vaan rikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat ajatukset myös minulla. Nykyisin itsekin suhteessa miehen kanssa. Eivät ne tunteet silti katoa. Ja pahoittelut, että kirjoiti. Joku kuitenkin saattaa kyseenalaistaa, miksi bi nainen tänne kirjoittaa. Hyviä, tunteita sytyttäviä naisia on harvassa. Onnellisia ovat ne, jotka ovat juuri itselleen sopivan löytäneet ja saaneet. Minä en häntä saanut. Ihanaa rakkaudentäyteistä kesää kaikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se helposti menee. Ensin riittää yhdessä olo katseet, flirtti jne. Sitten haluaa kosketusta. Sitten tulee mustasukkaisuus, kun ei saa toiselta kaikkea sitä mitä alkaa kaipaamaan. Vaan minkä tunteilleen voi. Liian monta toivotonta ihastusta takana mulla, mutta salasuhteita niistä ei ole tullut, koska en voi sellaiseen lähteä. Menisin vaan rikki.

En voi sanoa olevani mustasukkainen, mutta kateellinen olen sille miehelle! 😒

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi sanoa olevani mustasukkainen, mutta kateellinen olen sille miehelle! 😒

Minä en osaa ajatella, että olisin mustasukkainen ihmisestä, jonka kanssa ei ole mitään suhdetta. Mistä silloin olisi mustasukkainen, jos mitään ei ole?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en osaa ajatella, että olisin mustasukkainen ihmisestä, jonka kanssa ei ole mitään suhdetta. Mistä silloin olisi mustasukkainen, jos mitään ei ole?

No sitä juuri tarkoitan, että en ole edes sellaisessa asemassa hänen elämässä että voisin olla mustasukkainen.
        Mustasukkaisuus on yleensä tunne, jossa koetaan jonkun uhkaavan omaa asemaa. Tässähän nyt ei ole ollenkaan sellaisesta kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitä juuri tarkoitan, että en ole edes sellaisessa asemassa hänen elämässä että voisin olla mustasukkainen.
        Mustasukkaisuus on yleensä tunne, jossa koetaan jonkun uhkaavan omaa asemaa. Tässähän nyt ei ole ollenkaan sellaisesta kyse.

Niin, minä oikeastaan kommentoin koko tuohon keskusteluun varatuista, enkä vaan sinun viestiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, minä oikeastaan kommentoin koko tuohon keskusteluun varatuista, enkä vaan sinun viestiin.

Joo, samaa mieltä olen kanssasi

• Anonyymi

Mietin vielä tätä mustasukkaisuusasiaa, että kumma miten eri asioista ihmiset on mustasukkaisia. Minä olen suhteessa ollessani ehkä eniten mustasukkainen ajasta, ja sekin vaan silloin, jos toinen ei ole tavoitettavissa, kun tarviin häntä johonkin.

• Anonyymi

Joo se on raastavaa, jos toiselta ei saa suhteessa tarpeeksi huomiota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minä olen aika kärsimätön, jos haluan jotain, yleensä puhua, mutta voi olla muutakin. En ole sen tyylinen ihminen, joka jaksaa odottaa päiväkausia. Noissa tilanteissa voin olla mustasukkainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häiritseekö teitä jos kumppani ääneen ihailee muita naisia tai muuten osoittaa huomiota muille, vaikka flirttaa? Tai jos joku tekee tota teidän naiselle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häiritseekö teitä jos kumppani ääneen ihailee muita naisia tai muuten osoittaa huomiota muille, vaikka flirttaa? Tai jos joku tekee tota teidän naiselle?

Todellakin häiritsee. Eräs ex teki aina tuota ulkona ollessamme, huomioi muita naisia ja jätti mut tyystin huomiotta. Törkeää käytöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin häiritsee. Eräs ex teki aina tuota ulkona ollessamme, huomioi muita naisia ja jätti mut tyystin huomiotta. Törkeää käytöstä.

Samaa mieltä. Ei kuulu asiaan muille flirttailu, kun oman kullan kanssa on liikenteessä.Silloin huomioidaan omaa kultamurua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Ei kuulu asiaan muille flirttailu, kun oman kullan kanssa on liikenteessä.Silloin huomioidaan omaa kultamurua.

Tota just yrittänyt sanoa mutta turhaan. Tulee aika arvoton fiilis..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miten reagoi, jos annat samalla mitalla. Flirttaat kaikille muille naisille hänen seurassaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä se on ihan henkistä väkivaltaa, jos tekee sitä sinun seurassasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miten reagoi, jos annat samalla mitalla. Flirttaat kaikille muille naisille hänen seurassaan.

No en tiedä, en haluisi mutta ehkä on pakko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai on vai? Ehkä pitäisi sanoa tosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omassa tuttavapiirissäni on ainakin hyvin yleistä kehua toisten naisten ulkonäköä/ tyylijuttuja, oli sinkku tai varattu. Itsekin teen tätä, eikä ole flirttailujuttu, minulle ainakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en tiedä, en haluisi mutta ehkä on pakko.

Onko hän sulle se oikea kumppani. Exä teki tota ja eihän se lopulta jäänyt pelkkään flirttiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hän sulle se oikea kumppani. Exä teki tota ja eihän se lopulta jäänyt pelkkään flirttiin.

Pelkään totakin, en luota täysin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omassa tuttavapiirissäni on ainakin hyvin yleistä kehua toisten naisten ulkonäköä/ tyylijuttuja, oli sinkku tai varattu. Itsekin teen tätä, eikä ole flirttailujuttu, minulle ainakaan.

Kehutteko vaikka oman kumppanin edessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehutteko vaikka oman kumppanin edessä?

Kehuminen ja selkeä flirttailu oman kumppanin huomioimatta jättäminrn on kaks aivan eri asiaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehuminen ja selkeä flirttailu oman kumppanin huomioimatta jättäminrn on kaks aivan eri asiaa

Eli kehutte, arvasin ton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika mautonta kehua toisia naisia kumppanin nenän edessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no ei se selän takana ole sen parempi idea...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällähän on mustasukkasta porukkaa liikkeellä. :D Ihan normaaliin kanssakäymiseen kuuluu minulla kuin monella muullakin jonkin kehuvan kommentin heitto toisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällähän on mustasukkasta porukkaa liikkeellä. :D Ihan normaaliin kanssakäymiseen kuuluu minulla kuin monella muullakin jonkin kehuvan kommentin heitto toisesta.

Eikö tossakin voi huomioida kumppanin tunteita. Onko muille naisille flirttaaminen niin tärkeää, ettei haittaa pahoittaa toisen mieltä.. joidenkin mielestä on jopa henkistä väkivaltaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kehutte, arvasin ton.

Itse en edes kehu, mutta olis ihan ok jos kumppani kehuisi. Mutta sellainen avoin flirtti ja kuumana käyminen toisiin naisiin oman kumppanin läsnäollessa sekä tietoinen hänen huomiotta jättäminen on pahimmillaan todella alentavaa käytöstä. Kenties jotain sairaalloista oman egon pönkittämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en edes kehu, mutta olis ihan ok jos kumppani kehuisi. Mutta sellainen avoin flirtti ja kuumana käyminen toisiin naisiin oman kumppanin läsnäollessa sekä tietoinen hänen huomiotta jättäminen on pahimmillaan todella alentavaa käytöstä. Kenties jotain sairaalloista oman egon pönkittämistä.

Kyllä toi kehuminenkin on aika avointa flirttiä, tyyliin "ootpa hyvännäköinen tossa mekossa", eri jos sanoisi ,"kiva mekko sulla."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä toi kehuminenkin on aika avointa flirttiä, tyyliin "ootpa hyvännäköinen tossa mekossa", eri jos sanoisi ,"kiva mekko sulla."

Kun flirttailu vaivaa sinua noin paljon, ota asia suoraan esiin hänen kanssaan, ellet ole jo sitä tehnyt. Sano että koet hänen flirttailevan muille, ja kysy mitä mieltä hän on siitä ajatuksesta. Kerro että tunnet itsesi loukatuksi.

Minua taas ei muille flirttailu ole koskaan kauheasti häirinnyt, ellei se ole jotenkin tosi intensiivistä. Minusta sellainen kevyt flirttailu vähän kuuluukin tavalliseen seurusteluun ihmisten kanssa, ja olen tottunut siihen, että ystäväporukassa leikillisesti flirttaillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla huonoja kokemuksia tms? Millaiset asiat koet flirttailuksi? Ymmärrän kyllä ajatuksen henkisestä väkivallasta ja siitä tietysti jossain tilanteissa ja suhteissa saattaa oikeasti olla kysymyskin mutta suurimmaksi osaksi varmastikaan ei. Mulla on tapana kehua kavereitani ym. enkä ajattele flirttailevani vaan minulle se on ihan normaalia ihmisten välistä olemista eikä tarkoita sen kummempaa. On tietysti selvää että oman kumppanin on saatava huomiosta osansa, mutta en ymmärrä miten muuten olisi häneltä pois jos joskus muitakin naisia kehun oli hän sitten läsnä tai ei. Ihan uskollinen olen suhteessani ja onneksi kumppanillani on itsetunto kohdillaan ja tietää sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla huonoja kokemuksia tms? Millaiset asiat koet flirttailuksi? Ymmärrän kyllä ajatuksen henkisestä väkivallasta ja siitä tietysti jossain tilanteissa ja suhteissa saattaa oikeasti olla kysymyskin mutta suurimmaksi osaksi varmastikaan ei. Mulla on tapana kehua kavereitani ym. enkä ajattele flirttailevani vaan minulle se on ihan normaalia ihmisten välistä olemista eikä tarkoita sen kummempaa. On tietysti selvää että oman kumppanin on saatava huomiosta osansa, mutta en ymmärrä miten muuten olisi häneltä pois jos joskus muitakin naisia kehun oli hän sitten läsnä tai ei. Ihan uskollinen olen suhteessani ja onneksi kumppanillani on itsetunto kohdillaan ja tietää sen.

Minustakaan tuollaiset positiiviset kommentit vaatteista yms, ei edes ole flirttailua, ellei niitä säestä flirttailevilla ilmeillä ja eleillä, eikä ole ikinä tullut mieleenikään, että sellainen voisi olla henkistä väkivaltaa, mutta näidenkin asioiden kokeminen on yksilöllistä, eikä voi muuta kuin kertoa kumppanille mitä toivoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, porukka elää toisessa todellisuudessa. Flirtti ja kehuminen muka henkistä väkivaltaa, onko teillä huono itsetunto?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, porukka elää toisessa todellisuudessa. Flirtti ja kehuminen muka henkistä väkivaltaa, onko teillä huono itsetunto?

Nimenomaan, huonosta itsetunnosta on kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma exäni kuolasi avoimesti muiden naisten perään vaikka olimme ns onnellisesti rakastuneita. Tyyliin" wau, siinä on nainen mun makuun " tai" nyt on upea daami "," tuollaisen kun saisi "jne. saattoi pyytää heitä myös seuraamme istumaan, kantaa heille drinkkejä jne. Samaan aikaan minä seurueessa olin hänelle seinätapetti. Ei siis ollut mitään normaalia kaveriporukassa kehumista vaan mielestäni todella ala-arvoista käytöstä minua kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma exäni kuolasi avoimesti muiden naisten perään vaikka olimme ns onnellisesti rakastuneita. Tyyliin" wau, siinä on nainen mun makuun " tai" nyt on upea daami "," tuollaisen kun saisi "jne. saattoi pyytää heitä myös seuraamme istumaan, kantaa heille drinkkejä jne. Samaan aikaan minä seurueessa olin hänelle seinätapetti. Ei siis ollut mitään normaalia kaveriporukassa kehumista vaan mielestäni todella ala-arvoista käytöstä minua kohtaan.

Juu ja alunperinkin luulin tarkoitettavan kuvaamasilaista tilannetta eikä sitä, kun kaverin vaatteita kehuu tms nähtäessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on törkeetä.. miks sit haluaa edes olla jonkun toisen kanssa jos kaikki muut on parempia. Ei kyllä tulis mieleenkään olla tollanen. Ja vaatteiden kehuminen ei kyllä ole flirttailua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on törkeetä.. miks sit haluaa edes olla jonkun toisen kanssa jos kaikki muut on parempia. Ei kyllä tulis mieleenkään olla tollanen. Ja vaatteiden kehuminen ei kyllä ole flirttailua.

Tuommoisiin olen myös tutustunut treffeillä. Huvittavinta, että eivät itse mitenkään kovin kaunottaria olleet. Syynä siis pikemminkin huono itsetunto. Kokevat huonommuutta treffeillä suhteessa treffikumppaniin ja paikkaavat sitä sitten muille avoimesti flirttaamalla. Sitten on näitä, joita pitäisi olla kaiken aikaa kehumassa ja jos ei niin alkavat itse kehumaan itseänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuommoisiin olen myös tutustunut treffeillä. Huvittavinta, että eivät itse mitenkään kovin kaunottaria olleet. Syynä siis pikemminkin huono itsetunto. Kokevat huonommuutta treffeillä suhteessa treffikumppaniin ja paikkaavat sitä sitten muille avoimesti flirttaamalla. Sitten on näitä, joita pitäisi olla kaiken aikaa kehumassa ja jos ei niin alkavat itse kehumaan itseänsä.

Voi olla että meillä on molemmilla aika huono itsetunto, tiedän että mulla on ja siitä on sanottukin. Mun mielestä parisuhteessa kuuluu kehua kumppania, eikä flirttaamista muille. Ok jos sanoo normisti kohteliaisuuden kaverille ilman flirttiä, tuntemattomia on aika turha lähteä kehumaan tai just joku juomien osto, mikä mainittiin.

Olen koittanut puhua tästä, mutta menee riidaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla että meillä on molemmilla aika huono itsetunto, tiedän että mulla on ja siitä on sanottukin. Mun mielestä parisuhteessa kuuluu kehua kumppania, eikä flirttaamista muille. Ok jos sanoo normisti kohteliaisuuden kaverille ilman flirttiä, tuntemattomia on aika turha lähteä kehumaan tai just joku juomien osto, mikä mainittiin.

Olen koittanut puhua tästä, mutta menee riidaksi.

Mikä tossa kehumisessa saa sut hermostumaan? Ei kannata haastaa riitaa joka asiasta.

• Anonyymi

Olet läheisriippuvainen. Mustasukkaisuus on sairaus, joka vain pahenee.

• Anonyymi

Kelle tämä on?

• Anonyymi

Mustasukkaisuus on normaalia, jos siihen on aihetta. Sairaalloinen mustasukkaisuus on eri asia.

• Anonyymi

Mustasukkaisuus on turhaa, eikä kenenkään perässä ei muutenkaan kannata juosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samalla linjalla, ei ketään väkisin pidetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minustakin, muutenkin tuntuu, että melkein kaikki ovat mustasukkaisempia kuin minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustasukkaisuus on normaalia, jos siihen on aihetta. Sairaalloinen mustasukkaisuus on eri asia.

Kyllä siinä on jo sairaalloista mustasukkaisuutta, jos muille osoitettu viaton positiivinen kommentointikin saa aikaan jotain luulottelua. Esimerkiksi tuttavien vaatetuksen huomioiminen kuuluu normaaliin kanssakäymiseen.

• Anonyymi

En ole mustasukkainen ellei ole suurempaa aihetta. Flirtti yms ok, suutelu ja siitä intiimimpi toimita menee yli rajan.

• Anonyymi

Hullun mustasukkaiset kannattaa kiertää kaukaa ihan oman turvallisuutensa takia.

• Anonyymi

Juurikin näin.

• Anonyymi

Mietin taas että mitähän tälle ap:n keissille kuuluu? Lähtee nää jutut aika usein sivuraiteille :))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7715
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1935
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      879
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      793
    Aihe