Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TiuhtinWau
profiilit
TiuhtinWau
TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huomenta+päivää!+☀️
Miksi+sulle+tulee+suru+tästä?+Mulle+tästä+tulee+mieleen+varaslähtö😅
13.06.2020 09:54
Olin+tänään+jokilaivoilla+ystävieni+kanssa,+en+edes+muista+koska+viimeksi,+mutta+tänään+olin+hieman+humalassa.+Ajattelen+vain+sinua+Puoli+Prinssi,+kuka+oikeasti+olet+jne.+haluan+tietää+totuuden.+Tämä+on+ehkä+liikaa+infoa,+mutta+etenen+reaalimaailmassa+hyvin+siihen+suuntaan,+että+olisin+valmis+kohtaamaan+sinut+tai+kaltaisesi.+Enhän+voi+tietää,+onko+elämässäsi+tilaa+minunlaiselle+naiselle,+vaikka+sanonutkin+minua+maan+kauneimmaksi.
+Nyt+pikku+hiprakassa+😊hyvää+yötä+ja+huomenta😴☀️🥰😚
13.06.2020 00:29
Kuolemaan+elämä+kätkeytyy.
Sivu+valkoinen,
+on+kirjani+kirjan+sisällä.
12.06.2020 16:06
Kiitos+EoEt,+letkeä+meno,+rento+ääni👍
Viihtyisin+seurassanne+enemmänkin,+arki+vaatii+ei+voi+mitään.+
Tässä+lisää+letkeyttä+ja+aurinkoista+päivää+molemmille☀️Hyvä+että+on+vähän+pilviäkin,+poltin+eilen+olkapäät+vesillä😬,+en+pala+helposti,+mutta+olin+liian+pitkään+auringossa.
🎵+https://youtu.be/LTT1yb-VUME++Katso+kenguru+loikkaa,+tästä+tulee+ihan+mieleen+vauvan+sydänäänet+☺️
12.06.2020 13:13
Luonnollisuus+viehättää+ja+kauneutta+on+jokaisessa+naisessa/ihmisessä.+Arjessa+pystyn+kyllä+naisissa+näkemään+meikki+naamion+alla+olevaa+aitoa+kauneutta,+vaikka+ovatkin+piilossa,+(silti+en+usko,+että+ihastuisin+lähtökohtaisesti+meikki+tyyppiseen+naiseen).+
Kuvassa+on+ääripäät.+Näistä+meikaamaton+kivempi!+Noin+runsas+meikki+sopii+ehkä+juhliin,+muuten+liikaa+(eihän+noin+meikattuun+voisi+edes+koskea+😅,+pussailla,+kun+menee+meikit+pilalle.)++Liian+teennäistä+omaan+makuun.
12.06.2020 00:10
Harvoille+tapaamisille+pitäis+tehdä+jotain,+mutta+en+rupea+sitä+tässä+ratkaisemaan...huh+helpotus,+hyvä+kun+sanoit.😊+
Luin+jokin+aika+sitten++Dahlgrenin+kirjan.+Vähän+tylsä,+kertoi+vaan+hänen+urastaan,+vähemmän+suhteesta.+Onko+sulla+Evan+suunnittelemia+koruja?+Joillekkin+se+voi+toimia+"vinkinä+sateenkaarevuudesta".
Pitääkin+kuunnella+paremmalla+ajalla.
11.06.2020 23:47
Myöhäistä+iltaa+EoEt😊!
Mikä+hieno+keltainen+väri+sulla+on?
11.06.2020 23:37
On+nätti+kirjoitus!+👍
11.06.2020 15:33
Oikean+ihmisen+kohdalla+tuo+ei+ole+matka+eikä+mikään.+Mun+hyvä+ystävä+piti+omaa+rakkauttaan+toivottomana+välimatkan+takia.+Hänen+ihastus+nyt+puoliso+asui+Amerikassa.+
Ystävä+analysoi,+että+ehkä+uskaltautui+ihastumaan+vaikean+eron+jälkeen,+koska+ihastus+tuntui+aluksi+saavuttamattomalta.
11.06.2020 15:25
Huomenta😊!+
Kiitos+tätä+hain.+Enpä+ole+ennen+kuunnellut+Yonaa.+Olihan+tässä+sielukkuutta+ja+runollisuutta👍Taidakin+ottaa+paremmin+tästä+selvää.+
Tässä+kyseisessä+sanat+kuulostaa+vaan+vähän+siltä,+että+rakkaus+on+kuluttavaa,+ei+kestävää.+Toinen+on+tuli+joka+polttaa+toisen+puun😅.+Tai+annetaan+niiden+tulien+riehua+metsässä+vapaana+ja+sit+vain+haihtua+ilmaan😅+sorry.
Sama+juttu+Katie+Meluan+biisissä,+siihen+saakka+meni+ihan+hyvin+kunnes+puunpala+haluttiin+lyödä+naulalla+lattiaan+kiinni.+Iiik😬+kauheen+takertuvaa+rakkautta.+
Hallitsemattomat+ja+takertuvat+loitontaa+heti+fiiliksiä.(Siksi+varmaan+tykkäänkin+paljon+virsistä,+kun+sanat+merkitsee+paljon.)+Rytmi+ja+vire+myös+tärkeitä.+
Mut+joo😏+älä+välitä,+sun+elämäntilanteessa+noi+varmasti+puhuttelee+sua+ihan+eri+tavoin.+
(Edelliseen+viestiin:+välimatkanne+sun+rakkaan+kanssa+ei+taida+olla+vain+maantieteellistä😏)
Kiitoskukka,+millaisesta+musiikista+muuten+tykkäät?
11.06.2020 08:48
Kukaan+ei+muista+mitään+ja+mistäänhän+ei+voi+mitään+tarkistaa😆.
Eikä+😅😅tämä+muistuu+hämärästi+mieleen.+Tällä++Kalevauvan+kevennyksellä+onkin+hyvä+mennä+nyt+nukkumaan.+😴
10.06.2020 23:39
Voi+nähdä+toisen+persoonassa+muutamat+oikeastikin+olemassa+olevaN+hyvän+piirteen,+vaikkei+vielä+näkisikään+kokonaisuutta+ja+muuten+tuntemattomasta+naisesta+loisi+mielikuvituksellaan+illuusion.+
Usko,+että+sinuun+on+voitu+ihastua+ensisilmäyksellä,+vaikket+olisi+sellaista+kokenutkaan.
10.06.2020 23:30
Miksi+et?
10.06.2020 23:17
Joo,+uskon+kyllä.+😊👍aluksi+kuvittelin+vaikka+mitä.+Oli+omille+tunteille+niin+kova+tarve+saada+vastakaikua+😆,+että+psyyke+kehitteli+omiaan,+en+edes+kehtaa+kaikkia+paljastaa,+no+muistat+mun+sekoilut+😅.En+ole+koskaan+kirjoitellut+missään+palstoilla+mitään.+Vauva+palstaa+joskus+vuosia+sitten+lueskelin.
10.06.2020 23:15
En+usko,+että+musta+on+oikein+avuksi+tuollaisten+repivien+suhteiden+kanssa,+kun+kokemusta+niin+vähän.+Mulle+vaan+tulee+ainoastaan+mieleen,+että+joku+kunnolla+yhteen+tai+totaalisesti+irti,+voin+olla+ihan+väärässä!+Ei+mitään+välitila+vaihetta+liian+pitkiä+aikoja,+se+on+varmasti+raskasta.+Jos+vahvoja+tunteita,+niin+kannattaisiko+kuitenkin+vaan+vielä+yrittää👍
10.06.2020 23:03
Joo+nyt+luulen+ymmärtäväni.+Onko+tämä+hyvästi+biisi+sille+sun+pitkäaikaiselle+kumppanille?+Tai+ei+sittenkään,+jos+vain+kaksi+askelta+että+kävelisivät+yhdessä?+Onko+se+vaikeaa,+jos+on+kaksi+tuuliviiri,+vai+mitä+tämä+biisi+sulle+puhuu?+
Yritän+ymmärtää,+mutta+olen+ennenkin+huomannut,+että+me+luetaan+ja+tulkitaan+sanat+ja++biisit+ihan+eri+tavoin.+
...se+biisi+mitä+aikaisemmin+tarkoitin+oli+se+mistä+oli+se+vene+ja+järvi,+niitty+ja+sade+jne.+En+vaan+enään+löytänyt+missä+ketjussa+oli,+harmitti+kun+siinä+tökki+silloin+muutamat+jutut++ja+vaan+tylytin+sitäkin.+Kirjoitin+muistaakseni+jotain,+et+ihan+nätti,+mutta+bliisu+mun+makuun.+😬😊
10.06.2020 22:56
Tilanteet+on+monenlaisia😊.+Ei+tarvii+vastata+jos+tulee+liikaa,+mutta+en+ymmärrä+tuota+kaapissa+olon+vaikeutta+yhtään,+onkohan+se+joku+itsesuojelu+juttu?+Vai+ikä?+Olen+syntynyt+-82+milloin+sinä?+Ja+voihan+se+luonne+kysymyskin+olla.
10.06.2020 22:35
Olen+tosissani😌.
10.06.2020 22:28
En+tapaile+ketään+tälläisessä+tilanteessa+tietenkään.+Runoilijan+haluan+tavata,+mutta+hän+on+poikkeus😅,+josta+olen+avoimesti+puhunut.+
Hänet+haluan+tavata,+vaikka+olisi+täysin+joku+muu+millaisen+kuvan+olen+hänestä+mieleeni+luonut!+Hänet+haluaisin+palkita+jotenkin...🤔+onko+ideoita?+Mulla+on+muutama,+mut+sää+nähdä+miten+onnistuu😄
10.06.2020 22:27
Riippuu+paljon+tilanteesta+ja+millainen+se+toinen+on.+Ujolle+tunnustelevampi/+vihjailevampi+tyyli+ja+avoimemmalla,+voi+vaikka+heti+sanoa+oletpa+viehättävä+tms.+”muka+kevyttä”.
10.06.2020 22:10
19 / 48