Kumpi naisia viehättää?
Miehiä on helppo huijata tai ne keskittyvät vain alapäähän.
Luonnonkaunis vai meikattu (maalattu) naama omien kasvojen tilalla.
22
66
Vastaukset
- Anonyymi
Naisten yleisistä mielipiteistä en tiiä, itse tykkään siitä että toinenkin laittautuu ja saa se ehostus näkyäkin. Kiva jos osaa olla ilmankin pakkeleita esim kotosalla. Tekorusketusosasto ei sit olekaan enää viehättävää omissa silmissä😅
- Anonyymi
Hillitty meikki tai kokonaan ilman.
- Anonyymi
Sekä että. :) tai siis ihan sama, jos tykkää meikata niin se on tosi jees tai jos ei niin sekin on ok.
- Anonyymi
Oman valinnan mukaan.
- Anonyymi
Tyyliin sopivasti meikattu.
- Anonyymi
Tykkään luonnollisuudesta. En pidä meikkiä silti "huijaamisena" tai huonona asiana.
- Anonyymi
Meikkaus ei ole huijaamista vaan estetiikkaa. Useimmat ovat seksuaalisesti vetovoimaisempia meikattuna.
- Anonyymi
Punaisen kirkkaat huulet viittaavat käsittääkseni penetraatioon halukkaaseen vaginaan.
- Anonyymi
Naisen näkeminen meikittömänä ja hiukset vähän sekaisin on seksikästä, koska hänessä on se "morning after look". Eli tuntuu kuin oltaisiin päästy läheisiinkin tuttavuuksiin :)
Jos nainen vaikuttaa itsevarmalta (myös) meikittömänä, se viittaa siihen että hän on sinut itsensä kanssa ja näin ollen hyvä rakastaja. - Anonyymi
Sori mutta vihaan sanaa "luonnonkaunis". Mitä se meinaa? Että saa olla meikitön kunhan on hyvät geenit?
- Anonyymi
niin
Ilman meikkiä tai kohtuullinen pakkeli.
- Anonyymi
Ihan sekä että.
Koska kyllähän sitä välillä on myös meikittömänä mutta välillä on kiva arkeen meikata. :) - Anonyymi
Tilanteen mukaan ja jokainen omalla tyylillään. Minä katson yleensä silmiin, ja niitä voi korostaa, jos itseä huvittaa. En tykkää puuttua kenenkään ulkonäköön, kun semmoinen on jokaisen oma asia.
- Anonyymi
Kevyt mekki on useimmille hyvä. Vaikka kyllä meikittömyys käy myös. Aina iho ei ole niin hyvä ja silloin meikki auttaa. Vaikka saunan raikas punaposki hiukset märkänä on kyllä useinmiten suloinen näky..
- Anonyymi
Hmm... Kumpikin voi miellyttää tai olla miellyttämättä, riippuen miten kasvonsa kantaa.
- Anonyymi
Jos feikkaat kasvojasi, luonnolliselle minällesi saattaa tulla kilpailija, jolle koet aina häviäväsi kauneudessa. Pahimmillaan luonnollisesta minästäsi saattaa tulla feikkiminäsi vihollinen, jonka et halua näyttäytyvän julkisesti, koska se aiheuttaa kärsimystä. Miehenä ajattelen tietenkin miehen näkökulmasta. En ole koskaan oikein ymmärtänyt sitä logiikkaa, miksi kasvot pitää väärentää joksikin muuksi. Ja tiedän kyllä, että perusteluita siihen on miljoona, joihin kaikki perustelijat uskoo kuin kiveen. Mutta miehen näkökulmasta se on enemmän tai vähemmän itselleen valehtelua, itsetunnon ongelmia, pinttyneen tavan muodostumista...
https://i.imgur.com/TB2gf7Y.png
PS: en näe tuossa meikittömässä kuvassa mitään ongelmaa.Luonnollisuus viehättää ja kauneutta on jokaisessa naisessa/ihmisessä. Arjessa pystyn kyllä naisissa näkemään meikki naamion alla olevaa aitoa kauneutta, vaikka ovatkin piilossa, (silti en usko, että ihastuisin lähtökohtaisesti meikki tyyppiseen naiseen).
Kuvassa on ääripäät. Näistä meikaamaton kivempi! Noin runsas meikki sopii ehkä juhliin, muuten liikaa (eihän noin meikattuun voisi edes koskea 😅, pussailla, kun menee meikit pilalle.) Liian teennäistä omaan makuun.
- Anonyymi
Meikittömyys ja hyvät geenit eli selkeät kauniit piirteet on kauneinta. Huulipunan tai raskaan silmämeikin käytöstä en pidä.
- Anonyymi
Ehdottomasti saa meikata jos haluaa. Se on vain omien hyvien puolien korostamista.
- Anonyymi
En kyl ymmärrä miks meikkaamista pidetään teennäisenä tai pakkelina.
Aika moni naisista kuitenkin vähän ehostaa ja meikkaa itseään. Huulipunan käyttäminenkin tuo eloa ja väriä kasvoille.
Se on ihan yhtä ok, meikkaa tai ei. Ja mulle on ihan sama jos meikkaa enemmänkin. - Anonyymi
Saa olla meikkiä tai olla ilman. Ihan kummin itse haluaa. Itse en meikkaa, koska en osaa. Olen niin oksettavan ruma, ettei tätä naamaa saisi kyllä meikilläkään siedettäväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17710224Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523445Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493203- 642845
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032199- 1162173
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252003Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671618Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221396Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121366