Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TiuhtinWau
profiilit
TiuhtinWau
TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulle+riittää+harvojen+joukosta+yksi+lopunelämäksi,+joten+valtakunnassa+kaikki+hyvin😉
10.05.2020 23:29
Tähän+voi+aina+palata😅,+jos+on+sateinen+päivä,+harmi+etten+ollut+sillon+vielä+kirjoilla+kun+tein+sen+ensimmäisen+mokailuni+täällä+anonyyminä,+siitä+toi+mun+nimimerkkikikin+sai+inspiraation.+Monet+naurut+tuli+itsekkin+naurettua+siitä+ketjusta,+että+leikkas+taas+hyvin.
10.05.2020 23:09
Noloilta+tässä+on+on+se,+että+kupissa+pelkkää+teetä😂,+Oi+Oi+😅.+Riittävän+naivi+ja+kokematon!
10.05.2020 23:05
Ole+hyvä+😅😂+saa+nauraa!+Kannattaa+seurailla,+sattuu+ja+tapahtuu.
Nimimerkillä:+Wau😂
10.05.2020 23:00
En+lukenut+vielä+tekstiä,+kommentoin+silti+väliin.+Itse+varattuna,+vaikka+mies+tietäisi++ihastukseni+ja+juttuni+en+pystyisi+pimittämään,+tai+etenemään+ennen+aikojaan+alkaneessa+suhteessa+Ilman+avointa+puhetta+,kaikkien+osapuolien+kanssa.+Vaikka+siltä+osin+omatunto+olisi+puhdas,+että+kaikki+tietäisi+kaiken+ja+missä+vaiheessa+mennään,+tuntuisi+väärältä+edetä+esim.puhelinsoittoihin,+koskettelu+tai+suutelu+vaiheeseen.+Tuntuisi+että+pettäisin+uuden+suhteen,+sen+toisen+ihmisen+tekemällä+Hänelle+niin.+Siinä+ei+olisi+riittävästi+toisen+arvostusta.
10.05.2020 22:55
Alkaa+järki+pikkuhiljaa+palautumaan+😅,+Naakkatar+mitkä+niistä+Puoliprinsdin+ja+Prinsessan+runoketjun+teksteistä+oli+sun?
10.05.2020 22:11
Elina+Gustafson+ja+Henriikka+Liuska.
Kaikki+niiden+väliltä+ja+tähän+suuntaan+😁
10.05.2020 22:03
Kyllä,+ja+mielestäni+se+on+itsekunnioitusta.+Vaikka+kuinka+olisi+myöhäänheränneellä+lapset+ja+talolainat+ja+näennäisesti+enemmän+velvoitteita+elämässä,+kuin+yksin+elävällä+lesboilla+niin+molempien+elämä+ja+aika+on+yhtä+arvokasta.+Ei+voi+myöhäänherännyt+laittaa+katteettomasti+tai+ilman+selkeitä+eteenpäin+menemisistä+kertovia+etappeja+toista+osapuolta+odottamaan,+eikä+varsinkaan+voita+leivän+molemmin+puolin.+Tämä+saattaa+joiltakin+myöhäänheränneiltä+hämärtyä,+jos+on+ihastunut,+elää+vaan+siinä+huumassa+eikä+edistä+perhepuolella+asioita+siihen+suuntaan,+että+talot+laitettaisiin+myyntiin.
10.05.2020 18:28
Kapeaa+ja+kokematon+kommentti.
10.05.2020 13:50
Meitä+on+monenlaisia,+monenlaisilla+taustoilla.+Bi+henkilöillä+se+varmaan+juuri+meneekin+noin,+että+ihastutaan+henkilöön,+ollaan+"homojanalla"+keskellä+ja+kallistuma+voi+käydä+kumpaansuuntaan+tahansa.+Tunteiden+palo+on+varmasti+yhtä+aitoa,+vaikka+olisikin+janalla+liikkuvampaa+sorttia.
Olen+nyt+viime+aikoina+pohtinut+psykologi+ystäväni+kanssa,+miten+olen+vuinutkaan+olla+niin+tukahdetettu+seksuaaliselta+suuntautumiseltani.+Nuorena+ikäiseni+ja+vanhemmat+tytöt+(parasystäväni)+ahdisteli+minua,+tilanteet+olivat+traumaattisia+ja+jokseenkin+toistuvia.+Lapsuuden+perhetaustani+vuoksi+olin+jokseenkin+melko+suojaton+ja+ajauduin+aikuisuuden+kynnyksellä+nopeasti+turvalliselta+tuntuvaan+seurakuntayhteisöön.+Menin+20+-vuotiaana+miehen+kanssa+naimisiin,+seksiä+ensimmäisen+kerran+hääyönä.+Nykypäivänä+voi+olla+näin,+moni+ei+sitä+uskoisi,+minäkin+ihan+tavallisen+näköinen+ja+oloinen+meikkaava+ja+itsestä+huoltapitävä+nainen,+ei+mikään+amishi+:D+ulospäin-+Siitä+se+soppa+sitten+syntyi!+
Olen+iki+kiitollinen+sille+papille+joka+piti+asiaa+esillä+ja+jaksoi+käydä+kanssani+teoligisia+keskusteluaja.+On+vapauttavaa+olla+minä!
10.05.2020 13:46
Myöhäänheränneissä+varmasti+korostuu+seksiaalinen+puoli,+koska+se+on+heille+vasta+auennut,+sitä+puolta+on+voitu+tukahduttaa+vuosikausia,+onhan+se+paine+valtava,+kun+vihdoin+pääsee+valloilleen.+Tämä+on+sellainen+asia+mitä+aina+lesboksi+itsensä+tunteneet+ei+välttämättä+ymmärrä.+
Mikäli+nainen+elää+suhteessa+vielä+miehen+kanssa+(vaikka+minkään+sortin+läheisyyttä+ei+olisikaan)+Voi+vietit+alkaa+vetää+kovasti+ennen+järkeä+ns.+himo+valot+päällä”.+Selkäranka+ja+arvot+pitää+olla+kohdallaan,+ettei+satuta+vastapuolta.+Omia+tarpeita+ei+saa+laittaa+edelle,+vaikka+kuinka+olisi+heräämisen+ihanassa+hattarapilvessä.+Voin+hyvin+kuvitella,+että+tälläistä+tapahtuu+paljon+ja+se+on+iso+miinus+meille+myöhäänheräinneille!
10.05.2020 13:15
Teksti+kuin+omasta+kynästä.+Näin+voi+muös+käydä,+jos+on+kasvanut+ja+elänyt+tiukassa+hetoronormatiivisessa+uskonnollisessa+ympäristössä.+Onneksi+tapasin+sateenkaari+papin+joka+kävi+kanssani+keskustelua+seksuaalisuudesta++ja+opin+löytämään+todellisen+minuuteni.+Nyt+neljänkympin+lähentyessä+tämä+totaalisen+alaspainettu+ja+tukahdutettu+elämäosa-alue+nousee+eloon+saman+aikaan+muun+kasvamisen+ja+saavutettujen+virstanpylväiden+kanssa.+
Vaikka+vielä+etsin+ja+hapuillen+identiteettini+kanssa,+olen+levollinen+ja+varma+muutoksesta.
10.05.2020 12:57
Tälläiset+piirteet,+turn+On!
10.05.2020 12:31
Ikinä+ennen+tätä+heräämistäni+en+ole+missään+nettipalstoilla+tms.+mitätään+kirjoitellut,+opettelu,+opettelua,+järkipäähän+jne.
Heräämisen+myötä+sitä+etsii+vertaistukea+ensimmäisenä+netistä,+pitänee+alkaa+hakeutua+realimaailman+ihmisten+seuraan.+Toki,+jos+näin+nimimerkin+takaa+kirjoittelee+ja+tekstit+on+johdonmukaisessa+linjassa,+saattaa+oikeita+tuttavuuksia+syntyä.+Itse+en+enään+kirjoita+ainuttakaan+tekstiä+anonyyminä,+enkä+liion+aijo+juuttua+anonyymejen+kirjoituksiin,+selkeyttää,+vaikka+ei+olisikaan+mikään+lopullinen+takuu.
Vaikka+en+tullut+seuranhaku+mielessä+alun+perin+kirjoittelemaan,+joku+siinä+Prinssin+pikkuisen+arrogantissa+tyylissä+sytytti,+tiedä+sitten+mitkä+viestit+oli+yhden+ihmisen,+mä+kuvittelin,+että+kaikki,+kun+omani+oli+:D,+ajattelin+että+tälläisen+ohi+ei+voi+mennä,+vaikka+aika+ei+olisikaan+vielä+sopiva.
+
Mihinköhän+live+juttuihin+kannattaisi+mennä?+Vaikka+olen+naimisissa,+olen+aika+avoin+ja+lähimmät+tietää,+että+mulla+on+muutosprosessi+menossa.+Voisin+ihan+hyvin+aktivoitua+vaikka+fakebookissa.+Mahtaako+se+qruiser+ollakaan+niin+hyvä+juttu+vielä,+ehkä+parempi+sitten+kun+oikeasti+olen+valmis+elämänjärjestelyissä.+Kiinnostaisi+vain+katsoa+ja+tutkia+millaisia+ihmisiä+on+ja+huomata+kuka+itse+olen,+mutta+se++olla+aika+huono,+jos+lähtee+tunteet+viemään+ennen+aikojaan,+jos+törmää+johonkin+joka+kolahtaa,+tuntuu+ettei+ei+voi+ohittaa.
10.05.2020 12:14
On+aika+pelottava+kokemus+antaa+omien+tunteiden+viedä,+kun+ei+tiedä+realiteetteja.
10.05.2020 10:06
Oikea+ihminen,+koska+niin+olen+minäkin.
10.05.2020 10:04
Uskon+että+se+olet+sinä+Prinssi
10.05.2020 10:03
Tiedätkös+kun+oma+pää+sekoaa+netti+kirjoittelijat+kanssa+niin+ettei+nuku+öisin+ja+ruoka+maistu,+alkaa+epäilemään+enemmän+itseään,+olenko+kuvitellut+kaiken+ja+onko+nuppikasassa,+aikuinen+ihminen+kuitenkin.+Kerton+jo+runoilijasta,+jonka+kanssa+käyn+keskustelua+netissä+(Vaikka+en+tiedä+kuka+todellisuudessa,+siellä+on,+en+ole+nähnyt+livenä,+kuullut+edes+ääntä)++ja+pahoittelen,+että+olen+toisissa+maailmoissa+kun+keskustellessa+heidän+kanssa+ajatuskatkeaa+Prinssiin+ja+satu+metsään.+Sillon+alkoi+pyörittämää+kaikkia+outoja+keloja,+että+jos+siellä+onkin+psykopaatti+tms.joku+itsesuojelu+laukes+päälle,+kun+rupes+epäilemään+omaa+päätään.
10.05.2020 09:57
Uusi+kommentti,+minun
10.05.2020 09:47
Prinsessa+täällä+kirjoittelee+typerän+😅nimimerkin+taaka.+Kaikki+edellä+lukuunottamatta+kirjoitus,+jossa+puhutaan+Prinssin+suulla+pauhaamisesta+on+minulta.+Si++(varsinainen+käärme,+epäilyksen+kylvöjä+)
Prinsessatkin+tuntevat+joskus+epävarmuutta+..sekin+viesti,+jossa+nmr2
Aurinkoinen+päivä.+Heittelen+tässä+tikkaa,+en+ajankuluksi+tai+huviksi,+niitä+tauluun+viskaa.+
Alussa+näin+kuinka+teit+sen+ja+osuit+kymppiin,+siitä+nyt+Prinsessan+nuoren+sydämen+tarmo.+
Lintu+Prinssin+lakassa,+pullosta+en+tiedä.+Ainakin+olen+ajassa,+kello+löi+jo+viisi+🎶
Mitäpä+sanoisin+lemmitylleni:+”Kiivetä+ei+pudota,+seisoa+ja+katsoa.+
Olet+uskova+tai+pakana,+pakattuna+jo+lakana.
Prinssi+hyvä+on+huomenna+pyhä.
Heitetäänkö+tikkaa?+
Oikea+ihminen+lihaa+ja+verta,+sen+saat+nähdä+joka+ikinen+kerta😉Prinsessasi
09.05.2020 16:10
47 / 48