Mun ongelma on liika kiltteys. Olen vähän sellainen "kunnollinen naapurintyttö" ja musta tuntuu, että se karkoittaa kaikki naiset. Tämä on ihan aito ongelma. Minusta kiinnostuu lähinnä kiltit ja kunnolliset miehet. Sellaiset, joiden voisi kuvitella istuvan iltanuotiolla soittamassa kitaraa ja laulamassa riparilauluja. Muita kammoa herättäviä piirteitäni on ujous, epävarmuus ja hiljaisuus. Sekä liian rauhallinen luonne, josta huolimatta käyn välillä vähän ylitunteilla ja olen taipuvainen dramaattisuuteen. Näiden luonnevikojen lisäksi minulla on liuta kroonisia sairauksia.
Näillä mennään. Entäs te muut?
Mitä turn offeja teissä on?
59
890
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan hallita tilanteita ja tuntea olevani niskan päällä niin, että uskon näyttäväni hyvältä ja tunnen oloni turvalliseksi. Jos ja kun hallinan tunne katoaa, turhaudun ja muutun viileäksi. Tämän vuoksi minulla on paljon treffejä ja tuttavuuksia naisten kanssa, mutten saa luotua heihin syvällistä suhdetta.
- Anonyymi
🤔 voisiko sulle sopia semmoinen tosi uskollinen ja lojaali nainen jolla alunperinkin vahvat arvot ja sitkeyttä pysyä sun rinnalla, vaikka sulle tulisi etääntymisen tunteita.
🤔voisiko se mielenkiinnonlopahtaminen ja etääntyminen olla sun tapa suojella itseäsi. Hylkäät ennen kuin sinut hylätään.
🤔 jos kuulostaa tutulta, voisitko alkaa työstämään tätä puolta itsessäsi.
- Anonyymi
Minä olen liian mukavuudenhaluinen. Nyt kun olen sinkku ja reilu kolmekymppinen, olen jämähtänyt töihin, arkeen ja romanttisiin elokuviin. Samalla kiloja on hieman kertynyt, enkä sen tähden halua edes yrittää löytää parisuhdetta, koska uskon etten nauttisi petipuuhista tässä kehossa. En kuitenkaan kutsuisi itseäni lihavaksi vaan pullukaksi. Elän eskapismissä. En kuitenkaan aina ole ollut tällainen. Olen liikkunut, treenannut ja pitänyt siitä. Ollut normaalipainoinen ja kauniiksi kehuttu. Liekö tämä koronan takia tehty etätyö ja eristäytyminen vienyt uskon rakkauden löytymiseen ja motivaation sen etsimiseen. Luonteen puolesta minusta löytyy rohkeutta ja kokeilunhalua, rakkauden kaipuuta ja huumorintajua. Nyt vain olen. Se on aika turn off.
- Anonyymi
Osaat katsoa peiliin, se on ihailtavaa! Eskapismi oikeassa ympäristössä (ei yksinäisyydessä) voi toimia inspiraation ja luovuuden moottorina. Arvosta itseäsi heti, ylös ulos ja lenkille!
Haluan juuri tuollaisen naisen jolla rohkeutta, kokeilunhalua, rakkaiden/elämän nälkää ja huumorintajua 👍
- Anonyymi
Minä uskon aina kaikista hyvää, enkä suostu myöntämään vaikka joku perseilisi ihan silmien alla, selittelen tilannetta parhain päin toisen eduksi.
- Anonyymi
Opettele ohittamaan ja jättämään taaksesi perseilijät, eteenpäin mars!
Fructus-83 kirjoitti:
Minulla sama. Inhottava ongelma, koituu itseä vastaan.
👍 mun on tarkoitus vielä palata asiaan sun kanssa!
TiuhtinWau kirjoitti:
👍 mun on tarkoitus vielä palata asiaan sun kanssa!
🙂toi perseily teksti mun.
- Anonyymi
Ei mitään, negatiiviset näkökulmat ovat ajanhukkaa.
- Anonyymi
Negatiivisten kulmien tiedostaminen ja työstäminen saa kokonaisuuden kukoistamaan. Ihmisenä kasvu edistää omaa ja muiden hyvinvointia.
- Anonyymi
Ymmärrän koodia paremmin kuin ihmistä/naista mitä se haluaa. Suhteet kaatuvat, vaikka haluaisin niitä toiveita toteuttaa
- Anonyymi
Ihmisissä ja naisissa on peruslähtökohtauset koodit, sovella parisuhteeseen:
1 fysiologiset tarpeet (hengissä säilymisen fyysiset edellytykset, kuten ruoka, juoma, hengitysilma)
turvallisuuden tarpeet (suojautuminen erilaisilta vaaroilta)
2 yhteenkuuluvuuden ja rakkauden tarpeet (ystävyys, rakkaus, ryhmään kuuluminen)
arvonannon tarpeet (itsearvostus, kunnioituksen saaminen muilta).
3 itsensä toteuttamisen tarpeet (omien kykyjen saaminen täyteen käyttöön esimerkiksi työssä tai vanhemmuudessa).
Sulla on hyvä työkalu käsissäsi, jos ymmärrät koodikieltä, kääri hihat ylös 😉 - Anonyymi
Mitkä ovat sinun toiveet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisissä ja naisissa on peruslähtökohtauset koodit, sovella parisuhteeseen:
1 fysiologiset tarpeet (hengissä säilymisen fyysiset edellytykset, kuten ruoka, juoma, hengitysilma)
turvallisuuden tarpeet (suojautuminen erilaisilta vaaroilta)
2 yhteenkuuluvuuden ja rakkauden tarpeet (ystävyys, rakkaus, ryhmään kuuluminen)
arvonannon tarpeet (itsearvostus, kunnioituksen saaminen muilta).
3 itsensä toteuttamisen tarpeet (omien kykyjen saaminen täyteen käyttöön esimerkiksi työssä tai vanhemmuudessa).
Sulla on hyvä työkalu käsissäsi, jos ymmärrät koodikieltä, kääri hihat ylös 😉Niin.. tähän asti onkin kaikki vielä hyvin. Ja vaikka suhteeseen asti, mutta turn off osasto alkaa esim siinä, että ei osaa ilmaista (kohta 2) rakkautta sillä tavalla joka on toisen tarve. Ei voi tehdä ikinä oikein sellaista missä ei ole mitään logiikkaa.
Tämä varmaan kuulostaa naurettavalta, mutta on jo monta kertaa tullut eteen että on se mun turn off. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin.. tähän asti onkin kaikki vielä hyvin. Ja vaikka suhteeseen asti, mutta turn off osasto alkaa esim siinä, että ei osaa ilmaista (kohta 2) rakkautta sillä tavalla joka on toisen tarve. Ei voi tehdä ikinä oikein sellaista missä ei ole mitään logiikkaa.
Tämä varmaan kuulostaa naurettavalta, mutta on jo monta kertaa tullut eteen että on se mun turn off.Ei kuulosta naurettavalta. Jotkin ihmiset ovat hyvin rationaalisia ja toimivat juuri näin.
🤔ajatteletko nuo koodit suorituksina, olisiko syytä pilkkoa koodit ja mennä niissä syvemmälle tasolle, opetella kohta kerrallaan mitä ne pitävät sisällään.
🤔onko sinulla lievää tai voimakkaampaa autismia?
Kaikessa on logiikkaa, toinen asia on ymmärtääkö mikä logiikka missäkin on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulosta naurettavalta. Jotkin ihmiset ovat hyvin rationaalisia ja toimivat juuri näin.
🤔ajatteletko nuo koodit suorituksina, olisiko syytä pilkkoa koodit ja mennä niissä syvemmälle tasolle, opetella kohta kerrallaan mitä ne pitävät sisällään.
🤔onko sinulla lievää tai voimakkaampaa autismia?
Kaikessa on logiikkaa, toinen asia on ymmärtääkö mikä logiikka missäkin on.Menetykset korostaa sitä epävarmuutta, että jatkossakin oma ”tulkinta” tai sen yritys menee pieleen ja siitä kerrotaan silloin, kun on jo myöhäistä.
En näe siinä toistuvaa logiikkaa, että sanotaan jotain mikä tarkoittaa vähän jotain muuta ja se pitäisi ymmärtää
On - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menetykset korostaa sitä epävarmuutta, että jatkossakin oma ”tulkinta” tai sen yritys menee pieleen ja siitä kerrotaan silloin, kun on jo myöhäistä.
En näe siinä toistuvaa logiikkaa, että sanotaan jotain mikä tarkoittaa vähän jotain muuta ja se pitäisi ymmärtää
OnOle itse aktiivisempi kysymään avoimia kysymyksiä, et voi muuten koskaan oppia logiikkaa joka toisella on. Muuten olet aina jo myöhässä.
Sinulla on oma logiikkasi, mutta se ei riitä parisuhteeseen, pitää opetella myös toisen tapaa nähdä ja ajatella asioista, jos haluat olla sen toisen ihmisen kanssa.
Jos Kultasi toivoo kasvisruokaa Ja sinä käärit parsaa pekonin sisään ja ihmettelen kun ei osunut, olihan siinä kasvista. Kultasi saattaisi haluta kikherneitä ja parsakaalia. Hyvä yritys, mutta opettele ja ota selvää, opi tuntemaan kumppani, älä oleta että kultasi ajattelee samalla logiikalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin.. tähän asti onkin kaikki vielä hyvin. Ja vaikka suhteeseen asti, mutta turn off osasto alkaa esim siinä, että ei osaa ilmaista (kohta 2) rakkautta sillä tavalla joka on toisen tarve. Ei voi tehdä ikinä oikein sellaista missä ei ole mitään logiikkaa.
Tämä varmaan kuulostaa naurettavalta, mutta on jo monta kertaa tullut eteen että on se mun turn off.Huomaatko kirjoitus tyylistäsi, että puhut itsesi ulkopuolelta. Et käytä minä viestintää. Tunnetko itsesi, omat tarpeesi ja halusi. Kuulostaa, että jäät helposti etäiseksi ja taidat itsekkin kärsiä siitä suhteessasi.
- Anonyymi
Ujous ja epävarmuus kertovat älykkyydestä, sairauksille ei voi mitään. Häntä pystyyn 😉
- Anonyymi
Mä en osaa nähdä noita puoliasi huonoina, vaikka ongelmia niistä on voinut toki itsellesi koitua, mutta itselleni ei ainakaan olisi ”turn off” nuo ominaisuudet, eivätkä ne veisi sellaisenaan mielenkiintoani.
- Anonyymi
”Kunnollisuus” lisäisi turvallisuuden tunnetta suhteessa ja luottamusta toiseen.
Isompia ongelmia se itsekkyys ihmissuhteissa tuottaa. Sitä on ihan liikaa ja aiheuttaa turhia, ylimääräisiä ongelmia, jotka johtavat helposti myös ikäviin eroihin.
Liikaa ei ole hyvä tietenkään miellyttääkään, itsensäkään takia ja suurin osa muistakin ihmisistä arvostavat sitä, että on oma tahto ja osaa pitää myös puoliaan, vaikka toisen miellyttäminen/huomioon ottaminen muutoin hieno piirre onkin.
Rauhallisuuskin on hyvä piirre musta, etenkin kun käsitellään ikävempiä ja ristiriitoja aiheuttavia asioita, vaikka olenkin kuullut monien kaipaavan mielummin räiskyvämpiä tunteiden ilmaisuja toiselta rauhallisuuden sijaan, jota olen toisaalta ihmetellyt, kun on nähnyt miten koville sellaiset riitatilanteet ovat ottaneet. Itse haluaisin, että kumppanini olisi pääosin rauhallinen. Joissain tilanteissa olisi toki kiva nähdä toiselta isompia tunteita, vaikka innostuksen tunteita, mutta tärkeintä että se ihminen on kiva, vaikka olisi hyvinkin tasainen luonteeltaan.
Tunteiden ailahteluja, itkua, vihaa, mökötystä tms saa välillä näkyä rauhallisemmaltakin ihmiseltä.
Sairauksille ei voi yleensä mitään. Elintapasairauksiinkin on monia inhimillisiä syitä. Voisin ihastua ja olla yhdessä sellaisen kanssa, joka ei pysty esim. töihin sairautensa vuoksi, mutta en taas olisi kovin mielelläni sellaisen terveen kanssa, joka eläisi pelkkää laiskuuttaan tukien varassa. Sellainen elämäntapavalinta ei herättäisi kovin ihastusta.
Ujot ihmiset ovat tutkimusten mukaan muita keskimäärin fiksumpia ja empaattisempia. Ujous on viehättävä piirre.
Varmuutta voi opetella, vaikka se onkin toisille huomattavasti haastavempaa.
Epävarmuus ei ole sellaisenaan mulle mikään ”turn off”-piirre, mutta voi hankaloittaa tietysti tutustumista ym asioita. Toivoisin voivani tukea osaltani toista siinä. - Anonyymi
Minusta kiltteys ja rauhallisuus on hyviä ominaisuuksia, epävakaus ja kaikki ihmeen säheltäminen on paljon ärsyttävämpää kuin rauhallisuus. Minusta on ihan kummallista, että kiltteys voisi olla ongelma jonkun mielestä, kun se on itsestään selvästi semmoinen hyvä ominaisuus, minä en ainakaan tykkää ilkeistä ihmisistä, tällä palstallakin menee heti hermot, kun joku ilkeilee ja sama livenä, minusta semmoinen vaan on väärin, eikä epäoikeudenmukaisuutta tarvii sietää yhtään.
Ujous ei ole negatiivinen tai positiivinen ominaisuus, vaan neutraali. Hiljaisuus voi minusta muodostua ongelmaksi joskus, jos on niin hiljainen, ettei yhtään osallistu toisen tekemään aloitteeseenkaan, mutta jos vähän osallistuu, niin monesti semmoinen riittää, ainakin minun kanssani, kun minä olen tosi puhelias itse ja aloitteellinen vuorovaikutuksessa.
Ylidramaattisuus on minusta aika rasittava piirre, jos se on semmoista turhasta raivoamista, mutta jos siihen on jokin syy, niin se on tietty ymmärrettävää, ja minusta kaikki tunteet on sallittuja.- Anonyymi
Tykkään kirjoitustyylistäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään kirjoitustyylistäsi.
Kiitos kohteliaisuudesta :)
- Anonyymi
Ketunnokka tissit. Käytännössä tulee peitettyä ja muotoiltua vaatteilla niin, että totuus paljastuisi vasta sänkyyn mennessä.
- Anonyymi
Ei haittais yhtään, jos olisi rakkaimmallani.
- Anonyymi
Ei naista rintojen perusteella valita, jokaisen on erilaiset.
- Anonyymi
Sisäänpäinsuuntautuneisuus, ystävien puute kun ei jaksa sosialisoida palvelutyön jälkeen, dysforia omien rintojen takia, mukavuudenhaluisuus, pelit.
30v sinkkuna noilla ominaisuuksilla pärjää jo aika pitkälle, -peukku- - Anonyymi
Olen aika hiljainen ja huomaamaton isossa porukassa vapaissa tilanteissa. Asiakeskusteluissa pärjään hyvin ja kokouksissa sekä tutun pienemmän porukan vapaissa keskusteluissa. Olen vähän määräilevä luonne, työssäni tarvitaan sitä ja muutenkin elämässä. Rooli jää joskus vähän päälle. Toisaalta osaan myös kuunnella ja ymmärrän erilaisia mielipiteitä. Joudun usein sovittelijan rooliin. Olen ehkä sellainen arkisen tylsä pohdiskelija ja tarvitsen omaa tilaa säännöllisesti. Arkeni on sellaista tasaista puurtamista joku voisi kuvata minua tylsäksi..
- Anonyymi
Tämä on tuttua sinua. Tykkään. Ihana selvä, vanha sinä!
- Anonyymi
Sittenhän meitä on kaksi. Aika vaikeaa olla kovin jännittävä persoona, kun kaikki päivät kantaa vastuuta muiden asioista ja omia asioita voi miettiä tai harrastaa vain, jos aikaa jää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän meitä on kaksi. Aika vaikeaa olla kovin jännittävä persoona, kun kaikki päivät kantaa vastuuta muiden asioista ja omia asioita voi miettiä tai harrastaa vain, jos aikaa jää.
Itseään ei saa unohtaa. Palauttavat asiat vapaalla ovat tärkeitä, edes joku pieni oma juttu säännöllisesti❤taidetaan olla samankaltaisia ainakin jossain määrin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin monikaan edes toivoo jännittävää kumppania. Sen sijaan siitä voi tulla haastetta, jos ei suhteelle riitä aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin monikaan edes toivoo jännittävää kumppania. Sen sijaan siitä voi tulla haastetta, jos ei suhteelle riitä aikaa.
Sekin vielä. Ja on niitä muitakin.
- Anonyymi
Musta tää on aika huvittava jutteluDD Mun kans voi joutuu hoitaa jotai juttuja ku mä vähä hukkaan ja mulle sattuu kaikkee joutuu auttaa. Sit mun kaaa ei voi mennä samaan paikaan. Mä tutustun tosi helposti mut vaa positiivisiin ihmisii. Positiivisuus on mulle iha kaikki vihaan negailua!
- Anonyymi
Tämä ei oikeastaan ole turn off -ominaisuus, koska tulee esille ja vaivaksi vasta, kun tunnetaan paremmin, mutta kumminkin minun huonoin ominaisuuteni parisuhdetta ajatellen on, että minä olen todella epäkäytännöllinen ja epäkiinnostunut arjen asioista, olen enemmän semmoinen asioiden pyörittelijä, pohdiskelija ja periaatteen ihminen, minulla on kaikenlaisia ideoita ja mielipiteitä, tykkään keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä, mutta jutut ei aina oikein realisoidu aikuisten oikeesti, jos niitä ei voi hoitaa puhumalla. Hassua tässä on, ettei kukaan usko tämmöistä ennen kuin näkee ja kokee.
- Anonyymi
Loputon jaakaaminen ja vatulointi sekä muu elämälle vieras pähkäily.
- Anonyymi
Elämälle vieras pähkäily on just parasta!
- Anonyymi
Bulleus
- Anonyymi
Tarkoitatko ylipainoa? Minua ei pieni pyöreys haittaa. Ihastukseni on hieman pullea, mutta luulen, että hänen sylinsä olisi ihana ja pehmeä. Pidän hänestä sellaisenaan.
- Anonyymi
Ei ole ongelma ellet ole todella lihava (sairaalloisen).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko ylipainoa? Minua ei pieni pyöreys haittaa. Ihastukseni on hieman pullea, mutta luulen, että hänen sylinsä olisi ihana ja pehmeä. Pidän hänestä sellaisenaan.
Tarkoitan juu. Oon 175cm ja 90 kg, on siinä myös jotain treenin tuomaa, mutta suurin osa vielä ihan vaan läskiä :D
Aina inhottavaa mennä treffeille niin eipä sitä lihomisen jälkeen ole tullut juuri käytyä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitan juu. Oon 175cm ja 90 kg, on siinä myös jotain treenin tuomaa, mutta suurin osa vielä ihan vaan läskiä :D
Aina inhottavaa mennä treffeille niin eipä sitä lihomisen jälkeen ole tullut juuri käytyäEi haittaa, rohkeasti vain treffeille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina inhottavaa mennä treffeille niin eipä sitä lihomisen jälkeen ole tullut juuri käytyäVoi sinua, et ole kyllä mitenkään lihava. Sopivanlainen taidat olla. Sellainen ihana rutistettava siis halattava. 😊Taidan olla pyöreämpi vaikken mikään sairaaloisen lihava ole minäkään. Haluaisin kyllä laihtua, mutta se on kovin työlästä varsinkin ylläpitää painoa. Pitäis motivoitua....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina inhottavaa mennä treffeille niin eipä sitä lihomisen jälkeen ole tullut juuri käytyäTurhaa mietit painoa, ei vaikuta mitään useimmille eikä mullekaan vaikuttaisi.
Anonyymi kirjoitti:
Aina inhottavaa mennä treffeille niin eipä sitä lihomisen jälkeen ole tullut juuri käytyäTälläinen asia ei ole turn off! Näille inhimillisille pienille epävarmuuksulle pitäis olla ihan oma viestiketju. Jokaisella on varmasti jotain, mulla löysä vatsanahka ja raskauksien jättämät arvet, vaatteilla saa peitettyä.
Siinä vaiheessa, kun ollaan alasti toisen edessä, tälläiset asiat jäävät taka-alalle, ihan sivuseikoiksi.
Sitä paitsi 😁 tälläisten tunnustaminen osoittaa aika hyvää itsevarmuutta!TiuhtinWau kirjoitti:
Tälläinen asia ei ole turn off! Näille inhimillisille pienille epävarmuuksulle pitäis olla ihan oma viestiketju. Jokaisella on varmasti jotain, mulla löysä vatsanahka ja raskauksien jättämät arvet, vaatteilla saa peitettyä.
Siinä vaiheessa, kun ollaan alasti toisen edessä, tälläiset asiat jäävät taka-alalle, ihan sivuseikoiksi.
Sitä paitsi 😁 tälläisten tunnustaminen osoittaa aika hyvää itsevarmuutta!Kiva pituus🤩
- Anonyymi
Minulla on hyvin voimakas vietti.
- Anonyymi
Kohdistuuko moniin samaan aikaan? Onko seksiaddiktiosta kyse? Miten ilmenee?
- Anonyymi
Tuskin haittaa jos et vaadi toiselta samaa tai mukautumista.
- Anonyymi
Riippuu mitä sillä tarkoitat. Jos on kyse intohimoisesta seksistä ja läheisyyden tarpeesta, niin ei haittaa. Jos on kyse jatkuvasta seksin tarpeesta ja uusien kumppanien hausta niin sitten haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu mitä sillä tarkoitat. Jos on kyse intohimoisesta seksistä ja läheisyyden tarpeesta, niin ei haittaa. Jos on kyse jatkuvasta seksin tarpeesta ja uusien kumppanien hausta niin sitten haittaa.
Juurikin yllä mainitusta, ja eihän niitä raikkaita kerrallaan yhtä enempää ole.
Useimmin toinen on tyytyväinen, kun en ole mikään inttäjä.
Vaan jos ei olla samalla seinälläkään, niin alkaa siinä tunteetkin viilenemään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin yllä mainitusta, ja eihän niitä raikkaita kerrallaan yhtä enempää ole.
Useimmin toinen on tyytyväinen, kun en ole mikään inttäjä.
Vaan jos ei olla samalla seinälläkään, niin alkaa siinä tunteetkin viilenemään.Eikö se ole vaan ihanaa, jos haluaa ja näyttää sen. Jos osaa tehdä sen niin, että toinen nauttii.Ainakin uudessa suhteessa läheisyyden tarve on voimakasta ja toisen vetovoima.
- Anonyymi
Voi olla hyötykin, saat ehkä viileemmänkin naisen syttymään jos osaat ilmaista sitä ulospäin toiselle. Jos pidät vain oman pään sisällä, tuskin on mitään etua.
- Anonyymi
Johtuuko amf
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuuko amf
Jos tuota kyse, niin on este. Vaan aina ei heti huomaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702