Vapaa kuvaus

Aloituksia

24

Kommenttia

955

1. Lainasin+ihan+oikeasti+tämän😄,+ei+muuten+inspiroi,+mut+kaikkee+pitää+kokeilla+ja+kun+kerran+aikaa+on.+Ei+ole+edes+ensimmäinen+tiedettä+populorisoiva+kirja,(+Valtaojat+aikaisemmin+imaistu).
  2. ❤️47
  3. Ensimmäinen+lauseesi+on+mun+seinäkalenterin+mietelause+😊.+Ihan+totta,+että+siinä+hetkessä+se+mitä+on,+riittää.+Toinen+asia+on,+jos+tavoittelee+pidemmällä+aikajänteellä+elämänmuutosta,+se+ei+silti+estä+hetkestä+nauttimisesta.+Saattaa+olla,+että+kokee+syvää+yksinäisyyttä+ihmisten+keskellä+ja+toisin+päin,+nauttii+yksinäisyydestä+ja+itsekseen+olosta.Kuulostaa+siltä,+että+arvostat+itseäsi+tekemällä+itseksesi+kivoja+juttuja+ja+tunnistat+rajasi+ihmisten+kanssa.+Yksin+olemisen+taito+on+hyvä+lähtökohta+ihmissuhteisiin,+mutta+yhtälailla+tarvitaan+liittymisen+kykyä+toisiin+ihmisiin.+Se+on+osaamista+antaa+ja+ottaa+vastaan+ihmissuhteissa,+joskus+jopa+avun+pyytämistä.+Voi,+musta+olis+kiva+olla+joskus+sellaisessa+suhteessa,+jossa+olisi+riitoja+☺️Olisi+tunteita,+luottamusta+olla+aidosti+näkyvä+toisen+edessä.+Riitelyssä+ihmiset+uskaltavat+olla+omana+persoonanaanaidoimmillaan.+Riidassa+kaksi+toisistaan+eriävää+mielipidettä+kohtaa,+siinä+molemmilla+on+ihmisenä+kasvun+mahdollisuus.+Parhaassa+tapauksessa+kompromissiä+yhteisen+hyvään+eteen+haettaessa+pari+hitsautuu+enstistä+läheisemmiksi+toisillee.+Olen+ihan+samaa+mieltä+sun+kanssa+tosta,+että+jos+ei+osaa+olla+yksin+ja+ahdistuu+ajatuksistaan,+on+käsittelemättömiä+asioita.+Sisäisesti+levoton+ihminen+tarvitsee+jatkuvaa+virikettä,+mulla+on+vähän+;)+tätä+levottomuutta.+Aina+pitäs+olla+joku+kanava+pauhaamassa.+Työttömyys+jakso+ja+kotona+olo+vaikuttanut,+mutta+ei+koko+syy.+Voisikin+olla+hyvä+ottaa+sun+vinkistä+vaari+ja+koittaa+välillä+vaan+rauhoittua+yksiskseen.+😊
  4. Hyvä+motto,+niin+totta!
  5. *paisuta