Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TiuhtinWau
profiilit
TiuhtinWau
TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lainasin+ihan+oikeasti+tämän😄,+ei+muuten+inspiroi,+mut+kaikkee+pitää+kokeilla+ja+kun+kerran+aikaa+on.+Ei+ole+edes+ensimmäinen+tiedettä+populorisoiva+kirja,(+Valtaojat+aikaisemmin+imaistu).
21.06.2020 14:23
Eoet,+sun+jutut+ei+ole+kuivia,+ehei.+Hauskoja+ja+kivoja+suurimmaksi+osaksi.
Kieltämättä+vähän+on+kyllä+karvaisiksi+mennyt+viime+aikana,+jos+se+on+se+mistä+te+Käytöskukan+kanssa+tykkäätte,+niin+antaa+mennä,+mut+mun+tarvii+mennä,+koska+mulla+tulee:🤢🤮
21.06.2020 13:47
Alkaa+millä+milloinkin,+sen+verran+on+aikaa+suuttumisesta,+en+enää+muista+miten+se+silloin+lähti,+(sivulinen+joka+oli+paikalla,+huomautti+jälkeen+päin+murteen+vaihtumisesta😅)+Sen+muistan,+että+aihetta+oli!+😊+Onhan+se+hieno+tunne+kun+saa+oikeassa+paikassa+ja+tilanteessa+raivon+pintaan,+siinä+on+jotain+alkukantaista+ja+puhdasta.+Sellaisella+hetkellä+punnitaan+mitä+sydämessä+on,+kun+refleksinä+antaa+palaa.
Kukin+syö,+juo,+ui+tai+kelluu,+puhuu+ja+elää+tavallaan+se+on+hyvä!
EoEt,+sanoit,+että+sul+on+tapana+mököttää.+Vaikea+uskoa,+vaikutat+leppoisalta,+tosin+ei+minustakaan+ehkä+uskoisi,+että+osaan+suuttua+ja+tosi+paikan+tullen,+jopa+raivota😊
21.06.2020 13:39
Ku+pysyy+jokainen+omassa+kielessään,+ei+mene+aikaa+laskea+logiikkaa+uudelleen😅No+ei..
Mistä+sitä+alunalkaen+ja+loppuviimein+tietää+mikä+on+oma,+mikä+tarttunut+ja+mikä+uutta+toisten+seurassa+omaksi+sisäistettyä.+
Mun+sisäinen+murre+tulee+esille+silloin+kun+suutun😅+jotenkin+selkäytimestä+perintönä+saatu+sydämen+kieli,+ripaus+punkkia+ja+anargiaa+😉
21.06.2020 12:16
❤️47
21.06.2020 11:18
Oih😯ihana+väärinpäin+nurjasti+kudottu+silmukka+koko+tyttö+ja+hänen+laulunsa!+Voi+miten+kaunis+sotkuinen+lankavyyhti+🧶Ihana.+
Sääli+että+tuollaiset+syvälliset+lopettaa,+ymmärrän+ikäväsi+😔halaus+siitä+sinulle+Kiitoskukka+🤗olet+nimesi+veroinen,+kun+löydät+tälläiset+lyriikat.+
En+tiedä+miksi,+(ehkä+ne+oli+noi+grillaus+puheet,+edellä),+mutta+nyt+tekis+mieli+lasillinen+kuivimmasta+kuivinta+🥂+maistuuko,+ole+hyvä+KiitosKukka!
21.06.2020 11:12
Käytöskukka,+mulle+on+ihan+Ok+jos+muut+grillaileilee+makkaroita+ja+vieläpä+tykkää.+Vuodet+ovat+vierähtäneet,+tämä+on+mun+makuaisti+ja+näin+on+hyvä.+Kyllähän+sitä+nuorempana+toivoi+että+voisi+olla+niinkuin+muut+ja+sosiaalisestikin+samoissa+eväillä+liikenteessä.+
Muut+saavat+nyt+hyväksyä,+etten+mitään+korvikkeita+laita+grilliin,+en+edes+pekonia,+vaikka+olisi+kääritty+parsan+ympärille.+Kanaa+ja+kasvisvartaita,+salaatti+ja+kuiva+valkkari😋
21.06.2020 10:42
Liika+vetäytyminen+on+huono,+siinä+ei+anna+itseään+toiselle,+panttaa,+eikä+suhteessa+voi+silloin+olla+muitakaan+tunteita,+ainakaan+pysyä+elossa.+Toisaalta+vaatiihan+sellainen+avoimuus+ja+toisen+edessä+alasti+oleminen,+sen+että+suhteessa+on+saavutettu+hyvä+luottamuksen+ja+kunnioituksen+taso.+
Voi+olla+ihan+viisautta,+ette+vetäytyy,+jos+ei+löydä+toisesta+kunnioitusta+tai+pelkää,+että+tulee+liikaa+loukanneeksi+tunteiden+vallassa+toista.+Mulle+ainakin,+vaikka+raivokkaiden+tunteiden+näyttäminen+riidassa,+kertoo+rehellisyydestä+ja+kiintymyksestä.+Toinen+asia+on,+jos+ei+ole+kunnioitusta+ja+suusta+tulee+tarkoituksella+loukkaavaa+puhetta.+Kunnioittavassa+suhteessa+ei+käytetä+toisen+heikkoja+kohtia+aseena,+edes+riidassa.+Sellainen+on+repivää+ja+väärää+vallan+käyttöä.
+Ei+kai+riitelyssä+ole+tarkoitus+voittaa+toista+vastaan,+vaan+voittaa+molempien+parhaaksi.+Se+että+kumpikaan+ei+joudu+tinkimään+liikaa+on+molempien+etu.+On+se+varmaan+vaikeaa,+jos+on+tunteita.+Suhteessa+avautumalla+toiselle+laittaa+itsensä+alttiiksi,+se+on+riski+tulla+haavoitetuksi+toisen+edessä.+Anteeksi+pyytämisellä+ja+antamisella+pääsee+pitkälle,+onneksi+on+sellainen+sana.
21.06.2020 00:00
Eiks+sä+ole+sawolaine?+sanotaanko+sielki+kui?
20.06.2020 23:40
Eoet+mikä+tämä+murre+juttu+on+😂?+😄
20.06.2020 23:36
Missä+te+olitte?+En+löytänyt.
20.06.2020 23:34
Ensimmäinen+lauseesi+on+mun+seinäkalenterin+mietelause+😊.+Ihan+totta,+että+siinä+hetkessä+se+mitä+on,+riittää.+Toinen+asia+on,+jos+tavoittelee+pidemmällä+aikajänteellä+elämänmuutosta,+se+ei+silti+estä+hetkestä+nauttimisesta.+Saattaa+olla,+että+kokee+syvää+yksinäisyyttä+ihmisten+keskellä+ja+toisin+päin,+nauttii+yksinäisyydestä+ja+itsekseen+olosta.
Kuulostaa+siltä,+että+arvostat+itseäsi+tekemällä+itseksesi+kivoja+juttuja+ja+tunnistat+rajasi+ihmisten+kanssa.+Yksin+olemisen+taito+on+hyvä+lähtökohta+ihmissuhteisiin,+mutta+yhtälailla+tarvitaan+liittymisen+kykyä+toisiin+ihmisiin.+Se+on+osaamista+antaa+ja+ottaa+vastaan+ihmissuhteissa,+joskus+jopa+avun+pyytämistä.+
Voi,+musta+olis+kiva+olla+joskus+sellaisessa+suhteessa,+jossa+olisi+riitoja+☺️Olisi+tunteita,+luottamusta+olla+aidosti+näkyvä+toisen+edessä.+Riitelyssä+ihmiset+uskaltavat+olla+omana+persoonanaanaidoimmillaan.+Riidassa+kaksi+toisistaan+eriävää+mielipidettä+kohtaa,+siinä+molemmilla+on+ihmisenä+kasvun+mahdollisuus.+Parhaassa+tapauksessa+kompromissiä+yhteisen+hyvään+eteen+haettaessa+pari+hitsautuu+enstistä+läheisemmiksi+toisillee.+
Olen+ihan+samaa+mieltä+sun+kanssa+tosta,+että+jos+ei+osaa+olla+yksin+ja+ahdistuu+ajatuksistaan,+on+käsittelemättömiä+asioita.+Sisäisesti+levoton+ihminen+tarvitsee+jatkuvaa+virikettä,+mulla+on+vähän+;)+tätä+levottomuutta.+Aina+pitäs+olla+joku+kanava+pauhaamassa.+Työttömyys+jakso+ja+kotona+olo+vaikuttanut,+mutta+ei+koko+syy.+Voisikin+olla+hyvä+ottaa+sun+vinkistä+vaari+ja+koittaa+välillä+vaan+rauhoittua+yksiskseen.+😊
20.06.2020 23:01
Nimi+ja+hymy+unohtui+😊👍
20.06.2020 21:24
Päivi+parjauksessa+harmittaa+moni+asia:
1)+Hän+on+ihminen,+joka+elää+miten+opettaa+(siitä+pisteet+Päiville).+Sitä+ei+monikaan+tajua,+että+tämän+kaltaisten+uskovien+omatunto+on+vahva+sisäinen+sanelija.+Se+mikä+on+(vaikka+väärin+perustein)+iskostunut+omaantuntoon+vedoten,+on+mahdoton+ulkoapäin+järjen+tasolla+saada+muutettua.+
2)+Ymmärrän,+että+sorretuilla+vähemmistöille+on+paljon+oikeutettua+vihaa+ja+katkeruutta.+Kuitenkin+mielestäni+olisi+parempi+mitä+vähemmän+Päivin+kaltaiset+saavat+mediatilaa.+Hyttysparvia+ja+yksittäisiä+hyttysiä+on+aina,+ei+ne+huitomalla+häviä.+Parempi+nostaa+esille+heitä,+jotka+ajavat+vähemmistöjen+etua.
20.06.2020 19:46
Hyvä+motto,+niin+totta!
20.06.2020 18:04
*paisuta
20.06.2020 18:01
Jos+voit+tarttua+johki+muuhun,+niin+älä+paistua+päätös+kirjoilla+😄,+tämä+on+mulla+nyt+omanlainen+selviytymis+keino,+täsä+kohtaa.
20.06.2020 18:01
Ai+ku+kuulostaa+kivalta,+kaikki+saunat+ja+muut,+grillaamisineen🏕.+Makkara+on+kyl+vihoviimeinen,+en+tiedä+miksi,+mutta+ei+ole+maistunut.+Tämä+on+taivahan+tosi,+kun+olin+lapsi+ja+muille+grillattiin++makkarat,+niin+mulle+oli+aina+varattuna+lihapiirakka.+Missään+muissa+ruuissa+en+ole+nirsoillut,+makkara+ei+vaan+mene,+ei+kai+sitä+väkisin.+Olisin+aina+halunnut+tykätä.+Nyt+ku+ikää+tulee,+niin+löytyny+oma+maku.
20.06.2020 17:57
Mikä+kirja+menossa?+
Sain+tänään+loppuun+Tunnottomuus+sielussa+viidelle+ja+aloitin+Signaali,+kumpikin+Pirkko+Saision+
Eka+oli+näytelmä.+Tokan+alussa+eräs+nimeltä+mainitsematon+sairastui+syöpään+😬,+en+tiedä+miten+jatkuu,+mutta+herätti+taas+ajattelemaan,+kuinka+lyhyt+elämä+on.
20.06.2020 17:25
Ei+sen+puoleen,+mulla+mikään+kiire+ole+poluille.+Vaikka+olis+mustikat+kypsiä,+en+niitä+vois+vielä+kotio+kantaa+Ja+mittään+piirakoita+leipoakaan.+On+noita+korvapuusteja+viel+pakkanen+täyn.+Piirakan+syön+kyl+heti+ku+uunista+saan,+turha+niit+välis+kylmettää.
20.06.2020 17:18
9 / 48