Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jahvemeneeroskiin
jahvemeneeroskiin
jahvemeneeroskiin
Vapaa kuvaus
Jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja
Aloituksia
0
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Viikko+pulkassa!+Aurinko+tuli+esiin+mutta+teistien+mielikuvitusjumalista+ei+näy+jälkeäkään.+Jumalasaduilla+ei+tule+olemaan+mitään+mahdollisuutta+tietoa+ja+koulutusta+vastaan+ja+lopulta+ne+lentävät+historian+roskatynnyriin!+Jumalattoman+hyvää+viikonloppua+kaikille.
12.06.2020 10:18
Viikko+paketissa.+Eikä+varmasti+yllätä+ketään+että+ne+teistien+mielikuvitusjumalat+loistavat+poissaolollaan.+Ei+tullut+jeesuksia+tai+muitakaan+jumalia+paheksumaan+mitä+makuuhuoneissa+teemme+(se+jää+edelleen+Räsäsen+kontolle).+Ja+lopulta+tieto+ja+koulutus+käy+näiden+jumalasatujen+kohtaloksi+ja+ne+painuvat+historian+unholaan.+
Jumalattoman+hyvää+viikonloppua+kaikille+:)
05.06.2020 12:08
Viikko+paketissa+ja+mielikuvitusjeesukset+ja+muut+humpuukijumalat+jatkavat+olemattomuuttaan.+Satujen+teho+hiipuu+ja+kouluja+käyneille+ihmisille+on+yhä+vaikeampi+myydä+näitä+vanhoja+kansantaruja+totena.+Ennenpitkään+jokainen+jumala+lentää+historian+roskakoriin.+Jumalattoman+hyvää+viikonloppua+kaikille+:)
29.05.2020 10:54
>>Itse+olen+ymmärtänyt+niin,+että+Jeesukseen+Kristukseen+uskovat+temmataan+ylös+
Jeesus+on+vain+mielikuvitusolento.+Voit+toki+satuihin+uskoa+jos+haluat.
>>+Antikristus+ilmestyy+maailmaan+mellastamaan,+tuhoamaan+ja+tappamaan.
Täysin+lapsellinen+uskomus.+Tämä+teidän+jumalanne+suunnitelma+kuulostaa+todela+typerältä+:)
>>Näkyvällä+tavalla+Jeesus+tulee+takaisin+maan+päälle+taivaan+sotajoukkojen+kanssa
Mitä+ihmettä+jumala+tekee+sotajoukoilla+..+ainiin+tämä+keksitty+jumala+on+toki+mallinnettu+maallisen+kuninkaan+mukaan,+ja+kuninkaalla+tulee+tottakai+olla+sotilaita+:)+Täysin+lapsellinen+uskomus+tämäkin.
>>Adamin+ja+Eevan+ajasta+lähtien+
Uskotko+tosiaan+puhuviin+käärmeisiin,+aatamiin+ja+eevaan?+:D+
>>Olen+joskus+jopa+hieman+ironisesti+ajatellut+
Tuskin+olet+ajatellut+ollenkaan+jos+uskot+saatanoihin+ja+muuhun+paimentolaismiehen+keksimään+lapselliseen+satuun.
26.05.2020 13:53
>>Mistä+me+tulemme?
Minä+tulin+äidistäni
>>Mitä+varten+olemme+tällä+planeetalla?
Koska+me+synnyimme+tälle+planeetalla
>>Minne+me+täältä+menemme?
Emme+minnekkään.+Kuussa+on+toki+käyty+mutta+toiselle+maan+kaltaiselle+planeetalle+on+pitkä+matka+ja+tieteen+tulee+ottaa+monta+harppausta+ennenkuin+sinne+pääsemme.
24.05.2020 21:01
>>Voihan+se+olla,+että+Jeesus+Kristus+tulee+noutamaan+omiaan+ylös+taivaaseen
Mielikuvitusolentosi+voi+tehdä+ihan+mitä+vain+:)+
>>"sillä+te+saavutatte+uskon+päämäärän,+sielujen+pelastuksen"+
Sielut+ja+pelastautumiset+mielikuvitusjumalilta+ovat+lapsellista+hömppää.+Vaikea+uskoa+miten+aikuinen+ihminen+uskoo+moiseen+roskaan.+Tosin+uskovat+ne+aikuiset+horoskooppeihin+ja+ennustajiin+..+mutta+koulutus+ja+tieto+tulee+muuttamaan+asian+:)
24.05.2020 13:57
>>synkkää+ja+ankeaa+on+jumalattoman+elämä.+Hän+vaeltaa+ilman+
>>toivoa+ja+ilman+Jumalaa+maailmassa.
Iloista+ja+mukavaa+on+:)+Ei+tarvitse+käyttää+tätä+ainokaista+elämää+mielikuvitusjumalan+palvontaa.
>>Ei+tiede,+ei+koulutus+sinua+auta,+kun+saapuu+kuolo+-+lähenee+hauta.
Ei+siitä+sinun+mielikuvitusjumalastasi+ole+mitään+apua+kun+kuolema+koittaa+:)
>>Ateistin+elämässä+on+tyhjyys,+tarkoituksettomuus
Elämä+on+oikein+mukavaa+ja+mielekästä.+Ehkä+peilaat+sitä+omaa+elämääsi+jonka+olet+hukannut+mielikuvitusolennon+palvontaan.
>>Usko+Herraan+Jeesukseen,+niin+sinä+pelastut+
En+minä+sinun+mielikuvitusjumalalilta+pelastusta+kaipaa+:)
23.05.2020 18:44
Viikko+paketissa.+Teistien+mielikuvitusjeesuksista+ja+muista+satujumalista+ei+näy+jälkeäkään.+Tieto+ja+koulutus+kylvää+tuhon+siemenet+paimentolaisten+keksimille+saduille+jumalista.+Ennenpitkään,+viimeinenkin+jumala+lentää+historian+roskakoriin.+Jumalattoman+hyvää+viikonloppua+kaikille+:)
22.05.2020 13:36
1 / 1