Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Käytöskukka
profiilit
Käytöskukka
Käytöskukka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
8
Kommenttia
1186
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pieni+hengähdystauko+lounaan+merkeissä+🥒
Päivä+alkoi+kivasti+kun+huolsin+parvekkeella+kukkia+ja+joku+ohikulkeva+naapuruston+lapsista+huudahti+”Kauniita+kukkia”+💕
Viisun+voimin+takaisin+töihin
Tästä+mimmistä+❣️+saa+aina+boostia+kuin+tynnyrillisestä+energiajuomaa+😁+
https://youtu.be/de5Xauv99QM
02.07.2020 13:47
👍
Kunhan+zoomailen+😊
02.07.2020 13:02
Kiva+jos+siintää+jo+mielessä+lomat+ja+miellyttävät+olotilat+omassa+valtakunnassasi.+Kyllä+me+kaikki+kestetään+ja+kaikesta+selvitään.
Mulla+menee+simmut+kii+just...+nyt.+
Toivon+sulle+levollisia+unia,+Mehtänainen+💕
01.07.2020 23:25
HAH...+😂😂
01.07.2020 23:06
Eikös+se+aina+ennenkin+ole+tasaantunut,+ennemmin+tai+myöhemmin++😔+
Mulle+on+alkanut+ilmaantua+Faceen+kaveripyyntöjä+ihmisiltä+joiden+henkilöllisyys+ei+ole+ihan+selvä.+Jotkut+taasen+muistaa+tosi+hyvin,+ja+muutaman+tyypin+kanssa+on+tosiaan+tavattu+ekan+kerran+20-30+v+jälkeen.+Aika+huisia!
01.07.2020 23:05
Kyllä+me+Mehtis+meinataan+niiden+kanssa+vielä+tavata+joten+henkiin+jäivät+😬+Tässä+iässä+alkaa+tavata+tuttuja+30+v+takaa..+ei+niitä+oikein+raatsi+eliminoida+kun+ovat+osa+historiaasi,+kertovat+sinusta+muistoja+joita+et+haluaisi+kuulla+😂
Kuinkas+voitais+oloasi+viilennellä?
01.07.2020 22:32
On,+hyviä+tuutuja+on+heitelty+puolin+jos+toisin+😊+
Olipa+taas+hauska+tappa+vanha+tuttu,+ae+että+juttua+riitti+😬
Kuinka+Mansikkasuun+ilta+on+sujunut?
01.07.2020 22:00
OK!+Eli+sadesäällä+pöytä+paraatipaikalta+😬+Hyvällä+säällä+kierrän+korttelia+ympäri+ja+tiirailen+paikalla+olijoita.+Hämäyksen+vuoksi+vuoron+perään+eri+suuntiin+😅
No+joo,+oispa+aika+epätoivoista+onnenongintaa...+🙄
01.07.2020 21:27
No+voi+harmitus,+pitää+sitten+odottaa+parempia+aikoja...+🙄+Tai+etsiä+väljempiä+mestoja,+pitää+silmät+auki+ja+tutka+päällä+😊
01.07.2020 15:11
Voe+sinnuu...+💦💦+
Ne+hormoonihiiretkö+taas+sua+kutittellee+🙄+Jääpalakonetta+vaan+esiin.+Vai+jäätelökone?+Auttais+ainakin+johonkin+himoon+nimittäin
makean+(ei+tietenkään+makian..+😅)
Kuules+Mehtis,+karkaan+tänään+töistä+vähän+aiemmin+suihkuun+ja+kyläilemään.+Elä+kerro+pomolleni...+😀
01.07.2020 15:08
Joo,+Mehtien+kuningatar!+5+on+aika+makia+luku+😅
01.07.2020 15:02
Jep,+112+on+paikalla+nopiasti+😂+
Omassa+rakkauden+koulussani+aloin+edistyä+vasta+kun+ensin+hyväksyin+itseni+hänen+edessään,+(muutoin+vieläkin+prosessissa=kaapissa)+kun+uskalsin+antautua+hänelle+täysin.+Aloin+luottaa+ensin+itseeni,+koska+hän+ilmaisi+rakkautensa++ilman+pienintäkään+epäilystä.+Vasta+sen+jälkeen+pystyin+antamaan+rakkauden+takaisin,+ilman+pelkoa+ja+epäilystä.+
Minun+onni+oli+että+hän+uskalsi+ottaa+ensimmäisen+askeleen+ja+riskin.
30.06.2020 23:00
Tässä+ajatuksessa+on+muuten+vähän+sama+logiikka+kuin+eräoppailla:+pelasta+ensin+itsesi,+muuten+et+voi+enää+pelasta+ketään.
30.06.2020 22:33
😊+Eikös+sanota,+jotta+tunne+ensin+itsesi,+rakasta+ensin+itseäsi.+Tuohon+uskon+110+%.+Sitten+vasta+voi+antautua+rakkauteen+toisen+kanssa+💕
30.06.2020 22:28
Niin+mitäs+ja+ketäs+sie+olet+tutkinut,+Mehtänainen?
30.06.2020 22:20
Kävin+soppailun+ohessa+kokkeilemassa+katsekontaktia+ja+hymyn+voimaa+kanssaihmisten+kanssa.+Kyllä+ne+toimii+ihmeen+hyvin,+paremmin+kuin+muistin.+Ei-sinkkuna+tuollaiseen+toimintaan+ei+ole+ollut+tarvetta+eikä+edes+alitajuntaista+viettiä.+Kaikkea+sitä+pitääkin+tässä+isässä+opetella.+Ei+riitä+että+on+käynyt+sen+sata+kurssia+ja+koulutusta,+rakkauven+koitoksiin+tarvitaan+ihan+eri+tiedot+ja+taidot+😀
30.06.2020 22:19
Kokeilin+tänään+omia+rahkeitani+muiden+ihmisten+suhteen.+Oma+"sinkkuus"+on+vielä+niin+uusi+ja+outo+asia,+enkä+enää+muista+kuinka+ihmisiä+katsellaan+"sillä+silmällä".+Kävin+soppailun+jälkeen+tavaratalon+ruokalassa+syömässä+ja++tiirailin+kerrankin+ympärilleni.+Olin+yllättynyt:+mielenkiintoisen+oloisia+tyyppejä+istui+siellä+täällä,+ja+ihmiset+vastaavat+katseeseen++ja+hymyyn+😊
Heureka,+olen+nähnyt+valon!+Kyllä+se+tästä...
30.06.2020 22:06
Ok,+kiitos!+Jos+päiväseltään+käväisee+terassilla+niin+kaipa+välit+voi+pitää+tarpeeksi+väljinä.
30.06.2020 21:32
No+nyt+osuit...😃+Käyttishän+avataan+silloin+kun+(tiedon)+tarve+on+kova+(en+enää+keksi+mikä+hymiö+tässä+toimis+parhaiten..+😂)+Mutta+silloin+tällöin+tarpeellinen+toiminto.
Oon+mielelläni+sulle+Kympin+ikkunat,+vaikken+tajua+yhtään+mitä+niiden+takana+avautuu+😅
Tänään+ja+eilenkin+on+pitänyt+säntäillä+sinne+tänne,+ja+iltatöitäkin+pukkaa+ettei+projektit+ala+vuotaa+yli.+Olen+tänään+myös+tutustunut+itseeni,+pieni+eksursio+nääs.
30.06.2020 21:24
Ja+tääkin+lähti+Anona...
30.06.2020 17:03
23 / 60