Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Käytöskukka
profiilit
Käytöskukka
Käytöskukka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
8
Kommenttia
1186
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tykkäätkö+sie+Mehtis?
26.06.2020 23:14
Jep,+olen+aina+tykännyt.+Ei+vain+ulkonäkö,+mutta+olen+lukenut+hänen+kirjoittamat+kirjat.+Jotenkin+aito+tyyppi+minusta.
26.06.2020 23:11
Ahaa....+Tuommosia+patoja+kannattais+ehkä+purkaa+jonkun+turvallisen+ja+kokeneen+kanssa+😀+Ei+kai+piä+loppuelämäänsä+tarvita+silmiä+sulkea+sx-kohtauksilta,+syystä+tai+toisesta?
26.06.2020 23:08
Tai+sitten+sinun+viehätysvoima+vain+vetää+immeiset+kontaktiin+😀,+sawo+tai+ei.
Kieltämättä,+leffa+on+hetkittäin+aika+"inspiroiva"
26.06.2020 22:55
Just+nyt+meren+aallot.+Rauhallisia+säännöllisiä+maininkeja+yli+vartalon,+joku+joskus+vähän+voimakkampi,+sitten+taas+miedompia++😉
Jututa+vain+kassahenkilökuntaa,+olen+ymmärtänyt+että+he+mieluusti+vaihtavat+muutaman+sanan+kun+suurin+osa+porukasta+menee+myrtsinä+ohi+🙄+Mie+osallistuisin+mielelläni+keskusteluun+seuraavana+kassajonossa+😉
26.06.2020 22:44
Olavi+Uusivirtakin+leffassa+mukana,+I+like+😊
26.06.2020 22:37
Mulla+menee+päivät+monesti+just+noin,+töitten+jälkeen+ehkä+kaupan+kassan+kanssa+sanoo+hei+ja+kiitos.+
Turkoosi+😊
26.06.2020 22:31
RK+on+minustakin+kiva+katsoa+😊
Hyvästä+seurastako+siis+tuo+sinun+keltainen+onnen+väri+😀?
26.06.2020 22:16
Töissä+joo+keskityn+100+%,+muutoin+ei+onneks+tartte.+Miekin+ruukaan+touhottaa+siellä+ja+täällä+yhtä+aikaa+montaa+asiaa+😀
26.06.2020 22:12
Katsoin+ohjelmatiedot,+oikeasti+kiinnostava+ja+hyvät+näyttelijät+👍+
Oletkos+saanut+nauttia+muutoin+hyvästä+seurasta+vai+enimmäkseen+parhaasta+eli+omasta?
26.06.2020 22:03
Väsyttääkö+työviikon+jälkeen,+Mehtis?+Mulla+käy+monesti+niin,+että++jos+menee+maatepano+uni-ikkunan+ohi,+ei+meinaa+enää+uni+tulla+mitenkään.+Mulla+on+1.5+tunnin+rytmit+unen+ja+valvomisen+kanssa,+myös+aamuisin.
Olen+muistaakseni+sen+leffan+nähnytkin,+mutta+voishan+tuota+kattoa.
26.06.2020 21:52
En+sentäs...+
Niinkö,+sepä+hauskaa+😊+Oletko+myös+tehnyt+mitä+lystää?
26.06.2020 21:46
En+tiedä+seukkaatteko+vai+onko+teillä+parisuhde,+mutta+ethän+voi+noin+jatkaa.+Epäluulo+alkaa+kalvaa+mieltäsi+ja+tuhoaa+vähitellen+koko+suhteen.+Selvitä+asia+pikimmiten,+hyviä+lähestymistapoja+on+minusta+täällä+jo+annettu.+Hän+kyllä+ymmärtää+tuskasi+ja+kertoo+miten+asia+on+jos+sinusta+oikeasti+välittää.+Vai+etkö+halua+kysyä+jos+vastaus+onkin+sinulle+musertava?
26.06.2020 21:44
Hyvä+Mansikkasuu!+
Oli+ihan+tarpeeksi+yleisöä,+enkä+jäänyt+katsomaan+ilmeitä.+Kaipa+joku+yhen+pakarankulman+näki+jos+sattui+katse+olemaan+siellä+kohilla+😂+Etupuolen+seivasin++😀++Noh,+olen+näillä+kulmilla+aika+incognito+joten+ei+haittaa,+ei+mennyt+maine+eikä+kunnia,+heh.
Kotosalla+juu,+ei+jaksanut+töiden+jälkeen+alkaa+hääsätä+mökkikamppeita+ja+ruokia+sun+muuta.+Huomenna+sitten.+
Oleko+soitelllut+levyjä+tänään?
26.06.2020 21:21
Ai+hetelmän+himot.+Hyvät+ne+on+nekkii+😁+Löytykö+mieluisia?
Mulle+meinas+äsken+käydä+marilynmonroet+parkkipaikalla,+tuulenpuska+nääs+😅.+Onneksi+sain+kädellä+pelastettua+pahimman+paljastuksen+🙄
26.06.2020 20:29
Ai+liikuntahimot?+😀+Et+taija+liikkuakaan+yksin+😉
26.06.2020 18:50
Ei+jaksa+enempää+tätä+karanteenia+🙄+
Nyt+ylos,+ulos+ja+liikkumaan+sen+mitä++helteellä+pystyy++😀
Onko+sulla+tänään+polku-ilta?
26.06.2020 18:44
😀+
Vadelma+maistuu+vielä+paremmalta+minun+suussa,+mutta+nyt+on+🍓-aika.+Vattupuskaan+sukellan+myöhemmin+kesällä,+toivotaan+muuten+hyvää+satoa.+Ja+mustikka+suoraan+mättäästä+suuhun+napattuna.+Toki+pakkaseen+niitä+pitää+aina+kerätä+talveksi+(paitsi+viime+syksyn+sato+oli+suorastaan+olematon).+Ahomansikkakin+on+minusta+parempi+kuin+tilalta+poimittu.+
Laitoitkos+sinä+lapsena+heinänkorteen+mustikkaa+ja+mansikkaa?+Tai+joitko+mustikka-+tai+mansikkamaitoa?
26.06.2020 18:13
Jos+tuo+-83+on+syntymävuotesi,+sulla+on+vielä+rutkasti+aikaa+toteuttaa+vaikka+mitä+haaveitasi,+ja+noita+nyt+ainakin!+Anna+palaa+vaan+😊++
Jos+se+on+ikäsi,+haaveet+voi+olla+ehkä+vähän+toisenlaisia,+mutta+haaveita+kuitenkin+😄
26.06.2020 17:19
Jasso+Mehtis,+mistä+nuin+aurinkoinen+mieli+🌞👍++Tekis+mieli+kysyä,+että+...+mutten+kysy+😉
Vasta+loppui+piiiitkä+palaveri.+Nyt+tankkaan+hetken+mansikoita,+jotta+saa+energiat+ylös+ja+mielen+pirteäksi.+Taidan+jäädä+sisätiloihin+hellekaranteeniin+vähäksi+aikaa.
26.06.2020 17:08
27 / 60