Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Käytöskukka
profiilit
Käytöskukka
Käytöskukka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
8
Kommenttia
1186
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minustakin,+eOeT!+
Siitä+tuli+mieleen+persoonallisuustyyppien+eri+värit.+Oletko+siinäkin+keltainen?
12.06.2020 08:12
Huomenta+Twiuh!
Luin+sen+myös,+tai+luettiin+Omani+kanssa+yhdessä.+Minä+luin,+hän+kuunteli+😊
Näin+tehtiin+yhdessä+vaiheessa+usein.+
Ei+oo+mulla+Efvan+koruja,+ovat+olleet+kyllä+makuuni,+mitä+netistä+olen+katsonut.
12.06.2020 07:54
Iltaa+Citygirl!++Mitä+kuuluu?
11.06.2020 23:03
Välimatka+se+on,+Tiuhti.+Ja+harventuneet+tapaamiset+siitä+johtuen.+Kun+nähdään,+on+kuin+mitään+eroa+ei+olisi+ollutkaan.+Mutta+tapaamisia+on+liian+harvoin+🙁
Itellenihän+täällä+kirjoittelen,+selvittelen+tunteitani.+Ei+tarvii+Tiuhtin+kaikkea+ymmärtää+ja+ratkaista++💕
Mulle+uppoaa+kaikki+musiikki,+kaikki+aikakaudet.+Räppi+ja+black+metal+on+varmaan+vieraimmat+lajit.+Heitä+siis+mitä+vaan,+kuuntelen+mielelläni+😊
Kiitos+teidän+Ladyjen+olen+löytänyt+juutuubista+vanhoja+vinyylisuosikkeja,+kuten+tämän+veljeni+aikoinaan+ostamalta+levyltä
https://youtu.be/T1OGedAC-i4
11.06.2020 21:46
Siinä+vaiheessa+kun+alkuhuuma+on+ohi,+suhde+on+vakaa+ja+itse+tietää+ettei+kyseessä+ole+ohimenevä+ihastus.+Tuntuu+että+todellakin,+hänet+minä+haluan+puolisokseni.
11.06.2020 20:38
Hyvät+sanat,+kiitos+😊+Erilaista+Hausmylleriä+mitä+ennen+olen+kuullut.
11.06.2020 20:02
Moro+Mehtänainen!+Näinhän+se+on,+lyhyestä+biisi+kaunis+😁
Kiva+kuulla+jos+asiat+sujuvat+toivotulla+tavalla+😉👍🔥
11.06.2020 07:29
Ja+juu+ja+ei...+välimatkaa+on+liikaa+eikä+kumpikaan+pysty+muuttamaan+toisen+luo.
11.06.2020 07:25
Huomenta++😊+
Ai+tarkoitit+tätä+Yonan+biisiä?+https://youtu.be/7DgorqWvL7U
Yonalla+on+muitakin+hyviä,+valtavirrasta+poikkeavia+lauluja+👍
11.06.2020 07:23
Rohkenen+olla+eri+mieltä.+Ei+elämä+ole+noin+mustavalkoista+kuin+sinun+mielessäsi.
10.06.2020 22:50
👍+ok
10.06.2020 22:27
Tiuhti,+aika+monta+kysymystä+yhdessä+postissa+😊+Hyvä+niin,+tulee+pohdittua+asioita.+
Ei+mulla+ole+ollut+some-kuvittelujuttuja.+Tietysti+tuntuu+kivalta+kun+saa+huomiota+ja+kysellään+kuulumisia.+Ja+itse+saa+simuloida+huomionosoituksia,+hellittelyä+ja+flirttiä.+Se+voi+joskus+tuntua+liiankin+todelta.
Muutaman+viikon+olen+tässä+nyt+pyörinyt.+Elvytin+vanhan+nimmarin+käyttöön.++Meillä+vain+lähti+EoEt:n+kanssa+läppä+lentämään+aika+lennokkaasti+😅+ja+on+tuntunut+kivalta+jakaa+yksinelävän+arkea.+
Livessä,+on+joo+vakava+suhde.+Puhuttiin+naimisiinmenosta,+lapsesta.+Asuttu+ja+eletty+kuin+pariskunta.+Minun+kaappi-fobia+ja+itsekkyys+varmaan+suurimmat+syyt+nykytilanteeseen,+että+ajauduttiin+erilleen.+Tietenkin+ollaan+jatkuvasti+yhteydessä.+Toisen+hyvinvointi+ja+kuulumiset+on+edelleen+tärkeintä+elämässä.+Jottä+sana+”sinkku”+on+oikeasti+aika+harhaanjohtava.+Miten+olisi+”wannabee-sinkku”+😅
Ja+joo,+kyllä+pitäisi+etsiä+uusia+tuttavuuksia.+Tässähän++näitä+tuntoja+availlaan+ja+käsitellään,+just+sitä+varten+😊
10.06.2020 22:25
Meillä+siis+on+pitkä+suhde+takana.+Olen+sanonut+että+minun+olisi+aika+siirtyä+seuraavaan+elämään,+ja+hän+on+sen+tavallaan+hyväksynytkin.+Muttei+se+helppoa+ole,+kummallekaan.+
Tässä+se+Kaihon+biisi,+taitaa+olla+uutta+tavaraa+niiltä.+Saat+uusinnankin+ilmaiseksi+😊
https://www.youtube.com/watch?v=76vy3xr4vC8
10.06.2020 19:27
Olen+samaa+mieltä,+jo+se+että+ihastuit+palavasti+on+hyvä+merkki+😊👍+Hyvä+että+sulla+on+jääpalat+matkassa+-+nyt+ymmärrän+miksi!+
Samoin+kävi+mulla.+Omaksi+kummakseni+ihastuin+alkukeväällä+tulisesti+erääseen+naiseen,+joka+osoittautui+varatuksi.+Silloin+ajattelin,+että+alan+olla+valmis+uuteen+suhteeseen+ja+voin+jopa+tehdä+aloitteen.+Ja+tällä+palstalla+on+voinut+päästellä+itsestään+ulos+asioita+joita+ei+livessä+ikinä+😂+Ja+nauraa+aivan+hillittömästi!
Mutta+sitten+taas+tulee+"takapakkia".+Tunteet+eivät+lakastu+pois,+vaikka+kuinka+riekkuu+ja+hupsuttelee+somessa+illat+pitkät.+Unohtuvat+vain+hetkeksi.+Meillä+on+pitkä+taival+takana+yhdessä++Alkanut+kesä+ja+pari+muuta+tapahtumaa+on++tuonut+mieleen+muistot+vuosien+varrelta,+yhteiset+suunnitelmat+jotka+ovat+vielä+toteutumatta+😔
Silti+haluaisin+lähteä+rakentamaan+uutta+ihmissuhdetta,+jos+osuisi+oikea+tyyppi+kohdalle.+Pitää+vaan+lähteä+ulos+ihmisten+pariin.++
Ja+niin+teenkin+just+nyt!+Ulos+ja+👟+,+koskaan+ei+tiedä+kehen+polulla+törmää.+Kas+kun+katse++täytyy+pitää+jaloissa+ettei+kompastu.+voi+tosiaan+törmätä+johonkuhun+😅
Kiitos+kun+kuuntelet,+Tiuhti+😊+En+ole+asiaa+liiemmin+täällä+avannut+ennen+tätä.
10.06.2020 19:22
Ymmärrän+😊+Sittenhän+sinulla+ei+ole+mitään+hätää,+eikä+kiirettä?
Olet+ilmeisesti+ulospäin+suuntautunut+ja+tapaat+ihmisiä?+Se+uusi+❤️+osuu+ennemmin+tai+myöhemmin+kohdallesi.++Ehkä+huomaat+hänet+vasta+kun+olet+siihen+valmis?
10.06.2020 17:11
Höpsö..+😊+Et+ollut+yhtään+tyly.+
Luovuttaa+toivon+tunteesta+että+vielä+joskus...++Avautua+uusille+mahdollisuuksille,+ihmisille.+Olemme+me+tästä+puhuneetkin+hänen+kanssaan.
10.06.2020 17:04
Meidät+on+kuin+luotu+toisillemme,+sovimme+yhteen+täydellisesti.+Mutta,+monen+asian+summana+elelemme+liian+kaukana+toisistamme.+Niin+kauan+kun+on+pienikin+ajatuksen+siemen+että+voisin+vielä+joskus+muuttaa+hänen+luo,+on+vaikea+luovuttaa+ja+avautua.+Pientä+rakoilua+ja+rimpuilua+on+viime+kuukausina+ollut,+yrittänyt+unohtaa+tunteet,+mutta+sitten+ne+taas+syöksyy+jostain+syvältä+ja+mitätöi+kaikki+yritykset+🙁
Laitan+lisää+Kaihoa,+tällaiset+radiosoitot+vievät+täysin+mukanaan...
https://youtu.be/YObQDtbGB70
10.06.2020 13:41
Sulla+on+hieno+mies.+Eikö+tulevaisuudessa+voisi+olla+mahdollista,++jos+tapaat+Sen+Oikean,+että+hän+sallisi+ja+sinä+kykenisit/uskaltaisit+lähteä+rakentamaan+siitä+pysyvää+ihmissuhdetta?
10.06.2020 13:27
Täällä+kans+yksi.+Mutta+vieroksun+ilmaisua+’bi’,+se+olettaa+sukupuolia+olevan+kaksi.+Suomessa+ei+vielä+(kai)+ole+yleistynyt+termi+’joustava+seksuaalisuus’?
10.06.2020 07:52
Samoilla+linjoilla,+Tiuhti.+
Tutustuminen,+ihastuminen,+rakastuminen.+Jos+suhde+tuntuu+kantavan,+on+molemminpuolinen+luottamus+ja+turvallinen+olo,+sitten+seksi.+Ja+jos+sekin+toimii.....+🥰+
Mutta,+meitä+on+moneksi.+Oli+suhde+millainen+tahansa,+ketään+ei+saisi+pettää,+loukata+saati+rikkoa.+Se+kai+on+itsestään+selvää+sivistyneille,+mieleltään+terveille+ihmisille.
10.06.2020 07:48
41 / 60