Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
Leijonat Maailmanmestareita!
145
1612
Vastaukset
- Anonyymi00001
🦁🦁🦁🦁🦁
Onneksi olkoon Leijonat!
Kiitos hienoista hetkistä!- Anonyymi00123
Kun Konstan parempi valssi alkoi soida, lähti kypärät ja lakit päästä: Hienoa koko joukkueen peli.
- Anonyymi00002
Ja känniääliöt riehumassa kaupunkien keskustoissa,,,
- Anonyymi00029
Tottakai! Nyt känni päälle!🍾🍷🍸🍹🍺🍻🥂
- Anonyymi00058
Niin,mutta onneksemme tosi harvoin.
- Anonyymi00067
Onko juomatavoissasi parantamisen varaa? Ota kunnon kännit!
- Anonyymi00003
Upeeta kantasuomalaiset Mantalla onneksemme kääntyköön !
- Anonyymi00059
Köyhän onnikin on sitten ulkoistettu.
- Anonyymi00004
Juodaan samppanjaa, poika on tullut kotiin. 1-0 Jes.
- Anonyymi00005
Suomi voitti, mutta Punaisen Ristin joukkue pelasi tosi paksun pelin. Olivat hopean ansainneet kyllä.
- Anonyymi00006
Tuota lausetta jopa Tuppurainen heleästi TulipunaHuulin Muu Maailma Voitti ?
- Anonyymi00007
Älä viitti persuilla ja näyttää ihan kaikkea typeryyttäsi tänään.
- Anonyymi00009
Niin oli Demarius Toiveena . Nytl lähtee Riikka Purran kannatus kasvuun ,j a kovaan ! !!!@
- Anonyymi00033
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin oli Demarius Toiveena . Nytl lähtee Riikka Purran kannatus kasvuun ,j a kovaan ! !!!@
Riikkuli juo persujen kannatuksen ylös?
- Anonyymi00061
Kultit ne on ovat kullakin.-Sulka siis sillekin.
- Anonyymi00093
Anonyymi00007 kirjoitti:
Älä viitti persuilla ja näyttää ihan kaikkea typeryyttäsi tänään.
Tytti Tuppurainen voitti eulle kultaa,
Suomi jätettiin taas hopealle.!
Käsittämätöntä peliä, nyt Natoon! - Anonyymi00125
Anonyymi00093 kirjoitti:
Tytti Tuppurainen voitti eulle kultaa,
Suomi jätettiin taas hopealle.!
Käsittämätöntä peliä, nyt Natoon!Kiitos Barkov, toit kultamitalit Suomelle ! Spasiba tavarits !
- Anonyymi00008
Ihme persuilua.
t.hörhö pakkomielle vasemmisto- Anonyymi00038
Miten tähän asiaan kuuluu Persut?
- Anonyymi00010
tyhjä kuppi
- Anonyymi00011
eli persun pää.
- Anonyymi00062
Muumiako vaiko halpatuontia?
- Anonyymi00094
Anonyymi00062 kirjoitti:
Muumiako vaiko halpatuontia?
Jääkiekkoilu on sosialisoitava kuten SDP.!
- Anonyymi00013
Kyllä oli asiat vuosi sitten paljon paremmin kun Yhdysvallat voitti. Onhan se nyt tylsää, kun aina sama tylsä junttila voittaa aina.
- Anonyymi00014
Barkov sai sen mikä puuttui samoin Lundell ja moni muu ja monelle jo 3 mestaruus ja toivottavasti Barkov saisi vielä sen Olympia kullan jonain päivänä sillä sen jälkeen voidaan häntä pitää kaikkien aikojen parhaimpana Leijona pelaajana
- Anonyymi00017
hävettää olla suomalainen. haluan pois.
- Anonyymi00030
Joko lähdit? Tarvitsetko muuttoapua?
- Anonyymi00073
Muuta somaliaan,siellä sulle on ystäviä.🤣
- Anonyymi00095
Anonyymi00030 kirjoitti:
Joko lähdit? Tarvitsetko muuttoapua?
Kulmasta Kulmaan , isänmaallisesti pitkin laitoja.
- Anonyymi00019
Jokin AI ALKIO oli jossain
- Anonyymi00020
Mertaranta takas.
- Anonyymi00050
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mertaranta takas.
Ihan oikeasti kuka edes kaipasi?
- Anonyymi00063
Al-Ko on betonimyllyistä parhain.-Saat sillä valut ja laastit sekaisin jo aamu varhain.
- Anonyymi00086
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mertaranta takas.
Mertaranta selosti vuodesta 1992 asti viime vuoteen jääkiekkoa sekä jäi eläkkeelle selostuksesta viime vuonna joten nyt on uuden selostajan aika.
- Anonyymi00097
Anonyymi00050 kirjoitti:
Ihan oikeasti kuka edes kaipasi?
Mertsi muuntui hitaaksi vanhukseksi , 70 v täynnä!
ELÄKKEELLE HETI, ENNENKUIN MYÖHÄISTÄ. - Anonyymi00126
Anonyymi00097 kirjoitti:
Mertsi muuntui hitaaksi vanhukseksi , 70 v täynnä!
ELÄKKEELLE HETI, ENNENKUIN MYÖHÄISTÄ.Vesala Finlandia
https://www.youtube.com/shorts/hdTC-_-T9y4 - Anonyymi00127
Anonyymi00126 kirjoitti:
Vesala Finlandia
https://www.youtube.com/shorts/hdTC-_-T9y4pahoitetaanko mieli tästäkin?
- Anonyymi00022
kakkakiekko mikä kakkakiekko ketä kiinnostaa hankkikaa jo elämä homola junttila tai muutan pois
- Anonyymi00023
Suomi on vaarallinen maa asua ja elää joku kakkakiekko saa Suomen sekaisin. sanon vaan että ei hetkauta minua yhtään.
- Anonyymi00031
Emme hanki joten voit jo aloittaa pakkaamisen😁
- Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
Emme hanki joten voit jo aloittaa pakkaamisen😁
Sinuna hakisin ammattiapua.
- Anonyymi00100
Anonyymi00036 kirjoitti:
Sinuna hakisin ammattiapua.
Teemme parhaamme. Mutta se ei riitä!
- Anonyymi00024
Rauhoitu. Se on Pirkkaa.
- Anonyymi00025
Onko se hiukan valjua kun ei pääse Mantalle?
- Anonyymi00032
Tilaa taksi kuten minäkin niin pääset.
- Anonyymi00035
Opel Manta.
- Anonyymi00064
Anonyymi00035 kirjoitti:
Opel Manta.
Ja pian otta tiehen kampiakseli ja mäntä.
- Anonyymi00081
Anonyymi00064 kirjoitti:
Ja pian otta tiehen kampiakseli ja mäntä.
Kyllä 1995 tuo mestaruus juhla jo niin juhlittiin loppuun kun nyt sitten nuoriso enään jaksaa enään juhlia hakien samaa tunnelmaa kun muille jo niin loppuun kaluttu.
- Anonyymi00026
Suomi on uusi maailmanmestari, HEI!!
- Anonyymi00034
Siis Ylös alasin katolleen menneeseen taksiin ?
- Anonyymi00037
Onnea leijonat, verkot tötterölle kiitos!
- Anonyymi00102
Nyt
Yrjöämään Mantan päälle!
kiihottavaa!! - Anonyymi00108
Anonyymi00102 kirjoitti:
Nyt
Yrjöämään Mantan päälle!
kiihottavaa!!Iih. Ja ah. Huutoyrjöilyllä Guinnessin kirjoihin?
- Anonyymi00039
Kiitos pojat
- Anonyymi00041
Tekeekö sinunkin mieli vetää kännit, riisuuta alasti ja kiivetä jonnekkin?
Se on parasta mihin miesoletettu jääkiekkofani pystyy.- Anonyymi00109
Odota hetki. Lopetan turhat toiminnot kuten kävely ja purkan pureskelu, jotta resulsseja vapautuu ajatteluun.
Riisuuta alasti, kyllä vain!
- Anonyymi00042
Me ollaan luusereita kaikki kun oikein saldoon katsotaan, me ollaan häviäjiä elämän ihan jokainen
- Anonyymi00043
Gayta ne on ne työttömät, sellaiset luuserimiehet? Kunhan kaljahuurut haihtuu niin kansa herää samaan kuseen kuin tähänkin asti. Miiiika Nieminen!!!
- Anonyymi00106
Anonyymi00043 kirjoitti:
Gayta ne on ne työttömät, sellaiset luuserimiehet? Kunhan kaljahuurut haihtuu niin kansa herää samaan kuseen kuin tähänkin asti. Miiiika Nieminen!!!
Olen Miika Nieminen , kuuntelen ja kastelen maailmaa,
Olenhan IHMINEN
- Anonyymi00044
Norja saavutti pronssia,huippujoukkue. 🥉
Kanadan porukka kusi muroihinsa.
Jenkkien koulupoika porukka ei myöskään pärjänny.
Made in sweden,oli kuulemma suomalaisten tuomareiden vika,
kun putosivat jatkosta.
Finskipoika porskuttaa.Se on mate in finland.🥇- Anonyymi00051
Mahtava saavutus kun Norja sai pronssin ja Kanadalle hyvä osoitus siitä että kun tehdään kuin Real Madrid jalkapallossa että haalitaan supertähtiä täyteen ja uskotaan että voitetaan kaikki niin voi jäädä ilman mitalin mitalia.
- Anonyymi00057
Isolla rahalla NHL pelaavissa taitaa vaivata jo omantunnon tuska maailman kurjistuneen tilanteen seurauksena ja maan lipun alla pelaavat ei kykene. Kanada hävisi Norjalle eikä Sveitsin joukkeeelle olisi voinut kukaan Suomen joukkueelta tarjota paremmin mahdollisuutta voittaa MM jääkiekko kulta joten kolmatta kertaa kuitataan hopeaa.
SM liikaan on hyvästä ottaa jo Imatra mukaan jotta jääkiekko lahjakuuksia löydetttään väkiluvulta pienestä maasta riittävästi MM peleihin jatkossakin muuten käy helposti kuin Ruotsille, hyvät pelaajat loppuvat. jääkiekko kunta vähenee nopeasti, nytkyiset nörtit ei välitä pelata on pian puolustusvoimista kyseltävä pelaajia.
- Anonyymi00045
Kiitos hinttihelenius!
- Anonyymi00046
Paraneeko maamme työllisyysaste nyt????
- Anonyymi00066
Ehei,mutta jonkun onnellisuusaste saavutti nyt huippunsa.-Käyrät ja käppyrät senkin pian kertoavat.
- Anonyymi00110
Kyllä. Ainakin kaksi katusiivoojaan palkataan lisää. Tai sitten jatketaan entisellä linjalla ja jätetään roskat paikoilleen. Luonto hoitaa.
- Anonyymi00047
Ja samaan aikaan tuli kunnolla 4-0 turpiin Saksalta ihan globaalissa urheilulajissa nimeltä jalkapallo. Missä on Pukki??? Kamalaa huuhkajat kamalaa!!!
- Anonyymi00054
Niksmannit pelaa jalkapalloa.
Suomessa pelataan potkupalloa.
Huuhkajat & pöllöt,huhuuu,huhuuu. - Anonyymi00160
Montako minuuttia oli peliä ettei joku maannut maassa "loukkaantuneena"?
- Anonyymi00048
Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Mutta hyvä että laumasieluilla nousee itsetunto :D - Anonyymi00049
Aikuiset (?) miehet tappelee kumiläpyskän takia.
Menisivät oikeisiin töihin! -kele.- Anonyymi00072
Tähähän nyt tuottaa rutkasti enemmän kuin mikään kurja työ.
t. hokkiheikki - Anonyymi00082
Ai mihin töihin???
- Anonyymi00105
Se jääkiekon pelaaminen on niiden pelaajien työtä
- Anonyymi00053
Mahtava matsi....
- Anonyymi00055
Toivottavasti tuo kumipalasen jahtaajista vouhkaaminen loppuu jo marskin syntymäpäivään mennessä. Alkoholistihan keksii aina juomiselleen syyn. Ellei muuta niin kumipalanen sitte. Marski ei läikyttänyt eikä laattaillu.
- Anonyymi00069
Niin, kiiltävin saapain ja nahkaisin piiskoin,ratsain hän vain katsasteli yrmeästi joukkojaan...
- Anonyymi00065
MAHTAVAA! PELAAJILLE TULEE MIELESTÄNI ANTAA JOKU MILJOONA EUROA PER HENKILÖ, HE OVAT TEHNEET MAAMME MAINEELLE PAREMPAA MAINOSTA KUIN KUKAAN POLIITIKKO TAI PRESIDENTTI! SEURASIN JOKA IKISEN MATSIN TELKUSTA JA OLI MAHTAVAA KANNUSTAA EILEN KUN VIERESSÄ OLI LAVA KALJAA. NYTKIN OLLAAN PIKKU LAITAHÖNÖSSÄ JA ILLAKSI MENEN KATTOMAAN LEIJONIEN JUHLAA STADIONILLE!
- Anonyymi00071
Monessa maassa jääkiekkoa ei tunneta. Jalkapallo taitaa olla isompi lajina.
- Anonyymi00104
Anonyymi00071 kirjoitti:
Monessa maassa jääkiekkoa ei tunneta. Jalkapallo taitaa olla isompi lajina.
Onko meidän vika jos muualla ei osata pelata jääkiekkoa? No ei ole
- Anonyymi00111
Anonyymi00071 kirjoitti:
Monessa maassa jääkiekkoa ei tunneta. Jalkapallo taitaa olla isompi lajina.
Kuningas jalkapallo. Olet oikeassa.
- Anonyymi00155
Anonyymi00111 kirjoitti:
Kuningas jalkapallo. Olet oikeassa.
Potkupalloa suomessa.
- Anonyymi00161
Anonyymi00111 kirjoitti:
Kuningas jalkapallo. Olet oikeassa.
Eihän ne pysy edes pystyssä jalkapallossa
- Anonyymi00068
Näytti melkoiselta huiskinnalta koko matsi mutta onneksi ratkesi näin päin.
- Anonyymi00070
Minua ei jääkiekko kiinnosta yhtään. En ole eläissäni katsonut ainuttakaan ottelua mutta joudun silti osaltani kustantamaan lajia.
- Anonyymi00076
Sinä? Eihän sulla ole tulojakaan vaan sossu elättää sua!
- Anonyymi00103
Miten sinä sitä kustannat?
- Anonyymi00074
Mun elämääni eivaikuta mitenkään, eikä varmaan monen muukaan. Ruokakaupan kassalla ja bensapumpulla maksaa samanverran tai enemmänkin. Vaikuttaako tämä kauppojen aukioleen?
- Anonyymi00077
Tämä auto text on yksi perkele.
- Anonyymi00162
Olet vissiin aika raskas ihminen kun mistään ei sais iloita ja juhlia
- Anonyymi00078
ketä kiinnostaa jääkiekko?
Onneksi sai katsoa Heliövaara/Patten pelin jo näin varhaisessa vaiheessa.
Kiitos siitä lähettäneelle kanavalle.- Anonyymi00083
Siis mitä?Tennistä mitähän siinä on katsomista?
- Anonyymi00080
Joopa joo.Vain yhdellä maalilla.Ei hyvä.
- Anonyymi00112
Ehkä kuitenkin, ainakin tuloksen oikein veikanneille?
- Anonyymi00084
LEIJONAT VOITTI mutta ei voita enää jatkossa niin pieni on ero eri maitten välillä.
- Anonyymi00085
Olin pessimisti. Kun Sveitsi oli niin hurmoksessa, ja joukkue kivikova, en uskonut voittoon. Ilomielin olin väärässä. Onnea Leijonat
- Anonyymi00087
Minä taas olen rutopisti joka tulee sanoista realistinen optimisti eli se tarkoittaa että ihminen haaveilee jostain asiasta kuten nyt esimerkiksi Leijonien Mestaruudesta mutta pitää kuitenkin jalat tiukasti maanpinnassa koska yleensä turnauksen taso on kova.
- Anonyymi00144
Ja kuinka paljon joutu suomen pelaajat sveitsin ruhjomaksi mutta ei annettu periksi ja suomen maalivahti erinomaisesti esti sveitsin laukomat syötöt.Hyvä Suomi ja kyllä soisi paremmat palkkiot suomen pelaajille.Saitte suomen kansan luottamaan taas tulevaisuuteen.Iloita kyllä voisimme välillä vähemmällä alkoholinkulutuksella.Onnea pyttyyn Leijonat.
- Anonyymi00088
Se on sitten jotain jos voittaa kahdesti mestaruuden mutta kun ei voita.
- Anonyymi00089
Jääkiekko on yliammuttua paskasirkusta. Pelleilyksi mennyt koko laji. Täytyy alkaa seuraamaan jatkossa Jalkapalloa.
- Anonyymi00101
Joo katsohan sukeltelu ja filmaus spedeilyä.Aikuiset miehet itkee ja pyörii nurmen pinnassa kun vähän hipaisee 🤣
- Anonyymi00113
Niin, toista se oli silloin kun vautia potkittiin putkihokkareilla ja vieläpä ilman kypärää.
Ja vielä silloinkin kun Suomi ei voittanut koskaan eikä IKINÄ.
- Anonyymi00090
Helvetti, eikö tämä jääkiekosta kohkaaminen lopu ikinä! Eikaikkia kiinnosta, mutta joka tuutista työnnetään uutista, joka on ollut esillä jo viikkoja.
- Anonyymi00098
Parempi aihe kuin joku suvivirsi, ketä kiinnosta joku virsi.
- Anonyymi00099
Koita jaksaa.Maailma ei pyöri pelkästään sinun navan ympärillä
- Anonyymi00091
Juhlat jatkuu.
- Anonyymi00092
MERTARANTA....EHDOTTOMASTI ...PARAS! ei sitä "supliikia"ole ihan kellään! Olen itse verbaalisesti hyvä,joten olen kiitollinen perimästäni-tiesitkö,että 85%puhe-ja lauluäänestä ovat perinnöllinen ominaisuus!OLISPA SAANUT OLLA SYLISSÄ...EN SAANUT! TERVEISIN,68-vuotias KAINUULAINEN NAINEN...OHOH!
- Anonyymi00096
Siellä lepää))
- Anonyymi00107
Onnea!
- Anonyymi00114
Yliarvostettua Pas....a kauhea tsägä Sveitsi oli parempi. +358 viis nolla 420077kolme soita jos uskallat, pikkupennut
- Anonyymi00115
Hyvä kun tuli kultaa,ja Suomi sai mestaruuden. Mutta kun se mestaruus tahtoo jäädä pääkaupunki keskeiseksi juhlilla. Olisiko joskus hyvä juhlia sitä vaikka Jyväskylässä,Tampereella,tai vaikka Lappeen rannassa,Kuopio olisi kyllä yksi paras paikka. Nyt se jää samojen hehkutuksen tekijöille nautittavaksi. Pelaajat on kuitenkin eripuolilta Suomea. Samaan hiileen kuitenkin kansa puhaltaa.Kyllä noi lennot voisi hyvinkin laskeutua Kuopion kentälle ensin,samalla tavalla siellä faneja on. Ja varsinkin nyt kun tuo tv 3 on sopimusrikkoja eikä näytä ohjelmaa,vaikka saavat osan tv- verosta.
- Anonyymi00118
Asun Ruotsissa eikä minulla ole maksukanavia ja koska täälläkään ei näytetä kaikkia otteluita ilmaiskanavilta olen saanut katsoa ne Suomesta tietokoneen kauttaTV Kaista nimisestä paikasta. Ilmaiseksi,suorana lähetyksenä. Kanavia on monta. Tämä tieto on levinnyt laajasti täällä suomalaisten keskuudessa. Eilen katsoin finaalin MTV3 :lta ja tänään juhlat TV5 :lta. Käy hyvin kun on iso tietokoneruutu !
- Anonyymi00119
Voisko tuon vesalan jo jättää pois noista mestaruusjuhlista, on raiskannut tuon Finlandian täysin. Karsee kaiku, ei muuta annettavaa. Suomessa olisi LAULAJIAKIN. LEIJONAT ansaitsisivat parempaa. Mahtoiko bonusmannola esiintyä mäntyniemessä? Hope NOT!
- Anonyymi00120
Nyt saa sitten 2 viikkoa lukea iltalehdistä kaiken mahdollisen Konsta Heleniukseen liittyen, mikä oli ja on lempiruoka jne.
- Anonyymi00122
Niitä juorulehtiä ei kukaan pakota lukeen.
- Anonyymi00128
Ei hätää, keskimääräistä tärkeämmille potkupalloluusereillekin alkaa kohta korruption MM-kisat.
- Anonyymi00163
Saa nähdä tekeekö Neymar nurmessa pyöriskelyn ennätyksen 🤣
- Anonyymi00129
Lintsille pääsee ilmaiseksi sisään suomi paidassa 2.6. Me vasemmistolaiset vaadimme ,että Palestiinan lippua kantavien täytyy päästä ilmaiseksi koko loppu kesän.
- Anonyymi00130
Onnea kultamitalistit!
Voittojuhlat telkkarista herättivät lähinnä myötähäpeän tunnetta. Mm. juontajien hirveä metelöinti ja tyhmät jutut. Samoin toimittajien yleisöhaastattelut amatöörimäisiä.
Juhlakalut yrittivät hillua lavalla muka- hauskoissa-juhlissa.- Anonyymi00131
Voi kauhee, tv ei ole urheilun, saati matalamielisimmän kansanosan tasolla.
Let's cry silti. Hihi... - Anonyymi00133
Myönnetään että media ei ole meillä urheilun tasolla. Johtuu varmaan kateellisten luuserien painosta, tai sit jostain muusta.
- Anonyymi00136
Täysin samaa mieltä ! Pohjanoteeraus tuolle juhlalle ! Pieni lava, kirkuvat tähdet,huutava juontaja ja mitä Erika tekee joka juhlissa ja vielä ruoskansa kanssa ?? Onnea kuitenkin joukkueelle !! Olisitte olleet arvokkaamman juhlan vertaisia !
- Anonyymi00132
Mahtavaa, kiakkoleijonat.
Kaikessa ei mee hyvin, eikä osata johtaa, pelata joukkueena. Lätkäs vielä osataan. Miettikää niitä perheitä jotka vaan pelas junnuina, tai muuten oli mukana... - Anonyymi00134
Kyllä Suomi on nyt virallisesti jääkiekon maailmanmestari 2026! Sen vahvistaa Kokkolan poliisin pojat ja Euroopan unionin kannattajat ja komissaarit
- Anonyymi00135
Olisihan se suuri voitto kansakunnalle laittaa aikuiset töihin ja jättää pelitoyhuilut lapsille, eikö olisikin se osoitus että maassa asuu enimmäkseen järjellinen kansa !
- Anonyymi00138
Sveitsissä eivät pelanneet läheskään MAAILMAN parhaat kiekkoilijat, joita ei edes kiinnosta mikään muu kuin nhl:n raha. Kyseessähän olivat jälleen pohjoisamerikkalaisille raakeille avoimet EM-kisat.
Wikipedia kertoo, että jopa noin puolet maailman ihmisistä joko seuraa tai harrastaa jalkapalloa. Sitä pelataan ammattimaisesti jokaisella asutulla mantereella. Suosituinta jalkapallo (soccer) on Euroopassa ja Latinalaisessa Amerikassa, isossa osassa Afrikkaa ja tietyissä Aasian maissa.
Harrastajamäärien perusteella jääkiekko ei ole suosituin laji missään päin maailmaa. Edes USAssa lätkä ei ole noussut suosiossa kolmen suuren ammattilaisurheilulajin baseball, amerikkalainen jalkapallo ja koripallo tasolle. - Anonyymi00141
Anonyymi00138 kirjoitti:
Sveitsissä eivät pelanneet läheskään MAAILMAN parhaat kiekkoilijat, joita ei edes kiinnosta mikään muu kuin nhl:n raha. Kyseessähän olivat jälleen pohjoisamerikkalaisille raakeille avoimet EM-kisat.
Wikipedia kertoo, että jopa noin puolet maailman ihmisistä joko seuraa tai harrastaa jalkapalloa. Sitä pelataan ammattimaisesti jokaisella asutulla mantereella. Suosituinta jalkapallo (soccer) on Euroopassa ja Latinalaisessa Amerikassa, isossa osassa Afrikkaa ja tietyissä Aasian maissa.
Harrastajamäärien perusteella jääkiekko ei ole suosituin laji missään päin maailmaa. Edes USAssa lätkä ei ole noussut suosiossa kolmen suuren ammattilaisurheilulajin baseball, amerikkalainen jalkapallo ja koripallo tasolle.Myös juopottelua ja tupakointi on suosittua joka mantereella !
On se vaan ihme sekin. - Anonyymi00156
Anonyymi00138 kirjoitti:
Sveitsissä eivät pelanneet läheskään MAAILMAN parhaat kiekkoilijat, joita ei edes kiinnosta mikään muu kuin nhl:n raha. Kyseessähän olivat jälleen pohjoisamerikkalaisille raakeille avoimet EM-kisat.
Wikipedia kertoo, että jopa noin puolet maailman ihmisistä joko seuraa tai harrastaa jalkapalloa. Sitä pelataan ammattimaisesti jokaisella asutulla mantereella. Suosituinta jalkapallo (soccer) on Euroopassa ja Latinalaisessa Amerikassa, isossa osassa Afrikkaa ja tietyissä Aasian maissa.
Harrastajamäärien perusteella jääkiekko ei ole suosituin laji missään päin maailmaa. Edes USAssa lätkä ei ole noussut suosiossa kolmen suuren ammattilaisurheilulajin baseball, amerikkalainen jalkapallo ja koripallo tasolle.Suomessa jääkiekko on ykkönen.
- Anonyymi00139
Todella Ihanaa, Leijonat
ja itku tuli mammalle kun lauloitte
pukuhuoneessa.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️ - Anonyymi00140
Minkä MAAILMAN??? Enintään Euroopan mestareita!!!
- Anonyymi00164
Oli maailmanmestaruuskisat
- Anonyymi00142
No joko valtion velka alkoi pienentyä voiton ansiosta?
Entäs rikollisuus vai yhäkö tarvitaan käytäväoaikkoja suomen kaikissa vankiloissa!⁰- Anonyymi00143
Ja voi herraisä kun meinas unohtua huh, eli kai nyt raakkujen elämä tästä kohentuu, eikö vain !$%
- Anonyymi00145
Ennen sanottiin roskaväeksi huonotapaisia ihmisiä.
Millähän nimellä tätä kristikansaksi sanottua nykyisin sanottaisiin, joka käyttäytyy kuin viidakon asukkaat !
tämän jään päällä liikkuvan kuminpalan perässä hiihtäjien fanittajat nyt juhlii, eli juopottelua ja varastelee-@
Luulis nyt itsenäise kansan pystyvän vähän parempaankin! - Anonyymi00146
Puhtaasti tuuria, Sveitsi olisi voinut ihan hyvin voittaa myös!
- Anonyymi00147
No, älähän nyt vähättele. Ei Suomen voitto mitään tuuria ollut. Tosi hieno voittomaali. Siinä olet oikeassa, että Sveitsikin olisi voinut voittaa, ja toisaalta olisin suonut voiton myös Sveitsille. Joka tapauksessa tosi paljon onnea leijonille! Suurin uroteko oli Kanadan voittaminen välierässä. Täysin ansaittu mestaruus!
- Anonyymi00148
Anonyymi00147 kirjoitti:
No, älähän nyt vähättele. Ei Suomen voitto mitään tuuria ollut. Tosi hieno voittomaali. Siinä olet oikeassa, että Sveitsikin olisi voinut voittaa, ja toisaalta olisin suonut voiton myös Sveitsille. Joka tapauksessa tosi paljon onnea leijonille! Suurin uroteko oli Kanadan voittaminen välierässä. Täysin ansaittu mestaruus!
Mielipide se on tuokin, mielipide asia...
Eihän kaikki suomalaiset urheilulajeissa kannata Suomen nimissä kilpailevaa joukkuetta näin on ollut maailman sivu.
Pelaajat voitti / urheilujoukkue voitti ei suomalaiset. Ei se ole mikään minun voittoni joten miksi juhlisin joidenkin urheilijoiden voittoa joiden pelejä en seurannut enkä ole kannattanut? Jos voitan jossain lottoarvonnassa sitä voisin vähän juhlia. Ei se tuo mitään lisää tai vaikuta elämääni. - Anonyymi00149
Anonyymi00148 kirjoitti:
Mielipide se on tuokin, mielipide asia...
Eihän kaikki suomalaiset urheilulajeissa kannata Suomen nimissä kilpailevaa joukkuetta näin on ollut maailman sivu.
Pelaajat voitti / urheilujoukkue voitti ei suomalaiset. Ei se ole mikään minun voittoni joten miksi juhlisin joidenkin urheilijoiden voittoa joiden pelejä en seurannut enkä ole kannattanut? Jos voitan jossain lottoarvonnassa sitä voisin vähän juhlia. Ei se tuo mitään lisää tai vaikuta elämääni.Erittäin erikoista ja omituista tekstiä. No, mielipidehän se on tietysti tuokin.
- Anonyymi00150
Anonyymi00148 kirjoitti:
Mielipide se on tuokin, mielipide asia...
Eihän kaikki suomalaiset urheilulajeissa kannata Suomen nimissä kilpailevaa joukkuetta näin on ollut maailman sivu.
Pelaajat voitti / urheilujoukkue voitti ei suomalaiset. Ei se ole mikään minun voittoni joten miksi juhlisin joidenkin urheilijoiden voittoa joiden pelejä en seurannut enkä ole kannattanut? Jos voitan jossain lottoarvonnassa sitä voisin vähän juhlia. Ei se tuo mitään lisää tai vaikuta elämääni.Kastele vaan pöksysi, mutta Leijonat eivät ole kiinnostuneita sinusta.
- Anonyymi00151
Kohta alkaa Futis ja tosi pelit!!
- Anonyymi00152
Jääkiekon maailmanmestaruuden saaminen Suomeen on hyvä, koska Suomi oli taas edelläkävijänä jopa jääkiekko-aiheissa. Ehkä Suomi on nyt mainittu ja Suomi saa riittävää huomiota ja aihe on ilmastonmuutos.
Matinkylässä syksyllä 2023 oli aikaa pohtia jääkausi-aihetta, koska Keilaniemestä löytyi jääkausi-aiheinen yritys. Se oli jäänyt johtajaa vaille, koska poikani oli murhattu Ruisrockissa kesällä 2022. Hän oli siellä tekemässä soundchekki-töitä rocktähtien puolella ja sitten oli tullut sanomista ja hän kuoli siinä sitten ja ikää oli vain 18-vuotta. Mutta hän oli ehtinyt Keilaniemen perustaa ja sieltä löytyi se jääkausi-aiheinen yritys.
Maapallo ei ollut edes jäätymässä, vaan puoli maailmaa edelleen kärsi kovista helteistä. Afrikkakin oli alkanut jo kylmenemään ja Pariisissa oli ollut kovia pakkastalvia. Olin selittänyt sen väärin, että maapallon sisällä oleva kuuma massa purkautuu ennen kuin koko planeetta jäätyy ja osa väestöstä kärsii helteistä.
Mutta mitä maapallolla oli tapahtumassa? Se tapahtuma, jossa oltiin mukana olikin Lärvisen kaappaus ja Lärvisen kaappaukseen liittyvät teot vaikuttivat ilmastoon. Kun hänet oli kaapattu, niin ensimmäiseks oli päässyt kunnolla suihkuun ja kaappari oli tunnettu ihonsa valkaissut ja pois nylkenyt Valkoinen ufo. Sitä kohtaa piti siellä Matinkylässä miettiä pitkään, koska olin tehnyt virheen. Kun Nato oli Lärvisen saanut vapautetuksi, oli jäätymis-ilmiö alkanut heikkenemään ja Espoossa oltiin sitä mieltä, että jääkauteen on syytä varautua. Sille ei mitään voi ja vaatteet olivat jo valmiiksi suunniteltu kauppoihin ostamista varten. Oli liian hullua olla sopeutumatta siihen. Kuka muu muka?
Hellen vihje oli jo tiedossa eli pelkkä pigmentti. Löytyi piirrettävä yhtälö, jossa lämpimät ja kylmät maat voidaan laittaa y-akselille ja pigmentin määrä (ihonväri) maan kansalaisten iholla x-akselille... Kiinassa oli niin kuuma, että osan kiinalaisten olisi pitänyt olla paljon tummempia kuin lähes valkoihoinen kiinalainen Aasiassa. Ehkä kiinalaisia on jossain piiloutuneena ja vain valkoisia näytetään meille suomalaisille tv:ssä. Iranin vuoristoissa on niin kova pakkanen ja käydään laskettelemassa, että Iranissa pitäisi olla melkoisen paljon lähes valkoisia. Australian kuumuuden syynä on aboriginaalien tumma-ihoisuus.
Biojäteastia kuului ympäristökemistin tutkintoon ja biojäteastian keittiössään omaavat vihreät olivat tummempi-ihoisia olleet aina. Maapallon jäätymisen syyksi selvisi hygienia ja hyvä hygienia. Se on valkoisen ihon aiheuttamaa. Valkoisten ylipaino esim. on jo todella vakava sairaustila ja syndrooma, jota edes värillisillä ei ole. Valkoiset eivät pysty syömään kebabrullaa, koska suolisto siitä oireilee. Valkoisen ihon pahin sairaus on kuitenkin kipu ja luustokipu. Eikä kukaan edes synny täysin valkoiseksi, koska valkoinen iho on sittenkin pelkkä kauneusihanne ja valkoisten lisääntyminen oli jo loppu.
Ympäristökemian tutkintoon löytyi x-factoriksi hygieniatuotteet: deodorantti, hammastahna, Savett (alapäädeodorantti), shampoo ym. Jos hygieniatuotteet pystyisi jättämään pois, niin ilmasto ja ihonväri olisi kuin Intiassa. Afrikassa on pulaa jopa puhtaasta vedestä ja ihonväri on musta. Eli tosi hyvä.
Matinkylä-meetingin jälkeen oli löytynyt tarvetta suuriin muutoksiin. Kanadassa kaikki pelasivat jääkiekkoa ja Kanadassa oli jo kauan ollut liian kylmä. USA:ssa tilanne oli fifty-sixty ja vain osassa maata oli liian kylmä. Talviurheilu olisi pitänyt saada loppumaan ja jääkiekon todettiin lisäävän Arktisen alueen kehittymisen nopeutta... ja katsojiakin on miljoonia. Suomen tavoitteena on Marokon jalkapallon MM 4 vuoden päästä.
Ihonvärin muutokseen liittyy myös aivojen muuttuminen. Erityisesti suomalaisten NHL-kiekkoilijoiden rekrytoiminen Siperiaan jääkiekkoa pelaamaan todettiin haitalliseksi koko maapallon kannalta. Jääkiekko-fanit eivät saisi seurata sitä liigaa. Matinkylä-meetingistä löytyi tämä, että Venäjälle oli perustettu oma jääkiekko-liiga. Onhan niitä muitakin urheilulajeja jalkapallon lisäksi, kuten tennis ja koripallo. Tähän kohtaan vielä se, että Kardashianien valinta aviomieheksi oli koripalloilija jenkeis ollu. Niitä Suomi-flikkoi ei jääkiekkoilija edes kiinnostanut monen Losin vuoden jälkeen. Mutta maailmassa olikin muita päättäjiä kuin minä, enkä saanut yksin päättää. - Anonyymi00153
ihan jo vähän melkein tuntee että suomen velat ikäänkuin olisivat jo vähenemään päin !
ei turhaan ole luisteltu kuminpalan perässä eikä juopoteltu väliaikoina ! - Anonyymi00157
Mutta mitä tähän sanoo Suomen entinen pääministeri Sanna marin?!
- Anonyymi00158
Jes
- Anonyymi00159
Yle järjesti nimikilpailun Konstan voittomaalista. Eipä ollut häpösiä ehdotuksia. Nimi, joka muistetaan on tapa, jolla maali tehtiin. Huraaaaa... KONSTA SUSIKÄSI !!!!
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732352Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211108Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40979Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864