Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle.
No, mitä maailman tähdet edellä sitä sitä suomalais neidot perässä.
Saa nähdä milloin ensimmäinen "rohkea" nainen astuu Oscar juhliin täysin täysin alasti. Liki alastomia siellä on jo nähty.
Itseään varten väittävät pukeutuvansa tai paremminkin riisuuntuvansa.
Milloin bikineistä
197
2148
Vastaukset
- Anonyymi00001
Yrittääkö tuo pimu päästä kehtien palstoille niinkuin eräs kultanekko päällä oleva lätkäjoukkuetta vastassa oleva bimpo.
Tuo likka bikineissään todella mauton- Anonyymi00003
Esiintyjät ihan varmasti yrittävät saada näkyvyyttä. Sehän kuuluu työnkuvaan.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Esiintyjät ihan varmasti yrittävät saada näkyvyyttä. Sehän kuuluu työnkuvaan.
No, silloinhan kohdeyleisönä on miehet. Aika pieni kohdeyleisö.
- Anonyymi00006
Niin varmaan kultamekkokin luuli pääsevänsä rahakkaisiin suhteisiin ja naimisiin, mutta kuinkas kävikään. Lapsia kyllä joutuu ilmoille tuuppaamaan, mutta suhde heiluu ja huojuu rockariin ja omista tuloista ei voi edes puhua. Voi sentään tytöt, oletteko noin laiskoja elämänne suhteen.
Terveisin Bjarkku - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
No, silloinhan kohdeyleisönä on miehet. Aika pieni kohdeyleisö.
Jos vain miehet olisivat kohdeyleisönä, sehän olisi liki puolet väestöstä.
En kuitenkaan näe, että näin olisi. - Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jos vain miehet olisivat kohdeyleisönä, sehän olisi liki puolet väestöstä.
En kuitenkaan näe, että näin olisi.Naiset joutuu paljon nielemään, myös lavojen reunoilla.
- Anonyymi00022
"Bikinit" kuuluvat päällysvaatteiden alle.
- Anonyymi00034
Anonyymi00018 kirjoitti:
Naiset joutuu paljon nielemään, myös lavojen reunoilla.
Siskojen pitää olla yhtä,aina ja kaikkialla!!
- Anonyymi00039
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niin varmaan kultamekkokin luuli pääsevänsä rahakkaisiin suhteisiin ja naimisiin, mutta kuinkas kävikään. Lapsia kyllä joutuu ilmoille tuuppaamaan, mutta suhde heiluu ja huojuu rockariin ja omista tuloista ei voi edes puhua. Voi sentään tytöt, oletteko noin laiskoja elämänne suhteen.
Terveisin BjarkkuBjakku,sinä et taiDa olla yrittäjä.Pääomaverotuksella ja yötyölisillä me nätit työt elämme ,ennenkuin vaihdamme maisemia.
- Anonyymi00040
Anonyymi00018 kirjoitti:
Naiset joutuu paljon nielemään, myös lavojen reunoilla.
Niinpä niin,mutta emme kuitenkaan kaikkea varauksetta nielasta.
- Anonyymi00041
Anonyymi00034 kirjoitti:
Siskojen pitää olla yhtä,aina ja kaikkialla!!
Se siskonpeti on vaan niin ihana.
- Anonyymi00045
Anonyymi00022 kirjoitti:
"Bikinit" kuuluvat päällysvaatteiden alle.
Mutta kun vauvatkin tarvitsevat ilmakylpyjä.
- Anonyymi00051
Anonyymi00004 kirjoitti:
No, silloinhan kohdeyleisönä on miehet. Aika pieni kohdeyleisö.
Aloittaja kateellinen naisoletettu. Vastaavasti voidaan kysyä onko leijonapaita joku juhla-asu?
- Anonyymi00052
Persujen mielestä naisten pitäisi pukeutua säkkiin.
- Anonyymi00093
Anonyymi00003 kirjoitti:
Esiintyjät ihan varmasti yrittävät saada näkyvyyttä. Sehän kuuluu työnkuvaan.
Millä avuilla tää neito on päässyt laulajaksi?
- Anonyymi00095
Anonyymi00093 kirjoitti:
Millä avuilla tää neito on päässyt laulajaksi?
Laulutaidoilla varmaan, mitäs luulit.
- Anonyymi00118
Anonyymi00004 kirjoitti:
No, silloinhan kohdeyleisönä on miehet. Aika pieni kohdeyleisö.
Suomen 2 802 083 miestä on kyllä tosi pieni kohdeyleisö :)
- Anonyymi00121
Anonyymi00034 kirjoitti:
Siskojen pitää olla yhtä,aina ja kaikkialla!!
Ei mene ihan noin. Ei sellaisia naikkosia siskoiksi mielletä, jotka vähentää vaatteita aina tarpeen vaatiessa, vaikka lavoilla.
- Anonyymi00123
Anonyymi00095 kirjoitti:
Laulutaidoilla varmaan, mitäs luulit.
Sanotaan vaikka niin, buahahahahhhaa.
- Anonyymi00124
Anonyymi00118 kirjoitti:
Suomen 2 802 083 miestä on kyllä tosi pieni kohdeyleisö :)
Siinähän voitte kokeilla ja täyttää lavat. Otan osaa. Ehkä sponssaavat huutelut väliin piristäisi artisteja: " Näytä pimppaa ym".
- Anonyymi00130
Anonyymi00051 kirjoitti:
Aloittaja kateellinen naisoletettu. Vastaavasti voidaan kysyä onko leijonapaita joku juhla-asu?
No tulihan se kadekortti😂. Leijonapaita oli tuohon tilaisuuteen jees!
- Anonyymi00131
Anonyymi00095 kirjoitti:
Laulutaidoilla varmaan, mitäs luulit.
Ikinä kuullutkaan. Näitä, 20 tusinaan, ilmestyy kun sieniä sateella ja katoaa saman tein. Ketä kiinnostaa?
- Anonyymi00151
Anonyymi00003 kirjoitti:
Esiintyjät ihan varmasti yrittävät saada näkyvyyttä. Sehän kuuluu työnkuvaan.
Mihin on unohtunut miituu kampanja - ei saa katsoa naista .
Naiset käyttää häikäilemättä vartaloaan menestyksen edistämiseen - mikäs siinä, ilman paitaa vaan kylille. - Anonyymi00157
Anonyymi00151 kirjoitti:
Mihin on unohtunut miituu kampanja - ei saa katsoa naista .
Naiset käyttää häikäilemättä vartaloaan menestyksen edistämiseen - mikäs siinä, ilman paitaa vaan kylille.Niin, miksipä nainen ei voisi olla ilman paitaa siinä kuin mieskin?
- Anonyymi00166
Anonyymi00039 kirjoitti:
Bjakku,sinä et taiDa olla yrittäjä.Pääomaverotuksella ja yötyölisillä me nätit työt elämme ,ennenkuin vaihdamme maisemia.
Kunhan ikää tulee, "vaihdatte alaa" vanhoihin ukkoihin, ylijäämäkamaan, kunhan saatte asunnon ja ruokaa.
- Anonyymi00002
Jaaa-a kuule, juontaisiko jonnekin tuonne 60 vuoden taakse tämä kehitys. Saattaahan se tietysti vieläkin ihmetyttää, jos vähän hitaammin sulattelee asioita.
Alastomia näissä tuskin lähivuosina nähdään sen enempää kuin kuluneina vuosikymmeninä. Mutta miksi puhut vain "neidoista", vaikka miehiä tissit tiskissä on nähty pilvin pimein? Naiset sentään tapaavat peittää nänninsä ja molemmat onneksi genitaalinsa.- Anonyymi00005
Ei mikää puolustus ! Huh huh noita äijiä ja sukupuolineutraaleiksi itseään leimaavia "naisia".
Yleisöön kuuluu YLEENSÄ myös naiset ja lapset. naiset voi vielä boikotoida näitä "olgia" (venäläinen nimi muuten ?) , mutta pienet tytöt imee käyttäytymismalleja itseensä. Ja lasten kohdalla se on jo vaarallista.
Jopa Ylexpop-konserteissa nähtiin lapsia keikkumassa lavan reunassa kun joku Lauri Tähkän tytär seksityttöineen lääppi itseään ja persvaot näkyi. Mutta jos täällä ei ole tyttöjen äitejä, odottakaas kun itse tulette äideiksi. - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei mikää puolustus ! Huh huh noita äijiä ja sukupuolineutraaleiksi itseään leimaavia "naisia".
Yleisöön kuuluu YLEENSÄ myös naiset ja lapset. naiset voi vielä boikotoida näitä "olgia" (venäläinen nimi muuten ?) , mutta pienet tytöt imee käyttäytymismalleja itseensä. Ja lasten kohdalla se on jo vaarallista.
Jopa Ylexpop-konserteissa nähtiin lapsia keikkumassa lavan reunassa kun joku Lauri Tähkän tytär seksityttöineen lääppi itseään ja persvaot näkyi. Mutta jos täällä ei ole tyttöjen äitejä, odottakaas kun itse tulette äideiksi.Jaaa-a kuule
Ilman bikineitä olis ku parempi - Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei mikää puolustus ! Huh huh noita äijiä ja sukupuolineutraaleiksi itseään leimaavia "naisia".
Yleisöön kuuluu YLEENSÄ myös naiset ja lapset. naiset voi vielä boikotoida näitä "olgia" (venäläinen nimi muuten ?) , mutta pienet tytöt imee käyttäytymismalleja itseensä. Ja lasten kohdalla se on jo vaarallista.
Jopa Ylexpop-konserteissa nähtiin lapsia keikkumassa lavan reunassa kun joku Lauri Tähkän tytär seksityttöineen lääppi itseään ja persvaot näkyi. Mutta jos täällä ei ole tyttöjen äitejä, odottakaas kun itse tulette äideiksi.En kai minä mitään yrittänyt puolustella. Kunhan totesin, miten asia on, kun aloitus keskittyi vain naisten vähiin vaatteisiin, vaikka peittävät enemmän kuin miehet.
En oikein ymmärrä, miten naiset ja lapset yleisössä asiaan liittyvät. Ja mitä vaarallistakin bikinien pitämisessä on? - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jaaa-a kuule
Ilman bikineitä olis ku parempiToikin venäläinen suttura oli esiintynyt Salkkareissa, mutta ei varmaan bikineissä vai ?
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
En kai minä mitään yrittänyt puolustella. Kunhan totesin, miten asia on, kun aloitus keskittyi vain naisten vähiin vaatteisiin, vaikka peittävät enemmän kuin miehet.
En oikein ymmärrä, miten naiset ja lapset yleisössä asiaan liittyvät. Ja mitä vaarallistakin bikinien pitämisessä on?Ehkä ne tyttöjen äidit ymmärtävät sinua paremmin. Samalla he itsekin voivat boikotoida tällaisia "alastomia" akkoja.
Kun verrataan vaikka Minttua (Lauri Tähkän tytär) toisen julkun tyttäreen Venla Edelmanniin Tähdet, tähdet-ohjelmassa, ero on melkoinen. Venlan kunnianhimo ja aito osaaminen ja pätevyys ei tarvitse bikineitä ja alastomuutta todistellakseen pätevyyttään. Surkimukset tarvitsee. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ehkä ne tyttöjen äidit ymmärtävät sinua paremmin. Samalla he itsekin voivat boikotoida tällaisia "alastomia" akkoja.
Kun verrataan vaikka Minttua (Lauri Tähkän tytär) toisen julkun tyttäreen Venla Edelmanniin Tähdet, tähdet-ohjelmassa, ero on melkoinen. Venlan kunnianhimo ja aito osaaminen ja pätevyys ei tarvitse bikineitä ja alastomuutta todistellakseen pätevyyttään. Surkimukset tarvitsee.Bikineihin pukeutunut ei ole alaston. Eikä sinun käsityksesi taida yleistyä meille tyttöjenkin äideille ja jopa mummoille, vaan näkemykset vaihtelevat kuten meilläkin tässä.
Surullista, mihin sävyyn sinä ilmeisesti tyttöjen äitinä puhut nuorista naisista. Keskityt kaksinaismoralisesti vain nuorten naisten pukeutumiseen ja leimaat heidät sen perusteella huonoiksi ja ammatillisesti osaamattomiksi ihmisiksi. Tuollaisen halveksunnan opettaminen tytöille ja pojille tyttöjen kehoja koskien on asia, jota en voi millään tavalla arvostaa. - Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jaaa-a kuule
Ilman bikineitä olis ku parempiJos tussu vähän vilkkuu.
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Bikineihin pukeutunut ei ole alaston. Eikä sinun käsityksesi taida yleistyä meille tyttöjenkin äideille ja jopa mummoille, vaan näkemykset vaihtelevat kuten meilläkin tässä.
Surullista, mihin sävyyn sinä ilmeisesti tyttöjen äitinä puhut nuorista naisista. Keskityt kaksinaismoralisesti vain nuorten naisten pukeutumiseen ja leimaat heidät sen perusteella huonoiksi ja ammatillisesti osaamattomiksi ihmisiksi. Tuollaisen halveksunnan opettaminen tytöille ja pojille tyttöjen kehoja koskien on asia, jota en voi millään tavalla arvostaa.Hei mummu, oletko nähnyt vastaavasti alastomia miehiä ?Niinpä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hei mummu, oletko nähnyt vastaavasti alastomia miehiä ?Niinpä.
Miesten uima-asuissa ei nännejä peitellä, joten alastomampana kulkevat. Sinäkö et ole huomannut?
- Anonyymi00042
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jaaa-a kuule
Ilman bikineitä olis ku parempiSiveydelläkin rajansa ja rahalla katealueensa.
- Anonyymi00043
Anonyymi00025 kirjoitti:
Miesten uima-asuissa ei nännejä peitellä, joten alastomampana kulkevat. Sinäkö et ole huomannut?
Mutta kun nänneilläkin on pakkasrajansa,muuten niihen sattuu.
- Anonyymi00044
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jos tussu vähän vilkkuu.
Se mikä vilkkuu se myöskin tuoksuu,lupaukselta.
- Anonyymi00058
Anonyymi00025 kirjoitti:
Miesten uima-asuissa ei nännejä peitellä, joten alastomampana kulkevat. Sinäkö et ole huomannut?
Ei meitä miesten nännit kiinnosta. Naisten kyllä. Ja niitähän ne auliisti vilauttelee. Ja persvakoa .
- Anonyymi00072
Anonyymi00058 kirjoitti:
Ei meitä miesten nännit kiinnosta. Naisten kyllä. Ja niitähän ne auliisti vilauttelee. Ja persvakoa .
Sehän ei ahdistelu lopu, vaikka miten pukeutuisi. Limaiset huohottajat tulkitsevat ystävälliset hymytkin panokutsuiksi ja käyttäytyvät sen mukaisesti.
Tässä oli aiheena kovasti paheksua nuorta naista bikineihin pukeutumisesta, mikä oli kuulemma lähes alastomana olemista. Jotakin lisäpontta paheksunnalle haluttiin vetoamalla siihen, että eiväthän miehetkään, ikään kuin naisten tulisi ottaa mallia miesten kätyöksestä. Mutta miehet pukeutuvat paljastavammin.
Kyllä ne naisten nännit tapaavat olla peitettyinä, kuten tässäkin tapauksessa oli. Esiintymislavoilla kuitekin toistuvasti nähdään miehiä nännit paljaana, joten moralisointi osoittautuu pelkäksi kaksinaismoralismiksi.
- Anonyymi00011
Se on minä, minä tyyppistä esiintymistä. Katso ja ihastele..
- Anonyymi00033
Minä ainakin tykkään katsella naisia bikineissä. hm: olen kyllä mies.
- Anonyymi00185
Anonyymi00033 kirjoitti:
Minä ainakin tykkään katsella naisia bikineissä. hm: olen kyllä mies.
Se on rikos
- Anonyymi00014
Outoa. Pride kulkueessa lähes alasti kekkalointi on rohkeutta ja oikeudenmukaisuutta.
Olette te noloja.- Anonyymi00015
Bikinit täyttävät pian 100 vuotta. Ne ovat maailman suosituin naisten uima-asu. En nyt oikein jaksa uskoa, että vielä tänä päivänä täytyisi puhua niistä "rohkeina", kun ovat tavallistakin tavallisempia.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Bikinit täyttävät pian 100 vuotta. Ne ovat maailman suosituin naisten uima-asu. En nyt oikein jaksa uskoa, että vielä tänä päivänä täytyisi puhua niistä "rohkeina", kun ovat tavallistakin tavallisempia.
Lue tarkemmin.
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Bikinit täyttävät pian 100 vuotta. Ne ovat maailman suosituin naisten uima-asu. En nyt oikein jaksa uskoa, että vielä tänä päivänä täytyisi puhua niistä "rohkeina", kun ovat tavallistakin tavallisempia.
Onhan ne uimarannoilla.
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Onhan ne uimarannoilla.
Ovat ovat, ja muuallakin.
- Anonyymi00017
Bikinit pois julkisissa esiintymisissä!
- Anonyymi00023
Alastomuus on jo lupaus muustakin. Niin sen näkee myös raiskaaja. Todistapa toista.
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Alastomuus on jo lupaus muustakin. Niin sen näkee myös raiskaaja. Todistapa toista.
Näin sen näet ainakin sinä. Siihen, oletko raiskaaja, en pysty ottamaan kantaa. Jos on niin, että mielestäsi bikineihin pukeutunut on antanut sinulle oikeuden vartalonsa hyväksikäyttöön, sinun on parempi pysyä kotosalla. Bikinit eivät edelleen ole alastomuutta.
Raiskaukset eivät ole kytköksissä uhrin vaatetukseen, vaikka siihen vetoamalla moni etenkin mies yrittää raiskauksia oikeuttaa ja sysätä vastuun uhrin niskoille. - Anonyymi00030
Yhtälailla sitä julkista esiintymistä on joka kesä uimarannoilla, joten sieltäkin sitten pois bikineissä esiintyminen ja kokouimapuku kaikille, myös miehille !!
- Anonyymi00059
Anonyymi00030 kirjoitti:
Yhtälailla sitä julkista esiintymistä on joka kesä uimarannoilla, joten sieltäkin sitten pois bikineissä esiintyminen ja kokouimapuku kaikille, myös miehille !!
Ai ai kun on kiva rannalla ottaa vatsallaan aurinkoa ja samalla tirkistellä naisia.
- Anonyymi00126
Anonyymi00059 kirjoitti:
Ai ai kun on kiva rannalla ottaa vatsallaan aurinkoa ja samalla tirkistellä naisia.
Joo liputus ei näy vatsallaan.
- Anonyymi00024
Bikinit kuuluvat nykyään ihan joka paikkaan. Puolet telkkarimainoksista on sellaisia joissa naiset ovat bikineissä. Musiikkiartistit esiintyvät bikiineissä. Elokuvissa naiset pomppivat bikineissä. Urheilukilpailuissa, taitoluistelu, pikajuoksu, pituushyppy, korkeushyppy, seiväshyppy. bikiinit ovat aivan normi asuste. Niin ja tietysti sinne uimarannalle.
Ainoa mihin ne eivät kuulu on miesteen katsekenttään koska siitä voi rävähtää syyte seksuaalisesta ahdistelusta ja inhottavasta tuijotuksesta. - Anonyymi00028
Milloin miesartisrtit alkavat esiintyä tiukoissa tangoissa? Miksi naiset ovat aina niitä joiden oletetaan jo oletusarvoisesti alistuvan seksiobjekteiksi?
- Anonyymi00029
Takavuosikymmeninä.
Miksi se pitää jatkuvasti olla seksualisoimassa toisten vartaloita ja syyttää niitä sitten siitä, mitä omassa päässä liikkuu? - Anonyymi00031
Sakari Kuosmanen esiintyi kait Sleepy Sleepersien kanssa sellaisissa ja lisänä oli isosilmäistä kinkkuverkkoa.
Se oli sellainen näky, että sitä ei jäänyt varmasti kukaan kaipaamaan tai ainakaan haluamaan lisää sellaista. - Anonyymi00086
Et ole tainnut nähdä esimerkiksi Red hot chili pepperssin keikkoja. Siellä oli pelkät sukat edessä.
- Anonyymi00129
Anonyymi00029 kirjoitti:
Takavuosikymmeninä.
Miksi se pitää jatkuvasti olla seksualisoimassa toisten vartaloita ja syyttää niitä sitten siitä, mitä omassa päässä liikkuu?Niinpä niin. Jos artistin päässä ei tosiaan liiku muu kuin oma vilauteltava kroppa, onko edes vakavasti otettava artisti. Ei ole.
- Anonyymi00145
Anonyymi00129 kirjoitti:
Niinpä niin. Jos artistin päässä ei tosiaan liiku muu kuin oma vilauteltava kroppa, onko edes vakavasti otettava artisti. Ei ole.
Olga onkin näemmä saavuttanut palkintoja jo nyt urallaan. Onnea vain hienoista suorituksista ja menestyksestä!
- Anonyymi00032
Muutos tapahtui niihin aikoihin kuin miehillä alkoi olla vain velvollisuuksia ja naisilla vai oikeuksia.
- Anonyymi00037
Avaudu nyt kunnolla, kun mielesi tekee. Mitäpä se on naisen elämä nykyisin ja mitä miehen?
- Anonyymi00046
Anonyymi00037 kirjoitti:
Avaudu nyt kunnolla, kun mielesi tekee. Mitäpä se on naisen elämä nykyisin ja mitä miehen?
Mallia,maalia ja maalitusta.
- Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Mallia,maalia ja maalitusta.
Sen piti olla velvollisuuksia, miesten elämän, kun naisilla niitä ei olisi laisinkaan vaan pelkkiä oikeuksia.
Nytkö ei sitten olekana kuin maalitusta, vaikka juuri naista maalitetaan tässä avauksessa?
- Anonyymi00035
Naisena sanon että monet naiset itse esineellistävät itsensä.Kuvataan takaluukkua someen ja turvotetaan huulia että Aku Ankka jää toiseksi.En ymmärrä miksi ahteri pitää olla maapallon kokoinen ja huulet näkyä nurkan takaa.
- Anonyymi00036
Miksi sinusta naisena tuntuu, että eroottisen kuvan julkaiseminen tai sinun maustasi poikkeava kauneuskirurgia tarkoittaa itsensä esineellistämistä?
- Anonyymi00062
Anonyymi00036 kirjoitti:
Miksi sinusta naisena tuntuu, että eroottisen kuvan julkaiseminen tai sinun maustasi poikkeava kauneuskirurgia tarkoittaa itsensä esineellistämistä?
No sitähän se on. On muuten vissi ero vakavasti otettavan taiteilijan kuten vaikkapa Jenni Vartiainen, Paula Vesala jne jne ja itseään paljastelevan "lauleskelijan"
( Mintut ja Olgat jne) välillä. Kumpaahan myös naiset arvostaa ja tulee keikoille... Tuskin venäläistä sutturaa tai Artisti-isän tytärtä. - Anonyymi00073
Anonyymi00062 kirjoitti:
No sitähän se on. On muuten vissi ero vakavasti otettavan taiteilijan kuten vaikkapa Jenni Vartiainen, Paula Vesala jne jne ja itseään paljastelevan "lauleskelijan"
( Mintut ja Olgat jne) välillä. Kumpaahan myös naiset arvostaa ja tulee keikoille... Tuskin venäläistä sutturaa tai Artisti-isän tytärtä.On sinulle häpeäksi, millä tavalla puhut nuorista naisista.
- Anonyymi00114
Anonyymi00073 kirjoitti:
On sinulle häpeäksi, millä tavalla puhut nuorista naisista.
Ihan hyvin puhuu. On kesä ja kepeiden kesävaatteiden aika. Ei kukaan sivullinen halua tulla raiskatuksi vain sen takia, että jollakin on ollut pelkät bikinit ja minihame Kultajuhlassa.
- Anonyymi00116
Anonyymi00036 kirjoitti:
Miksi sinusta naisena tuntuu, että eroottisen kuvan julkaiseminen tai sinun maustasi poikkeava kauneuskirurgia tarkoittaa itsensä esineellistämistä?
Ihanko vain itseäsi varten harrastat kauneuskirurgiaa ? Johan nyt. Buhahahahahhaha.
- Anonyymi00125
Anonyymi00114 kirjoitti:
Ihan hyvin puhuu. On kesä ja kepeiden kesävaatteiden aika. Ei kukaan sivullinen halua tulla raiskatuksi vain sen takia, että jollakin on ollut pelkät bikinit ja minihame Kultajuhlassa.
Ainoastaan sinä annat tukesi raiskaajille antamalla ymmärtää, etteivät he ole vastuussa teoistaan, vaan että syypää on uhri.
- Anonyymi00128
Anonyymi00116 kirjoitti:
Ihanko vain itseäsi varten harrastat kauneuskirurgiaa ? Johan nyt. Buhahahahahhaha.
En harrasta laisinkaan. Se ei tarkoita, että minun täytyisi halveksua kauneuskirurgiaa käyttäviä, käyttivät mistä syystä hyvänsä. Eikä etenkään tarkoita, että minun täytyisi tunnekuohuissani vuodattaa pahaa oloani julkisesti ja häväistä itseni maalittamalla nuoria naisia.
Kauneuskirurgia sisältää melkoisen skaalan asioita. Epämuodostumien korjaamista, luomien poistamista, rintojen koon muuttamista eri syistä kumpaan suuntaan hvyänsä, sekä paljon muuta pelkän itse koetun kauneuden lisäämiseksi. - Anonyymi00161
Anonyymi00125 kirjoitti:
Ainoastaan sinä annat tukesi raiskaajille antamalla ymmärtää, etteivät he ole vastuussa teoistaan, vaan että syypää on uhri.
Raiskaukseen ei syypää ole yleensä uhri. Tosin osa naisista käytökselllään saattaa antaa ymmärtää ja kun mies ryhtyy toimeen, tämä onkin raiskaus.
- Anonyymi00167
Anonyymi00128 kirjoitti:
En harrasta laisinkaan. Se ei tarkoita, että minun täytyisi halveksua kauneuskirurgiaa käyttäviä, käyttivät mistä syystä hyvänsä. Eikä etenkään tarkoita, että minun täytyisi tunnekuohuissani vuodattaa pahaa oloani julkisesti ja häväistä itseni maalittamalla nuoria naisia.
Kauneuskirurgia sisältää melkoisen skaalan asioita. Epämuodostumien korjaamista, luomien poistamista, rintojen koon muuttamista eri syistä kumpaan suuntaan hvyänsä, sekä paljon muuta pelkän itse koetun kauneuden lisäämiseksi.Kumpaan päähän pumppaat botoxia ? Buahahahahahhaa.
- Anonyymi00038
Mieti sitä
- Anonyymi00047
Naisena ajattelen, että julkisuuteen tunkeminen väkisin on mennyt aivan liian pitkälle. Voimaannutaan panemalla suorassa TV-lähetyksessä, hillutaan aina tilanteen salliessa alusvaatteisillaan, ja kerrotaan ihan kaikki omasta seksielämästä, vauvan syntymästä tai kuolemasta, ja videoidaan omaisen mätänevää ruuumista.
Lopettakaa. Menkää kouluun, yliopistoon, hankkikaa ammatti, töitä, ja sitä kautta arvostusta ettei tarvitse riipiä sitä kasaan olemalla ketarat ojossa pimpero paljaana iltapäivälehtien otsikoissa.- Anonyymi00049
Naisenakin pitäisi huomata, että erilaiset ihmiset elävät eri tavoilla. Valtaosa opiskelee ja hankkii työnsä sitä kautta, mutta työtä se on julksiuustyökin ja silläkin saa elantonsa hankkia.
Iltapäivälehdissä ei taideta näyttää paljaita genitaaleja, ei ainakaan ennen näytetty. Mitä lie lehtiä sitten, mistä nätiä katselet. - Anonyymi00064
Anonyymi00049 kirjoitti:
Naisenakin pitäisi huomata, että erilaiset ihmiset elävät eri tavoilla. Valtaosa opiskelee ja hankkii työnsä sitä kautta, mutta työtä se on julksiuustyökin ja silläkin saa elantonsa hankkia.
Iltapäivälehdissä ei taideta näyttää paljaita genitaaleja, ei ainakaan ennen näytetty. Mitä lie lehtiä sitten, mistä nätiä katselet.Kuinkahan moni näistä onlyfansseista on lukenut itselleen kunnon ammatin josta saa palkkaa ja kertyvää eläkettä. Enpä ole kuullutkaan. Helppoheikkejähän tämmöset akan kuvatukset on.
- Anonyymi00074
Anonyymi00064 kirjoitti:
Kuinkahan moni näistä onlyfansseista on lukenut itselleen kunnon ammatin josta saa palkkaa ja kertyvää eläkettä. Enpä ole kuullutkaan. Helppoheikkejähän tämmöset akan kuvatukset on.
Lavaesiintymisistä TV-esiintymisiin ja lehtiin, sieltä Onlyfansiin. Yhteistä on vain nuorten naisten tuomitseminen. Ammatin pitäisi olla kunnollinen siten kuin sinä sen ymmärrät, ja koulutuksen sen mukainen. Jos ja kun et tiedä koulutustaustaa, oletat, että sitä ei ole. Nuoret naiset ovat sinulle helppoheikkejä ja akan kuvatuksia.
Hyi, miten häpeällisesti puhut. Annat itsestäsi ruman ja vastenmielisen kuvan. Miksi haluat lietsoa ihmisiä kohtelemaan nuoria naisia halveksuen, kuten itse teet? Oletko todella nainen? - Anonyymi00112
Anonyymi00074 kirjoitti:
Lavaesiintymisistä TV-esiintymisiin ja lehtiin, sieltä Onlyfansiin. Yhteistä on vain nuorten naisten tuomitseminen. Ammatin pitäisi olla kunnollinen siten kuin sinä sen ymmärrät, ja koulutuksen sen mukainen. Jos ja kun et tiedä koulutustaustaa, oletat, että sitä ei ole. Nuoret naiset ovat sinulle helppoheikkejä ja akan kuvatuksia.
Hyi, miten häpeällisesti puhut. Annat itsestäsi ruman ja vastenmielisen kuvan. Miksi haluat lietsoa ihmisiä kohtelemaan nuoria naisia halveksuen, kuten itse teet? Oletko todella nainen?Jospa vaan olisinkin mies, joka arvostaa naisessa vähän muutakin kuin tissejä ja persvakoa.
- Anonyymi00122
Anonyymi00112 kirjoitti:
Jospa vaan olisinkin mies, joka arvostaa naisessa vähän muutakin kuin tissejä ja persvakoa.
Ja kirjoittaisit, mitä naisena ajattelet? Olisipa erikoinen ratkaisu sekin.
Jos olisit sellainen mies (tai nainen) joka arvostaisi naisessa jotakin, niin silloinhan et tietenkään kirjoittaisi noin vihamielistä ja halveksuvaa tekstiä naisista kuin nyt teet. Silloin sinulla varmaan olisi rakentavaa kommentoitavaa, eikä pelkkää tunnepitoista oman pahan olosi oksentamista. - Anonyymi00181
Anonyymi00122 kirjoitti:
Ja kirjoittaisit, mitä naisena ajattelet? Olisipa erikoinen ratkaisu sekin.
Jos olisit sellainen mies (tai nainen) joka arvostaisi naisessa jotakin, niin silloinhan et tietenkään kirjoittaisi noin vihamielistä ja halveksuvaa tekstiä naisista kuin nyt teet. Silloin sinulla varmaan olisi rakentavaa kommentoitavaa, eikä pelkkää tunnepitoista oman pahan olosi oksentamista.Oli kyllä
- Anonyymi00050
Bikinit on parhaimmillaan kun niissä on kuuukautisverta kunolla.
- Anonyymi00063
No pane sinne mansikkahilloa.
- Anonyymi00067
Halusit tuottaa häpeää
kuukautis - kommentilla.
Miksi? - Anonyymi00182
Mene pesemään ne pois
- Anonyymi00053
Aatamin ja Eevan sanotaan olleen alasti Paratiisissa, joten mikä ongelma tässä nyt on, jotta hurskaiden pitää kyylätä?
- Anonyymi00180
Se oli lähi-idän juttuja se
- Anonyymi00054
Nainen pukeutuu (ja riisuutuu) vain itseää varten. Vain irstaat setämiehet kuvittelevat, että kaupungilla vyötärö paljaana ja rinnat kaula-aukosta pursuen kävelevä minihameinen nainen haluaisi huomiota.
Se minua ihmetyttää kun retkeilijänä olen tutustunut siinä käytettyihin varusteisiin ja eimerkiksi makuupusseissa naiset tarvitsevat parempaa eristystä kuin miehet, koska he pysyvät lämpimänä heikommin kevyemmän kehonsa takia.
Mutta kadulla kun ilma lämpenee, mutta juuri kukaan mies ei liiku edes polvihousuissa ja useimmilla on pitkähihainen eikä lyhythihainen paita, niin moni nuori nainen liikkuu olemattoman lyhyessä hameessa tai shortseissa ja pienesssä naruolkaimisessa topissa? Jotenkin kadullla lämpötalous toimii eri tavalla kuin vaelluksella?- Anonyymi00055
Vai on se vyötärökin nyt seksualisoitu.
Mutta joo, ei nainen irstaan setämiehen huomiota tosiaan toivo eikä halua. Ei, vaikka irstas setämies kuinka kuvittelisi, että rinnat oikein pursuilevat häntä varten. Ja ilmeisesti myös vyötärö ja reidet ovat kehonosia, jotka nainen peittäisi, ellei juuri irstasta setämiestä kaipailisi lähikontaktiin.
Sitähän voi irstas setämies jopa luulla, että asialla on paljonkin tekemistä makuupussien ja pakkasen kanssa. Kun irstas setämies ei samalla tapaa huomaa niitä miesten paljaita nännejä, reisiä ja vyötäröitä eikä koe sieltä suunnalta lainkaan kutsuhuutoa.
- Anonyymi00056
Huomiohuorat tekevät Suomen lipustakin bikiniasun itselleen!
- Anonyymi00065
Mutta jos Olga onkin venäläistaustainen. Eihän ne Suomen lippua kunnioittais.
- Anonyymi00070
Anonyymi00065 kirjoitti:
Mutta jos Olga onkin venäläistaustainen. Eihän ne Suomen lippua kunnioittais.
Artisti OLGA (oikealta nimeltään Olga Heikkala) on kotoisin Torniosta. Hän on syntynyt ja kasvanut Lapissa, josta hän on sittemmin muuttanut luomaan uraa musiikin ja näyttelemisen pariin.
Että oikein "uraa" musiikin ja näyttelemisen parissa ! Apukeinot nähtiinkin jo. Mutta jos on Lapissa joutunut koltuissa kulkemaan. Ei hyvää päivää miten tyhmä muija ! - Anonyymi00076
Anonyymi00070 kirjoitti:
Artisti OLGA (oikealta nimeltään Olga Heikkala) on kotoisin Torniosta. Hän on syntynyt ja kasvanut Lapissa, josta hän on sittemmin muuttanut luomaan uraa musiikin ja näyttelemisen pariin.
Että oikein "uraa" musiikin ja näyttelemisen parissa ! Apukeinot nähtiinkin jo. Mutta jos on Lapissa joutunut koltuissa kulkemaan. Ei hyvää päivää miten tyhmä muija !No mitäpä itselläsi on näyttää? Täällä sinulla on olevinaan varaa halveksua nuorta naista, joka on tehnyt jo itsensä tunnetuksi näyttelijänä ja laulajana.
Mutta se on vissiin väärä tapa elättää itsensä ja kaikki on muutenkin pilalla, kun on esiintynyt bikineissä, vai kuinka?
Kyllä täällä joku ihan muu on nyt tyhmä kuin tämä nuori nainen, jota sinä tulit tänne haukkumaan. - Anonyymi00110
Anonyymi00076 kirjoitti:
No mitäpä itselläsi on näyttää? Täällä sinulla on olevinaan varaa halveksua nuorta naista, joka on tehnyt jo itsensä tunnetuksi näyttelijänä ja laulajana.
Mutta se on vissiin väärä tapa elättää itsensä ja kaikki on muutenkin pilalla, kun on esiintynyt bikineissä, vai kuinka?
Kyllä täällä joku ihan muu on nyt tyhmä kuin tämä nuori nainen, jota sinä tulit tänne haukkumaan.Tyhmä on se joka itseään halvoin keinoin myy.
- Anonyymi00179
Anonyymi00110 kirjoitti:
Tyhmä on se joka itseään halvoin keinoin myy.
Jep on se outoa
- Anonyymi00057
höpöhöpö
- Anonyymi00060
Sun nuoruudessa, sun mielestä.
Kato, suomessa kehitys eteni silleen, että naiset saa laittaa päälleen mitä haluavat ja miehet pukeutuu miten uskaltavat.
TOSIN JA MUTTA
Maahan tulleet musut ei käsitä tätä ollenkaan ja
ne sekoaa KIRJAIMELLISESTI nähdessään ….naisen, missään asussa.
Vanhoillisilla ja moderneilla saattaa olla
ihmeteltävää, kun nuoriso kasvaa Somen pornokulttuurissa ja
KAIKKI KEINOT on käytössä - kun halutaan huomiota.
Osa selittää raiskauksia käytetyllä vaatetuksella.
Mitä se tarkoittaa? MIKÄ ON TURVAVAATE?
Hä?
Sinäkin huomasit. Ja nyt ihmettelet.- Anonyymi00069
Turvavaate ? Kysykää musliminaisilta. Kyllä ne kertoo.
- Anonyymi00080
Anonyymi00069 kirjoitti:
Turvavaate ? Kysykää musliminaisilta. Kyllä ne kertoo.
Juu, ne sen parhaiten tietää.
- Anonyymi00160
Anonyymi00069 kirjoitti:
Turvavaate ? Kysykää musliminaisilta. Kyllä ne kertoo.
Myös muslimimaissa on raiskausrikoksia. Uhrin vaatetuksen vähäisyys ei siis ole syypää. Syypää on se raiskaaja.
- Anonyymi00061
Kultamekko Iida on kultamekko Iida
somejulkkis joka tienaa julisuudella.
ÄLKÄÄ UNIONISTIT VALITTAKO
TEHTAAT LÄHTI KIINAAN.
TYÖPAIKAT ON SIELLÄ.
IIDA TEKI OMAN DUUNIN MEKOLLA.- Anonyymi00068
No eihän se nykyisin tee muuta kuin kakaroita ja on on/off-erossa rockmuusikostaan. Mihin ammattiin se on itse opiskellut ja mitä työtä tekee ? En ole kuullutkaan.
- Anonyymi00077
Anonyymi00068 kirjoitti:
No eihän se nykyisin tee muuta kuin kakaroita ja on on/off-erossa rockmuusikostaan. Mihin ammattiin se on itse opiskellut ja mitä työtä tekee ? En ole kuullutkaan.
Somepersoona on ammatti nykyisin. Erikoista, ettet ole kuullutkaan, kun sitten kuitenkin toisaalta olet näsitä somepersoonista kuullut niin paljon, että osaat luetella elämän käänteitä.
Ne tekevät sitä julkisuustyötä ja saavat elantonsa siitä. - Anonyymi00108
Anonyymi00077 kirjoitti:
Somepersoona on ammatti nykyisin. Erikoista, ettet ole kuullutkaan, kun sitten kuitenkin toisaalta olet näsitä somepersoonista kuullut niin paljon, että osaat luetella elämän käänteitä.
Ne tekevät sitä julkisuustyötä ja saavat elantonsa siitä.Ennen tultiin vaan suorasukaisesti uskoon. Nyt annetaan kropasta kaikki irti. Mutta kroppakin vanhenee ja voi voi voi, semmoset käytetyt ja kulutetut somepersoonat unohdetaan nopeasti. Mitä siis jää jäljelle.
- Anonyymi00120
Anonyymi00108 kirjoitti:
Ennen tultiin vaan suorasukaisesti uskoon. Nyt annetaan kropasta kaikki irti. Mutta kroppakin vanhenee ja voi voi voi, semmoset käytetyt ja kulutetut somepersoonat unohdetaan nopeasti. Mitä siis jää jäljelle.
Onko ihminen ammattinsa? Sitäkö sinä todella kysyt?
Ei nykyisin enää voi laskea elämän mittaisen uran varaan. Sitä voi joutua vaihtamaan työpaikkaa ja jopa alaa useitakin kertoja. Sellaista se on, jatkuvaa itsensä kehittämistä.
Eikä somepersoona ole siinä poikkeus.
Toivottavasti sinullakin on identiteetissäsi jotakin muutakin kuin työ, jota teet. Ettei tunnu, ettei mitään jää jäljelle, kun korppasi vanhenee ja voi voi olet käytettty ja kulutettu ja unohdettu, jos se mielestäsi sillä tavoin menee. - Anonyymi00132
Anonyymi00120 kirjoitti:
Onko ihminen ammattinsa? Sitäkö sinä todella kysyt?
Ei nykyisin enää voi laskea elämän mittaisen uran varaan. Sitä voi joutua vaihtamaan työpaikkaa ja jopa alaa useitakin kertoja. Sellaista se on, jatkuvaa itsensä kehittämistä.
Eikä somepersoona ole siinä poikkeus.
Toivottavasti sinullakin on identiteetissäsi jotakin muutakin kuin työ, jota teet. Ettei tunnu, ettei mitään jää jäljelle, kun korppasi vanhenee ja voi voi olet käytettty ja kulutettu ja unohdettu, jos se mielestäsi sillä tavoin menee.Niin se kuule käytännössä menee. Tulet sen vielä oppimaan.
- Anonyymi00144
Anonyymi00132 kirjoitti:
Niin se kuule käytännössä menee. Tulet sen vielä oppimaan.
Tähän ikään mennessä olen vaihtanut alaa jo pariin kertaan ja työpaikkaa paljon useammin. Olen opiskellut lisää ja kehittänyt itseäni. Olen oppinut, että iän myötä ihmisen ymmärrys syvenee ja katsantokannat laajenevat, mikäli pitää mielensä avoimena.
Elämä muuttuu iän myötä yhä paremmaksi. Se kehokin on elämistä varten ja elämän jäljet saavat näkyä.
Surullista, jos sinun on käynyt aivan päinvastoin. Se ei taida kuitenkaan helpottaa nuorten naisten maalittamisella ja törkeyksien puhumisella, vai kuinka? Koskaan ei ole myöhäistä kehittää itseään.
- Anonyymi00066
Minkä ikäisenä on teidän mielestä ok käyttää bikineitä juhla-asuna? Rannallahan bikineitä käyttää aikuiset siinä kuin teini-ikäisetkin. Minkä ikäisellä teinillä bikinit olisi teidän mielestä sopiva osa juhla-asua? 18- ja 19-vuotiailla teineillä nyt ainakin, kun ovat täysi-ikäisiä, mutta mites siitä alaspäin?
En tarkoita, että pelkissä bikineissä juhliin tulisivat, mutta esim. melkein läpinäkyvän mekon alla bikinit? Tai napillinen pusero auki sillain, että näkyy bikineiden yläosa?- Anonyymi00071
Kai se 16 on ok, kun se on seksissä suojaikäraja? Siitä alaspäin ehkä ei.
- Anonyymi00075
Anonyymi00071 kirjoitti:
Kai se 16 on ok, kun se on seksissä suojaikäraja? Siitä alaspäin ehkä ei.
Bikinit eivät ole mikään seksiasu. Niitä käyttävät lapsetkin.
- Anonyymi00081
Anonyymi00075 kirjoitti:
Bikinit eivät ole mikään seksiasu. Niitä käyttävät lapsetkin.
Ei ole rannalla ollenkaan seksiasu, ei. Vaan siitä voi tulla sellainen, jos niitä käytetän juhla-asun osana siten, että bikinit jää selvästi näkyviin:
- Bikinien yläosa jättää näkyviin osan rintoja.
- Bikinien alaosaa käytetään läpinäkyvien vaatteiden osana siten, että pakarat näkyvät selvästi tai alapäästä voi päätellä, onko se sheivattu vai ei.
Vaikka 12-vuotiaat ja nuoremmatkin käyttävät bikineitä rannalla, niin se ei tarkoita, että niitä tuntuisi luontevalta käyttää juhla-asujen osana edellä mainitulla tavalla.
Tai mitä itse ajattelet näistä vaihtoehdoista:
1. 12-vuotias sukulainen käytti bikineiden yläosaa juhla-asun osana siten, että puolet rinnoista näkyi?
2. Tai 12-vuotias sukulainen käytti bikineiden niukkoja ala-osia yhdessä läpinäkyvän mekon kanssa siten, että peppu näkyi kokonaan, peppureikää lukuunottamatta?
3. 12-vuotias naapuri käytti bikineiden niukkaa alaosaa läpinäkyvän lyhyen hameen kanssa siten, että bikineiden alaosan etupuoli näkyi niin selvästi, että aloit pohtia, onko hän vielä luonnostaan karvaton, vai onko hän vain sheivannut alapäänsä?
Mielestäni tällainen ei olisi kovinkaan sopivaa osana juhlapukeutumista, vaikka sille samalla tytölle ne bikinit olisivat luontevat rannalla! - Anonyymi00082
Anonyymi00081 kirjoitti:
Ei ole rannalla ollenkaan seksiasu, ei. Vaan siitä voi tulla sellainen, jos niitä käytetän juhla-asun osana siten, että bikinit jää selvästi näkyviin:
- Bikinien yläosa jättää näkyviin osan rintoja.
- Bikinien alaosaa käytetään läpinäkyvien vaatteiden osana siten, että pakarat näkyvät selvästi tai alapäästä voi päätellä, onko se sheivattu vai ei.
Vaikka 12-vuotiaat ja nuoremmatkin käyttävät bikineitä rannalla, niin se ei tarkoita, että niitä tuntuisi luontevalta käyttää juhla-asujen osana edellä mainitulla tavalla.
Tai mitä itse ajattelet näistä vaihtoehdoista:
1. 12-vuotias sukulainen käytti bikineiden yläosaa juhla-asun osana siten, että puolet rinnoista näkyi?
2. Tai 12-vuotias sukulainen käytti bikineiden niukkoja ala-osia yhdessä läpinäkyvän mekon kanssa siten, että peppu näkyi kokonaan, peppureikää lukuunottamatta?
3. 12-vuotias naapuri käytti bikineiden niukkaa alaosaa läpinäkyvän lyhyen hameen kanssa siten, että bikineiden alaosan etupuoli näkyi niin selvästi, että aloit pohtia, onko hän vielä luonnostaan karvaton, vai onko hän vain sheivannut alapäänsä?
Mielestäni tällainen ei olisi kovinkaan sopivaa osana juhlapukeutumista, vaikka sille samalla tytölle ne bikinit olisivat luontevat rannalla!Viestisi kertoo lähinnä siitä, miten sinä seksualisoit pikkutyttöjen vartaloita ja yksityiskohtaisesti mietit heidän rintojaan, takamuksiaan ja karvoitustaan.
Hälytyskellot eivät nyt soi siitä, onko 12-vuotiaalla bikinit jossakin tilanteessa vaan siitä, millä ajatuksia sinun päässäsi herää lapsen vartalosta. - Anonyymi00084
Anonyymi00082 kirjoitti:
Viestisi kertoo lähinnä siitä, miten sinä seksualisoit pikkutyttöjen vartaloita ja yksityiskohtaisesti mietit heidän rintojaan, takamuksiaan ja karvoitustaan.
Hälytyskellot eivät nyt soi siitä, onko 12-vuotiaalla bikinit jossakin tilanteessa vaan siitä, millä ajatuksia sinun päässäsi herää lapsen vartalosta.No, joo, ehkä se kuitenkin riippuu siitä, millä tavalla se 12-vuotias sitä bikinijuhlavaatettaan kantaisi. Viattomasti vai flirttaillen.
Jos sen ikäisellä ei ole oma seksuaalisuutensa kunnolla vielä herännyt, niin sitten sellainen juhlapukeutuminen olisi viatonta.
Jos sen sijaan tekisi sen pukeutumisensa flirttaillen, niin sitten ehkä nimenomaan haluaisi, että pojat (tai jopa miehet!) katselisivat heidän rintojaan tai peppuaan tai jopa pimpin suuntaan. Silloin ne bikinit juhla-asun osana eivät olisi enää niin ok. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni. - Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
No, joo, ehkä se kuitenkin riippuu siitä, millä tavalla se 12-vuotias sitä bikinijuhlavaatettaan kantaisi. Viattomasti vai flirttaillen.
Jos sen ikäisellä ei ole oma seksuaalisuutensa kunnolla vielä herännyt, niin sitten sellainen juhlapukeutuminen olisi viatonta.
Jos sen sijaan tekisi sen pukeutumisensa flirttaillen, niin sitten ehkä nimenomaan haluaisi, että pojat (tai jopa miehet!) katselisivat heidän rintojaan tai peppuaan tai jopa pimpin suuntaan. Silloin ne bikinit juhla-asun osana eivät olisi enää niin ok. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni.12-vuotias. "Viattomasti vai flirttaillen".
Tämä todella on vain sinun mielipiteesi ja se kertoo sinusta paljon. Tiedätkö, että ei ole tavallista ajatella lapsista, kuten sinä ajattelet? Ei ole tavallista uskoa, että pikkutytöt toivoisivat aikuisten miesten katselevan heidän sukuelimiään. Se on pedofilista ajattelua. Sitä sinä tässä paljastat. Ymmärrätkö sen itse? - Anonyymi00090
Anonyymi00085 kirjoitti:
12-vuotias. "Viattomasti vai flirttaillen".
Tämä todella on vain sinun mielipiteesi ja se kertoo sinusta paljon. Tiedätkö, että ei ole tavallista ajatella lapsista, kuten sinä ajattelet? Ei ole tavallista uskoa, että pikkutytöt toivoisivat aikuisten miesten katselevan heidän sukuelimiään. Se on pedofilista ajattelua. Sitä sinä tässä paljastat. Ymmärrätkö sen itse?On tullut aika monta kertaa vastaan joissain nettikeskusteluissa, kuinka nyt kolmekymppiset tai vanhemmat naiset kertoo, kuinka he joskus tuossa iässä flirttailivat aika estottomasti aikuisten miesten kanssa. Tarkoitan estottomalla flirttailulla sitä, että nostivat tarkoituksella hameensa helmaa tai pukeutuivat paljastavasti tai jotain muuta vastaavaa, saadakseen huomiota - ei ikäisiltään pojilta vaan aikuisilta miehiltä.
Ehkä se on ollut sellaista viatonta "olenko minä sinusta kaunis ja viehättävä ja haluttava?" Mutta kuitenkin aikuiset naiset ovat todenneet, että tekivät sitä tuossa iässä paljon. Tai katsoivat vastaantulevien miesten housuja löytääkseen niissä merkkejä erektiosta. Tai vastaavia juttuja. - Anonyymi00096
Anonyymi00090 kirjoitti:
On tullut aika monta kertaa vastaan joissain nettikeskusteluissa, kuinka nyt kolmekymppiset tai vanhemmat naiset kertoo, kuinka he joskus tuossa iässä flirttailivat aika estottomasti aikuisten miesten kanssa. Tarkoitan estottomalla flirttailulla sitä, että nostivat tarkoituksella hameensa helmaa tai pukeutuivat paljastavasti tai jotain muuta vastaavaa, saadakseen huomiota - ei ikäisiltään pojilta vaan aikuisilta miehiltä.
Ehkä se on ollut sellaista viatonta "olenko minä sinusta kaunis ja viehättävä ja haluttava?" Mutta kuitenkin aikuiset naiset ovat todenneet, että tekivät sitä tuossa iässä paljon. Tai katsoivat vastaantulevien miesten housuja löytääkseen niissä merkkejä erektiosta. Tai vastaavia juttuja.Ja höpö höpö. Kyse on pelkistä pedofiilien fantasioista.
Ehkä tämä kuitenkin vastaa kysymykseeni, ymmärrätkö itse, että kyse on pedofiilisista ajatuksista. Et siis ymmärrä tai yrität puolustella väittämällä yhä pontevammin, että lapset haluaisivat aikuisten miesten seksuaalista huomiota.
Lapsesta se tuntuu pelottavalta ja inhottavalta, jos sellaiseen törmää. - Anonyymi00147
Anonyymi00096 kirjoitti:
Ja höpö höpö. Kyse on pelkistä pedofiilien fantasioista.
Ehkä tämä kuitenkin vastaa kysymykseeni, ymmärrätkö itse, että kyse on pedofiilisista ajatuksista. Et siis ymmärrä tai yrität puolustella väittämällä yhä pontevammin, että lapset haluaisivat aikuisten miesten seksuaalista huomiota.
Lapsesta se tuntuu pelottavalta ja inhottavalta, jos sellaiseen törmää.Kirjoitin vain, mitä olen nähnyt aikuisten naisten kertovan omasta varhaisteiniajastaan.
Voi olla, että tällaiset tapaukset ovat olleet pieni vähemmistö; sitä en osaa arvioida. Voi olla, että jos jollain palstalla kuusi naista kirjoittaa tällä tavalla samansuuntaisesti omasta menneisyydestään (ja mielestäni sillä tavalla uskottavasti, ettei kyseessä ole ollut provoileva pervo mies), niin samaan aikaan samassa keskustelussa 50, 100 tai 200 naista ei ole kirjoittanut tällaisista kokemuksista, koska heillä ei sellaisia kokemuksia menneisyydessään ole.
Enkä ole siis tällaisia kirjoituksia mistään pervopalstoilta lukenut, vaan aivan tavallisilta keskustelupalstoilta, joissa miehet ja naiset osittain sattumalta alkavat kertomaan omasta teini-iästään tai sitä varhaisemmasta ajasta. En enää edes muista, millä kaikilla palstoilla tällaisia juttuja on tullut vastaan (onko esim. vauva.fi ollut yksi sellainen?), mutta olen niiden lukuisten juttujen perusteella tehnyt asiasta yleistyksiä. Mitään tutkimuksia asiasta en ole alkanut lukemaan - asia ei itseäni sillä tavalla kuitenkaan kiinnosta. Nuo ovat tulleet vastaan aivan vain satunnaisessa nettiselailussa, jossa päätyy joskus sinne, joskus tänne ja joskus tuonne... - Anonyymi00153
Anonyymi00147 kirjoitti:
Kirjoitin vain, mitä olen nähnyt aikuisten naisten kertovan omasta varhaisteiniajastaan.
Voi olla, että tällaiset tapaukset ovat olleet pieni vähemmistö; sitä en osaa arvioida. Voi olla, että jos jollain palstalla kuusi naista kirjoittaa tällä tavalla samansuuntaisesti omasta menneisyydestään (ja mielestäni sillä tavalla uskottavasti, ettei kyseessä ole ollut provoileva pervo mies), niin samaan aikaan samassa keskustelussa 50, 100 tai 200 naista ei ole kirjoittanut tällaisista kokemuksista, koska heillä ei sellaisia kokemuksia menneisyydessään ole.
Enkä ole siis tällaisia kirjoituksia mistään pervopalstoilta lukenut, vaan aivan tavallisilta keskustelupalstoilta, joissa miehet ja naiset osittain sattumalta alkavat kertomaan omasta teini-iästään tai sitä varhaisemmasta ajasta. En enää edes muista, millä kaikilla palstoilla tällaisia juttuja on tullut vastaan (onko esim. vauva.fi ollut yksi sellainen?), mutta olen niiden lukuisten juttujen perusteella tehnyt asiasta yleistyksiä. Mitään tutkimuksia asiasta en ole alkanut lukemaan - asia ei itseäni sillä tavalla kuitenkaan kiinnosta. Nuo ovat tulleet vastaan aivan vain satunnaisessa nettiselailussa, jossa päätyy joskus sinne, joskus tänne ja joskus tuonne...Kyllä sinä kirjoitit aika paljon muuta, alkaen niistä yksityiskohtaisista 12-vuotiaiden vartalon intiimialueiden pohdinnoista. Nuo väittämäsi anonyymit nettikirjoituksethan olivat vain tukena ajatuksellesi siitä, että lapset eivät olisi ihan viattomia ja yrittäisivät flirttailla toivoen aikuisten miesten seksuaalista huomiota.
Ne lapset pitää jättää rauhaan. Tuollaiset hehkuttelut eivät ole normaaleja. Lapset eivät halua sinun lähestyvän heitä seksuaalisessa mielessä, eivät halua sinun tuijottelevan heidän intiimialueitaan tai kommentoivan niitä, ja on rikos jos sillä tavoin toimit, vaikka he jopa haluaisivatkin. - Anonyymi00199
Anonyymi00153 kirjoitti:
Kyllä sinä kirjoitit aika paljon muuta, alkaen niistä yksityiskohtaisista 12-vuotiaiden vartalon intiimialueiden pohdinnoista. Nuo väittämäsi anonyymit nettikirjoituksethan olivat vain tukena ajatuksellesi siitä, että lapset eivät olisi ihan viattomia ja yrittäisivät flirttailla toivoen aikuisten miesten seksuaalista huomiota.
Ne lapset pitää jättää rauhaan. Tuollaiset hehkuttelut eivät ole normaaleja. Lapset eivät halua sinun lähestyvän heitä seksuaalisessa mielessä, eivät halua sinun tuijottelevan heidän intiimialueitaan tai kommentoivan niitä, ja on rikos jos sillä tavoin toimit, vaikka he jopa haluaisivatkin.Ehdottomasti lapset pitää jättää rauhaan!!! Siitä ei pienintäkään epäilystä!
Oma kommenttini oli vain se, että tietynlainen paljastava pukeutuminen ei sovi osaksi juhlapukeutumista kaikenikäisille - jos se sopii kenellekään!!! Itse asiassa olen sitä mieltä, että kaikkien julkkisten ja muidenkin olisi syytä pukeutua siten, ettei läheskään kaikkea paljasteta!
Oma kommenttini erittäin nuorten paljastavasta pukeutumisesta oli tarkoituksella överiä tai provosoivaa, koska erittäin nuorten ei varsinkaan pitäisi pukeutua erittäin paljastavasti osana juhlapukeutumista. Juhlat on juhlat ja uimaranta on uimaranta!
- Anonyymi00078
Minusta, etenkin kesällä, kauniiiden naisten tulisi olla mahdollisimman vähissä vaatteissa.
- Anonyymi00178
Iho palaa
- Anonyymi00079
Kun laulutaito ei riitä, laitetaan tissit tyrkylle, tissit kiinnostaa aina.
- Anonyymi00083
Epävarmuus itsestäkö se saa jatkuvasti ajattelemaan, että nuori nainen "laittaa tissit tyrkylle"? Naisvartaloon kuuluvat rinnat, eikä se ole kovinkaan ihmeellistä.
Ei niitä sinulle tyrkytetä, vaikka niitä ei olisi kätketty säkkiin.
Se pitää itse kunkin käsitellä omat ongelmansa, eikä hyökätä muiden kimppuun niitä kompensoidakseen. Et sinä häpäise näillä puheillasi niitä nuoria naisia, vaan itsesi. - Anonyymi00087
Anonyymi00083 kirjoitti:
Epävarmuus itsestäkö se saa jatkuvasti ajattelemaan, että nuori nainen "laittaa tissit tyrkylle"? Naisvartaloon kuuluvat rinnat, eikä se ole kovinkaan ihmeellistä.
Ei niitä sinulle tyrkytetä, vaikka niitä ei olisi kätketty säkkiin.
Se pitää itse kunkin käsitellä omat ongelmansa, eikä hyökätä muiden kimppuun niitä kompensoidakseen. Et sinä häpäise näillä puheillasi niitä nuoria naisia, vaan itsesi.Jos ne reippaasti esille laitetaan, niin kyllä tyrkytetään. Entisaikaan tollasia pidettiin huorina. Toki sillä on merkitystä missä noin pukeutuu, uimaralla ja uimahallissa bikinit on sovelias asu, mutta kyllä väljempi uimapuku olisi säädyllisempi.
- Anonyymi00089
Anonyymi00087 kirjoitti:
Jos ne reippaasti esille laitetaan, niin kyllä tyrkytetään. Entisaikaan tollasia pidettiin huorina. Toki sillä on merkitystä missä noin pukeutuu, uimaralla ja uimahallissa bikinit on sovelias asu, mutta kyllä väljempi uimapuku olisi säädyllisempi.
Ja kuitenkin bikineissä ne nännit on peitetty toisin kuin yläosattomissa kulkevilla miehillä. Ja silti sinä täällä huorittelet naisia.
Joku siellä ihan omassa päässä nyt näkee niitä tyrkyttämisiä naisvartaloissa. Ei se ole niiden naisten vika, mitä ajatuksia sinä ajattelet. Tuntemasi houkutus ei tarkoita, että joku olisi sinua houkutellut. - Anonyymi00106
Anonyymi00089 kirjoitti:
Ja kuitenkin bikineissä ne nännit on peitetty toisin kuin yläosattomissa kulkevilla miehillä. Ja silti sinä täällä huorittelet naisia.
Joku siellä ihan omassa päässä nyt näkee niitä tyrkyttämisiä naisvartaloissa. Ei se ole niiden naisten vika, mitä ajatuksia sinä ajattelet. Tuntemasi houkutus ei tarkoita, että joku olisi sinua houkutellut.Tuo mielipiteensä antaja lienee musliminainen joten eiköhän ole sinunkin aihetta mennä vähän itseesi ja miettiä, miltä muslimikulttuurin mielestä näyttää länsimaalainen nainen tyrkyttämässä kroppaansa.
- Anonyymi00107
Anonyymi00083 kirjoitti:
Epävarmuus itsestäkö se saa jatkuvasti ajattelemaan, että nuori nainen "laittaa tissit tyrkylle"? Naisvartaloon kuuluvat rinnat, eikä se ole kovinkaan ihmeellistä.
Ei niitä sinulle tyrkytetä, vaikka niitä ei olisi kätketty säkkiin.
Se pitää itse kunkin käsitellä omat ongelmansa, eikä hyökätä muiden kimppuun niitä kompensoidakseen. Et sinä häpäise näillä puheillasi niitä nuoria naisia, vaan itsesi.Jos esiintyy artistina, myy itseään koko yleisölle. Jos taas pornotähtenä, myy itseään vain miehille. Aika kapea yleisö. Buhahahahahaa.
- Anonyymi00119
Anonyymi00107 kirjoitti:
Jos esiintyy artistina, myy itseään koko yleisölle. Jos taas pornotähtenä, myy itseään vain miehille. Aika kapea yleisö. Buhahahahahaa.
No sillä tavalla tietysti jokainen työtä tekevä siis myy itseään.
Mitalijuhlissa kukaan ei esiintynyt pornotähtenä. Pornotähdetkään eivät esiinny pelkästään miehille.
Pystytkö sinä käymään rannalla laisinkaan? - Anonyymi00133
Anonyymi00083 kirjoitti:
Epävarmuus itsestäkö se saa jatkuvasti ajattelemaan, että nuori nainen "laittaa tissit tyrkylle"? Naisvartaloon kuuluvat rinnat, eikä se ole kovinkaan ihmeellistä.
Ei niitä sinulle tyrkytetä, vaikka niitä ei olisi kätketty säkkiin.
Se pitää itse kunkin käsitellä omat ongelmansa, eikä hyökätä muiden kimppuun niitä kompensoidakseen. Et sinä häpäise näillä puheillasi niitä nuoria naisia, vaan itsesi.Oletko Minttu vai Olga, tai peräti niiden esiäiti Vikman ?
Yle halventaa näkyvästi naisia. Vastapainoksi pani nyt jonkin iso penis-ohjelman telkkariin. - Anonyymi00136
Anonyymi00133 kirjoitti:
Oletko Minttu vai Olga, tai peräti niiden esiäiti Vikman ?
Yle halventaa näkyvästi naisia. Vastapainoksi pani nyt jonkin iso penis-ohjelman telkkariin.Kyllä se nyt on aivan muu kuin Yle, joka tässä naisia halventaa.
En ole Minttu, Olga enkä Vikman. Minulla ei riitä osaamista julkiseen työhön, vaan olen aivan toisenlaisella uralla.
Minulla ei myöskään ole itsetunto-ongelmia sillä tavalla, että niitä pitäisi paikata halveksimalla nuoria naisia. Enkä kyllä kehtaiiskaan itseäni häpäistä puhumalla kenestäkään siten, kuin tässä ketjussa joku puhuu paljastaen ruman luonteensa ja epävarmuutensa omasta itsestään. - Anonyymi00158
Anonyymi00106 kirjoitti:
Tuo mielipiteensä antaja lienee musliminainen joten eiköhän ole sinunkin aihetta mennä vähän itseesi ja miettiä, miltä muslimikulttuurin mielestä näyttää länsimaalainen nainen tyrkyttämässä kroppaansa.
No pistä burkha päälle, jos sinulle on ongelma, mitä joku muu saattaa ajatella länsimaisesta pukeutumisesta. Et sitten tyrkytä sitä kroppaasi.
- Anonyymi00088
Tuossa esiintymiskaartissa oli mukana Käärijä, joka oli ilman paitaa ja kasteli rintakehäänsä vielä. Mutta tämä ei tunnu kukkahattuja häiritsevän?
Aika erikoinen kaksoismoraali.- Anonyymi00092
En kiihotu Käärijän rinnoista
- Anonyymi00094
Jos Käärijä sullois ison tekopeniksen kireisiin trikoisiin tai roikottelis sitä esillä, niin sitten ylittyisi säödyllisyyden raja miehen kohdalla. Sen verran miehissä ja naisissa on eroja, navan yläpuoli eri asemassa. Toki keskellä Helsinkiä ei voi mieskään paidatta kulkea ilman muiden närästystä vaikka olis miten upee maha tahansa.
- Anonyymi00097
Anonyymi00092 kirjoitti:
En kiihotu Käärijän rinnoista
Toisten pukeutuminenko tuomitaan sen perusteella, kiihotutko sinä siitä vai et?
Opettele ottamaan vastuu omista ajatukistasi. - Anonyymi00098
Anonyymi00094 kirjoitti:
Jos Käärijä sullois ison tekopeniksen kireisiin trikoisiin tai roikottelis sitä esillä, niin sitten ylittyisi säödyllisyyden raja miehen kohdalla. Sen verran miehissä ja naisissa on eroja, navan yläpuoli eri asemassa. Toki keskellä Helsinkiä ei voi mieskään paidatta kulkea ilman muiden närästystä vaikka olis miten upee maha tahansa.
Se rinnastuisi isoihin tekohäpyhuuliin kireissä trikoissa. Genitaalit genitaaleina, rinnat rintoina.
Kukaan ei tosin mitään tämänkaltaista pukeutumista tässä ollut harjoittanut.
- Anonyymi00099
Miltä se tuntuu sen jälkeen, kun on halventanut ja maalittanut nuoria naisia ja vaahdonnut siitä, miten he tyrkyttävät itseään, jos pukeutuvat bikineihin - ja sitten löytyy samanmielistä porukkaa kertomassa, että niin tekevät 12-vuotiaat tytötkin. Että houkuttelevat kuulemma aikuisia miehiä pukeutumisellaan. Sellainenkin tänne ketjuun rohkaistui kertomaan haaveistaan.
Menikö kaikki aivan oikein? Onko tämä se kulttuuri, jota te haluatte puheillanne tukea? Onko se sitä, mitä haluatte siirtää tytöille ja pojille? Hyväksikäyttäjille ja raiskaajille?- Anonyymi00105
Todellakin. Pienet tytöt ja alaikäiset yleensäkään ei saa olla mikään papparaisten tai matujen kiinnostuksen kohde. Älkää siis kaiken maailman "artistit" antako huonoa esimerkkiä nuorille. Luulin että yksi erikavikman riittäisi jo, se kun on jo vanha akka, mutta ei. Vikmannin esimerkkiä tuntuu seuraavan joukko alastomuudellaan päteviä naikkosia , jopa kappaleilla puolustellaan alastomuutta. Halveksin tällaisia "artisteja".
- Anonyymi00111
Anonyymi00105 kirjoitti:
Todellakin. Pienet tytöt ja alaikäiset yleensäkään ei saa olla mikään papparaisten tai matujen kiinnostuksen kohde. Älkää siis kaiken maailman "artistit" antako huonoa esimerkkiä nuorille. Luulin että yksi erikavikman riittäisi jo, se kun on jo vanha akka, mutta ei. Vikmannin esimerkkiä tuntuu seuraavan joukko alastomuudellaan päteviä naikkosia , jopa kappaleilla puolustellaan alastomuutta. Halveksin tällaisia "artisteja".
Sanallakaan et tuomitse ahdistelijoita ja raiskaajia. Tuomitset tytöt ja naiset ja heidän pukeutumisensa. Vaikka jo tiedät, että olet tällä tavoin ollut tsemppaamassa niitä kimppuun kävijöitä.
Häpeällistä sinulta. - Anonyymi00135
Anonyymi00111 kirjoitti:
Sanallakaan et tuomitse ahdistelijoita ja raiskaajia. Tuomitset tytöt ja naiset ja heidän pukeutumisensa. Vaikka jo tiedät, että olet tällä tavoin ollut tsemppaamassa niitä kimppuun kävijöitä.
Häpeällistä sinulta.Oletko jo pukeutunut ? Onko ylläsi muutakin kuin bikinit ? Että mua naurattaa.
Se joka tyrkyttää itseään, sitähän on helppo käyttääkin. - Anonyymi00140
Anonyymi00135 kirjoitti:
Oletko jo pukeutunut ? Onko ylläsi muutakin kuin bikinit ? Että mua naurattaa.
Se joka tyrkyttää itseään, sitähän on helppo käyttääkin.En käytä bikineitä. Se ei tee minusta tyhmyriä, jonka pitäisi puhua törkeyksiä niistä, jotka käyttävät.
Seksuaalirikokset eivät ole kytköksissä uhrin pukeutumiseen. Sen sijaan on kyllä muitakin kaltaisiasi, jotka puolustelevat seksuaalirikollisia syyttämällä uhreja. Uhri on aina ollut väärässä paikassa, väärin puettu, käyttäytynyt väärin jne. Seksuaalirikolliset itse pitävät jopa heille hymyilyä flirttailuna ja panokutsuna. Ja ottavat auliisti vastaan kaiken kannustamisen ja uskovat yhä vahvemmin, että muutkin ajattelevat samoin kuin sinä tässä kerrot - että ne tyrkyttävät itseään ja sitten niitä voi käyttää. - Anonyymi00168
Anonyymi00111 kirjoitti:
Sanallakaan et tuomitse ahdistelijoita ja raiskaajia. Tuomitset tytöt ja naiset ja heidän pukeutumisensa. Vaikka jo tiedät, että olet tällä tavoin ollut tsemppaamassa niitä kimppuun kävijöitä.
Häpeällistä sinulta.Mitä raiskaajia tuomitsemaan, jos alaston akka kulkee edellä ?
- Anonyymi00187
Anonyymi00168 kirjoitti:
Mitä raiskaajia tuomitsemaan, jos alaston akka kulkee edellä ?
Sekaisinhan sinä päästäsi olet, surkea olento.
Vaikka joku olisi alasti, et saa raiskata. Vaikka joku ärsyttäisi, et saa murahta. Vaikka näkisit toisen ihmisen lompakon, etä saa varastaa. Ja kyllä tuomio napsahtaa, jos et pysty impulssejasi kontrolloimaan, vaan olet vaaraksi kaikille.
Myös rikokseen yllyttäminen on rikos.
- Anonyymi00100
Laulava Sonni
Frederik
Missä on jatkot - Anonyymi00101
Siis oikeesti!
Kyllä siivo pukeutuminen kuuluu jo ihan peruskasvatukseen
Jos tuola p.rse paljaana laukkaa t.ssien suojana pelkkä naru nii ei tarvitse todellakaan ihmetellä jos mies joka tulee kulttuurista missä naisella ei näy kuin silmät kaapujen taakaa,villiintyy tekemään ties mitä.
Että ihan oikeasti kasvatan tyttäreni siihen että peitä ittes niinku sivistynyt ihminen tekee- Anonyymi00104
Sama täällä. Tällaiset olgat ja mintut on kyllä niin huonoa mainosta nuorisolle. Toiset tyrkyttää itseään ja toiset näkee edessään mainoksen.
- Anonyymi00109
Haluat siis tyttärien ja poikien oppivan, että ahdistelu johtuu tyttöjen ja naisten pukeutumisesta ja että itsensä peittämällä se loppuu.
Vaikka näin ei ole.
- Anonyymi00102
Naiset luulevat että kun peittää vain vähän niin kukaan ei tiedä mitä alta löytyy..... No tissit, utareet, hinkit jne. Alaosaston värkit ovat hyvin pitkälti samaa, koolla ja huulilla erottuvat.
- Anonyymi00177
Onpa kummallista
- Anonyymi00103
Pete Parkkonen speedoihin pukeutuneena hullaannuttaisi kyllä vastaavasti, naisukukuntaa.
- Anonyymi00117
Kuten tuolla jo joku mainitsi, niin samassa tilaisuudessa esiintyi Käärijä aivan topless. Kukaan ei "hullaantunut" huorittelemaan ja paheksumaan, kukaan ei alkanut fantasioimaan pikkupojista, kukaan ei pöyristynyt puolialastomana itsensä tyrkyttämisestä.
Eikä kukaan näy hoksaavan omaa kaksinaismoralismiaan tai sen syitä, eikä häpeävän omaa noloa käytöstään.
Jopa naisia tässä innolla maalittamassa nuorta naista, hyi olkoon. Sellaista käytöstä odottaa lähinnä miehiltä, jotka haluavat alistaa naisia.
- Anonyymi00113
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin.
- Anonyymi00137
Jep. Vaadin kunnon korvauksia Yleltä kun koko perheen ilmaiskonsertissa ( ei ihme, että olikin ilmainen) alistettiin lapset ja nuoret huorahtavien tanssijoiden ja laulajien esiintymiselle.
- Anonyymi00115
Ai milloin bikineistä tuli esiintymisasu?
Asutko tynnyrissä? Ovat olleet yleisesti aika kauan jo poppareilla esiitymisasuina samoin kuin rintaliivit ja korsetit yms. Miksi kaikesta pitää nykyään pahastua? Onko pahastuminen nykyään muotia?- Anonyymi00138
On se muotia koska siitä voi jatkossa saada jo korvauksiakin.
Asuista en tiedä mutta kun pumpataan kroppaa lattiaan ja pyllistellään pelkkä naru jalkojen välissä ja lääpitään kroppaa. Onko se jotakin laulamista ? Paljonko mielensä pahoittamisesta voisi pyytää korvauksia ? - Anonyymi00176
Anonyymi00138 kirjoitti:
On se muotia koska siitä voi jatkossa saada jo korvauksiakin.
Asuista en tiedä mutta kun pumpataan kroppaa lattiaan ja pyllistellään pelkkä naru jalkojen välissä ja lääpitään kroppaa. Onko se jotakin laulamista ? Paljonko mielensä pahoittamisesta voisi pyytää korvauksia ?Korvauksia oletko tosissasi
- Anonyymi00127
Oikeesti aika mautonta. Esim juhlissa.
Suomessa taas "tähdet" esiintyy käytännössä alasti, kun ei niitä taitoja ole esim laulamiseen, eikä tarvikkaan, voi esiintyä pariin lappuun ",pukeutuneena"🤣. Se vie huomion pois osaamattomuudesta.
Joskus kaipaan ns vanhoja aikoja, jolloin pukeutuminen oli juhlapukeutumista, kulloiseenkin juhlaan sopivasti. Ei näitä ohjelmia viitsi enää katsoa, kun on mautonta touhua joka suhteessa. Netistä.löytyy sitten "sitä"',jos haluaa katsoa.- Anonyymi00139
Kokeilepa joskus, niin huomaat, että vaikka miten sinulla olisi bikinit niin osaamattomuutesi tulee kyllä selväksi.
Ehkä et ole kovin musikaalinen ja siksi sinusta musiikillinen osaaminen kytkeytyy siihen, mitä näet. Ei se häpeä ole, ellet itse puheillasi itseäsi häpäise. - Anonyymi00141
Anonyymi00139 kirjoitti:
Kokeilepa joskus, niin huomaat, että vaikka miten sinulla olisi bikinit niin osaamattomuutesi tulee kyllä selväksi.
Ehkä et ole kovin musikaalinen ja siksi sinusta musiikillinen osaaminen kytkeytyy siihen, mitä näet. Ei se häpeä ole, ellet itse puheillasi itseäsi häpäise.Tämän just huomasin Mintun ja Olgan keikoista. Ei osata laulaa. Mutta vilautella ja asiatonta käytöstä lavalla osataan kyllä.
- Anonyymi00143
Anonyymi00141 kirjoitti:
Tämän just huomasin Mintun ja Olgan keikoista. Ei osata laulaa. Mutta vilautella ja asiatonta käytöstä lavalla osataan kyllä.
Siellä ne kuitenkin tekevät uraa laulamisella. Hienosti tekevätkin, onnittelut heille! Hienoja nuoria naisia!
- Anonyymi00149
Anonyymi00143 kirjoitti:
Siellä ne kuitenkin tekevät uraa laulamisella. Hienosti tekevätkin, onnittelut heille! Hienoja nuoria naisia!
Jos oikeesti osaisi laulaa, pärjäisi vilauttelematta. Laulutaidon puutteet pitää korvata paljaalla pinnalla.
- Anonyymi00152
Anonyymi00149 kirjoitti:
Jos oikeesti osaisi laulaa, pärjäisi vilauttelematta. Laulutaidon puutteet pitää korvata paljaalla pinnalla.
Kun kauniit nuoret naiset harmittavat, pitää heidän osaamisensakin yrittää lytätä. Helpottiko olo?
- Anonyymi00169
Anonyymi00143 kirjoitti:
Siellä ne kuitenkin tekevät uraa laulamisella. Hienosti tekevätkin, onnittelut heille! Hienoja nuoria naisia!
Ericavikmanko se siellä puolustelee opetuslapsiaan ?
- Anonyymi00175
Anonyymi00169 kirjoitti:
Ericavikmanko se siellä puolustelee opetuslapsiaan ?
Ketkä sen opetuslapsia on
- Anonyymi00134
Kaunis nainen esiintyy bikineissä!
Burkiniko sillä olisi pitänyt olla?
YLE ”asiantuntija” Kanervakin oli huolissaan kun joukkueeseenkin kuului vain pelkästään vääränvärisiä ihmisiä…
Ei ollut yhtää Moosea missään ketjussa…- Anonyymi00142
Onko joku jo saanut korvauksia näistä törkeistä lavaesiintymisistä ? Paljonko voisi vaatia ?
- Anonyymi00174
Anonyymi00142 kirjoitti:
Onko joku jo saanut korvauksia näistä törkeistä lavaesiintymisistä ? Paljonko voisi vaatia ?
Mitä korvauksia
- Anonyymi00146
Älä ny käveleehän ne jenkeissäkinnpunaisella matolla pillu paljaana sehän on vaan muotia "huippumuotia"
- Anonyymi00148
Naisten olettamaa seksikkyyttä, alastomuus ja tatuoinnit.
- Anonyymi00150
Kesäisin saa kauniimmallakin tavalla seksikkyyttä,
- Anonyymi00173
Mene sitten opettamaan
Mummielestä, kun juhlituttaa, voi olee bikineissäkin, mut ku oikein juhlituttaa, parempi olla ilman niitäki.
Jos joku kuiteski kamaloituu, polliisipäällikkö kertoo si uutisissa antaneensa sellaset ohjeet, et juhlan kunniaks asia painetaan villasella.- Anonyymi00154
Nykynaisilta on ihan turha odottaa sivistystä tai edes järkeä näissä asioissa! Se julkisuus on tärkein!!
- Anonyymi00156
Hieno asu hienolla naisella.
- Anonyymi00172
Värit ovat hienot
- Anonyymi00159
Naisten on vaikeampi pärjätä tässä miesten maailmassa, ellei naiset saa käyttää hyväksensä ikiaikaista supervoimaansa, eli naisellista kauneuttansa.
Jos naiset katsoo voimabikineihin pukeutumista tarvittavan johonkin tilaisuuteen, niin kyllä sellaisen naiselle suon.- Anonyymi00162
Työssä käytetään ominaisuuksia, jotka siinä työssä ovat tärkeitä. Tietotyössä tarvitaan muun ohessa älyä, esiintymistyössä ulkonäkö on varsinaisen ammatillisen osaamisen ohella tärkeää.
Näkyvyyttähän se esiintyjälle tällainen aloituksen kaltainen lapsellinen tuohtuminenkin tuo, vaikka törkeällä tavalla yritetäänkin halventaa. Aika moni tämän kohun myötä varmaan löysi Olgan musiikin ja empatiaa tästä tietysti satelee, kuten aina, kun jotakin kohtaan käyttäydytään aggressiivisesti.
Epäilen, ettei tässä nyt mistään "voimabikineistä" varmaan ollut kyse vaan pelkästään kivasta kesäasusta kevyessä lätkäjuhlassa. Siellähän haluttiin korostaa Suomen voittoa ja suomalaisuutta, joten istuu hyvin kuvioon. Mutta tieytsiti pukeutuminen voi voimaantumisenkin väline aina joskus jollekin olla. - Anonyymi00188
Anonyymi00162 kirjoitti:
Työssä käytetään ominaisuuksia, jotka siinä työssä ovat tärkeitä. Tietotyössä tarvitaan muun ohessa älyä, esiintymistyössä ulkonäkö on varsinaisen ammatillisen osaamisen ohella tärkeää.
Näkyvyyttähän se esiintyjälle tällainen aloituksen kaltainen lapsellinen tuohtuminenkin tuo, vaikka törkeällä tavalla yritetäänkin halventaa. Aika moni tämän kohun myötä varmaan löysi Olgan musiikin ja empatiaa tästä tietysti satelee, kuten aina, kun jotakin kohtaan käyttäydytään aggressiivisesti.
Epäilen, ettei tässä nyt mistään "voimabikineistä" varmaan ollut kyse vaan pelkästään kivasta kesäasusta kevyessä lätkäjuhlassa. Siellähän haluttiin korostaa Suomen voittoa ja suomalaisuutta, joten istuu hyvin kuvioon. Mutta tieytsiti pukeutuminen voi voimaantumisenkin väline aina joskus jollekin olla.Mun mielestä toi venäläistaustainen Olga yritti tehdä Kultamekon tempausta. Halpa ideakin oli muilta lainattu. Kuten koko muija.
Pikinit on syntijä.👙
Tv: vl puhveli 🎤Demokrates oli antiikin irvileuka #1.
Kun meni teatteriin ja siellä vyörytettiin näyttämön editse koko viime sodan saalis, Tarentumin purppura, Nubialainen norsunluu, silkit ja sametit, niin yleisö hurrasi.
Demokritos kertoi, ettei hän suinkaan tullut katsomaan näytelmää vaan yleisöä.exKynis.mi kirjoitti:
Demokrates oli antiikin irvileuka #1.
Kun meni teatteriin ja siellä vyörytettiin näyttämön editse koko viime sodan saalis, Tarentumin purppura, Nubialainen norsunluu, silkit ja sametit, niin yleisö hurrasi.
Demokritos kertoi, ettei hän suinkaan tullut katsomaan näytelmää vaan yleisöä.Otetaanpa hiukan takasin. Luin huolimattomasti nikin Demokrates, kuin olisi ollut antiikin irvileuka Demokritos. Löysi kaksi Demokratesta, antiikin olympiavoittaja ja nykykreikkalainen puolue:
1) ...the Olympic victor Demokrates from the island of Tenedos... (Antiikin Kreikka)
2) Democrats – Progressive Centre (Greek: Δημοκράτες – Προοδευτικό Κέντρο, romanized: Dimokrates – Proodeftiko Kentro formerly Movement for Democracy) is a political party formed in Greece on 23 November 2024.
Nikin ortogafia viittaa vanhaan kreikkaan, jossa ei ollut vielä tapahtunut itakismia, eli äännettiin de:mokráte:s eikä di:mokráti:s.
- Anonyymi00163
Se on se entinen näyttelijä salatuista
elämistä. Onko sillä edes laulu ääntä, en ole kuunnellut. Yrittää varmaan tulla toiseksi Erika vikmaniks- Anonyymi00186
Tykkäsin kyllä tytöstä.
- Anonyymi00191
Anonyymi00186 kirjoitti:
Tykkäsin kyllä tytöstä.
Mä en tykänny siitä edes Salkkareissa.
- Anonyymi00164
Eikö muuten saa huomiota ja otsiloita kiin keekoillessa puolialasti, säälittävää👎
- Anonyymi00165
Ns. lähdin Ranskasta vuonna-77, kun isäni oli kuollut ja sitten takaisin Ranskaan kymmenien vuosien päästä. Ranskassa oli silloin 70-luvulla kaamea skandaali, kun Jacques Chiraq oli ottanut Ranskaan ensimmäisen vaimon koskaan. Sitä ennen me ranskalaiset olimme kuningattaria, prinsessoja tai muita, mutta vaimoja emme olleet koskaan olleetkaan. Jacques Chiraq joutui selittämään, miksi vaimo-kulttuuri oli Ranskaan tuotu kun ennen oli naimisiin menty vain ulkomaille. Queen Elisabethin takia ja sit Suomessa oli Suomen pappani koiran ottanut Queen Elisabethin takia. Miehet olivat alkaneet sopeutumaan... johonkin... Queen Elisabethin valtaannousuun 50-luvulla ja sitten se olikin Kanadan Hitler, joka oli vaimoja vaatinut kaikille miehille.
Juttelin Hitlerin kanssa 90-luvulla myös siitä, kun hän oli muuttanut naapuriini minua tappamaan koska minulla oli niin suuri omaisuus ja Hitler epäili sen periytyvän Suomen valtiolle demokraattiseen tasajakoon. Systeemi oli reilumpi Hitlerin mielestä, mutta hänen perintömurha-reformi epäonnistui. Perinnön perimisen takia oli kaikkien miesten vaimo otettava ja sitten omat avioliitot ranskalaisten kesken haluttiin unohtaa. Nyt se kuoli sit se Ranskan 1. vaimo ikinä. Mitenköhän kävi perinnölle?
nimim. vaik en ees oo mikään Hitler, mut tuli vaan mieleen
Bikineistä tuli kotiasu Brasiliassa heti, kun ne oli keksitty. Mut vaan kesäkuumalla, ettei tule liian kuuma... joku on oikein huomannut kesän merkin. - Anonyymi00170
En tiedä
- Anonyymi00196
"BIKININ ATOLLIN ATOMIPOMMIRÄJÄYTYKSEN JÄLKEEN"!!!
Ehkä sana bikini tarkoittamaan kaksiosaista uimapukua tuli Bikini-atollista, jolla tehtiin ydinkokeita, mutta kaksiosainen uimapuku oli jo Suomessakin käytössä ennen sotia.
Löytyy esimerkiksi Hans Wagnerin (kuvat) ja Eila Pennasen (esipuhe) kirjasta Viimeinen kesä, s. 67. Gummerus 1985, ISBN 951-20-2504-3
- Anonyymi00197
Oli hienot Leijonien kultamitalijuhlat maanantaina. Ja oli suomalaista naiskeuneuttakin parhaimmillaan paikalla.
https://imgur.com/a/oGqwNZP- Anonyymi00198
Juhlat oli kyllä komiat. Naiset ja lumput taas on asia erikseen.
- Anonyymi00201
Mitähän Nelli Matula arvelee saavansa, kun keikistelee venäläistaustaisen olgan kanssa tuossa?
Nellin omassa tuotannossa Hitaammin Hautaan on hänen eniten soitettu kappaleensa.
https://youtu.be/PjthWPX1DcU
Enpä muista radiosta koskaan kuulleeni tuota. Nätti ulkonäkö auttaa kyllä Nelliä eteenpäin.
- Anonyymi00200
Aatamin asussa ja vähän Eevankin?
Vaatteet ovat turhamaisten uskis hörhöjen keksintöä. Luulevat olevansa fiksumpia kuin Jumala.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732352Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512112Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl261849Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma831681Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211108Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40979Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864