yppy.productions

![]()
GET a LIFE - JESUS LIFE<3
Aloituksia
56
Kommenttia
51
ELÄVÄ HERRA - Jeesus - Äänekosken AINUT toivo!!
Äänekoskella on alettava saarnaamaan Jumalan Valtakunnan Evankeliumia ja kutsuttava ihmisiä ELÄVÄÄN Yhteyteen ja Toivoon29866HERÄTYKSEN PALO alkaa ROIHUTA Äänekoskella..
ja porukkaa tulee Elävään Jeesus-uskoon ja lähtee matkalle kohti Taivasten Valtakuntaa<3<3<3 SUomessa on LIIKAA19737RAIMO RAHNASTO - SIINÄ ON Saarnasmies!!!!! MAunoa VÄKEVÄMPI!!
SIINÄ on SAARNASMIES joka julistaa herätysta seurakunnalle... menkää kuuntelemaan YouTubesta ja ottakaa Opiksenne7604EN LÄHDE mukaan AmerikanUSKontoihin!!!
Sillä Adventismi on YENKKI-uskonto.. mä lähden mukaan ainoastaan Apostolisessa opetuksessa pysyvään Seurakuntaan.. EN SU14488Lakkojen TODELLINEN SYY on TÄSSÄ!!
TODELLINEN SYY lakkoiluun Suomessa on se että halutaan lisää rahaa KAPAKKALASKUUN!!! KUNHAN vaan saan olla PÄISSÄÄN BAAR9420INTERNETISSÄ = paatuneimmat eikkarit IKINÄ=(
PAATUNEIMMAT eikkarit jotka niskoittelevat Elävän Jumalan Sanan julistusta ovat pesiytyneet INTERNETIIN=( jos Evankelium2411koulukiusaajani olivat OIKEASSA kun kiusasivat minua!!
koska silloin jo he tajusivat mikä LUUSERI minä olen=( olen surkein luuseri mitä maa päällään kantaa.. epäonistuin aivan21393Miksi ADVENTISTIT riehuu palstalla?
HE ovat seonneet TEPPO SALMELA:n opetuksista ja katsovat niitä yön lävitse!! mutta ne ovat HARHAOPPIA!!!! niissä KIELLET38371YlösTenpaus EI OLE Darbyn sepittämä - PRETERISMI on HARHA!
Nyt on tullut oppeja jotka hylkää Herramme paluun ja sen että seurakunta temmaptaan tuuliin ja pilviin ja paatuneet eikk23370MAUNO MATTILA = VÄKEVIN saarnasmies ajassamme!!!!
MAUNO opettaa VÄKEVÄSTI Raamattua ja tuo esille HARHA-käsityksiä joita tälläkin sivulla on mielinmäärin!! menisitte kuun11363Helluntaiseurakunta - Totuuden Pylväs ja Perustus - HERRAN HUONE
KYLLÄ se vana NIIN ON että helluntaiseurakunnassa Raamattua opetetaan OIKEIN!!! ja se noudattaa APOSTOLIEN OPETUSTA, kes15362Äänekoskella on alettava SAARNAAMAAN PARANNUSTA!!
SILLÄ äänekoskella porukka ei usko HERRAAN - ja SIKSI Evankeliumin Sanoma on julistettava Äänekoskella MENKÄÄ KATSOMAAN8355Mitä mieltä olette kun Dr Owour ei tulekaan Suomeen?
Toiset sanovat että se oli Siunaus kun eksyttäjä ei tulekaan - kun taas toiset savovat sen olevan kirous Suomelle kun ei5339HERÄTYKSEN PALO alkaa ROIHUTA Äänekoskella..
kun uskovat alkavat jakamaan ELÄVÄÄ SANAA kaduilla ja aitovierillä<3<3<3<3 Äänekosken suunta kääntyy kun ihm4332Jeesuksen seuraaja - USKOVAINEN MIES - TOSIMIES!!!
Sellainen kannattaa nuoren naisen ottaa ja OTTAA OPIKSI mitä sellainen mies opettaa ja toimii käytännössä!!21328Pitäisikö PUTINISMIIN kehittää vertaistukiryhmä/hoitomuoto?
Suomessa moni on sairastunut PUTINISMIIN..5327TEPPO SALMELA käynnisti tän adventismiriehunnan
Koska kanava Kolmen Enkelin Sanoma on saanut monet menemään sekaisin=( sillä kanavalla KIELLETÄÄN KOLMINAISUUS, kadotust4310KÄYTÄNNÖSSÄ se vaan MENEE NIIN että...
Uskoontullut johdatetaan Jumalan toimesta MELKEIN AINA juuri Helluntaiseurakuntaan!!!! näin se on ollut kymmenien tuhans15284INTERNET = SUURI BABYLON!! mulle SELVISI SE!!
2. Ja hän huusi voimallisella äänellä sanoen: "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon ja tullut riivaajain asuinpaikaks0279DR OWOUR sanoi profetoineensa 2020 Israelin sodan? ONKO TOTTA
https://www.youtube.com/watch?v=8yW0cs9dYvA&t=571s Onko se 2020 jo hänen prpfetoimansa ?3277