Vapaa kuvaus

GET a LIFE - JESUS LIFE<3

Aloituksia

57

Kommenttia

50

1. HERÄTYKSEN PALO alkaa ROIHUTA Äänekoskella..

ja porukkaa tulee Elävään Jeesus-uskoon ja lähtee matkalle kohti Taivasten Valtakuntaa<3<3<3 SUomessa on LIIKAA
    Äänekoski
    19
    717
  2. ELÄVÄ HERRA - Jeesus - Äänekosken AINUT toivo!!

Äänekoskella on alettava saarnaamaan Jumalan Valtakunnan Evankeliumia ja kutsuttava ihmisiä ELÄVÄÄN Yhteyteen ja Toivoon
    Äänekoski
    18
    593
  3. RAIMO RAHNASTO - SIINÄ ON Saarnasmies!!!!! MAunoa VÄKEVÄMPI!!

SIINÄ on SAARNASMIES joka julistaa herätysta seurakunnalle... menkää kuuntelemaan YouTubesta ja ottakaa Opiksenne
    Helluntailaisuus
    7
    537
  4. EN LÄHDE mukaan AmerikanUSKontoihin!!!

Sillä Adventismi on YENKKI-uskonto.. mä lähden mukaan ainoastaan Apostolisessa opetuksessa pysyvään Seurakuntaan.. EN SU
    Adventismi
    14
    461
  5. Lakkojen TODELLINEN SYY on TÄSSÄ!!

TODELLINEN SYY lakkoiluun Suomessa on se että halutaan lisää rahaa KAPAKKALASKUUN!!! KUNHAN vaan saan olla PÄISSÄÄN BAAR
    Helluntailaisuus
    9
    402
  6. INTERNETISSÄ = paatuneimmat eikkarit IKINÄ=(

PAATUNEIMMAT eikkarit jotka niskoittelevat Elävän Jumalan Sanan julistusta ovat pesiytyneet INTERNETIIN=( jos Evankelium
    Helluntailaisuus
    3
    379
  7. koulukiusaajani olivat OIKEASSA kun kiusasivat minua!!

koska silloin jo he tajusivat mikä LUUSERI minä olen=( olen surkein luuseri mitä maa päällään kantaa.. epäonistuin aivan
    Helluntailaisuus
    21
    360
  8. Miksi ADVENTISTIT riehuu palstalla?

HE ovat seonneet TEPPO SALMELA:n opetuksista ja katsovat niitä yön lävitse!! mutta ne ovat HARHAOPPIA!!!! niissä KIELLET
    Helluntailaisuus
    39
    354
  9. MAUNO MATTILA = VÄKEVIN saarnasmies ajassamme!!!!

MAUNO opettaa VÄKEVÄSTI Raamattua ja tuo esille HARHA-käsityksiä joita tälläkin sivulla on mielinmäärin!! menisitte kuun
    Helluntailaisuus
    11
    340
  10. Helluntaiseurakunta - Totuuden Pylväs ja Perustus - HERRAN HUONE

KYLLÄ se vana NIIN ON että helluntaiseurakunnassa Raamattua opetetaan OIKEIN!!! ja se noudattaa APOSTOLIEN OPETUSTA, kes
    Helluntailaisuus
    15
    339
  11. Äänekoskella on alettava SAARNAAMAAN PARANNUSTA!!

SILLÄ äänekoskella porukka ei usko HERRAAN - ja SIKSI Evankeliumin Sanoma on julistettava Äänekoskella MENKÄÄ KATSOMAAN
    Äänekoski
    8
    323
  12. TEPPO SALMELA käynnisti tän adventismiriehunnan

Koska kanava Kolmen Enkelin Sanoma on saanut monet menemään sekaisin=( sillä kanavalla KIELLETÄÄN KOLMINAISUUS, kadotust
    Helluntailaisuus
    4
    296
  13. Jeesuksen seuraaja - USKOVAINEN MIES - TOSIMIES!!!

Sellainen kannattaa nuoren naisen ottaa ja OTTAA OPIKSI mitä sellainen mies opettaa ja toimii käytännössä!!
    Sinkut
    21
    284
  14. Pitäisikö PUTINISMIIN kehittää vertaistukiryhmä/hoitomuoto?

Suomessa moni on sairastunut PUTINISMIIN..
    Helluntailaisuus
    5
    279
  15. INTERNET = SUURI BABYLON!! mulle SELVISI SE!!

2. Ja hän huusi voimallisella äänellä sanoen: "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon ja tullut riivaajain asuinpaikaks
    Helluntailaisuus
    1
    268
  16. Mitä mieltä olette kun Dr Owour ei tulekaan Suomeen?

Toiset sanovat että se oli Siunaus kun eksyttäjä ei tulekaan - kun taas toiset savovat sen olevan kirous Suomelle kun ei
    Helluntailaisuus
    5
    264
  17. mikä ihmeen PAKKO ihmisellä on saada PALVOA IHMISTÄ??????

AINA pitää saada joku UBERPASTORI jonka kautta JUMALA TOIMIII!!! MIksei kukaan ASIOI ITSE suoraan HERRAN KANSSA!! kun ke
    Helluntailaisuus
    6
    255
  18. Protestoitko, jos haavisto tulee Pressaksi vai nöyrrytkö?

Onko eduskuntatalon tai Pressanlinnan edessä mielen-osoituksia? Suomessa on rukoiltu liikaa "Suomen puolesta" ja mikään
    Helluntailaisuus
    11
    248
  19. KÄYTÄNNÖSSÄ se vaan MENEE NIIN että...

Uskoontullut johdatetaan Jumalan toimesta MELKEIN AINA juuri Helluntaiseurakuntaan!!!! näin se on ollut kymmenien tuhans
    Helluntailaisuus
    15
    247
  20. DR OWOUR sanoi profetoineensa 2020 Israelin sodan? ONKO TOTTA

https://www.youtube.com/watch?v=8yW0cs9dYvA&t=571s Onko se 2020 jo hänen prpfetoimansa ?
    Helluntailaisuus
    4
    240