yppy.productions

GET a LIFE - JESUS LIFE<3
Aloituksia
57
Kommenttia
50
HERÄTYKSEN PALO alkaa ROIHUTA Äänekoskella..
ja porukkaa tulee Elävään Jeesus-uskoon ja lähtee matkalle kohti Taivasten Valtakuntaa<3<3<3 SUomessa on LIIKAA19717ELÄVÄ HERRA - Jeesus - Äänekosken AINUT toivo!!
Äänekoskella on alettava saarnaamaan Jumalan Valtakunnan Evankeliumia ja kutsuttava ihmisiä ELÄVÄÄN Yhteyteen ja Toivoon18593RAIMO RAHNASTO - SIINÄ ON Saarnasmies!!!!! MAunoa VÄKEVÄMPI!!
SIINÄ on SAARNASMIES joka julistaa herätysta seurakunnalle... menkää kuuntelemaan YouTubesta ja ottakaa Opiksenne7537EN LÄHDE mukaan AmerikanUSKontoihin!!!
Sillä Adventismi on YENKKI-uskonto.. mä lähden mukaan ainoastaan Apostolisessa opetuksessa pysyvään Seurakuntaan.. EN SU14461Lakkojen TODELLINEN SYY on TÄSSÄ!!
TODELLINEN SYY lakkoiluun Suomessa on se että halutaan lisää rahaa KAPAKKALASKUUN!!! KUNHAN vaan saan olla PÄISSÄÄN BAAR9402INTERNETISSÄ = paatuneimmat eikkarit IKINÄ=(
PAATUNEIMMAT eikkarit jotka niskoittelevat Elävän Jumalan Sanan julistusta ovat pesiytyneet INTERNETIIN=( jos Evankelium3379koulukiusaajani olivat OIKEASSA kun kiusasivat minua!!
koska silloin jo he tajusivat mikä LUUSERI minä olen=( olen surkein luuseri mitä maa päällään kantaa.. epäonistuin aivan21360Miksi ADVENTISTIT riehuu palstalla?
HE ovat seonneet TEPPO SALMELA:n opetuksista ja katsovat niitä yön lävitse!! mutta ne ovat HARHAOPPIA!!!! niissä KIELLET39354MAUNO MATTILA = VÄKEVIN saarnasmies ajassamme!!!!
MAUNO opettaa VÄKEVÄSTI Raamattua ja tuo esille HARHA-käsityksiä joita tälläkin sivulla on mielinmäärin!! menisitte kuun11340Helluntaiseurakunta - Totuuden Pylväs ja Perustus - HERRAN HUONE
KYLLÄ se vana NIIN ON että helluntaiseurakunnassa Raamattua opetetaan OIKEIN!!! ja se noudattaa APOSTOLIEN OPETUSTA, kes15339Äänekoskella on alettava SAARNAAMAAN PARANNUSTA!!
SILLÄ äänekoskella porukka ei usko HERRAAN - ja SIKSI Evankeliumin Sanoma on julistettava Äänekoskella MENKÄÄ KATSOMAAN8323TEPPO SALMELA käynnisti tän adventismiriehunnan
Koska kanava Kolmen Enkelin Sanoma on saanut monet menemään sekaisin=( sillä kanavalla KIELLETÄÄN KOLMINAISUUS, kadotust4296Jeesuksen seuraaja - USKOVAINEN MIES - TOSIMIES!!!
Sellainen kannattaa nuoren naisen ottaa ja OTTAA OPIKSI mitä sellainen mies opettaa ja toimii käytännössä!!21284Pitäisikö PUTINISMIIN kehittää vertaistukiryhmä/hoitomuoto?
Suomessa moni on sairastunut PUTINISMIIN..5279INTERNET = SUURI BABYLON!! mulle SELVISI SE!!
2. Ja hän huusi voimallisella äänellä sanoen: "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon ja tullut riivaajain asuinpaikaks1268Mitä mieltä olette kun Dr Owour ei tulekaan Suomeen?
Toiset sanovat että se oli Siunaus kun eksyttäjä ei tulekaan - kun taas toiset savovat sen olevan kirous Suomelle kun ei5264mikä ihmeen PAKKO ihmisellä on saada PALVOA IHMISTÄ??????
AINA pitää saada joku UBERPASTORI jonka kautta JUMALA TOIMIII!!! MIksei kukaan ASIOI ITSE suoraan HERRAN KANSSA!! kun ke6255Protestoitko, jos haavisto tulee Pressaksi vai nöyrrytkö?
Onko eduskuntatalon tai Pressanlinnan edessä mielen-osoituksia? Suomessa on rukoiltu liikaa "Suomen puolesta" ja mikään11248KÄYTÄNNÖSSÄ se vaan MENEE NIIN että...
Uskoontullut johdatetaan Jumalan toimesta MELKEIN AINA juuri Helluntaiseurakuntaan!!!! näin se on ollut kymmenien tuhans15247DR OWOUR sanoi profetoineensa 2020 Israelin sodan? ONKO TOTTA
https://www.youtube.com/watch?v=8yW0cs9dYvA&t=571s Onko se 2020 jo hänen prpfetoimansa ?4240