Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
290
Kommenttia
1065
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin, mutta yleisessä mielipiteessä siitä puhutaan ekaa kertaa, kukaan ei valita, tai ongelma määritellään näin
"Sinä olet jollain tapaa viallinen ja outo - siis huostaanoton ansainnut olettaen, että ne erityiset asiat olivat todennäköisesti pielessä viastasi johtuen"
Olet suomalaisen mielestä maailman ainoa valittaja, jota ei kukaan usko.
Kukaan ei tiedä mikä lastensuojelun ongelma on, eli tämä
"Valehtelemme tekojesi ongelmat ja käännämme sanat ympäri, jotta voimme käyttää sinua vastaan väkivaltaa, koska olet jotenkin outo. Jos lakkaat esiintymästä oudosti ja käyt läpi hoitoja asioihin, joita ei ole olemassa, voimme päästää lapsesi kotiisi"
09.11.2022 14:00
Voitto on sitä, kun perusteet ovat kestäviä muiden kuin herjaajien mielestä ja heitä ei enää uskota. Minä en voi parantaa anonyymejä
09.11.2022 13:53
Et sano pahalla vai? Senkin tekopyhä valehtelija.
Meillä kotona Toivon kanssa kaikki on säännöllistä, reilua ja turvallista. Poikani on rauhallinen ja iloinen. Minä olen viisas ja kuunteleva. Elämäntapani on ihanteellinen.
Kun sinua mustamaalataan tottelemattomaksi, mottailijaksi, nepsyksi, epäuskottavaksi, olet kiusattu. Lopetat kirjoittelun ja hyväksyt sosiaalisen häviön.
Tai sitten vastaat puolustaaksesi kunniaasi, lastasi ja totuutta stressinalaisena ja voitat herjaajat.
Mustamaalaamisesta, pojan riistämisestä ja herjaamisesta tulee stressiä, ja kirjoittaminen silloin haastavaa, varsinkin sellaista suomalaista porukkaa vastaan, joka pitää kiusaamista normaalina
09.11.2022 13:51
Sinulla eikä sosiaalityöntekijällä ei ole pätevyyttä sanoa sellaista eikä eristää lapsia vanhemmasta tai vaatia hoitoja sen perusteella. Sinun pitäisi pitää se omana tietonasi ja kuunnella pahoillasi kertomustani kokemastani väkivallasta. Sen kirjoittaminen on laiton herja ja häirintää. Olet yhtä kiero kuin lastensuojelu
09.11.2022 13:42
Väkivallan hyväksyminen ei tarkoita komennuksen hyväksymistä, etkä ole turvassa väkivaltaiselta koneistolta tottelemalla. Lastensuojelun työntekijät valehtelevat sinua vastaan, etkä voi tehdä mitään. jos olet hyväksynyt sen, että suomalaiset sosiaalinaiset ovat väkivaltaisia valehtelijoita, niin sinä vaadit valehtelun lopettamista lastensuojelussa.
09.11.2022 13:36
Sosiaalityöntekijä ei kirjoita papereihin "isä ei noudattanut käskyä vaan isällä ja lapsella on mielenterveyshuoli". sitä ei voi totella, kun sitä ei ole
09.11.2022 13:29
Ei virkamies voi vahingoittaa eristämällä vaan ratkaista ongelmia. Sanomalla noin sinä hyväksyit laittoman väkivallan
09.11.2022 11:15
Lastensuojelutyöntekijät ovatkin helpottaneet asiaa diagnosoimalla pitkäaikaisen ja perinnöllisen nepsyongelman, jota ei voi korjata siten, että tottelee kyselemättä. He aikovat kunnon demareina laskuttaa yhteiskuntaa pysyvästä hyvinvointipalvelusta, jolla he voivat oikeutta keksimänsä syyt sijaiskomennukseen
09.11.2022 11:08
Lapseni kituu huonosta kohtelusta ja tätä taas käytetään uusien hoitojen kierteessä. Samoin oma paha oloni lapsen ja oikeuksien riistämisestä käännetään ilkeästi merkiksi huononevasta mielentilasta, eli minun ja poikani suru pitää kätkeä tai muuten sitä tehdään lisää tässä tottelussa kyselemättä
09.11.2022 11:05
4-vuotiaan Toivonkin pitää todistaa olevansa terve ja totella kyselemättä päästäkseen kyselemättä tottelevan isänsä kotiin. Koska nämä valheet muodostavat sijaishuollon toiminnan perusteet, niitä ei voi vain hylätä. Terve ja rauhallinen poikani ja reilu, viisas ja säännöllinen itseni pitää käydä epätosissa lääkehoidoissa, komennuksessa, kurinpitotavoissa, häiriön sosiaalisessa roolissa ja huutamisen alaisena saadaksemme ehkä joskus päästä vapauteen.
Ei ole mitään tottelemista kyselemättä
09.11.2022 10:56
He väittävät minun ja poikani olevamme monella tapaa sairaita siksi, että he perustelivat huostaanottoa kieltäytymisen takia, ja tottelu kyselemättä edellyttää näiden kaikkien valheiden todistamista vääräksi. He eivät myöskään kerro, että mitä minun pitää todistaa tai tehdä, eikä sitä, että puretaanko huostaanotto vuosien päästä, jos toimitan todisteita terveydestämme. Lapseni terveyttä seurassani en voi todistaa vaan ne valheet riippuvat täysin pakkokodin ja virkamiehen halusta.
09.11.2022 10:49
Valehtelija ei noudata liikennesääntöjä, mutta sinä vääristät nämä pysähtelijät retorisesti liikennesäännön mukaisiksi, jotta voit saada minut näyttämään epäuskottavalta. Valehtelija
09.11.2022 10:35
Pointti on perusteltu. Vihaan perusteettomia auktoriteetteja, toisia komentelevia ihmisiä, jotka vääristävät tosiasiat saadakseen auktoriteettia
09.11.2022 10:20
Sinä vain yrität liioitella.
En muistanut tarkasti ylitinkö.
Hanakka on toisen kokemus, jota tulkitsem. Siksi hän opettaa muita ajamaan liikenneympyrään.
Sanoin hänen hiljentävän entisestään, alle 5 km/h, kunnes osoitan, etten liiku hänen tielleen.
Hän ei tehnyt vaistomaisesti vaan katsoi suoraan ja käytti aikaa hiljentämiseen, pysymiseen paikallaan liikenneympyrässä.
Pysähtyi tahallaan - jarrutti vaistomaisesti
Kirjoitin selkeästi, että siinä oli tarpeeksi tilaa ja aikaa jatkaa samalla nopeudella, enkä ollut vielä liikenneympyrässä. Sinä taas muodostat diskurssin, että siinä oli kolarin mahdollisuus.
Sitten myönnät olevasi auktoriteetti. Kumpi se on, hätäjarrutus vai auktoriteetti?
Liikenneympyrässä pysähtyminen on vastoin liikennesääntöjä
09.11.2022 10:16
siitä on noin 17 vuotta. Turpaan vetäminen olisi vahingoittamistarkoituksella tehtävää väkivaltaa, enkä kykene siihen. Se oli tunnekuohussa tehty yksi avokämmen, josta sain rangaistuksen. Sen sijaan minun pitää sanoa "nyt sinä olet ilkeä ja kiusaat minua" ja tehdä valitus.
09.11.2022 10:02
Ketään ei saa lyödä ja olen oppinut läksyni. Nyt kohdatessani kiusaamista huudan, kirjoitan ja arvostelen. Sitten sitä voisi puhua hiljaa loppuun asti, mutta kun toinen käyttää pilkkaa ja uhkauksia. Elokuvissa sanotaan kohteliaasti, lakimieheni ottaa yhteyttä, mutta minun pitäisi olla rikas. Muistaakseni juttelimme noin 15 sekuntia, hän vastasi suulliseen kysymykseeni hymyilemällä ilkeästi ja käskemällä minut ulos, tai hän soittaa vartijat. Koin sen kiusaamisena. Minä en vaatinut kunnioitusta häneltä vaan ilmaisin kuinka pahalta se tuntui. En vaatinut sinultakaan vaan sitä, että lopetat seuraamiseni. Uskottavuus kommunismin määritelmää kohtaan seuraa perustelusta ja niiden käsittelystä keskustelussa. Vanhojen virheideni tuominen keskusteluun on argumentaatiovirhe ja kiusaamista.
09.11.2022 09:47
Idylli on arvo, jota kannatti tavoitella venäläisten mielestä
09.11.2022 09:34
Lisäksi hän käyttää ihmisten kaipuuta lapsensa luokse teknisesti hyväkseen siten, että vanhemmat pysyvät mukana ja lopulta taipuvat hänen tahtoonsa.
08.11.2022 16:57
Siinä on neljä valoa - Ei vaan kolme valoa. Älä tee oloasi hankalammaksi
https://youtu.be/moX3z2RJAV8
08.11.2022 16:24
Tottele kyselemättä. Ensin sosiaalityöntekijä vahingoittaa meitä eristämällä. Hän keksii valheita sen perustelemiseksi. Sitten hän saattaa lopettaa eristyksen, jos tottelet kyselemättä. Kun kerrot totuuden sossun esittämistä valheista sinun ja lapsesi olosuhteista, hän sanoo "kiitos viesteistä" ja ohittaa ne. Kun pyydät kertomaan, mitä pitää tehdä, jotta lapsi voi palata kotiin, hän vastaa "pitää mennä hyvin" vaikka niin monta vuotta, ettet takuulla asetu poikkiteloin. Sinun vain olla paikalla heidän hallitsemissaan tapahtumissa ja olla aina niin kuin muut.
08.11.2022 16:06
18 / 54