Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
290
Kommenttia
1065
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Naisten on pakko puskea lapsen saamiseksi vaikka itsensä tuhoten. Niillä on vintti pimeänä ja asunnot myyty ja korkein oikeus hävitty
06.11.2022 17:54
Strategisesti ajatellen todisteiden puuttuminen turvaa väitteiden esittämistä lastensuojelun valehtelua vastaan. Open-ended, avoin argumentti ei voi saada kiinni ettekä voi vääristää sitä niin kuin kunnan sosiaalityöntekijät. Pelkkä olemassaolo takaa kysymykset heitå vastaan. Miksi kusipää luulet, että sinä päätät loppupeleissä tämän asian?
06.11.2022 17:36
Et ole oikeassa siksi, että sinulla on samanmielisiä kavereita
06.11.2022 17:30
Lisäksi sössötyöntekijät rankaisevat Toivoa, koska he keksivät psykiatriset valheet hänestäkin siksi, että hän on viettänyt seurassani kaksi tuntia kuulaudessa. Hän on iloinen - hänellä on nepsyoireita
06.11.2022 17:12
Tämä on otsikon aiheen mukaista, toisin kuin sinun tuubaasi
06.11.2022 16:40
Jos lopetan vastustamisen oikeudentajuani vastaan, olen vain joku tavattava henkilö, jolla on ongelmia, jotka tulevat ja menevät ja saan olla lapseni kanssa tai sitten en, kaikki riippuu sosiaalilautakunnasta, en tiedä kuinka kauan, päättyykö se tekosyyllä kokonaan ja olen henkisesti altis pahoinpitelyille. Lisäksi se on petos rakentamaani kotia ja vanhemmuutta vastaan, jossa on kaikki hyvin. Jos en lopeta, olen myöskin oikeutettu käymään heidän mielivaltansa mukaan pahoinpideltävänä ilman mitään hallintaa pojastani tai hänen elämästään. Vastustukseni ei ole päämäärätöntä vaan sillä on poliittinen päämäärä kumota huostaanotot ja korvata ne perhelaitoksella. On huomattava, kuinka nämä itsekkäät siat kirjoittavat niin kuin tämä olisi pelkkää ränttiä.
06.11.2022 16:22
minua estetään tekemästä mitään ja leimataan laittomilla diagnooseilla kyvyttömäksi, jonka tarkoitus on turvata sosiaalityöntekijöiden kyky pitää lapseni vääryydellä
06.11.2022 16:09
lapseni tietää, että he luulevat minun olevan huono ja luottaa itseensä ja isäänsä. Näillä kirjoituksilla teen hyvää hänen ja muiden vääryydellä kidnapattujen lasten ja meidän uhrien puolesta. En häpeä itseäni tästä vaan olen ylpeä siitä, minulla on munaa kusta nilkkaasi
06.11.2022 16:06
kirjoittaminen ei todiste asian turhuudesta eikä peittelystä
06.11.2022 16:03
Sinä olet tunteellisesti kaikkia vastaan ja tunteellisesti sosiaalityöntekijöiden puolella ilman näyttöä. Kannatat komennushierarkiaa ja yrität saada minut erilaisilla tempuilla Suomi24:ssä lopettamaan vastustamisen ja noudattamaan sitä ja sinua, joka olet sen kannattaja
06.11.2022 15:57
Muista, että lastensuojelu ei käytä sanaa komennus tai sen arvostelu. Minä käytän sitä. He käyttävät sanaa mielenterveyshuoli, ja kieltäytyvät keskustelemasta niistä. Se on komennusta, jota tehdään tekaisemalla huolia ja kieltämällä ihmisoikeudet ilman mitään mahdollisuutta valitukseen. Näennäisvalituksissa he vetoavat todistamattomiin huoliin saadakseen ylläpitää hirmuhallintoaan!
06.11.2022 15:54
lastensuojelu on salaista ja kun ne käsitellään, todisteita ei vaadita.
06.11.2022 15:49
Kukaan ei ole todistanut mitään aiheuttamaani haittaa, mutta sinä haet virhettä
06.11.2022 15:47
en osoita ketään sormella - pelkäät paljastuvasi
Sosiaalityöntekijä vääristää ja kääntelee sanoja näin
06.11.2022 15:45
Pyysin saada tehdä niin kuin he määräävät. He kuitenkin pitävät pakkokodin ja keksivät mielenterveyden huononemista, jonka vuoksi minuun ei voida luottaa. He eivät myöskään anna käskyjä vaan asiakirjadiagnooseja salaa toimistosta käsin ja rajoittavat oikeuksiani. Viisi kuukautta kuluu hyvin, ei oikeuksien lisäystä. Yksi asia, jota he eivät ole suoraan kieltäneet, ja siitä vedetään kauheat psykologiset haukut ja seuraamukset. He eivät sovi siitä, mitä pitää tehdå vaan "pitää mennä hyvin". He eivät liitä hyviä selityksiä ja väärinkäsitysten korjaamisia tekstiin, mutta tekevät vahingollisia rangaistuksia asioista, jotka he tahallaan vääristävät vääriksi
06.11.2022 12:46
Puhuit itsesi pussiin. Sinä tuomitset minua. Sitten kun voitan sinut väittelyssä, puolustaudut sanomalla, ettet tunne minua.
06.11.2022 12:16
kysy toisen huostaanoton uhrin esimerkkejä. kun on muita kuin minä, tiedät sen olevan totta
06.11.2022 12:12
Sosiaalivirasto on jotain karseaa vinksahtanutta, keskiaikaista, natsi-saksan tasoista tuubaa, joka on huijannut tämän maan mukaansa. Kaikki on näennäisesti totta ja on sinun syysi
06.11.2022 12:08
lastensuojelun työvoimapula johtuu harhaisesta huolen määritelmästä, jonka kanssa sosiaalityöntekijät laajentavat kilpaa rahoitustaan ja valtaansa. Se on lapsen etu -tautologia
06.11.2022 12:05
Eikä itsestäänselvä kulttuuri, joka sulkee isät ja äidit ulos omien lastensa elämästä, ole jumalan luoma
06.11.2022 11:56
22 / 54