Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
290
Kommenttia
1065
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eikun+ne+valehtelevat+KAIKiSTA+ja+kutsuvat+sitä+viranomaistyöksi.+Siis+kutsun+teidät+mukaan+painostamaan+lastensuojelu-uudistuksen+tekemisessä.+Hallitus+kuvittelee,+että+lastensuojelu+puhuu+totta.
03.06.2022 18:18
Kyse+ei+ole+siitä,+että+laki+tehdään+helpposelkoiseksi,+sössötyöntekijät+saavat+koulutusta,+yksityiselämää+pitää+ymmärtää+entistä+tarkemmin,+sossutyöntekijät+ovat+uupuneita,+rahoja+tarvitaan+lisää+eikä+vanhempien+uupumisesta.+
Kyse+on+julmasta+ja+törkeästä+valehtelusta,+jonka+tarkoitus+on+antaa+sössötyöntekijöille+pakkotoimioikeudet+kuritusta+ja+eristämistä+varten.+Koko+huostaanottomalli+on+alusta+pitäen+harhainen+ja+perustuu+oletukselle+vastakkainasettelusta.
Mikään+säätö,+uudistus+tai+tuki+ei+poista+sitä,+että+lastensuojelutyöntekijöitä+ei+tarvita,+ongelman+hoitamiseen+ei+keskitytä+ja+koko+kriisi+on+sössölautakunnan+itse+luoma.
03.06.2022 17:54
Partioilla+tarkoitan+mitä+tahansa,+joka+yrittää+tehdä+minusta+roiston+jälkikäteen.
03.06.2022 17:37
Sosiaalilautakunta+pitää+3-vuotiastakin+mielisairaana+kasvattamisen+sijaan.+Jos+et+noudata+annettuja+ohjeita,+sinusta+tekaistaan+sairauksia,+jotta+sossulla+olisi+pakkotoimi-oikeudet.+Hehän+ovat+niin+kuin+poliisi+1800-luvulla,+ennen+hyvä+poliisi+-opetusta.+Niin+kuin+poliisi+odotti+tilaisuutta+hakata+roistot+salaa,+eikä+jäädä+kiinni,+niin+lastensuojelija+odottaa+tilaisuutta+tekaista+mielisairauksia+voidakseen+eristää+ja+kurittaa.
03.06.2022 17:11
Sosiaalilautakunta+pitää+3-vuotiastakin+mielisairaana+kasvattamisen+sijaan.+Jos+et+noudata+annettuja+ohjeita,+sinusta+tekaistaan+sairauksia,+jotta+sossulla+olisi+pakkotoimi-oikeudet.+Hehän+ovat+niin+kuin+poliisi+1800-luvulla,+ennen+hyvä+poliisi+-opetusta
03.06.2022 16:42
Taustaoletuksesi+on,+että+kyse+on+minun+kyvystäni+tulla+toimeen,+olla+tasapainoinen+ja+sopeutua+todellisuuteen.+
Nyt+siis+tuo+lastensuojelun+kokonaisuudistuksen+suunta+pitää+korjata,+koska+sen+tekijät+eivät+ymmärrä+sosiaalilautakunnan+tekevän+julmuuksia.+Ei+mikään+ihme,+että+roisto-sankari+-ajattelu+kasvattaa+menoja+loputtomasti+ja+roistoksi+leimatut+sairastuvat+lastensuojelulle+altistumisestaz+Se+ajatus+pitää+korostaa+ja+varmistaa,+että+huostaanotto+kielletään+ja+korvataan+perhelaitoksilla+ja+lastensuojelun+nimi+muutetaan+perhetyöksi.
03.06.2022 16:26
Tekeillä+oleva+uudistus+tarvitsee+poliittisen+liikkeen.+Kutsumme+ihmisiä+allekirjoittamaan+kansalaisaloitteen,+joka+mullistaa+väkivaltaisen+palvelujärjestelmän+ja+poistaa+sen+ajattelun,+että+"ei+viranomainen+voi+olla+väärässä"+ja+"jos+huostaanotto+tehdään,+niin+vanhemmissa+on+todella+vikaa".
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9794
Kansalaisaloitteessa+ehdotan+huostaanoton+korvaamista+perhelaitoksella.+Sellaisia+on+avohuollossa,+mutta+nyt+lastensuojelu+käyttää+niitä+ongelmien+tekaisemiseksi+vanhempia+vastaan.+Kun+lastensuojelu+haluaa,+se+voi+pakottaa+lapsen+pois+kotoa+ja+perhelaitokseen.+Vanhemmilla+on+oikeus+muuttaa+lapsen+mukana.+Kuntoutuksesta+kieltäytyminen+ei+poista+oikeutta+yhteisasumiseen+valvotusti.+Näin+estetään+lastensuojelua+tekemästä+vanhemmille+väkivaltaa+pelkofantasioiden+turvin,+todellinen+lapsen+pahoinpitely,+varat+laitetaan+perheiden+eikä+sijaishuoltobisneksen+tukemiseen+ja+lasta+ei+eroteta+vanhemmistaan.
Kaikki+joutuvat+ilmoituksien+takia+arviointiin+ja+jos+panet+hanttiin,
sinusta+keksitään+sairauksia,+jotta+sinut+voidaan+pakottaa
komennukseen.+Samalla+tuhotaan+vanhempien+ja+lasten+elämä.+Se+ei+ole+oikein.
03.06.2022 16:18
Huostaanotto+tuhoaa+lapsen+ja+vanhemmat.+Ei+auta+heitä.+Nyt+olet+lammas+hiljaa.+
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9794
03.06.2022 16:04
Susi+kävelee+pimeässä.+Poikani+on+yksin.+Hän+menee+nurkkaan+piiloon.+Susi+murisee+poikani+edessä.+Sen+raateluhampaat+näkyvät+ja+kuola+valuu.+Suden+mielestä+poikani+on+neurosössölogisesti+sairas+ja+tarvitsee+tuskaa.+Poikani+muistaa+isän.+Hän+opetti+minut+uskomaan,+että+olen+oma+itseni.+Missä+isä+on??
03.06.2022 15:06
Ei+ollut+tarkka+kuvaus+tilanteestani.+Eihän+voi+hyökätä,+jos+ei+puhu+ollenkaan.+Tein+tämän+päätöksen+uhraten+lammaskaritsan.+Koira+on+jo+juossut+kukkuloille.+Susi+lähettää+partioita,+koska+se+pelkää.+Ja+tuon+mielenterveysehdotuksen+voit+työntää+perseeseesi.+Mene+itse+pyytämään+apua,+koska+sinä+todella+tarvitset+sitä.++On+aika+muuttua+VIHAISEKSI.+Lakiehdotus+huostaanoton+kieltämiseksi+on+vireillä.+Samoin+mielenosoitukset.
03.06.2022 14:51
Ei+ollut+tarkka+kuvaus+tilanteestani.+Eihän+voi+hyökätä,+jos+ei+puhu+ollenkaan.+Tein+tämän+päätöksen+uhraten+lammaskaritsan.+Koira+on+jo+juossut+kukkuloille.+Susi+lähettää+partioita,+koska+se+pelkää.
03.06.2022 14:45
Meillä+taas+ei+ole+riitaa+äidin+kanssa.+Lastensuojelu+on+susi+ja+minä+olen+koira+ja+lapsi+on+lammaskaritsa.+Äiti+on+lammas+ja+susi+ajaa+lammaslaumaa+isäkoiran+päälle+niin,+että+koira+putoaa+rotkoon.+Lisäksi+susia+on+sata.+Tänne+kaivataan+lisää+koiria+voittamaan+sudet.+Woof+woof.
03.06.2022 14:00
Meillä+taas+ei+ole+riitaa+äidin+kanssa.+Lastensuojelu+on+susi+ja+minä+olen+koira+ja+lapsi+on+lammas.
03.06.2022 13:47
Ahaa,+sinua+pelottaa.+:)+Me+kaadamme+heidät+kaikki.+Poikani+ansaitsee+sen.+Niin+minä+itsekin.Ja+kasvava+joukko+lastensuojelun+uhreja.+Olemme+poliittinen+liike.+Lastensuojelu+alas!
Kaikki+joutuvat+ilmoituksien+takia+arviointiin+ja+jos+panet+hanttiin,
sinusta+keksitään+sairauksia,+jotta+sinut+voidaan+pakottaa
komennukseen.+Samalla+tuhotaan+vanhempien+ja+lasten+elämä.+Se+ei+ole+oikein.
Keinokin+on+yksinkertainen.+Korvataan+huostaanotto+ja+sijoitukset+perhelaitoksella.+Vähenee+tuomareille+soittelu+ja+sijaisperherahasotkut
03.06.2022 13:43
Ahaa,+sinua+pelottaa.+:)+Me+kaadamme+heidät+kaikki.+Poikani+ansaitsee+sen.+Niin+minä+itsekin.Ja+kasvava+joukko+lastensuojelun+uhreja.+Olemme+poliittinen+liike.+Lastensuojelu+alas!
03.06.2022 13:11
Ahaa,+sinua+pelottaa.+:)
03.06.2022 13:08
Juuri+näin+sössötyöntekijäkin+tekaisee+mielenterveyshuolia.+Tuo+on+hyökkäys+minun+persoonani+uskottavuutta+vastaan.
03.06.2022 12:24
Kun+pyysin+keskustelua+sössötyöntekijän+kanssa+väärinkäsitysten+korjaamiseksi+saatuani+edunvalvojan+allekirjoituspaperin,+he+haastoivat+minut+käräjille.+Haastepaperin+takapuolella+luki+ohjeissa+laiminlyönnin+seuraamuksista,+jos+en+lähetä+omaa+vastinetta.+Ohje+oli+laadittu+syylliselle+rikolliselle,+joka+tekee+laiminlyöntejä.+Lähetin+sinne+21+pdf-liitettä,+jossa+todistin,+miten+sössölautakunta+on+tekaissut+ongelmat+ja+riistänyt+poikamme+ilman+järkisyytä.+Lähetin+eilen+suostumuksen+ja+epätoivoisen+selityksen+toivottomuudesta+saada+oikeutta.+Minulle+soitti+äsken+haastemies+käräjäoikeudesta+istuntopäivästä.+Hän+aloitti+"tämmöinen+asia+kuin".+Sävy+oli+kova+ja+järkähtämätön,+niin+kuin+rikollisille.
03.06.2022 12:01
Kun+pyysin+keskustelua+sössötyöntekijän+kanssa+väärinkäsitysten+korjaamiseksi+saatuani+edunvalvojan+allekirjoituspaperin,+he+haastoivat+minut+käräjille.+Haastepaperin+takapuolella+luki+ohjeissa+laiminlyönnin+seuraamuksista,+jos+en+lähetä+omaa+vastinetta.+Ohje+oli+laadittu+syylliselle+rikolliselle,+joka+tekee+laiminlyöntejä.+Lähetin+sinne+21+pdf-liitettä,+jossa+todistin,+miten+sössölautakunta+on+tekaissut+ongelmat+ja+riistänyt+poikamme+ilman+järkisyytä.+Lähetin+eilen+suostumuksen+ja+epätoivoisen+selityksen+toivottomuudesta+saada+oikeutta.+Minulle+soitti+äsken+haastemies+käräjäoikeudesta,+joka+aloitti+"tämmöinen+asia+kuin".+Sävy+oli+kova+ja+järkähtämätön,+niin+kuin+rikollisille.
03.06.2022 11:49
Kun+pyysin+keskustelua+sössötyöntekijän+kanssa+väärinkäsitysten+korjaamiseksi+saatuani+edunvalvojan+allekirjoituspaperin,+he+haastoivat+minut+käräjille.+Haastepaperin+takapuolella+luki+ohjeissa+laiminlyönnin+seuraamuksista,+jos+en+lähetä+omaa+vastinetta.+Ohje+oli+laadittu+syylliselle+rikolliselle,+joka+tekee+laiminlyöntejä.+Lähetin+eilen+suostumuksen+ja+epätoivoisen+selityksen+toivottomuudesta+saada+oikeutta.+Minulle+soitti+äsken+haastemies+käräjäoikeudesta,+joka+aloitti+"tämmöinen+asia+kuin".+Sävy+oli+kova+ja+järkähtämätön,+niin+kuin+rikollisille.
03.06.2022 11:47
37 / 54