Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
290
Kommenttia
1065
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+että+isä+on+ollut+27+vuotta+sitten+psykiatrisessa++sairaalahoidossa,+eikä+hänellä+ole+ollut+hoitokontaktia+"tässä+välissä"
Kun+yhden+kumoaa,+tulee+kolme+lisää+olkiukkoa
03.06.2022 11:07
Pitkän+ajan+kuluttua+sitä,+että+isä+luulee+olevansa+lapsi+itse,+käytetään+todisteena+siitä,+isällä+on+ollut+pitkään+mielenterveyshuolia,+josta+syystä+lapsen+huostaanottoa+jatketaan.+Kun+isä+sanoo,+että+mielenterveyshuolet+tekaistiin+sillä+verukkeella,+että+sylissä+pito+ja+kiipeily+käsitettiin+tahallaan+väärin,+sössötyöntekijä+väittää,+että+isä+ei+kykene+itsereflektioon.
Terveen+vanhemman+on+käytännössä+mahdotonta+selvitä+lastensuojeluasiakkuudesta+terveen+maineella.
03.06.2022 10:58
Pitkän+ajan+kuluttua+sitä,+että+isä+luulee+olevansa+lapsi+itse,+käytetään+todisteena+siitä,+isällä+on+ollut+pitkään+mielenterveyshuolia,+josta+syystä+lapsen+huostaanottoa+jatketaan.+Kun+isä+sanoo,+että+mielenterveyshuolet+tekaistiin+sillä+verukkeella,+että+sylissä+pito+ja+kiipeily+käsitettiin+tahallaan+väärin,+sitä+ei+kuunnella.
Terveen+vanhemman+on+käytännössä+mahdotonta+selvitä+lastensuojeluasiakkuudesta+terveen+maineella.
03.06.2022 10:51
Ilmoituksen+jälkeen+päiväkoti,+koulu+ja+neuvola+raportoivat+salaa+lastensuojelulle+arvauksia+psykiatrisista+sairauksista.+Epäonnistumisen+tarinoita+onnistumisen+sijaan,+joiden+tarkoitus+on+tuhota+vanhemman+imago+lapsen+suojelemiseksi+vanhemmaltaan.+Jos+pidät+lastasi+sylissä,+kun+pitäisi+jättää+ja+näytät+lapselle,+miten+leikitään+rohkeasti+vieraassa+paikassa,+luulet+olevasi+lapsi+itse.
03.06.2022 09:59
Paitsi+että+huonous+on+sössötyöntekijän+vääristelemä+valhe,+joita+tulee+satoja,+tavoitteena+mustamaalata+vanhempi.+Kun+vanhempi+numeroi+ne+ja+selittää+niitä+kumoavasti,+sössötyöntekijä+sanoo+niiiiiiiii,+jooooooo+ja+keskustelu+estetään.+Hao:n+mielestä+huostaanotto+tehtiin+oikeassa+järjestyksessä.
03.06.2022 09:50
Sössötyöntekijä+hymyilee+innokkaasti+puhuessaan+lapsen+olosuhteista.+Se+ei+ole+laitos+vaan+psykiatriaa+harrastava+pitkän+linjan+lasten+huostapari.+Vanhemmat+ja+lapsi+itkevät+kaipuuta+ja+selittävät,+että+sössölautakunta+liioittelee+asioista+isoja+vaaroja+saadakseen+komennusvaltaa.+Sossu+vastaa,+että+jos+itku+ei+lopu,+haetaan+ennen+vanhaan+käytetty+sitomistuoli.+Kyllä+itku+loppuu.
03.06.2022 09:39
ja+sitten+kun+mennään+haon+huostaanoton+lopettamispäätöksen+kiellosta,+hao+toteaa,+ettei+narsismista+ole+näyttöä,+mutta+huostaanottoa+ei+pureta,+koska+lapsi+on+ollut+siellä+niin+kauan+ja+sössölautakunta+on+toiminut+informoinnissa+sääntöjen+mukaan
03.06.2022 09:31
...jos+lääkäri+ja+hoitajat+ovat+töissä+psyk-puolella+ja+sössötyöntekijä+väittää+mielenterveyshuolia+ja+vanhempi+pyytää+erikoislääkärin+lausuntoa+sössötyöntekijän+psykiatrisista+valheiden+kumoamiseksi,+niin+silloin+lääkäri+tutkii+vanhemman+psykoosia,+mutta+ei+sössötyöntekijän+valheita.+Jos+mitään+ei+löydy,+hoitosuhdett+ei+saa+jatkaa.
03.06.2022 09:18
Ja+narsismi+on+sössölautakunnan+olettamus.+Todellisuudessa+lastensuojeluvanhempi+ja+lapsi+ovat+tyytyväisiä+ja+sössötyöntekijä+estää+keskustelun+olettamuksesta.
03.06.2022 09:13
...silloin+kun+kyse+on+lastensuojeluvanhemmista.+
Sama+kuin+rikospuolella.+Rikollinen+on+voimasana+ja+ihmistä+kohdellaan+huonosti.+Voidaan+laittaa+näyttelijän+naama+kuvaan+ja+kirjoittaa+alle+rikollinen.+Ihmiset+kohtelevat+häntä+huonosti.
02.06.2022 23:59
sano+jokainen,+joka+joutuu+asioimaan+heidän+kanssaan+ilman+syytä,+hätääntyy.+
Sössölautakunta+on+tehnyt+poikani+huostaanoton,+koska+he+ottivat+nokkiinsa+siitä,+etten+totellut+heitä.+He+vääristävät+asioista+isoja+vaaroja+saadakseen+pönkittää+omaa+komennusvaltaansa.+Niskuroimalla+todistin,+että+sössönsuojelusta+ei+saa+kieltäytyä,+koska+muuten+vanhemmalle+annetaan+laiton+huostaanotto.+Tässä+ei+ole+kyse+poikani+edusta+ollenkaan,+koska+he+toimivat+sitä+vastaan+ja+kohdistavat+huostaanoton+välillisesti+minuun.+Lisäksi+sosiaalilautakunta+keksii+koko+ajan+lisää+kauheita+ja+törkeitä+valheita+pikkupojan+ja+minun+sairauksista
02.06.2022 23:49
Juuri+siksi+luovutin.+Se+on+huijausta,+koko+sakki.+Kirjoitan+nettiin+ja+ajan+autolla,+jonka+puskureihin+on+maalattu+Huostaanotto+on+kiellettävä,+Googlaa.+Löytyy+kaikki+jutut+täältä,+enkä+valehtele+mistään.+Kansalaisaloitteen+allekirjoittamalla+voit+tehdä+jotakin.+Meitä+on+kasvava+joukko.+Ei+oltaisi+mielisairaita+vaan+poliittinen+saatanan+liike.+Komppania,+herätys!
02.06.2022 21:20
Psyk-sh:n+tapaamisen+jälkeen+lähetin+itse+tekemäni+psyk-testit+yleislääkärille+ja+pyysin+erikoislääkäriä+tekemään+lausunnon+sossun+psykiatrisista+valheista+lastani+ja+minua+kohtaan.+Heidän+kyseenalaistamisen+sijaan.+Sain+lähetteen+tänne
Varhaispsykoosipoliklinikka,+Leppävaara+|+HUS
Varhaispsykoosipoliklinikalla+tutkimme+ja+hoidamme,+jos+sinulla+epäillään+olevan+psykoosi+tai+olet+sairastunut+ensimmäistä+kertaa+psykoosiin.
Eli+he+lisäävät+käänteistä+todistustaakkaa+-+minun+pitää+todistaa,+ettei+minulla+ole+psykoosia
02.06.2022 19:23
Päätin+irrationaalisesti+luovuttaa.+Peruin+hallintooikeuden+ja+suostuin+käräjään+edunvalvojan+asettamisesta+terveelle+ja+iloiselle+perheelleni.+En+tapaa+enää+poikaani,+kun+olen+uhan+alla.+En+puhu+enää+sossulle,+koska+se+vääristelee+kaiken.+Olen+nyt+täysi+nolla.+Nyt+sossu+on+keisari!
02.06.2022 12:52
Sössölautakunta+on+tehnyt+poikani+huostaanoton,+koska+he+ottivat+nokkiinsa+siitä,+etten+totellut+heitä.+He+vääristävät+asioista+isoja+vaaroja+saadakseen+pönkittää+omaa+komennusvaltaansa.+Niskuroimalla+todistin,+että+sössönsuojelusta+ei+saa+kieltäytyä,+koska+muuten+vanhemmalle+annetaan+laiton+huostaanotto.+Tässä+ei+ole+kyse+poikani+edusta+ollenkaan,+koska+he+toimivat+sitä+vastaan+ja+kohdistavat+huostaanoton+välillisesti+minuun.+Lisäksi+sosiaalilautakunta+keksii+koko+ajan+lisää+kauheita+ja+törkeitä+valheita+pikkupojan+ja+minun+sairauksista.
02.06.2022 11:49
Näin+on+kommentoitu+täällä
https://yle.fi/uutiset/3-12463510
akaivolaEilen+09:17Ilmianna+kommentti
@miekka_org+Suomi+ei+ole+oikeusvaltio+asioissa+jotka+koskevat+lapsen+oikeuksia,+täysi+piste.+Pienestikin+pintaa+raaputtamalla+paljastuu+systemaattinen+lapsen+oikeuksia+polkeva+järjestelmä+jonka+mahdollistajia+on+oikeuslaitos,+sosiaaliviranomaiset+ja+lastensuojelu.+Nämä+toimijat+suojelevat+toisiaan+ja+pysyvät+lain+yläpuolella+ja+ovat+syytesuojassa.+Näiden+ulkopuolella+on+lapset+sekä+vanhemmat.
+tuossa+artikkelissa+tunnistamaton+henkinen+väkivalta+pidetään+vanhempien+aiheuttamana,+ja+siksi+ammattilaisten+rahoitusta+ja+koulutusta+pitää+lisätä.+Artikkelikaan+ei+tunnista+ammattilaisten+tekemää+väkivaltaa+lapsia+kohtaan.
02.06.2022 11:37
Huostaanotto+on+korvattava+valvotulla+perhelaitoksella.
02.06.2022 10:53
Saako+lastensuojelun+kokonaisuudistus+oikean+suunnan;+väkivaltainen+palvelujärjestelmä
https://valtioneuvosto.fi/-//1271139/lastensuojelun-kokonaisuudistuksen-tavoitteena-on-turvata-lasten-hyvinvointi-ja-kehitys
Uudistamisen+suunta+voi+olla+väärä,+jos+se+pitää+sisällään+ne+ratkaisut,+jotka+koskevat sen+ongelmanasettelua:+"Lastensuojelu+ei+ole+virtaviivaista+ja+selkeää"
Siinä+ei+ole+edes+ajateltu+ongelmaa+"lastensuojelu+keksii+valheita+saadakseen+komennusvaltaa,+vääristää+ja+solvaa+vanhempia+ja+lapsia+ihmisten+vapauden,+oikeuksien+ja+terveyden+kustannuksella,+ja+kieltäytyy+keskustelemasta+väitteistään".
Minulla+on+teille+taustaksi+neljä+toisten+tekemää+kirjoitusta,+samat+asiat+eri+sanoin.
Huostaanotto+on+sosiaalityöntekijän+poliittinen+valinta
Vierailija
klo+11:26+|+17.2.2012
https://www.vauva.fi/keskustelu/1565260/ketju/huostaanotto_on_sosiaalityontekijan_poliittinen_va
.
2022+Leeni+Ikonen https://leeniikonen.fi/2022/05/23/lastensuojelulaki-uudistuu-uskottavuusongelmia-ministeriossa/+Väkivaltainen+palvelujärjestelmä
2012 https://www.ts.fi/uutiset/300619
Huostaanotetun+äiti+perää+ihmisoikeuksiaan+Naantalissa/Naantalilaisäiti+haastoi+lastensuojelun+oikeuteen
https://keskustelu.suomi24.fi/.../naantalilaisaiti..varatuomari Outi+Mannonen."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17277221/hallinto-oikeus-rikkoo-lakia
lainaus
klo+11:26+|+17.2.2012
Lawetroder
02.06.2022 10:47
Hallituksen+työryhmä,+joka+tekee+nyt+sössösuojelun+kokonaisuudistusta,+koostuu+kolmesta+henkilöstä
[email protected]
+(raaka+sossu)
[email protected]
+(hyväuskoinen+lääkäri)
elina.pekkarinen+(
[email protected]
)+(lapsiasiavaltuutetun+toimisto)
.+Minua+kiinnostaa+lastensuojelu,+joka+toimii+kovasti,+kun+mitään+ei+ole+vikana.
Voit+lähettää+heille+ehdotuksen.
02.06.2022 10:06
Julkiseksi+tuominen+ja+toimeenpanovallan+erottaminen
Lisäksi+huostaanoton+kieltäminen+ja+korvaaminen+perhetyöllä+perhelaitoksessa.+
Kansalaisaloitteessa+ehdotan+huostaanoton+korvaamista+perhelaitoksella.+Sellaisia+on+avohuollossa,+mutta+nyt+lastensuojelu+käyttää+niitä+ongelmien+tekaisemiseksi+vanhempia+vastaan.+Kun+lastensuojelu+haluaa,+se+voi+pakottaa+lapsen+pois+kotoa+ja+perhelaitokseen.+Vanhemmilla+on+oikeus+muuttaa+lapsen+mukana.+Kuntoutuksesta+kieltäytyminen+ei+poista+oikeutta+yhteisasumiseen+valvotusti.+Näin+estetään+lastensuojelua+tekemästä+vanhemmille+väkivaltaa+pelkofantasioiden+turvin,+todellinen+lapsen+pahoinpitely,+varat+laitetaan+perheiden+eikä+sijaishuoltobisneksen+tukemiseen,+lastensuojelu+puhdistuu+vieraannuttamissotkuista+ja+lasta+ei+eroteta+vanhemmistaan.
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9794
Huostaanotto+on+kiellettävä
01.06.2022 14:48
38 / 54