Vapaa kuvaus

Aloituksia

290

Kommenttia

1065

1. Eivät+osaakaan.+Keskustelu+on+nykymaailmassa+tekopyhää+autokratian+puolustamista.+Ota+esimerkiksi+vaalit.+Silti+minä+uskon+keskusteluun.+Suomi+on+natsivaltio+ja+me+elämme+puhdistuksessa.+Mitä+teet+nyt?
  2. 12.+sössölautakunta+luulee,+että+menemällä+oikeuteen+ja+kieltäytymällä+yhteydenpidosta+heidän+kanssaan+heitän+kiukkukohtauksia+eli+tantrumeja,+koska+en+saa+sellaista+päätöstä+kuin+haluan.+He+eivät+edes+harkitse+sitä,+että+minulla+voisi+olla+jotain+aitoa+väitettävää+heidän+valehtelustaan.+Se+hidastaa+ja+vaikeuttaa+huostaanoton+lopettamista.+13.+Lisäksi+he+väittävät,+että+4-vuotias+terve+poikani+on+kehittänyt+neuropsykologisia+oireita+sijoituspaikassa.++Hänet+vietiin+salaa+Helsinkiin+Lastensairaalaan,+jossa+todettiin+jotain+poikkeavaa.+He+eivät+näe,+että+poikani+odottaa,+että+hänen+kykyään+ymmärtää+selitys+kunnioitetaan+eikä+pakoteta.+Hän+tietää,+että+hänet+on+pakotettu+pois+hyvän+isän+luota+ja+hän+kaipaa+minua.+Hänen+uhmansa+on+syntynyt+huostaanoton+takia,+mutta+Sössötyöntekijöiden+mielestä+hänen+uhmansa+estää+huostaanoton+lopettamista.Tekaistut+mielenterveysongelmathttps://keskustelu.suomi24.fi/t/17393158/tekaistu-mielenterveysongelma1.+päiväkoti+väittää,+että+en+osaa+pitää+erillään+aikuisen,+vanhemman+ja+lapsen+roolia.+Se+näyttää+siltä,+koska+ymmärrän+lapsia.+Huomasit,+että+kaikki+lastenhoitotahot+tekevät+psyykkisiä+väitteitä+lastensuojelulle+vanhemmasta,+kun+kyse+on+lastensuojeluvanhemmasta.+Kaikki+pääsevät+arvaamaan+kilpaa+2.+kotipsykoterapeutti+väitti+avohuollon+sossulle,+että+sekoitan+omat+tunteeni+ja+ajatukseni+lapsen+omiin.+meille+hän+sanoi,+ettei+mitään+ongelmaa+äidin+ja+lapsen+eikä+isän+ja+lapsen+suhteessa.+Sama+avohuollon+sossu+sanoi+sen+jälkeen,+olemme+oppineet+teemu+ettei+sinusta+täydy+olla+huolissaan,+olet+persoona.kieltäytymisen+jälkeen+avohuollon+sossu+väittää,+että3.+isä+on+ollut+psykiatrisessa+hoidossa+25+vuotta+sitten.+hän+ei+ole+ollut+hoidossa+tässä+välissä.+tarkoittaa,+että+silloin+oli+psyk+sairaus,+sairauteen+suunnattu+hoito,+nyt+on+psyk+sairaus,+syytä+psyk+hoitoon+ja+lapsen+huono+hoito+johtuu+psyk+sairaudesta.+paitsi+että+lasta+ei+ole+hoidettu+huonosti.4.+isä+ei+kykene+itsereflektioon.+koska+en+ole+samaa+mieltä+näistä+väitteistä.5.+molempien+vanhempien+mielenterveydestä+on+ollut+pitkään+huolta.+Tätä+hän+ei+koskaan+sanonut.sijaishuollon+sossu+väittää,+että6.+isän+tapaamisen+jälkeen+lapsen+puhe+on+taantunut,+hän+on+lauleskellut+itsekseen+ja+pissanut+housuunsa+(laulaen+ja+hyräillen+tai+erikseen).+se+johtuu+siitä,+että+puhuu+avioerosta+ja+lastensuojelusta.+lapsi+laulaa,+koska+isä+laulaa+piristääkseen+lasta+ja+itseään.+Lapsi+vasta+opettelee+puhumista+ja+pottaa.+7.+Lapsi+jää+tapaamispaikassa+yksin,+kun+isä+on+koko+tapaamisen+ajan+itkuinen.+ensin+he+pahoinpitelevät+ja+saavat+itkemään.+Sitten+he+syyttävät+itkemisestä.+Heiltä+jäi+huomaamatta,+että+pidän+häntä+sylissä+ja+turvassa,+silitän+päätä,+selitän+kaikkea+ja+pelaamme8.+sijaishuollon+sossu+väittä,+että+Isä+pitää+sossun+kuulemisessa+sylissään+lapsen+nallea+ja+kuvaa.+Se+on+fetissi+tai+pakkomielle+tai+vääristymä+lapsen+roolista.+Minulta+on+viety+poikani+vääryydellä+ja+kaipaan+häntä.+Minulta+on+viety+tapa+osoittaa+rakkautta+lapselleni.+Minusta+tuntuu+musertavalta.+lapseni+kuva+ja+nalle+ovat+hänen+läsnäolonsa+symboleita.+En+voi+ilmaista+pahaa+oloani,+epäoikeudenmukaisuutta+ja+kaipuuta+millään+muulla+tavalla.+En+halua+olla+ilmaisematta+niitä.+Voin+vannoa,+että+avohuollon+sossullakin+oli+jokin+ongelma.+Hän+irvisti+ja+katsoi+sivuun,+kun+suutelin+kuvaa+hänen+pöytänsä+edessä.9.+sijaishuollon+sossu+väittää,+isällä+on+mentalisaatiohäiriö.+Puhun+lapselle+avioerosta+ja+lastensuojelusta.+Sossun+mielestä+lapsen+ahdistumisen+näkemättä+jättäminen+viittaa+isän+ongelmiin.+Paitsi+että+lapsi+ei+ahdistu.+Kunnioitan+hänen+kykyään+ymmärtää.+valmistan+häntä+ja+varoitan+häntä.+hän+pysyy+iloisena,+koska+meillä+on+silloin+kivaa+ja+teemme+juttuja.+Kun+olemme+kotona,+meillä+ei+ole+syytä+puhua+ikävistä+jutuista,+joita+äiti+ja+sossu+tekevät.+Meillä+ei+ole+ongelmia.10.+Huostaanoton+jatkamispäätöksessä+väitetään,+lapsi+ei+osoita+tunteitaan+sijoituspaikassa+vaan+käyttäytyy+tasapaksusti.+se+viittaa+siihen,+vanhemmat+ovat+tehneet+hänelle+huonon+olon+tai+rankaisseet+tunteiden+esittämisestä.+lapsi+on+itse+asiassa+analyyttisempi+ja+keskusteleva.+hän+tykkää+asioista+ja+niitä+tehdään11.+huostaanottopäätöksessä+ja+jatkamispäätöksessä+väitetään+myös,+että+sijoituspaikassa+ja+äidin+kanssa+lapsi+reagoi+rajaamiseen+huonosti.+Vihjaa,+että+lapselle+on+jo+muodostunut+levottomuutta+ja+kurin+puutetta+ja+väärää+tahtoa,+koska+isä+ja+äitu+eivät+ole+osanneet+kasvattaa.+Hän+tietää,+että+hän+haluaa+omaan+kotiinsa+ja+että+hänelle+puhutaan+ikävästi.+Minun+kanssani+hän+tyytyy+iloisesti+jättämään+karkin+jne,+koska+isä+selittää+miksi.+lapset+ovat+tietoisia+olentoja,+jotka+välittävät+siitä,+miten+heidän+kykyjään+kunnioitetaan.+Huono+vanhempi+ymmärtää+vain+auktoriteettinsa.12.+sijaishuollon+sossu+väittää,+että+isä+on+käyttäytynyt+valvojia+kohtaan+kuin+he+olisivat+ilmaa.+tarkoittaa,+että+se+osoittaa+jotain+epäsosiaalista+tai+sairasta+piirrettä+isässä.+lapsi+oli+otettu+epäoikeudenmukaisesti+huostaan+ja+en+halunnut+asioida+valvojien+vaan+lapseni+kanssa.+Puhuin+sossun+valheista
  3. meinasin+lähettää+tämän+hallinto-oikeuteen.+En+tiedä.+Sama+käräjille,+jonne+sossu+haastoi+minut+edunvalvojasta.+Näin+voisin+sanoa,+että+olen+jättänyt+kaiken+sössötyöhön+liittyvän+taakseni,+lapseni,+taistelun,+oikeuden,+tyrannian.+24.5.2022+Minun+täytyy+perua+kaikki+kanteluni+lastensuojelua+vastaan.+Olen+ymmärtänyt,+että+hallinto-oikeus+on+maineensa+perusteella+turha+ja+antaa+lastensuojelun+valehdella.+Pelkkä+kumileimasin,+samoja+tätejä+ja+lastensuojelutoimiston+jatke.+Huostaanotto+vahvistetaan+ja+se+yleensä+pysyy.+Tosiasia+on+se,+että+lastensuojelu+keksii+ongelmia+vanhemmissa+saadakseen+komentaa+tai+mustamaalata+ja+eristää+heidät+lapsiltaan+ilman+syytä.+Lastensuojelu+tekee+julmuuksia+ja+estää+niiden+arvostelun.+Se+näkee+epötodellisen+vastakkainasettelun+lapsen+ja+vanhempien+välillä+ja+sitten+käyttää+viattomia+suomalaisia+lapsia+välikappaleena+oman+komennusvallan+ja+eristämisen+saamiseksi.+Minä+en+koskaan+tehnyt+mitään+väärää+ja+lapseni+kokee+olonsa+terveeksi+seurassani.+Pärjäsin+hienosti+huonoissa+olosuhteissa,+joita+äiti+ja+sossu+loivat,+koska+olen+viisas,+terve+ja+rohkea+aikuinen.+Avohuollon+alusta+asti+Sossu+pyrki+vääristämään+tilanteeni+huonoksi,+koska+se+olettaa,+etten+pärjää+huonoissa+olosuhteissa.+Kirjoitin,+miten+toimin+kaikissa+tilanteissa+vain+lapseni+normaalin+elämän+yllöpitämiseksi.+Se+ei+koskaan+vaarantunut+niin+kauan+kuin+sain+olla+poikani+kanssa.+Sossu+on+todellinen+uhka+kaikille+perheille+ja+sen+ei+täydy+edes+puhua+totta+oikeudelle.+Lasta+ei+saa+erottaa+koskaan+vanhemmistaan+ja+tarvitaan+vain+perheen+tukemista+myös+avioeron+jälkeen.+Oikeuteen+meno+aiheuttaisi+minulle+enemmän+ongelmia+kuin+hyötyä,+enkä+kestä+tulla+siellä+epäoikeudenmukaisesti+torjutuksi.+Haluan+vain+kotirauhan+minulle+ja+pojalleni,+itsemääräämisoikeuden+ja+mahdollisuuden+jatkaa+tervettä+elämääni,+jota+elin+27+vuotta+ja+jonka+opetin+3-vuotiaalle+poikakullalleni.+Olen+reilu+ja+osaava+isä.+En+voi+enää+tehdä+mitään+pelottavan+lastensuojelutyrannian+edessä+ja+luovutan+oikeuden+puolesta+taistelun.++HAO:tta+on+ainakin+tiedotettu+yksityiskohtaisten+todistelujeni+kanssa+lastensuojelun+mielivaltaisesta+huostaanotosta+ja+se+voi+halutessaan+auttaa+poikaani+ja+minua+pääsemään+turvaan,+tai+unohtaa+minut.+Niin+lastensuojelukin+on+tehnyt,+ilman+suunnitelmaa+ja+vaikeutuvia+psykiatristen+ongelmien+syytöksiä.+Ja+näin+sossu+ei+voi++käyttää+jonotusta+HAO:een+verukkeena+äidin+arvioinnin+hylkäämiseksi+(minulle+ei+tehdä+arviointeja).+On+pieni+mahdollisuus,+että+poikani+tulee+asumaan+äidin+ja+tämän+kumppanin+luokse+ilman+minuakin.+En+voi+enää+asioida+lastensuojelun+kanssa,+koska+he+väittävät+asioita+minun+ja+poikani+mielenterveydestä.+Noin+sairaan+ja+äärimielisen+toiminnan+johdosta+on+minulle+terveellistä+lopettaa+ja+lähteä+maasta.Siksi+he+eivät+enää+koskaan+lopeta+huostaanottoa+minun+kohdallani.
  4. Miksi+mikään+lakiryhmä,+oikeuskansleri,+lakifirma,+yhteiskunnallinen+lainvalvoja+ei+haasta+lastensuojelua+oikeuteen?+Kuvitteleeko+koko+Suomen+virallinen+järjestelmä,+että+huostaanottovanhemmissa+on+oikeasti+jotain+vikaa?Lastensuojelua+voisi+syyttää+ainakin+kahdesta+asiasta1.+Hätävarjelun+liioittelu,+joka+koskee+1.8+%+koko+Suomeb+alaikäisistä+ja+jossa+väkivalta+on+lapsen+ja+vanhempien+erottaminen+toisistaan+tekaistun+vastakkainasettelun+nojalla2.+Lastensuojelu+toimittaa+lapsia+sijaishoitoteollisuudelle+keksimällä+ja+liioittelemalla+huolia.+Koko+hallinto-oikeus,+lastenhoito,+psykiatria+ja++lääkärikunta+on++osa+rakenteellista+korruptiota,+jossa+viranomainen+asettuu+tukemaan+vanhempien+ja+viranomaisen+ristiriitatilanteessa+ennaltamäärättyä+osapuolta.+Lastensuojelu+saa+tästä+verorahoja,+joita+se+lahjoittaa+yksityiselle+sektorille+palkkioiksi+ideologisesta+tuesta.
  5. Lastensuojelun+suhtautuminen+vanhemman+itkuun+on+arvatenkin+käyttää+sitä+hyväkseen+vanhempaa+vastaan.+Suru+lapsen+riistosta+on+vain+tunnereaktio.+Näin+sossu+päättää.+Sitten+kun+vanhempi+itkee,+sitä+ei+sosiaalityöntekijä+suostu+näkemään+merkkinä+väärinkohtelusta+vaan+ylläpitää+aiemmin+päätettyä+tunnereaktiota.+Lapsensa+menettämistä+itkevän+isän+ja+äidin+itku+on+epäansaittua,+teennäistä+ja+vääristynyttä.+Itku+on+merkki+mielenterveysongelmista,+jotka+heijastuvat+lapseen,+ja+siksi+itkun+vuoksi+lapsi+pitää+ottaa+huostaan,+vaikka+suru+aiheutui+alunperinkin+huostaanotosta.+Sosiaalilautakunnan+hallinto+käyttäytyy+kyvyttömästi+tuntemaan+surua+toisen+puolesta+eli+kuin+täysi+psykopaatti.+Sain+reaktion+avopuolen+sossussa,+kun+suutelin+sijoitetun+poikani+kuvaa+hänen+pöytänsä+edessä.+Hän+katsoi+sivuun,+nyrpisti+silmäkulmia+ja+lipsautti,+tsk!Toisen+reaktion+sossussa+sain+aikaan+videolla,+joka+oli+tarkoitettu+näyttämään,+kuinka+lapseni+kertoo+ensimmäisen+sijoitusperheen+sedän+olevan+epämukava.+Sossu+reagoi+siihen,+että+puhuin+videolla+syystä+lastensuojeluun,+että+täti+luulee+minun+olevan+huono+isä.+Meillä+on+tasa-arvoista+keskustelua+3-vuotiaan+kanssa.+avohuollon+sossu+ärähti,+kun+kuulu+minun+käyttävän+sanaa+"pakkokoti"+kiireellisen+sijoituksen+laitoksesta.+He+älähtävät,+kuulevat+minun+kertovan,+että+täti+luulee+isän+olevan+huono+isä.+Ja+täti+ei+osaa.+tapaamispaikan+valvojan+mielestä+jos+en+lopeta,+viime+kädessä+oikeus+päättää,+voinko+sanoa+niin+lapselle.+Mutta+meidän+ei+pitäisi+olla+lastensuojelussa+alun+perinkään.+Minä+en+lopeta,+koska+sossu+telkesi+minut+14-vuotiaana+Kellokosken+suljetulle.+Vihaan+epäoikeudenmukaista+sossua+ja+siksi+pistän+nyt+hanttiin.+Lapsellani+ja+minulla+oli+kotona+kaikkea+tekemistä+ja+valmistin+ja+varoitin+häntä+sossun+sekoilua+varten.+Me+emme+puhu+ikävistä+asioista+koko+ajan+ja+siksi+sossun+älähtely+on+mielivaltaa.+He+vain+tulevat+paikalle+ja+olettavat,+että+en+osaa+olla+POSITIIVINEN.+Haluan+toivottaa+lastensuojelulle+matkan+helvettiin.https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9794Huostaanotto+on+kiellettävä