Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
368
Kommenttia
1267
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun+pyysin+keskustelua+sössötyöntekijän+kanssa+väärinkäsitysten+korjaamiseksi+saatuani+edunvalvojan+allekirjoituspaperin,+he+haastoivat+minut+käräjille.+Haastepaperin+takapuolella+luki+ohjeissa+laiminlyönnin+seuraamuksista,+jos+en+lähetä+omaa+vastinetta.+Ohje+oli+laadittu+syylliselle+rikolliselle,+joka+tekee+laiminlyöntejä.+Lähetin+sinne+21+pdf-liitettä,+jossa+todistin,+miten+sössölautakunta+on+tekaissut+ongelmat+ja+riistänyt+poikamme+ilman+järkisyytä.+Lähetin+eilen+suostumuksen+ja+epätoivoisen+selityksen+toivottomuudesta+saada+oikeutta.+Minulle+soitti+äsken+haastemies+käräjäoikeudesta,+joka+aloitti+"tämmöinen+asia+kuin".+Sävy+oli+kova+ja+järkähtämätön,+niin+kuin+rikollisille.
03.06.2022 11:49
Kun+pyysin+keskustelua+sössötyöntekijän+kanssa+väärinkäsitysten+korjaamiseksi+saatuani+edunvalvojan+allekirjoituspaperin,+he+haastoivat+minut+käräjille.+Haastepaperin+takapuolella+luki+ohjeissa+laiminlyönnin+seuraamuksista,+jos+en+lähetä+omaa+vastinetta.+Ohje+oli+laadittu+syylliselle+rikolliselle,+joka+tekee+laiminlyöntejä.+Lähetin+eilen+suostumuksen+ja+epätoivoisen+selityksen+toivottomuudesta+saada+oikeutta.+Minulle+soitti+äsken+haastemies+käräjäoikeudesta,+joka+aloitti+"tämmöinen+asia+kuin".+Sävy+oli+kova+ja+järkähtämätön,+niin+kuin+rikollisille.
03.06.2022 11:47
Ja+että+isä+on+ollut+27+vuotta+sitten+psykiatrisessa++sairaalahoidossa,+eikä+hänellä+ole+ollut+hoitokontaktia+"tässä+välissä"
Kun+yhden+kumoaa,+tulee+kolme+lisää+olkiukkoa
03.06.2022 11:07
Pitkän+ajan+kuluttua+sitä,+että+isä+luulee+olevansa+lapsi+itse,+käytetään+todisteena+siitä,+isällä+on+ollut+pitkään+mielenterveyshuolia,+josta+syystä+lapsen+huostaanottoa+jatketaan.+Kun+isä+sanoo,+että+mielenterveyshuolet+tekaistiin+sillä+verukkeella,+että+sylissä+pito+ja+kiipeily+käsitettiin+tahallaan+väärin,+sössötyöntekijä+väittää,+että+isä+ei+kykene+itsereflektioon.
Terveen+vanhemman+on+käytännössä+mahdotonta+selvitä+lastensuojeluasiakkuudesta+terveen+maineella.
03.06.2022 10:58
Pitkän+ajan+kuluttua+sitä,+että+isä+luulee+olevansa+lapsi+itse,+käytetään+todisteena+siitä,+isällä+on+ollut+pitkään+mielenterveyshuolia,+josta+syystä+lapsen+huostaanottoa+jatketaan.+Kun+isä+sanoo,+että+mielenterveyshuolet+tekaistiin+sillä+verukkeella,+että+sylissä+pito+ja+kiipeily+käsitettiin+tahallaan+väärin,+sitä+ei+kuunnella.
Terveen+vanhemman+on+käytännössä+mahdotonta+selvitä+lastensuojeluasiakkuudesta+terveen+maineella.
03.06.2022 10:51
Ilmoituksen+jälkeen+päiväkoti,+koulu+ja+neuvola+raportoivat+salaa+lastensuojelulle+arvauksia+psykiatrisista+sairauksista.+Epäonnistumisen+tarinoita+onnistumisen+sijaan,+joiden+tarkoitus+on+tuhota+vanhemman+imago+lapsen+suojelemiseksi+vanhemmaltaan.+Jos+pidät+lastasi+sylissä,+kun+pitäisi+jättää+ja+näytät+lapselle,+miten+leikitään+rohkeasti+vieraassa+paikassa,+luulet+olevasi+lapsi+itse.
03.06.2022 09:59
Paitsi+että+huonous+on+sössötyöntekijän+vääristelemä+valhe,+joita+tulee+satoja,+tavoitteena+mustamaalata+vanhempi.+Kun+vanhempi+numeroi+ne+ja+selittää+niitä+kumoavasti,+sössötyöntekijä+sanoo+niiiiiiiii,+jooooooo+ja+keskustelu+estetään.+Hao:n+mielestä+huostaanotto+tehtiin+oikeassa+järjestyksessä.
03.06.2022 09:50
Sössötyöntekijä+hymyilee+innokkaasti+puhuessaan+lapsen+olosuhteista.+Se+ei+ole+laitos+vaan+psykiatriaa+harrastava+pitkän+linjan+lasten+huostapari.+Vanhemmat+ja+lapsi+itkevät+kaipuuta+ja+selittävät,+että+sössölautakunta+liioittelee+asioista+isoja+vaaroja+saadakseen+komennusvaltaa.+Sossu+vastaa,+että+jos+itku+ei+lopu,+haetaan+ennen+vanhaan+käytetty+sitomistuoli.+Kyllä+itku+loppuu.
03.06.2022 09:39
ja+sitten+kun+mennään+haon+huostaanoton+lopettamispäätöksen+kiellosta,+hao+toteaa,+ettei+narsismista+ole+näyttöä,+mutta+huostaanottoa+ei+pureta,+koska+lapsi+on+ollut+siellä+niin+kauan+ja+sössölautakunta+on+toiminut+informoinnissa+sääntöjen+mukaan
03.06.2022 09:31
...jos+lääkäri+ja+hoitajat+ovat+töissä+psyk-puolella+ja+sössötyöntekijä+väittää+mielenterveyshuolia+ja+vanhempi+pyytää+erikoislääkärin+lausuntoa+sössötyöntekijän+psykiatrisista+valheiden+kumoamiseksi,+niin+silloin+lääkäri+tutkii+vanhemman+psykoosia,+mutta+ei+sössötyöntekijän+valheita.+Jos+mitään+ei+löydy,+hoitosuhdett+ei+saa+jatkaa.
03.06.2022 09:18
Ja+narsismi+on+sössölautakunnan+olettamus.+Todellisuudessa+lastensuojeluvanhempi+ja+lapsi+ovat+tyytyväisiä+ja+sössötyöntekijä+estää+keskustelun+olettamuksesta.
03.06.2022 09:13
...silloin+kun+kyse+on+lastensuojeluvanhemmista.+
Sama+kuin+rikospuolella.+Rikollinen+on+voimasana+ja+ihmistä+kohdellaan+huonosti.+Voidaan+laittaa+näyttelijän+naama+kuvaan+ja+kirjoittaa+alle+rikollinen.+Ihmiset+kohtelevat+häntä+huonosti.
02.06.2022 23:59
sano+jokainen,+joka+joutuu+asioimaan+heidän+kanssaan+ilman+syytä,+hätääntyy.+
Sössölautakunta+on+tehnyt+poikani+huostaanoton,+koska+he+ottivat+nokkiinsa+siitä,+etten+totellut+heitä.+He+vääristävät+asioista+isoja+vaaroja+saadakseen+pönkittää+omaa+komennusvaltaansa.+Niskuroimalla+todistin,+että+sössönsuojelusta+ei+saa+kieltäytyä,+koska+muuten+vanhemmalle+annetaan+laiton+huostaanotto.+Tässä+ei+ole+kyse+poikani+edusta+ollenkaan,+koska+he+toimivat+sitä+vastaan+ja+kohdistavat+huostaanoton+välillisesti+minuun.+Lisäksi+sosiaalilautakunta+keksii+koko+ajan+lisää+kauheita+ja+törkeitä+valheita+pikkupojan+ja+minun+sairauksista
02.06.2022 23:49
Juuri+siksi+luovutin.+Se+on+huijausta,+koko+sakki.+Kirjoitan+nettiin+ja+ajan+autolla,+jonka+puskureihin+on+maalattu+Huostaanotto+on+kiellettävä,+Googlaa.+Löytyy+kaikki+jutut+täältä,+enkä+valehtele+mistään.+Kansalaisaloitteen+allekirjoittamalla+voit+tehdä+jotakin.+Meitä+on+kasvava+joukko.+Ei+oltaisi+mielisairaita+vaan+poliittinen+saatanan+liike.+Komppania,+herätys!
02.06.2022 21:20
Psyk-sh:n+tapaamisen+jälkeen+lähetin+itse+tekemäni+psyk-testit+yleislääkärille+ja+pyysin+erikoislääkäriä+tekemään+lausunnon+sossun+psykiatrisista+valheista+lastani+ja+minua+kohtaan.+Heidän+kyseenalaistamisen+sijaan.+Sain+lähetteen+tänne
Varhaispsykoosipoliklinikka,+Leppävaara+|+HUS
Varhaispsykoosipoliklinikalla+tutkimme+ja+hoidamme,+jos+sinulla+epäillään+olevan+psykoosi+tai+olet+sairastunut+ensimmäistä+kertaa+psykoosiin.
Eli+he+lisäävät+käänteistä+todistustaakkaa+-+minun+pitää+todistaa,+ettei+minulla+ole+psykoosia
02.06.2022 19:23
Päätin+irrationaalisesti+luovuttaa.+Peruin+hallintooikeuden+ja+suostuin+käräjään+edunvalvojan+asettamisesta+terveelle+ja+iloiselle+perheelleni.+En+tapaa+enää+poikaani,+kun+olen+uhan+alla.+En+puhu+enää+sossulle,+koska+se+vääristelee+kaiken.+Olen+nyt+täysi+nolla.+Nyt+sossu+on+keisari!
02.06.2022 12:52
Sössölautakunta+on+tehnyt+poikani+huostaanoton,+koska+he+ottivat+nokkiinsa+siitä,+etten+totellut+heitä.+He+vääristävät+asioista+isoja+vaaroja+saadakseen+pönkittää+omaa+komennusvaltaansa.+Niskuroimalla+todistin,+että+sössönsuojelusta+ei+saa+kieltäytyä,+koska+muuten+vanhemmalle+annetaan+laiton+huostaanotto.+Tässä+ei+ole+kyse+poikani+edusta+ollenkaan,+koska+he+toimivat+sitä+vastaan+ja+kohdistavat+huostaanoton+välillisesti+minuun.+Lisäksi+sosiaalilautakunta+keksii+koko+ajan+lisää+kauheita+ja+törkeitä+valheita+pikkupojan+ja+minun+sairauksista.
02.06.2022 11:49
Näin+on+kommentoitu+täällä
https://yle.fi/uutiset/3-12463510
akaivolaEilen+09:17Ilmianna+kommentti
@miekka_org+Suomi+ei+ole+oikeusvaltio+asioissa+jotka+koskevat+lapsen+oikeuksia,+täysi+piste.+Pienestikin+pintaa+raaputtamalla+paljastuu+systemaattinen+lapsen+oikeuksia+polkeva+järjestelmä+jonka+mahdollistajia+on+oikeuslaitos,+sosiaaliviranomaiset+ja+lastensuojelu.+Nämä+toimijat+suojelevat+toisiaan+ja+pysyvät+lain+yläpuolella+ja+ovat+syytesuojassa.+Näiden+ulkopuolella+on+lapset+sekä+vanhemmat.
+tuossa+artikkelissa+tunnistamaton+henkinen+väkivalta+pidetään+vanhempien+aiheuttamana,+ja+siksi+ammattilaisten+rahoitusta+ja+koulutusta+pitää+lisätä.+Artikkelikaan+ei+tunnista+ammattilaisten+tekemää+väkivaltaa+lapsia+kohtaan.
02.06.2022 11:37
Huostaanotto+on+korvattava+valvotulla+perhelaitoksella.
02.06.2022 10:53
Saako+lastensuojelun+kokonaisuudistus+oikean+suunnan;+väkivaltainen+palvelujärjestelmä
https://valtioneuvosto.fi/-//1271139/lastensuojelun-kokonaisuudistuksen-tavoitteena-on-turvata-lasten-hyvinvointi-ja-kehitys
Uudistamisen+suunta+voi+olla+väärä,+jos+se+pitää+sisällään+ne+ratkaisut,+jotka+koskevat sen+ongelmanasettelua:+"Lastensuojelu+ei+ole+virtaviivaista+ja+selkeää"
Siinä+ei+ole+edes+ajateltu+ongelmaa+"lastensuojelu+keksii+valheita+saadakseen+komennusvaltaa,+vääristää+ja+solvaa+vanhempia+ja+lapsia+ihmisten+vapauden,+oikeuksien+ja+terveyden+kustannuksella,+ja+kieltäytyy+keskustelemasta+väitteistään".
Minulla+on+teille+taustaksi+neljä+toisten+tekemää+kirjoitusta,+samat+asiat+eri+sanoin.
Huostaanotto+on+sosiaalityöntekijän+poliittinen+valinta
Vierailija
klo+11:26+|+17.2.2012
https://www.vauva.fi/keskustelu/1565260/ketju/huostaanotto_on_sosiaalityontekijan_poliittinen_va
.
2022+Leeni+Ikonen https://leeniikonen.fi/2022/05/23/lastensuojelulaki-uudistuu-uskottavuusongelmia-ministeriossa/+Väkivaltainen+palvelujärjestelmä
2012 https://www.ts.fi/uutiset/300619
Huostaanotetun+äiti+perää+ihmisoikeuksiaan+Naantalissa/Naantalilaisäiti+haastoi+lastensuojelun+oikeuteen
https://keskustelu.suomi24.fi/.../naantalilaisaiti..varatuomari Outi+Mannonen."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17277221/hallinto-oikeus-rikkoo-lakia
lainaus
klo+11:26+|+17.2.2012
Lawetroder
02.06.2022 10:47
48 / 64