Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
375
Kommenttia
1317
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Todista,+että+ajatus+kasvattamisesta+on+helvetin+vääristynyt+ennen+kuin+teet+huostaanottopäätöksiä.+Eikä+sillä+ole+väliä,+miksi+ilmoitus+tehtiin,+kun+kysymys+on,+että+miksi+sosiaalikunta+NYT+luo+olkiukkoja+ja+syyttäå+niistä+vanhempia+ja+elättelee+harhakäsitystä+vanhemman+ja+lapsen+välisestä+vastakkainasettelusta
30.04.2022 18:21
"Hevosenleikki"+on+hauska+nimi+sille+menetelmälle,+jossa+manipuloidaan+asioita+sen+ulossulkemiseksi,+joka+halutaan+ulossulkea.+Mistä+keksit+sen?
30.04.2022 15:41
Tarkoitatko,+että+sosiaalityöntekijä+keksi+"olkiukon"+ja+sitten+syytti+sinua+siitä?+Juuri+näin+sosiaalilautakunta+kohtelee+minua,+lastani+ja+äitiä.+Miten+huostaanotto+voidaan+lopettaa,+jos+sen+syyt+ovat+todenvastaisia?
30.04.2022 09:42
Illuusio+on+tosiasioiden+vastainen+käsitys.
Rehellinen+perhetyö+on+oikea+nimi,+eikä+siinä+eristetä+vanhempia.
Lastensuojelu+pitää+korvata+perhetyöllä+ja+huostaanotto+avohuollolla.
Lasta+ei+täydy+suojella+keneltäkään+vaan+perhettä+pitää+vahvistaa,
jotta+ne+selviäisivät+uhista.+Se+on+pelkkä+äärioikeistolainen+kultti,
joka+vääristää+perheasiat+vastakkainasetteluksi+ja+elättelee
illuusiota+uhasta.+Huostaanoton+kieltämällä+rajoitetaan+hullujen
sosiaalilautakuntien+harjoittamaa+väkivaltaa+lyhyellä+tähtäimellä.
Sitten+autetaan+kaikkia+tasapuolisesti+ja+ilman+pysyvää+stigmaa.
astutaan+moderniin+maailmaan.+Ja+nämä+hirviöt+jätetään+miettimään
tekojaan+niin+kuin+natsit.
Sosiaalityöntekijöillä+ei+edes+pitäisi+olla+vaatimusta+tietää+kaikki
ihmisten+yksityiselämästä.+Varsinkaan+kun+töissä+on+simppeleitä+nuoria
ja+keski-ikäisiä+toimistoihmisiä.+Heidän+tehtävänsä+ei+pitäisi+olla
pahoinpitelyn+ennaltaehkäiseminen+ja+arvaaminen,+että+missä
tilanteessa+se+on+mahdollinen.+Sosiaalilautakunta+pitäisi+rajoittaa
hoitamaan+vain+todistettuja+asioita.+Eikä+kyse+ole+siitä,+että
lisätään+rahoja+ja+puututaan+entistä+herkemmin+vaan+siitä,+että+he
eivät+ymmärrä+mitään+toisten+asioista+ja+vetoavat+auktoriteetin
totteluun.+He+saavat+käyttää+mitä+tahansa+keinoa+siihen.
Epämääräiseen+ongelman+kaikki+keinot+käyttöön.+Ongelmana+on+liika
autoritaarisuus.
Auktoriteetti+voi+olla+persoonallisuushäiriö.+Väheksytään+toisten
olemassaoloa+ja+tunteita+ja+pahoinpidellään+henkisesti+eikä+käydä
avointa+keskustelua+tosiasioista.+Väitetään,+niin+se+nyt+vain+on,+kun
minä+olen+tässä+asemassa+ja+sinä++tuossa+asemassa.+Auktoriteetti+ei
ole+mikään+tyranni.+Se,+joka+osaa.+Minä+osaan+näyttää,+miten
sosiaalilautakunta+on+tekaissut+sairauksia+minulle+ja+pikkulapselleni
komennusvallan+tavoitteella.+Minä+olen+auktoriteetti+tässä+asiassa.
Kandin+kirjoittaja+on+auktoriteetti.+Musiikin+säveltävä+on
auktoriteetti+(author).+Myös+pikkulapsi+voi+olla+auktoriteerin
asemassa+asiassa,+jonka+hän+osaa+paremmin.
Keskustelu+on+aina+auktoriteetin+kyseenalaistamista.+Se+kuuluu
terveeseen+yhteiskuntaan.+Auktoriteettia+vaihdetaan+järkiperäisessä
keskustelussa+eikä+omita.+Suomen+lastensuojelu+eli+kaupunkien
sosiaalilautakunnat+eivät+käyttäydy+terveesti.
Minä+osaan+korjata+ongelmat+itseni,+vanhempien+ja+lasten+elämässä.
Olen+niin+viisas.+Kannustan+ihmistä+ajattelemaan+elämäänsä+ja
luottamaan+itseensä.+En+riistä+lasta,+pakota+ja+pimitä+johtopäätöksiä.
Osaisin+tehdä+sössötyöntekijän+työt+paremmin+maallikkona+kuin+tuo
ylirahoitettu+virallinen+järjestö.+Tätä+voi+olla+todellinen+pätevä
auttaminen+eikä+puuttuminen+ole+eristävää.
Huumeiden+käyttö+estää+vanhemmuuden+huumeiden+käytön+ajan.+Ei
pysyvästi,+persoonana.+Sama+kuin+nilkan+nyrjähdyksestä+ei+tarvitse
antaa+potkuja.
Sitä+tarkoittaa+lastensuojelulaki.+Ollaan+suvaitsevaisia.+Kukaan
vanhempi+ei+todella+ole+kyvytön+vanhemmuuteen.+Sellaisia+kategoriaa+ei
ole+olemassa,+eikä+saa+olla+olemassa+modernissa+lainsäädännössä.
Ihmiset+ovat+erilaisia.+Elämä+on+monimuotoista.
Kyse+on+siitä,+että+he+haluavat+komennusoikeuden+itselleen.+Minä+en
voi+suostua+siihen,+koska+he+vahingoittavat+lastani+ja+tekaisevat
psykiatrisia+syitä+minusta+ja+pikkulapsestani+ja+estävät+keskustelun
niistä.
Lastensuojelu+ei+suojele+lasta+vaan+tavoittelee+vanhemman+komentamista
valheiden+avulla.
Sosiaalilautakunta+keksii+naurettavia+tulkintoja+ja+näyttelevät+niin
kuin+tapahtumat+olisivat+hädänalaisia.+Kukaan+normaali+ihminen+tai
muut+ammattilaiset+eivät+pidä+sitä+sisällöllisesti+sellaisena.+He
laittavat+koko+moniammatillisen+tiimin+auktoriteetin+naurettavan
väitteen+taakse+ja+koska+huostaanottovanhempi+on+mielisairas,+tätä+ei
voida+uskoa.+He+tuhoavat+näin+vanhemman+yksitellen+kerta+toisensa
jälkeen+tahallaan+ja+selviävät+hallinto-oikeudesta+muodolliseen
toimintamalliin+vetoamalla.
Sössötyöntekijä+käyttää+kaikkia+keinoja+todellisen+hätätilanteen
lisäksi+myös+epämääräisessä+ongelmassa,+koska+hän+on+epäpätevä+ja+laki
katsoo+kaikkien+keinojen+käytön+yleensä+(mielivaltaisen+huostaanoton)
olevan+sallittua.+Lastensuojelun+huolet+ovat+eteerisiä,+mahdollisia
tulevaisuuden+tapahtumia+tai+mielenjohteita,+ei+mikään+konkreettisen
asian+arviointi.+Lisäksi+arvioinnilla+ei+ole+aikarajaa.+Asiakkuus+on
arviointia.+Sitten+kun+menee+normaalisti+5+kk+tapaamisissa+ja+yhden
kerran+vastoin+valvojaa,+niin+“tilanne+on+mennyt+huonommaksi
tapaamisten+aikana”+ja+rajoitetaan.+Mikään+ei+estä+sosiaalilautakuntaa
tekemästä+arviointia+ikuisesti+ja+väärin.+Arviointi+on+näennäisesti
lainmukaista.
Kaikki+joutuvat+ilmoituksien+takia+arviointiin+ja+jos+panet+hanttiin,
sinusta+keksitään+sairauksia,+jotta+sinut+voidaan+pakottaa
komennukseen.+Se+ei+ole+oikein.
Kaikki+vain+lopettavat+kuntoutuksen+ja+tapaamasta+lastaan.+Kulut
paisuisivat+ja+poliittinen+kriisi+kaataisi++huostaanottotyrannian
Suomessa.
29.04.2022 23:53
Pieni+lapsikin+voi+olla+auktoriteetti+asioissa,+jotka+hän+osaa.+Yhdysvalloissa+kesäleirillä+Camp+Rock+on+perinne
https://youtu.be/21pDdSg3Gxk
Lastensuojelun+tehtävänä+ei+pitäisi+olla+pahoinpitelyn+ennaltaehkäiseminen+ja+arvaaminen,+missä+tilanteissa+se+on+mahdollinen.+Siihen+sossulikat+ovat+aivan+liian+tyhmiä.+sosiaalilautakunnan+toiminta+on+rajoitettava+todistettujen+asioiden+hoitoon.
28.04.2022 22:07
Todista,+kuka+on+vaarallinen+tai+todellisuudesta+irtaantunut+ennen+kuin+päätät+lastensuojelutoimista.
28.04.2022 22:04
Pieni+lapsikin+voi+olla+auktoriteetti+asioissa,+jotka+hän+osaa.+Yhdysvalloissa+kesäleirillä+Camp+Rock++on+perinne
https://youtu.be/21pDdSg3Gxk
Lastensuojelun+tehtävänä+ei+pitäisi+olla+pahoinpitelyn+ennaltaehkäiseminen+ja+arvaaminen,+missä+tilanteissa+se+on+mahdollinen.+Siihen+sossulikat+ovat+aivan+liian+tyhmiä.
28.04.2022 21:56
Meitä+sosiaalilautakunnan+pahoinpitelemiä+Suomen+kansalaisia+on+kasvava+joukko.+Se+sama+tapahtuu+kaikille+ja+sosiaalilautakunnan+naiset+uskovat,+että+se+on+sitä+terveyden+autoritatiivista+ojentamista+sairaille+omaksi+parhaakseen.+Kansalla+on+kummallisia+myyttejä+"on+sinulla+kuitenkin+jotain+vikaa"+ja+eduskunnalla+ei+ole+tarkkaa+tietoa+tai+eivät+usko+sitä,+miten+synkän+ja+rankan+väkivallan+uhreja+ihmiset+ovat.+Meidän+pitää+osoittaa+mieltä+enemmän+kuin+yksi+nainen+eduskuntatalon+portailla+keskiviikkoisin+ja+minun+autoni+puskuri.
28.04.2022 15:25
Ei+siellä+ole+lastensuojelua.+Lasta+ei+täydy+suojella+keneltäkään.+Se+on+pelkkä+äärioikeistolainen+kultti,+joka+vääristää+perheasiat+vastakkainasetteluksi+ja+elättelee+uhkakuvaa.+Rehellinen+perhetyö+on+oikea+nimi,+eikä+siinä+eristetä+vanhempia.+Koko+lastensuojelu+pitää+kieltää.++huostaanoton+kieltämällä+rajoitetaan+hullujen+sosiaalilautakuntien+harjoittamaa+väkivaltaa+lyhyellä+tähtäimellä.+Sitten+autetaan+kaikkia+tasapuolisesti+ja+ilman+pysyvää+stigmaa.+astutaan+moderniin+maailmaan.+Ja+nämä+hirviöt+jätetään+miettimään+tekojaan+niin+kuin+natsit
27.04.2022 23:53
Et+tajunnut+mitä+tarkoittaa+mustamaalaaminen.+Silloin+sosiaalilauta+tekaisee+sairauksia.+Silloin+ei+ole+tarvetta+suojella+lasta.+Sosiaalilauta+on+tuhoamassa+lapsen+vanhemman.
27.04.2022 23:45
Tai+ei+hän+kukaan+ole.+Joku+todella+ruma+persoona.+Narsistihan+voi+emuloida+kaikkia.+Olen+vain+herättänyt+anonyymin+nettistalkkaajan+huomiota.
27.04.2022 18:17
Niin,+näitä+päätöksiin+kirjoitettuja+synkkiä+ja+raskaita+viranomaisen+valehteluja+alkaa+tulla+kirjoituksessani+teille+nähtäväksi+kaikessa+rumuudessaan.+
Koko+mielisairauskeskeinen+painolasti+meidän+tapauksessamme++on+yksinomaan+kaupungin+lastensuojelutoimiston+keksimää.
Truthreally+hurts+on+minun+sosiaalityöntekijäni,+joka+really+uskoo,+että+vähän+raaputtamalla+löytyy+minun+todelliset+heikkouteni.+
:)))))))
27.04.2022 18:00
Pärjäsin+hienosti+isänä+avioeron+jälkeen.+Kieltäytymisen+jälkeen+sosiaalilautakunta+poimii+asiat+yksityiselämästämme+ja+näyttelee+niin+kuin+
Isä+viihdyttää+lasta+työajossa+autossa.+Pari+kertaa+lämpimillä+säillä+ja+päiväkotiin+heti+kun+se+loma+loppuu.
/
Mielisairaalla+isällä+on+lapsi+autossa.+Hän+ei+pysty+keskittymään+lapsen+hyvinvointiin+mielentilansa+takia.
Isä+puhuu+lapselle+lastensuojelusta.+Hän+tietää+mitä+tapahtuu+ja+miksi+ja+samalla+hän+luottaa+isän+huolenpitoon.
/
lapsi+taantuu+isän+häiriintyneestä+puheesta.+Isä+aiheuttaa+hätätilanteen+ollessaan+lapsen+kanssa+yksin
27.04.2022 17:32
Keskustelu+on+aina+auktoriteetin+kyseenalaistamista.+Se+kuuluu+terveeseen+yhteiskuntaan.+Suomen+lastensuojelu+eli+kaupunkien+sosiaalilautakunnat+eivät+käyttäydy+terveesti.
27.04.2022 17:26
Sanoin,+että+koska+sosiaalilautakunta+on+epäpätevä,+sen+ei+saa+antaa+puuttua+yksityiselämään.+En+mitään+muuta.+
Minä+osaan+korjata+ongelmat+itseni,+vanhempien+ja+lasten+elämässä.+Olen+niin+viisas.+Kannustan+ihmistä+ajattelemaan+elämäänsä+ja+luottamaan+itseensä.+En+riistä+lasta,+pakota+ja+pimitä+johtopäätöksiä.++Tätä+voi+olla+todellinen+pätevä+auttaminen+eikä+puuttuminen+ole+eristävää.
Huostaanotto+on+kiellettävä+kokonaan.+Ehdotan+huostaanoton+kieltämistä,+jolloin+lastensuojelu+ei+voi+keksiä+valheita+huostaanoton+saamiseksi.+Tällöin+se+joutuu+käyttämään+avohuollon+palveluja,+jotka+ovat+olleet+tähän+asti+näennäisiä+ja+kehittämään+keinoja.+Avohuollossa+on+rajoittamispäätöksiä,+laitospäätöksiä,+kiireellisiä+sijoituksia+ja+kotipsykoterapiaa.+Niihin+pakotetaan+myös+iloisia+ja+terveitä+perheitä+ja+ne+ovat+kaikki+näennäisiä,+ilman+todellista+päämäärää+ja+sosiaalityöntekijän+mielenjohteesta.+Ne+ovat+oikein+kohdennettuna+tehokkaita+tapoja+kontrolloida+vanhempia+ja+varmistaa+pahoinpitelyn+esto.+Ihmisten+tuhoaminen+ei+loppunut+ennen+kuin+rikoslaki+noituudesta+kumottiin.+Toisaalta+tämä+kansalaisaloite+voidaan+muuttaa+uuden+viran+perustamiseksi,+joka+voisi+toimia+sovittelijana+viranomaisen+ja+vanhemman+välillä.+Molemmilla+osapuolilla+tulee+olla+halu+pyrkiä+johonkin+parempaan+johtopäätökseen+ja+ratkaisuun,+eikä+vedota+"holhousoikeuteen".
27.04.2022 16:40
Auktoriteetti+voi+olla+persoonallisuushäiriö.+Väheksytään+toisten+olemassaoloa+ja+tunteita+ja+pahoinpidellään+henkisesti+eikä+käydä+avointa+keskustelus+tosiasioista.+Auktoriteetti+ei+ole+mikään+tyranni.+Se,+joka+osaa.+Minä+osaan+näyttää,+miten+sosiaalilautakunta+on+tekaissut+sairauksia+minulle+ja+pikkulapselleni+komennusvallan+tavoitteella.+Minä+olen+auktoriteetti+tässä+asiassa.+Kandin+kirjoittaja+on+auktoriteetti.+Musiikin+säveltävä+on+auktoriteetti+(author)
27.04.2022 16:23
Kaikki+lastensuojelun+päätökset+ovat+riippuvaisia+siitä,+mikä+tavoite+sosiaalilautakunnalla+on.+Vanhemman+sairaudet+tekaistaan+tavoitteen+saavuttamiseksi.+Ja+he+ovat+voineet+lautakunnassa+keskustella+salaa,+että+"tästä+lähtien+me+pyrimme+vaarallisen+isån+eristämiseen".+Siksi+äidin+puolustaminen.+Ja+se+ei+ole+sosiaalityöntekijä+vaan+lautakunta,+jolle+sössötyöntekijä+valmistelee+ja+lautakunta+päättää,+tai+lautakunta+ohjaa+ja+sössötyöntekijä+tekee+päätöksen.+He+ovat+kaikki+töissä+lastensuojelussa+ja+nauttivat+rajattomasta+vallasta+mitä+tulee+lapsiperheisiin.
27.04.2022 16:16
"kaikki+mitä+viranomainen+sanoo+on+tosiasia"
27.04.2022 15:17
Sossu+on+epöpötevä+koko+yksityiselämän+tietämyksessä+ja+pätevä+virkaan.+Ei+maisterin+paperit+tee+tyhmästä+viisasta+KAIKKEEN
27.04.2022 15:16
Paitsi+että+kirjaukset+ovat+yksipuolisesti+sosiaalilautakunnan+tai+sitä+myötäilevien+viranomaisten+tekstejä.
27.04.2022 14:17
54 / 66