Vapaa kuvaus

Kirjallisuuden suurkuluttaja, harrastuspohjalta kirjoittanut yhden kirjan itsekin. Kahden pienen pojan isä sekä aviomies maailman upeimmalle naiselle.

Aloituksia

0

Kommenttia

2

  1. Useampi+on+tätä+kehunut,+ja+aion+ottaa+sen+lukuun+ehdottomasti!
  2. Okei,+eli+kaikki+lähti+siitä+kun+muutama+päivä+sitten+luin+tän+ketjun+viestit.+Kävin+katsomassa+niin+Elisa+kirjasta,+kuin+tuolta+Bod-kirjakaupastakin+nämä+teokset.+Bod+myi+hintaan+2,99e/kpl+ja+Elisa+2,90e/kpl.+Tässä+kohtaa+tuli+vähän+hölmö+olo,+että+miksi+mä+maksaisin+tällaisen+summan+päästäkseni+lukemaan+eroottisen+novellin,+joita+on+vieläpä+ilmaiseksi+netti+pullollaan?+No,+juurikin+sen+takia,+että+tämä+saattaa+hyvinkin+olla+kirjoittajalle+ihan+se+ns.+leipätyö.+Ja+oli+se+sitten+leipätyö+tai+harrastus,+niin+mä+olen+yleensä+aina+valmis+maksamaan+siitä+kun+joku+on+jaksanut+nähdä+hieman+vaivaa+miellyttääkseen+yleisöä.+Itse+kirjoitin+omaksi+iloksi+harrastuspohjalta+yhden+kirjan+(#Elämämkoulu+-+Hampton+Made+jos+jotain+sattuu+kiinnostamaan.)+ja+musta+oli+ainakin+kiva+huomata+kun+jotkut+ihmiset+sitä+oli+oikeasti+ostaneetkin.+Mutta+löpinät+sikseen+ja+takaisin+asiaan.+Eli+menin+ja+ostin+tuolta+Bod-kirjakaupasta+kaikki+yhdeksän+novellia+jotka+löysin,+ja+pistin+sitten+lukien.+Mieleen+tuli+jälkikäteen+että+olisin+säästänyt+huikeat+0,81e+jos+olisin+tajunnutkin+tilata+Elisa-kirjasta.Nyt+lyhykäiset+mielipiteet------->Sidottuna:+Todellakin+juuri+niin+tuhma+ja+irstas+kuin+täällä+on+annettu+ymmärtää.+Ehkä+jopa+hieman+tuhmempikin.+Sai+jopa+minut+miehenä+hieman+punastumaan.+5/5Palava+Halu:+Melko+perus+kauraa+eikä+mitään+järisyttävää+eroa+eroottisiin+novelleihin+yleensäkään.+2/5Kosketus:+Njoo,+tästä+tykkäsin+kyllä+oikeastikin.+Tosin+se+varmasti+osittain+johtunee+siitä,+että+itselläni+on+aika+ajoin+samanlaisia+fantasioita.+5/5Salaisuus:+Tämä+oli+hyvä+myös!+Aihe+oli+tietenkin+kielletty+sekä+jännittävä,+ja+sai+herätti+kyllä+tunteita.+4/5Valokuvaaja:+Hyvin+pitkälti+yltää+meikäläisen+kategoriassa+tuon+Palavan+Halun+tasolle.+Ihan+ok+tarina,+mutta+jotenkin+ehkä+tuo+aihe+jo+liian+käytetty.+2/5Naapuri:+Kansikuva+kertoi+jo+siitä,+että+nyt+on+luvassa+tyttörakkautta.+Tykkäsin+tarinasta+mutta+jäi+jotenkin+vähän+pliisuksi.+Olisin+ehkä+kaivannut+vielä+vähän+jotain+lisää,+ja+siitä+syystä+joudun+rokottamaan+yhdellä+pisteellä.+3/5Sokea+Rakkaus:+No+tämä+oli+hyvä!+Pelkästään+jo+se,+että+tarinan+päähenkilö+on+sokea,+nostaa+painoarvoa+huomattavasti!+Tämä+ei+ollut+pelkästään+eroottinen+novelli,+vaan+myös+eräänlainen+rakkaustarina.+5/5Tabu:+Tästä+ei+jäänyt+oikein+mitään+käteen.+Tuli+vähän+sellainen+olo,+että+kirjoittajalla+on+päässyt+loppumaan+ideat.+1/5Muukalainen:+Jumalauta!+Tässä+kirjoittaja+palasikin+täysillä+mukaan+peliin+tuon+edellisen+fiaskon+jäljiltä!+Tarinassa+mentiin+taas+vähän+sinne+kielletylle+alueelle,+ja+sehän+passaa+eikös+vaan.+5/5+Piti+osallistua+keskusteluun+ihan+lyhyesti,+mutta+tässä+tulikin+melko+pitkästi+tuota+tekstiä.Terkut+kirjailijalle+jos+luet+tätä,+jatka+samaan+malliin!