Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Bastion
profiilit
Bastion
Bastion
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
103
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itsetyydytys+on+normaalia+mutta+kysymys+ehkä+pitäisi+kuulua+että+onko+se+kumppanistasi+ok+että+teet+niin?+Jos+se+ei+häntä+haittaa+eikä+masturbointisi+vie+kaikkea+seksiä+parisuhteeltanne+niin+tehkää+mitä+tykkäätte+;)
09.11.2020 11:53
Subi+ja+Orja+on+kaksi+täysin+eri+asiaa.+Subilla+on+alistustilanteessa+kaikki+valta+ja+orjalla+taas+ei.+Subi+neuvottelee+mitä+tapahtuu+seuraavaksi+kun+orja+ottaa+vastaan+sen+mitä+tulee.+Subi+jutut+kuuluu+vanilija+suhteisiin+ja+Orjat+taas+vähän+vakavempi+mielisiin+leikkeihin+:)
09.11.2020 09:27
En+usko+että+olet+todellinen+sillä+nainen+joka+haluaisi+olla+voimakkaasti+dominoiva+parisuhteessa+on+yhtä+epätodellinen+kuin+sateenkaari+kuutamolla.+Olen+etsinyt+dominoivaa+naista+joka+osaisi+ottaa+ohjat+parisuhteessa+ja+näyttäisi+minulle+kaapin+paikan+jo+niin+kauan+että+olen+luopunut+jo+toivosta.+Se+että+saisin+elää+parisuhteessa+jossa+minut+on+lukittu+siveysvälineeseen+ja+vietän+aikaa+kotona+kahleissa+ja+olisin+muutenkin+taloudellisesti+kontrolloitu+on+kaukainen+haave+joka+varmasti+myös+jää+haaveeksi...
09.11.2020 09:15
6 / 6