Vapaa kuvaus

tykkään katsella tähtiä, ja haaveilla mitä siellä on, tähtivaeltaminen on lähellä minua, myös haaveet =)

Aloituksia

2

Kommenttia

1

  1. kannattaa ottaa yhteyttä jos kiinnostaa auttaa tai löytää totuus joka on ainoa ratkaisu myös sulle itelles tiäätte sen itekkin ja mielellään otan sut myös yöski ja jos haluat olla nais terapeuttini tai seksi tuki henkilö niin kannattaa ottaa yhteyttä mä oon se kestä ne puhuu siellä hm aito se raamatun jeesus jos ette tiiä yksisarvinen ja poika suomalainen aito diagnosoitu kehitys vammainen valkee silti eikä mua kiinnosta hidastelu joka kannattaa mainita kans jos haluatte kuten pimppinne sanoo nii toimikaa yht laiitaakaa viestiä ei varmaan ole muuta kuin enään jäljellä mää täällä kajaanissa yksin yleensä

    en osaa kirjoitaa paremmin mulla ei siis ole asian ajajaa tai ketään jolle puhua mistään taivaasta jos jo ymmärrätte kuin yö ja päivä kiertävät toisiansa eikä muilla oo kuin se naisten kastin merkki tiiän sen ja ne ovat valkeita oon halunnut myös sanoa että koska te tiiätte itekkin sen mihin olette syyllstyneet tahallaan niin lopettakaa ennenkuin onjo liiann myöhäistä teille huom neuvoisin ihan helppoa titää mut kuka oon aidosti silti

    voit vaikka miettii olevas mun taivaassakin miksi ei kannattas älä jää ryömimään miettii yhtään liikaa aikaa sähän tiiät sieltä mitä sä haluut mulle sillä mielessä eihän sitä kukaan muut ihmeen naiset voi edes saada mitenkää sillee väärällä tavalla tai letkulla kannattas varmaan myös tukea feminisointia ja vapauttaa kannabis koska tarviin teitä