Vapaa kuvaus

Hei! Mä olen suomalainen nuori nainen, joka opiskelee vielä. Olen sivistynyt, fiksu käytöksinen, ehkä vähän hauska ja suomalaisen sisukkaan luonteen omaava. Etsin pääasiassa mies seuraa täältä, mutta samalla haluan myös jutella kivojen ihmisten kanssa. Tämä Suomi24 on oikeastaan paras paikka tavata uusia ihmisiä. Olen kokeillut vaikka mitä deitti sovelluksia, mutta niissä ihmiset vaikuttavat jotenkin pidättyväisiltä ja ei niin tutustumishaluisia. Miksiköhän? Olen aikuinen suomalainen nainen, joka haluaa suomalaista aikuista miestä. Mulle saa tulla juttelemaan vaikka säästä.:) Mulla on ihan tavallinen musiikkimaku ja enimmäkseen suosin suomalaista, vaikka ruotsalainenkin käy. Ruotsalainen musiikki ehkä siksikin menee, koska siitä oppii pakko ruotsia. Mutta tulkaa hyvät ihmiset ihmeessä tutustuun!:)

Aloituksia

2

Kommenttia

10

1. No jos huonoista tavoista puhutaan niin mun mielestä kaikista ärsyttävintä on ylimieliset ja epäkohteliaat ihmiset. Ei tietenkään tarvitse tuntemattomille hymyillä ja nostaa kättä tai hattua mutta sellainen ystävällinen ja kunnioittava käytös toisia kohtaan ei varmaan oo liikaa pyydetty. Ei aina ole hyvä päivä tai paras mahdollinen fiilis mutta tarviiko sitä omaa huono tuulisuutta tai henkistä kipua toisiin purkaa? Ymmärrän kyllä että se voi olla joskus jopa mahdotonta ja ihan normaaliakin, mutta PLIIS... yrittäkää edes! Kannattaa miettiä myös toisinpäin. Jos joku on ystävällinen ja kiva itseä kohtaan niin eikö silloin tule edes vähän parempi mieli itsellekin? Tässä pätee se sama vanha sanonta, että "niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan". Eli siis jos huutaa jotain kivaa niin voi saada sitä samaa takas.
  2. Kiitos,+mielellään!+;)
  3. Hei!+Olet+aika+nuori,+vaikka+taitaa+niitä+olla+vielä+nuorempiakin+malleja.+Olet+melko+hoikka,+ainakin+mittojen+perusteella.+Malli+maailma+on+aika+rankka+paikka.+Ensinnäkin+kannattaa+miettiä,+minkälainen+itsetunto+itsellä+on.+Mallimaailmassa+voi+joutua+kovankin+kritiikin+kohteeksi+ja+on+oltava+todella+paksu+niska,+että+kestää+sen.+Kovin+herkkänahkaiset+siellä+ei+pärjää.+Lisäksi+vaarana+voi+olla+se,+että+sairastuu+syömishäiriöön.+Varsinkin+noin+nuorena+kuin+sinä.+Sun+kannattaa+miettiä+hyvin+tarkkaan,+miten+vahva+olet+henkisesti.+Moni+nuori+nainen+on+sairastunut+syömishäiriöön+nimenomaan+siksi,+että+mallimaailmassa+laihuus+on+kova+sana.+Siksi+suosittelen,+että+odotat+muutaman+vuoden,+sillä+sinun+pitää+saada+vielä+syödä+tarpeeksi,+jotta+kasvat.+Ja+muista,+että+myös+pituus+kasvaa,+kun+syöt+tarpeeksi,+koska+olet+vielä+kasvava+lapsi.++Jos+haet+lapsi+malliksi+nyt,+sun+pituus+taitaa+olla+ihan+ok.+Aikuisten+mallien+minimi+pituus+on+noin+174+cm+ja+mielellään+pidempikin+saa+olla.+Mutta+sinä+olet+vielä+lapsi,+joten+lapsi+mallina+vaikutat+ihan+sopivan+pituiselta.+Ja+muista+kuitenkin+se,+että+suurin+osa+malleista+joutuu+laihduttamaan+siksi,+että+kyseinen+ala+vaatii+sitä.+Niin+kauan,+kun+koet+malli+maailman+omana+juttuna+ja+pysyt+vahvana,+on+ihan+ok+ja+anna+mennä+vaan.+Mutta+heti+jos+tuntuu+siltä,+että+kritiikki+on+liikaa,+kannattaa+miettiä+asiaa+uudestaan.+Jokainen+ihminen+on+saman+arvoinen,+oli+sitten+minkä+kokoinen+tahansa.+Ja+jos+nyt+sattuu+muutama+vatsamakkara+olemaan,+se+ei+ole+maailman+loppu.+Mä+itse+olen+käynyt+läpi+tuon+vaiheen+elämässäni.+Sairastuin+syömishäiriöön+ja+haaveilin+malliksi.+Kun+itsetuntoni+parani,+ymmärsin,+että+haluan+olla+terveen+kokoinen+nainen,+jolla+on+muotoja.+Mutta+niin+kauan,+kun+homma+pysyy+terveen+rajoissa,+anna+mennä.