Pääsetkö malliksi?

Anonyymi

Pääsenkö malliksi noilla mitoilla? Olen 13V haluun päästä malliksi, vyötärö 56cm, lantio 83cm, rinnan ympärys 72cm. Pituus 167 ja paino 50. Kiitos paljon kun vastatte:)

7

1010

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otsikko virhe! Pääsenkö*

    • Hei! Olet aika nuori, vaikka taitaa niitä olla vielä nuorempiakin malleja. Olet melko hoikka, ainakin mittojen perusteella. Malli maailma on aika rankka paikka. Ensinnäkin kannattaa miettiä, minkälainen itsetunto itsellä on. Mallimaailmassa voi joutua kovankin kritiikin kohteeksi ja on oltava todella paksu niska, että kestää sen. Kovin herkkänahkaiset siellä ei pärjää. Lisäksi vaarana voi olla se, että sairastuu syömishäiriöön. Varsinkin noin nuorena kuin sinä. Sun kannattaa miettiä hyvin tarkkaan, miten vahva olet henkisesti. Moni nuori nainen on sairastunut syömishäiriöön nimenomaan siksi, että mallimaailmassa laihuus on kova sana. Siksi suosittelen, että odotat muutaman vuoden, sillä sinun pitää saada vielä syödä tarpeeksi, jotta kasvat. Ja muista, että myös pituus kasvaa, kun syöt tarpeeksi, koska olet vielä kasvava lapsi. Jos haet lapsi malliksi nyt, sun pituus taitaa olla ihan ok. Aikuisten mallien minimi pituus on noin 174 cm ja mielellään pidempikin saa olla. Mutta sinä olet vielä lapsi, joten lapsi mallina vaikutat ihan sopivan pituiselta. Ja muista kuitenkin se, että suurin osa malleista joutuu laihduttamaan siksi, että kyseinen ala vaatii sitä. Niin kauan, kun koet malli maailman omana juttuna ja pysyt vahvana, on ihan ok ja anna mennä vaan. Mutta heti jos tuntuu siltä, että kritiikki on liikaa, kannattaa miettiä asiaa uudestaan. Jokainen ihminen on saman arvoinen, oli sitten minkä kokoinen tahansa. Ja jos nyt sattuu muutama vatsamakkara olemaan, se ei ole maailman loppu. Mä itse olen käynyt läpi tuon vaiheen elämässäni. Sairastuin syömishäiriöön ja haaveilin malliksi. Kun itsetuntoni parani, ymmärsin, että haluan olla terveen kokoinen nainen, jolla on muotoja. Mutta niin kauan, kun homma pysyy terveen rajoissa, anna mennä.

    • Anonyymi

      Oot kyllä aika hoikka, ainakin muhun verrattuna:D

      T: 13v, lantio 82cm, rinnanympärys 73cm, paino 48kg, vyötärö 60cm ja pituus 163cm.

    • Anonyymi

      ODOTA JONKIN AIKAA JA KÄY KOULU ENSIN

    • Anonyymi

      Hoikka? Lihava!

      • Anonyymi

        Taas näitä kommentoijia! Eikö tällaisilla ihmisillä oo muuta tekemistä kuin jakaa omaa pahaa oloaan muihin? Taitaa itselläsi olla ongelmia painon kanssa tai sitten oot vaan kateellinen.


    • Anonyymi

      Olet melko lyhyt, mutta jos sinulla on kauniit kasvot niin voit menestyä joissain kisoissa. Olen käynyt alaikäisenä mallikoulun ja se oli rankkaa aikaa. Ymmärrän tämän haaveen liittyen kauneuteen ja esilläoloon. Nykyään otan rennommin ulkonäköni suhteen. Sinun tulee varautua kuulemaan aika paljon kriittistä palautetta ulkonäöstäsi. Itselläni on jotenkin erikoiset nukkekasvot: Korkea otsa ja poskipäät sekä vahvat silmät ja huulet. Menestyin kohtalaisesti, koska olin pitkä 178 cm. Mittojani en muista, mutta nykyään painvampana olen 92-64-94 cm.

      Rohkaisen sinua menemään kohti haaveitasi. Minulle terveys oli tärkein asia ja liikunnallinen nuoruus näkyy minussa vieläkin. Plus huolehdin ravinnostani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2300
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1781
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1271
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      136
      1133
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe