Vapaa kuvaus

Hei! Mä olen suomalainen nuori nainen, joka opiskelee vielä. Olen sivistynyt, fiksu käytöksinen, ehkä vähän hauska ja suomalaisen sisukkaan luonteen omaava. Etsin pääasiassa mies seuraa täältä, mutta samalla haluan myös jutella kivojen ihmisten kanssa. Tämä Suomi24 on oikeastaan paras paikka tavata uusia ihmisiä. Olen kokeillut vaikka mitä deitti sovelluksia, mutta niissä ihmiset vaikuttavat jotenkin pidättyväisiltä ja ei niin tutustumishaluisia. Miksiköhän? Olen aikuinen suomalainen nainen, joka haluaa suomalaista aikuista miestä. Mulle saa tulla juttelemaan vaikka säästä.:) Mulla on ihan tavallinen musiikkimaku ja enimmäkseen suosin suomalaista, vaikka ruotsalainenkin käy. Ruotsalainen musiikki ehkä siksikin menee, koska siitä oppii pakko ruotsia. Mutta tulkaa hyvät ihmiset ihmeessä tutustuun!:)

Aloituksia

2

Kommenttia

9

1. Hei! Olen itsekin kokenut vanhempien eron mutta eri syistä kuin teillä. Alkoholistia on vaikea ja ehkä mahdoton auttaa jos hänellä ei ole siihen motivaatiota. Ero siinä vaiheessa yleensä tuleekin, jolloin viimeistään josko silloinkaan alkoholisti viimein ymmärtää ongelmansa ja sen, miten se vaikuttaa läheisiin. Jos vuokra-asunto on sinun nimissä niin mielestäni mies saa lähteä. Jos asuntonne taas on miehen nimissä, niin tilanne onkin sitten vaikeampi. Kumpi teistä maksaa vuokran? Vai kenties molemmat? Yleensä se, joka ei ole vastuussa vuokran maksusta tai omista asuntoa, saa lähteä. Mutta jos teillä riittää rakkautta niin suosittelen, että yrittäisitte saada miehen hakemaan apua ongelmaansa. Jos mies ei itse siihen vapaaehtoisesti ryhdy(niinkuin alkoholistit harvoin ryhtyy) kannattaa sun sanoa suoraan, mitä siitä seuraa jos mies ei ota itseään niskasta kiinni. Tärkeintä onkin siis että mies itse tajuaa alkoholin käytön haitta vaikutukset. Tieto on voimaa!
  2. Kiitos,+mielellään!+;)
  3. Hei!+Olet+aika+nuori,+vaikka+taitaa+niitä+olla+vielä+nuorempiakin+malleja.+Olet+melko+hoikka,+ainakin+mittojen+perusteella.+Malli+maailma+on+aika+rankka+paikka.+Ensinnäkin+kannattaa+miettiä,+minkälainen+itsetunto+itsellä+on.+Mallimaailmassa+voi+joutua+kovankin+kritiikin+kohteeksi+ja+on+oltava+todella+paksu+niska,+että+kestää+sen.+Kovin+herkkänahkaiset+siellä+ei+pärjää.+Lisäksi+vaarana+voi+olla+se,+että+sairastuu+syömishäiriöön.+Varsinkin+noin+nuorena+kuin+sinä.+Sun+kannattaa+miettiä+hyvin+tarkkaan,+miten+vahva+olet+henkisesti.+Moni+nuori+nainen+on+sairastunut+syömishäiriöön+nimenomaan+siksi,+että+mallimaailmassa+laihuus+on+kova+sana.+Siksi+suosittelen,+että+odotat+muutaman+vuoden,+sillä+sinun+pitää+saada+vielä+syödä+tarpeeksi,+jotta+kasvat.+Ja+muista,+että+myös+pituus+kasvaa,+kun+syöt+tarpeeksi,+koska+olet+vielä+kasvava+lapsi.++Jos+haet+lapsi+malliksi+nyt,+sun+pituus+taitaa+olla+ihan+ok.+Aikuisten+mallien+minimi+pituus+on+noin+174+cm+ja+mielellään+pidempikin+saa+olla.+Mutta+sinä+olet+vielä+lapsi,+joten+lapsi+mallina+vaikutat+ihan+sopivan+pituiselta.+Ja+muista+kuitenkin+se,+että+suurin+osa+malleista+joutuu+laihduttamaan+siksi,+että+kyseinen+ala+vaatii+sitä.+Niin+kauan,+kun+koet+malli+maailman+omana+juttuna+ja+pysyt+vahvana,+on+ihan+ok+ja+anna+mennä+vaan.+Mutta+heti+jos+tuntuu+siltä,+että+kritiikki+on+liikaa,+kannattaa+miettiä+asiaa+uudestaan.+Jokainen+ihminen+on+saman+arvoinen,+oli+sitten+minkä+kokoinen+tahansa.+Ja+jos+nyt+sattuu+muutama+vatsamakkara+olemaan,+se+ei+ole+maailman+loppu.+Mä+itse+olen+käynyt+läpi+tuon+vaiheen+elämässäni.+Sairastuin+syömishäiriöön+ja+haaveilin+malliksi.+Kun+itsetuntoni+parani,+ymmärsin,+että+haluan+olla+terveen+kokoinen+nainen,+jolla+on+muotoja.+Mutta+niin+kauan,+kun+homma+pysyy+terveen+rajoissa,+anna+mennä.