Nainen, en voi sanoa, että olet siro

Anonyymi

Muuten ihan mukiinmenevä olet monella tasolla, ja pidän siitä, mitä sinussa näen, ja myös siitä, mitä kuulen. Olen yllättynyt siitä, että sain kohdata kaltaisesi ainutlaatuisen ihmisen. Voisin sanoa ihmeen, sillä se kyllä kuvaa sinua hyvin. Olen vieläkin ymmälläni siitä, mikä myrskytuuli ohitseni puhalsi ja sekoitti maailmani. Otsikkoon liittyen, olet vahva ja aikaansaava nainen. Ole oma itsesi aina.

156

3263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millon se tuuli puhalsi ja missä päin Suomea?

      • Anonyymi

        Tuuli puhalsi silloin tampereella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuuli puhalsi silloin tampereella.

        Kas vaan Tampereella.


    • Anonyymi

      Ollaanko juteltu milloin kasvotusten?

      • Anonyymi

        Juteltiin kasvotusten cittarissa 2021 syyskuussa.


    • Anonyymi

      Paljon sirosta poikkeava?

      • Anonyymi

        Vaikea arvioida, joten en sano mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea arvioida, joten en sano mitään.

        Vankka, lihaksikas, isoluinen (tasapaksu)...Mut ei sellainen 35 kiloinen keijukainen?


      • Anonyymi

        Saarikon verran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vankka, lihaksikas, isoluinen (tasapaksu)...Mut ei sellainen 35 kiloinen keijukainen?

        Mitäs niissä siroissa naisissa on vikaa kun keijukaiseksi nimittelet .
        Ennemmin olen siro kun ylipainoinen , sirolle sopii aina vatteet numeron mukaan eikä tarvitse lyhennellä housujen lahkeita , siin normi koko


    • Anonyymi

      Siis olen mielestäsi Justiina?

      • Anonyymi

        Tuota en minä kirjoittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota en minä kirjoittanut.

        Hyasintti?! Vielä pahempi.


      • Anonyymi

        Olet hyvä ihminen anonyymiksi.


    • Anonyymi

      ☝️😂👍

      • Anonyymi

        Voi sinua autuasta typerystä😉 ilmeisesti koet joka provokommentista mielettömiä säväreitä ja uskot, että kommenttien merkkailusi kiinnostaa muitakin kuin sinua itseäsi ja koet, että kun tarpeeksi vönyät löydät aina etsimäsi. 👆


    • Anonyymi

      Mutta et pidä tarpeeksi - jotain vikaa minussa on?😔

      • Anonyymi

        Pitää sirommista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää sirommista.

        Rommista, kyllä


      • Anonyymi

        Vikoja on jokaisessa, hänessä olen nähnyt niitä vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rommista, kyllä

        Jaaha. Pepsiä vain Rommilla??? 😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha. Pepsiä vain Rommilla??? 😢

        Kaljaa ja lonkeroo. Yhtä kaunista kuin nainen. Tai parempaa. Nro1 mun elämässä. T. Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vikoja on jokaisessa, hänessä olen nähnyt niitä vähän.

        Kuvaileppa naista vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rommista, kyllä

        Rommimukiin menevä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rommimukiin menevä.

        Kirkas bacardi ja cocacola


    • Anonyymi

      Vielä ei ole kukaan vetänyt mursu-korttia esiin.

      • Anonyymi

        Täällä olisi yksi🙋‍♀️


    • Anonyymi

      Kyyllä niitä vuosirenkaita on tullut äkkii ne lähteeki jos itse niihin kyllästyn.

    • Anonyymi

      Oli sitä painoa sinullakin joinain vuosina että älähän nyt...

    • Anonyymi

      Jotkut voivat tykätä pullukoista, mutta selvyyden vuoksi, hän ei ole pullukka.

      • Anonyymi

        Muuten vain köntys..


      • Anonyymi

        Mikä hänestä tekee niin erikoisen?


    • Anonyymi

      ….vaan elefantti!

    • Anonyymi

      Onko tuollainen huumori oikeasti hauskaa, junttihuumorin tunnistaa solvauksista ja tahdittomista sutkautuksista. Noloa, sitä se vain on.

      • Anonyymi

        En ole kirjoittanut hänestä mitään pilkallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kirjoittanut hänestä mitään pilkallista.

        Kiva ett tykkäät minusta M*** ❤️.
        t. T-nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva ett tykkäät minusta M*** ❤️.
        t. T-nainen

        Mitäs aloittajamies muuta? Kovin moni ei ole tainnut sittenkään vastata aloitukseesi ja vastetta ei ole herunut siinä määrin kun toivoit? Aika monta yksinpuhelumonologia vain näkyvissä ulapalla. Oletko pettynyt kun et aiheuttanutkaan kollektiivista pahaa oloa? Enemmän sait naurua niskaasi


    • Anonyymi

      Itseasiassa en mukiinmenevä enää juurikaan, vain juhlatilaisuuksissa.

    • Anonyymi

      Missä tämä kohtaaminen tapahtui?

    • Anonyymi

      Ja mitä kuulen? Nauraako paljon ja ääneen?

    • Anonyymi

      En lue tätä palstaa. Näin tämän trendaavissa. Älä kirjoita minulle tänne.

    • Anonyymi

      Itse olen ollut vahva aina - niin fyysisesti kuin henkisesti. Nuorempana olin myös hoikempi - en koskaan siro. Jäntevyys tuli vain esille tarkemmin.

      Sellainen nainen saa pitää naiseudestaan kiinni kynsin hampain, joka on yhtä vahva ja kehon mitoiltaan lähdes samanlainen kuin tavalliset miehet. Joskus toivoin että olisin ollut sirompi, lyhyempi, vähemmän pystyvä kuin muut tytöt, mutta nykyään fyysinen pystyvyys on vain etu.

      Haluan kelvata sellaisena kuin olen tai en ollenkaan. Jos aloittajan naismaku on sirot naiset, on se hyvin ok ja kovin tavallista. Miksi muuttua jonkun toisen vuoksi tai muuttaa itseään?

      Hyvinvointi on keskeisintä ja itsestään pitäminen.

      • Anonyymi

        Hyvää kerrontaa ja hyvä itsetuntemus sulla, joten plussaa. Tykkäsin siitä, mitä ja miten itseäsi kuvasit. Oli muuten paljon juttuja, jotka tunnistan hänestä.


      • Anonyymi

        Minä ainakin olen aina tykännyt juuri pitkistä ja rotevista naisista, ja jos hän on vielä "tomera"... :)
        Miksi naisten pitäisi muka aina olla pieniä ja siroja?


    • Anonyymi

      Mitä ap haluat sanoa ja miksi sanot sen tällä palstalla? Mitä tunteita hän aiheuttaa? Hän on tehnyt ilmeisesti vaikutuksen, vaikkei edusta sitä kuvaa naisesta minkä yleensä odotat naisystävältä? Haluatko hänestä ystävän? Vai mietitkö sitä kumpi sinulle on tärkeämpi, sisäinen vai ulkoinen ihminen?

      • Anonyymi

        No, sirous ei ole onneksi ainoa naisellinen piirre. Ja onhan itse kullakin miehellä oma naismakunsa, joten...

        Sisäinen ja ulkoinen, molemmat tärkeitä, enkä osaa niitä paremmusjärjestykseen asettaa. Itse asiassa hänessä nuo molemmat ovat ihmeellisesti symbioosissa. Se hämmentää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sirous ei ole onneksi ainoa naisellinen piirre. Ja onhan itse kullakin miehellä oma naismakunsa, joten...

        Sisäinen ja ulkoinen, molemmat tärkeitä, enkä osaa niitä paremmusjärjestykseen asettaa. Itse asiassa hänessä nuo molemmat ovat ihmeellisesti symbioosissa. Se hämmentää.

        Toivottavasti et tarkoita minua. Kotonaniko tapasit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti et tarkoita minua. Kotonaniko tapasit?

        Ei varmAan tarkota, täällä on monta symbollista naista muista se.


    • Anonyymi

      Haukut ensimmäisessä lauseessa, toisessa sanot että toinen on meh ja kolmannessa aloitat lirkuttelun jonka teit tyhjäksi ja epäuskottavaksi kahdessa ensimmäisessä lauseessa. Sellaista henkistä väkivaltaa ja manipulointia sitten.

      • Anonyymi

        So, so, nyt lähti mielikuvitus laukalle.


      • Anonyymi

        Näitä narskuja on paljon vapailla markkinoilla. Miksiköhän? Hmmm


    • Anonyymi

      Pidämmekö toisistamme?

    • Anonyymi

      Jos hän ei ole siro tai lihava, niin olisiko "normaali" oikea sana?

      • Anonyymi

        Normaalikin on enemmän katsojan silmissä. Hän ei ole normaali vaan erityinen.


    • Anonyymi

      Soon, shit hits the fan. 👏

    • Anonyymi

      No aloitus on melko taktisesti tehty, luulisin. Kukaan nainen halua kuulla, että on mukiinmenevä, joten sillä aloittaja saa monen naisen huomion.
      Tai sitten olet täysi saapas. 😉

    • Anonyymi

      Eihän tätä nyt pysty omimaan. Tämähän on osoitettu kaikille naisille jotka tuntee itsensä tuollaiseksi ilman tunnisteita. :$

    • Anonyymi

      Sitähän se elämä on jokapäiväistä taistelua. Minä nyt huono-onnisena aina joutunut epäreilun kohteeksi.

    • Anonyymi

      Ihan kamalaa luettavaa on nämä aloitukset.
      Miksi kenenkään täytyy mainita erikseen ettei joku ole jotain, ja on IHAN mukiinmenevä (ei kuitenkaan kovin), mutta on kuitenkin tehnyt juuri häneen syvän vaikutuksen.
      Kai jokainen vähääkään tunneälykäs ihminen haluaa kertoa ne puolet joista viehättyy toisessa, eikä aiheuttaa toiselle oloa, että olet jotain mistä en pidä, mutta kelpaat kuitenkin (minulle). Tarkoituksesi on siis saada hänet tuntemaan epävarmuutta.
      Koitetaanko tässä saada ihminen jotenkin tietämään "paikkansa". Oletko kovinkin epävarma itsestäsi? Koetko itse paljon arvostelua ulkoisesta olemuksestasi? Toivon ettet ja et jatka omien kipukohtiesi levitystä ympäristöösi.
      Sosiaalisesti vammaista juntteilua. Anna ihmisten olla siroja, tai vahvoja ja anna tästä pisteet, ilman näpäyttelyä ja keskity sydämensivistyksen kehittämiseen käytöksessäsi.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen näkökulma, itse en kyllä tulkitse tuota aloitusta tuolla tavalla. Minusta tuo on sellainen ujo tunnustus, että tämä nainen kiinnostaa. Ei vaan saa suoraa sanottua. Niin piirtelee leveällä siveltimellä. Jos olisin tuo nainen, en loukkaantuisi. Mutta minä pidänkin vähän arvoitukselöusista jutuista. En kaipaa palvontaa.


      • Anonyymi

        Naisilla pitäisi olla hieman parempi itsetunto, ettei heti kolhiinnu, kun kommentoidaan.

        Onneksi sellaisiakin on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen näkökulma, itse en kyllä tulkitse tuota aloitusta tuolla tavalla. Minusta tuo on sellainen ujo tunnustus, että tämä nainen kiinnostaa. Ei vaan saa suoraa sanottua. Niin piirtelee leveällä siveltimellä. Jos olisin tuo nainen, en loukkaantuisi. Mutta minä pidänkin vähän arvoitukselöusista jutuista. En kaipaa palvontaa.

        En ole tuo 21:08 kirjoittanut mutta olen hänen kanssaan samaa mieltä. Aloitus on tulkittavissa kettuiluksi. Kukaan -- mies tai nainen -- ei voi vaikuttaa ruumiinrakenteeseensa, joten sen mainitseminen ei voi olla muuta kuin kiusaamista. (Painoonsa ja lihastensa kokoon voi vaikuttaa mutta ei pituuteensa eikä ruumiinrakenteeseensa.)

        Aloittajalta puuttuu sosiaalinen pelisilmä tai hän haluaa loukata. Muut tulkinnat eivät ole uskottavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tuo 21:08 kirjoittanut mutta olen hänen kanssaan samaa mieltä. Aloitus on tulkittavissa kettuiluksi. Kukaan -- mies tai nainen -- ei voi vaikuttaa ruumiinrakenteeseensa, joten sen mainitseminen ei voi olla muuta kuin kiusaamista. (Painoonsa ja lihastensa kokoon voi vaikuttaa mutta ei pituuteensa eikä ruumiinrakenteeseensa.)

        Aloittajalta puuttuu sosiaalinen pelisilmä tai hän haluaa loukata. Muut tulkinnat eivät ole uskottavia.

        Ruumiinrakenteesta puhuminen ja muut adjektiivit voivat auttaa naista tunnistamaan itsensä, ja ehkä myös kirjoittajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruumiinrakenteesta puhuminen ja muut adjektiivit voivat auttaa naista tunnistamaan itsensä, ja ehkä myös kirjoittajan.

        Ei ole uskottava tulkinta. Kukaan ei hyvällä tahdolla aloittaisi viestiä noin ilkeämielisesti.

        Jokaisella on oma makunsa ruumiinrakenteiden suhteen ja se sallittakoon kaikille. Aloitusviestissä sanotaan kuitenkin selvästi, että ruumiinrakenne olisi suurin ongelma kyseisessä naisessa ja että muilta osin hän olisi mukiinmenevä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole uskottava tulkinta. Kukaan ei hyvällä tahdolla aloittaisi viestiä noin ilkeämielisesti.

        Jokaisella on oma makunsa ruumiinrakenteiden suhteen ja se sallittakoon kaikille. Aloitusviestissä sanotaan kuitenkin selvästi, että ruumiinrakenne olisi suurin ongelma kyseisessä naisessa ja että muilta osin hän olisi mukiinmenevä.

        Ei siinä niin sanota, että sirouden puuttuminen olisi ongelma. Sulla on nyt väritetyt lasit päässä kun luet aloitusta. Olet päättänyt jo ennakkoon, millä mielellä aloittaja on mielestäsi liikkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä niin sanota, että sirouden puuttuminen olisi ongelma. Sulla on nyt väritetyt lasit päässä kun luet aloitusta. Olet päättänyt jo ennakkoon, millä mielellä aloittaja on mielestäsi liikkeellä.

        Aloituksessa sanotaan, että nainen ei ole siro mutta muilta osin mukiinmenevä monella tasolla.

        Vaikka tekstejä voi useinkin tulkita eri tavoin, jossain menee järkevän tulkinnan raja. Kukaan ei voi uskottavasti kirjoittaa asiaa X kielellä Y ja samalla väittää, että juuri hänen henkilökohtaisessa käytössään kielellä Y symboli X ei tarkoitakaan X vaan R.

        Minä en tässä asiassa tarvitse väritettyjä laseja, vaikka monessa muussa asiassa sellaisia käytänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa sanotaan, että nainen ei ole siro mutta muilta osin mukiinmenevä monella tasolla.

        Vaikka tekstejä voi useinkin tulkita eri tavoin, jossain menee järkevän tulkinnan raja. Kukaan ei voi uskottavasti kirjoittaa asiaa X kielellä Y ja samalla väittää, että juuri hänen henkilökohtaisessa käytössään kielellä Y symboli X ei tarkoitakaan X vaan R.

        Minä en tässä asiassa tarvitse väritettyjä laseja, vaikka monessa muussa asiassa sellaisia käytänkin.

        Niin, ei tuon sirouden puuttuminen todellakaan tarvitse tarkoittaa negatiivista arviota naisesta. Se on vain kuvaava toteamus, ei arvostelma.

        Jatko, "muuten" voi tarkoittaa myös, että jos sirouden puuttumiseen ei kiinnitetä huomiota, niin kuin en teekään, hän on mukiinmenevä, mikä on tässä toki liian lievä ilmaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ei tuon sirouden puuttuminen todellakaan tarvitse tarkoittaa negatiivista arviota naisesta. Se on vain kuvaava toteamus, ei arvostelma.

        Jatko, "muuten" voi tarkoittaa myös, että jos sirouden puuttumiseen ei kiinnitetä huomiota, niin kuin en teekään, hän on mukiinmenevä, mikä on tässä toki liian lievä ilmaisu.

        Mukiinmenevä?
        Menee mukiin - juo paljon? 😦


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ei tuon sirouden puuttuminen todellakaan tarvitse tarkoittaa negatiivista arviota naisesta. Se on vain kuvaava toteamus, ei arvostelma.

        Jatko, "muuten" voi tarkoittaa myös, että jos sirouden puuttumiseen ei kiinnitetä huomiota, niin kuin en teekään, hän on mukiinmenevä, mikä on tässä toki liian lievä ilmaisu.

        Oletko itse tyhmä vai pidätkö muita tyhminä?

        Minulla on oikein hyvin tiedossa, että miehet pitävät erilaisista naisista, samalla tavalla kuin naisetkin pitävät ruumiinrakenteiltaan erilaisista miehistä.

        Aloitusviesti kertoo erittäin selvästi, ettei nainen ole siro (= on jotain muuta kuin siro) mutta muuten ihan ok. Ei kannata yrittää tulkita mustaa valkoiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole uskottava tulkinta. Kukaan ei hyvällä tahdolla aloittaisi viestiä noin ilkeämielisesti.

        Jokaisella on oma makunsa ruumiinrakenteiden suhteen ja se sallittakoon kaikille. Aloitusviestissä sanotaan kuitenkin selvästi, että ruumiinrakenne olisi suurin ongelma kyseisessä naisessa ja että muilta osin hän olisi mukiinmenevä.

        Katto prkele ittees peiliin ja ilman härpäkkeitä, miltä itse näytät? Vanhalta hevoselta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa sanotaan, että nainen ei ole siro mutta muilta osin mukiinmenevä monella tasolla.

        Vaikka tekstejä voi useinkin tulkita eri tavoin, jossain menee järkevän tulkinnan raja. Kukaan ei voi uskottavasti kirjoittaa asiaa X kielellä Y ja samalla väittää, että juuri hänen henkilökohtaisessa käytössään kielellä Y symboli X ei tarkoitakaan X vaan R.

        Minä en tässä asiassa tarvitse väritettyjä laseja, vaikka monessa muussa asiassa sellaisia käytänkin.

        Aloittaja itse onlaiha kalju mies, esiintyy naisena lisättyine kumilihaksineen ja peruukkeineen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ei tuon sirouden puuttuminen todellakaan tarvitse tarkoittaa negatiivista arviota naisesta. Se on vain kuvaava toteamus, ei arvostelma.

        Jatko, "muuten" voi tarkoittaa myös, että jos sirouden puuttumiseen ei kiinnitetä huomiota, niin kuin en teekään, hän on mukiinmenevä, mikä on tässä toki liian lievä ilmaisu.

        Naisena kirjoituksesi sai karkoittamaan. Kyselin jo muutamaan kohtaan tarkennusta ja tajusin ettet ole Hän. Onneksi.

        Voisin olla tuo mitä kuvaillut. Mukiinmenevä???? Onnea vaan, tuskin saat hänet jos hän tietää mitä mieltä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruumiinrakenteesta puhuminen ja muut adjektiivit voivat auttaa naista tunnistamaan itsensä, ja ehkä myös kirjoittajan.

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Läskipää kysyttiinkö sulta jotain? Ei.

      • Anonyymi

        Oletko AP? 😂
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko AP? 😂
        -sivusta

        En ole eläessäni törmännyt yhtä aasiin ihmiseen kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole eläessäni törmännyt yhtä aasiin ihmiseen kuin sinä.

        Ukolla kohta 40 mittarissa. Järjen juoksu tätä luokkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukolla kohta 40 mittarissa. Järjen juoksu tätä luokkaa.

        Kyllä se on vanhempi vaari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on vanhempi vaari

        Ei ole vaari vaan nainen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vaari vaan nainen .

        Ei ole aloittaja nainen, mutta koita sinä nyt vaan jatkaa urheiluselostamistasi studiossasi. On kerrassaan logiikan mulyihuipennus, että joku nainen kirjoittelee tällaista proosaa netissä. Ilmeisesti tällainen voisi osua omaan tyyliisi kun jaksat selostaa.


    • Anonyymi

      Joensuussa..😉

      • Anonyymi

        Pohjois stadi


      • Anonyymi

        Ap ?


    • Anonyymi

      Kuinka pitkä hän on?

      • Anonyymi

        Tuo on irrelevanttia.


      • Anonyymi

        Ap on vajaa 166cm lihaksistoltaan hintelä läski niinkuin muutkin miehet perheessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on irrelevanttia.

        Ei oikeestaan ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on vajaa 166cm lihaksistoltaan hintelä läski niinkuin muutkin miehet perheessään.

        Kyllä ja muutenkin mitäänsanomaton vaikka ihanat silmät onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja muutenkin mitäänsanomaton vaikka ihanat silmät onkin.

        Sellaiset kirkkaat siniset?


    • Anonyymi

      Mitä sinä hänestä köntyksestä sitten haluat?

      • Anonyymi

        Haluan haluan, vertaillaan läskejämme kahden kesken..


    • Anonyymi

      Keskustelu on lähtenyt lapasesta, koska nyt liikutaan miinakentällä. Ilmeisesti.

      Huomenna paistaa aurinko.

      • Anonyymi

        Olet kerjännyt sitä vuosi kymmenen.
        Joten mitä luulet nilläkö pitäs kaikki paska mitä olet aikaan saanut. Myytkö vielä dg huumeita lapsille? Isät ja äidit eivät pidä siitä että heidän lapsiansa myrkytetään.


    • Anonyymi

      Olenko ainoa, joka käsitti tämän niin, että aloituksessa puhutaan ihan jostain muusta kuin ulkonäöstä?

      • Anonyymi

        Haista paska


      • Anonyymi

        Et ole, myös minä ymmärrän että tämä on jonkinlainen ihastuksen tunnustus - Nainen sivusta


      • Anonyymi

        Ei aivan niinkään. Sekä että, sanoisin. Tasapuolisesti.


    • Anonyymi

      Voisiko aloittaja hieman tarkentaa, kenelle ja minne tämä kohteliaisuus menee? Olis meinaan kiva, jos se oikea tyyppi tajuaisi tän olevan hänelle.

      • Anonyymi

        Läskille meni ymmärrä jo.


    • Anonyymi

      Jos haluat minut, niin nyt pitäisi avautua...Joko privana tai tässä.

    • Anonyymi

      Aijai aloittaja, sohaisit palstan kiukkuiseen ampiaispesään... Mistä näkee ettei täällä kovin hyvä itsetunto ole monellakaan, vähän ikävä juttu. Toisaalta se kyllä tulee jo ilmi muutenkin naisten välisestä kanssakäymisestä täällä (ja kyllä muuallakin).

      • Anonyymi

        Sen ymmärtää. Naisten ase on pitkälle ulkonäkö ja viehätysvoima. Välillä ne testauttaa avujaan miehillä, ja jos ei onnistu, niin kiukuttaa.

        Suurin piirtein näin se menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen ymmärtää. Naisten ase on pitkälle ulkonäkö ja viehätysvoima. Välillä ne testauttaa avujaan miehillä, ja jos ei onnistu, niin kiukuttaa.

        Suurin piirtein näin se menee.

        Naisten ase ulkonäkö ja viehätysvoima? :D Voi kuule, on niistä hyötyäkin, mutta vain hölmöt käyttävät niitä "aseenaan". Kommenttisi kyllä osoitti juuri, että taidat pitää naisia muutenkin vähän ns. naiiveina kiukkupusseina, jotka testaavat avujaan miehillä xD

        Sinulla on paljon opittavaa, todella paljon...


    • Anonyymi

      Tuomo R.. Olet mennyt aikoja sitten liian pitkälle. En hyväksy sinun, ystäviesi, perheenjäsentesi tekoja. Vainoamista, väkivallalla uhkailua, sabotaasia, mustamaalaamista, seuraamista,kyttäilyä, vainoajien lähettämistä työpaikka ympäristöön, uhka kirjeitä jne.

      • Anonyymi

        En ole Tuomo R, enkä Tuomo laisinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Tuomo R, enkä Tuomo laisinkaan.

        Älä puhu paskaa TR, tuherra tussilla tolppaan KYLLI HUGS ADHDT


    • Anonyymi

      Voitko kertoa tuon kaiken mesessäni suoraan? Olen aika yllättänyt, vallitsevasta tilanteesta johtuen. Voit rakentaa sillan uudestaan. Aloita vaikka sitä peöibelinettä painamalla..Minulla ei ole koko yötä aikaa odottaa, pitää nukkua.

    • Anonyymi

      Pienimunaisen kirjoitus.

    • Anonyymi

      Mikähän lie tuonkin alotuksen tarkoitus on? Enpä tiedä, ite en oikeesti pidä ihmisistä, jotka etsii ihmisistä huonoa, niinkuin alottaja ja vielä korostaa sitä. Ite haluan nähdä ihmisistä hyvät jutut.

    • Anonyymi

      Pidätkö tätä pyörremyrskyä positiivisena asiana? Haluatko myrskyn pyörähtävän uudelleen?

    • Anonyymi

      Yleensä mua sanotaankin seksikkääksi.

      • Anonyymi

        Miehetkö sanoo niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehetkö sanoo niin.

        Jep!


    • Anonyymi

      Vahva naiseksi tai ainakin potentiaalin siihen omaava ei tosiaan voi olla siro, endomorfi on kai nimitys raskastekoisemmalle, siis tanakalle ja vantteralle kehotyypille. Ei mikään whippet vaan pitbull. Vaikkei rasvaa olisikaan. Ektomorfikeijujen vieressä tietenkin kuin eri rotua. Ei liity pituuteen.

    • Anonyymi

      Huomenta, ajattelin että aloitus on minulle osoitettu. Mutta en jaksa lukea koko ketjua läpi, koska aloittajaa vastaan hyökätty. Jos tämä on minulle, niin lähedty minua suoraan. Jos todella tunnet noin. Ikävä on täälläkin. Ja tämä hiljaisuus välillämme ei ole ideaali tilanne.

    • Anonyymi

      Pidä sinäkin lippu korkealla kuka oletkin ja kenelle ikinä kommentin tarkoitit👍🥱 Minusta nämä äitelän imartelun kaapuun puetut lyttäykset ei kohdennu keneenkään, vaan on lähinnä oman huonon itsetunnon käänteistä pillitystä

      • Anonyymi

        Tunge lippusi sinne minne aurinko ei paista.


      • Anonyymi

        Juuri noin!


    • Anonyymi

      En minäkään voi sanoa, että olet pitkä, hoikka, tumma ja komea! Niin mielelläni kuin sen tekisinkin.
      Oikeasti olet lyhyenläntä, puolikalju, huonosti pukeutunut, haiseva mätisäkki.
      Kaiken lisäksi vielä tyhmäkin. Luuletko saavasi jonkun siron missinaisen viekkuusi? Saat sellaisen vain isolla rahalla. Kun rahasi loppuvat, siro lähtee.

      • Anonyymi

        Hahahah :D Älä nyt. JA ÄLKÄÄ nyt ottako niin tosissaan kaikkea täällä, tämä ihan sivusta. Naiset te ette saa antaa kenenkään anonyymipalstalla horjuttaa itsetuntoanne. Tai missään muuallakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahah :D Älä nyt. JA ÄLKÄÄ nyt ottako niin tosissaan kaikkea täällä, tämä ihan sivusta. Naiset te ette saa antaa kenenkään anonyymipalstalla horjuttaa itsetuntoanne. Tai missään muuallakaan.

        T. Nainen unohtui sanoa, ja omanarvonsa tunteva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T. Nainen unohtui sanoa, ja omanarvonsa tunteva.

        Täällä toinen nainen, joka ei tästä aloituksesta kyllä voi loukkaantua. Minusta tämä on ihana tunnustus jollekin.


    • Anonyymi

      Minä taas toivoisin että aloittaja on pitkä, komea, kalju, parrakas ihana mies😍.

    • Anonyymi

      Eli rakastuitko tämän luonteeseen? Mielenkiintoista että et halua kuvata häntä millään tavalla että osa kirjoittajista voisi karsia itsensä pois.

      • Anonyymi

        Komppaan.
        Mielestäni aloittaja on yllätyksellisesti ihastunut tai salamarakastunut.
        Kenties hänellä on ollut mielikuva, standardit ihannenaisestaan.
        Ja kas. Ihminen voi olla seksikäs ja mielenkiintoinen muutoinkin kuin senteillä mitattuna ja onneksi usein näin on.
        Aloittaja tuskin itsekään mikään kukkakeppi ole.
        Varsin raikas tuulahdus aloittajalta näillä palstoilla.
        Lisää ennakkoluulottomuutta.
        Päästäkää katsastuksista lähellenne i h m i s i ä.
        Opaali


    • Anonyymi

      Oletko itse mukiinmenevä? Onko asunnossasi alkon ovi?

    • Anonyymi

      Aika paljon rotevia naisia palstalla rakkauden nälkäisinä.

      Ketju on pitkä ja kaikki isoluiset naiset haluavat että aloitus on heille

      • Anonyymi

        Et kait mitään menettäisi, jos joku mies laulaisi gloriaa kookkaammille naisille?
        Onko kyse rakkaudennälästä. Ei mielestäni.
        Enemminkin hymyilyttää mieheksi arvelemani aloittajan rohkeus.
        Sivustakatsojana peukutan häntä.
        Opaali


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kait mitään menettäisi, jos joku mies laulaisi gloriaa kookkaammille naisille?
        Onko kyse rakkaudennälästä. Ei mielestäni.
        Enemminkin hymyilyttää mieheksi arvelemani aloittajan rohkeus.
        Sivustakatsojana peukutan häntä.
        Opaali

        Ehkei se kaipaa isoluista, vaan vahvaa luonnetta.

        Opaali on tainnu lukee aloituksen toiveikkaana, että viimein lihavakin saa huomioo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkei se kaipaa isoluista, vaan vahvaa luonnetta.

        Opaali on tainnu lukee aloituksen toiveikkaana, että viimein lihavakin saa huomioo

        Jos haluaa lukea väärin, niin lukee.
        Jos haluaa irvailla, niin irvailee.

        Minä haluan painottaa toki kokonaisuutta.
        Opaali
        Sivustakatsova naene


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa lukea väärin, niin lukee.
        Jos haluaa irvailla, niin irvailee.

        Minä haluan painottaa toki kokonaisuutta.
        Opaali
        Sivustakatsova naene

        Aloituksessa lopussa palataan otsikkoon näin

        ”Otsikkoon liittyen, olet vahva ja aikaansaava nainen. Ole oma itsesi aina”


        Eli lause on siis kokonaisuudessaan tällainen:

        ”Nainen, en voi sanoa, että olet siro,olet vahva ja aikaansaava nainen. Ole oma itsesi aina”


        Sirous ei ole ulkonäköön vaan luonteeseen liittyvä.

        Opaali on nyt toivonut vaan lihavuuden olevan nyt ihailuna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa lopussa palataan otsikkoon näin

        ”Otsikkoon liittyen, olet vahva ja aikaansaava nainen. Ole oma itsesi aina”


        Eli lause on siis kokonaisuudessaan tällainen:

        ”Nainen, en voi sanoa, että olet siro,olet vahva ja aikaansaava nainen. Ole oma itsesi aina”


        Sirous ei ole ulkonäköön vaan luonteeseen liittyvä.

        Opaali on nyt toivonut vaan lihavuuden olevan nyt ihailuna

        Eihän sirous liity luonteeseen. Se on vastakohta raskasrakenteiselle keholle, tanakalle.
        Tuoli voi olla siro. Tuoli voi olla raskasrakenteinen.
        Joku voi olla luonteeltaan raskasmielinen, muttei siromielinen.
        Voin kuvitella, että joku voisi olla kade, jos joku mies kehaisisi julkisesti, että tyttöystävälläni on lanteet kohdillaan, kouristani yli pursuavat rinnat ja piikkareissa mojovat pohkeet näyttävät jumalallisen vahvoilta ja mikä puristusvoima.
        Muistaakseni luonnetta kuvailtiin tomeraksi, siis ei lapaseksi, mielistelijäksi?
        Opaali


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sirous liity luonteeseen. Se on vastakohta raskasrakenteiselle keholle, tanakalle.
        Tuoli voi olla siro. Tuoli voi olla raskasrakenteinen.
        Joku voi olla luonteeltaan raskasmielinen, muttei siromielinen.
        Voin kuvitella, että joku voisi olla kade, jos joku mies kehaisisi julkisesti, että tyttöystävälläni on lanteet kohdillaan, kouristani yli pursuavat rinnat ja piikkareissa mojovat pohkeet näyttävät jumalallisen vahvoilta ja mikä puristusvoima.
        Muistaakseni luonnetta kuvailtiin tomeraksi, siis ei lapaseksi, mielistelijäksi?
        Opaali

        Opaali kuule. Sinulta puuttuu medialukutaito.

        Eihän aloittaja otsikkoon palaisi luonnetta kuvailleessan viimeisissä lauseissa, jos ne olisi eri asioita.

        Haloo.

        Nyt laita omat tunteet ja toiveet sivuun ja lue tekstejä objektiivisesti.

        Älä lue niitä niin kuin toivoisit niissä lukevan jotta ne olisi sinuun sopivia. Aivosi hämää
        Sinua kun huijaat niitä lukeen itsellesi edulliseen suuntaan kirjoituksia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opaali kuule. Sinulta puuttuu medialukutaito.

        Eihän aloittaja otsikkoon palaisi luonnetta kuvailleessan viimeisissä lauseissa, jos ne olisi eri asioita.

        Haloo.

        Nyt laita omat tunteet ja toiveet sivuun ja lue tekstejä objektiivisesti.

        Älä lue niitä niin kuin toivoisit niissä lukevan jotta ne olisi sinuun sopivia. Aivosi hämää
        Sinua kun huijaat niitä lukeen itsellesi edulliseen suuntaan kirjoituksia!

        19:24
        Sinähän jankuttelet, kun kuvittelet minusta jotain. Että ottaisin tuiki tuntemattoman tekstin henkilökohtaisesti.
        Höpöhöpö. Ei noin lapsellinen saa olla. Eikä objektiivisuuteen vetoaminen todista mitään.
        Hei. Kyse on tekstistä ja sen tulkinnasta.
        Luen sanat kuten kirjoitetaan.
        Olen laiska, enkä jaksa miettiä, mitä aloittaja voisikin tarkoittaa.
        Ehkä aloittaja voisi tulla kartalle ja todeta, että harva ymmärsi kuvauksen, mutta ehkä moni ymmärsi samaistua tuohon tunteelliseen kokemukseen ja jonka toivon usean kokeneen tai kokevan.
        Opaali


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        19:24
        Sinähän jankuttelet, kun kuvittelet minusta jotain. Että ottaisin tuiki tuntemattoman tekstin henkilökohtaisesti.
        Höpöhöpö. Ei noin lapsellinen saa olla. Eikä objektiivisuuteen vetoaminen todista mitään.
        Hei. Kyse on tekstistä ja sen tulkinnasta.
        Luen sanat kuten kirjoitetaan.
        Olen laiska, enkä jaksa miettiä, mitä aloittaja voisikin tarkoittaa.
        Ehkä aloittaja voisi tulla kartalle ja todeta, että harva ymmärsi kuvauksen, mutta ehkä moni ymmärsi samaistua tuohon tunteelliseen kokemukseen ja jonka toivon usean kokeneen tai kokevan.
        Opaali

        Opaali osuu aika lailla siihen, mihin itsekin tähtäsin. Nainen ei kyllä tosin ole hirveän hoikka, mutta ehdottomasti ylipainoa ei ole. Sanoisin sopivan kokoinen ja muotoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opaali osuu aika lailla siihen, mihin itsekin tähtäsin. Nainen ei kyllä tosin ole hirveän hoikka, mutta ehdottomasti ylipainoa ei ole. Sanoisin sopivan kokoinen ja muotoinen.

        Aloittaja jatkaa. Tuolla vahvuudella tarkoitin juuri tuota naisen henkistä vahvuutta. Hänessä on särmää. Hän on jossain mielessä tahtoihminen. Hyvä luonne, minusta, siis muiltakin osin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja jatkaa. Tuolla vahvuudella tarkoitin juuri tuota naisen henkistä vahvuutta. Hänessä on särmää. Hän on jossain mielessä tahtoihminen. Hyvä luonne, minusta, siis muiltakin osin.

        Hienoa oopaali!

        Jos et saa aloitusta sopiin itseesi muuten, niin teeskennellään aloittajaa! Dadaa nyt opaali on viimein saanut aloituksen sopiin itseensä.

        Nyt sitten vaan naimisiin opaali itsesi kanssa. Onnea sinulle ja sinulle avioliitossasi itsesi ja lihavuutesi kanssa!

        Upea suoritus jälleen vääntää yksi aloitus väkisin sinuun sopivaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa oopaali!

        Jos et saa aloitusta sopiin itseesi muuten, niin teeskennellään aloittajaa! Dadaa nyt opaali on viimein saanut aloituksen sopiin itseensä.

        Nyt sitten vaan naimisiin opaali itsesi kanssa. Onnea sinulle ja sinulle avioliitossasi itsesi ja lihavuutesi kanssa!

        Upea suoritus jälleen vääntää yksi aloitus väkisin sinuun sopivaksi.

        7:24
        Miten joku voi ajatella noin vääristyneesti ja vääristellen.
        Minulla oli kyllä silmissäni eräs henkilö, en kerro kumpi osapuoli, johon kuvitelmani sijoitin.
        Tai ehkä eräät, ehkä useampi.
        Siis. Minulla on silmät, joilla osaan tarkkailla ympäristöäni.
        Suosittelen sinullekin.
        Mielikuvitustakin täällä tosin tarvitaan.
        Jos lähestyy toisin, voi olla kusikossa oitis.
        Opaali
        Ai itseeni sopivaksi? Noinko sinä toimit? Vai onko vaikeaa olla väärässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        7:24
        Miten joku voi ajatella noin vääristyneesti ja vääristellen.
        Minulla oli kyllä silmissäni eräs henkilö, en kerro kumpi osapuoli, johon kuvitelmani sijoitin.
        Tai ehkä eräät, ehkä useampi.
        Siis. Minulla on silmät, joilla osaan tarkkailla ympäristöäni.
        Suosittelen sinullekin.
        Mielikuvitustakin täällä tosin tarvitaan.
        Jos lähestyy toisin, voi olla kusikossa oitis.
        Opaali
        Ai itseeni sopivaksi? Noinko sinä toimit? Vai onko vaikeaa olla väärässä?

        Se on vaan se läskikammoinen tikkulauta kun kommentoi tuossa, syömishäiriötausta lurkkii ja vaikuttaa kaikkeen sillä


    • Anonyymi

      Pitääpäs tästä mennä sitten mukiin.

    • Anonyymi

      Ihan on vaan hienoa, että joku uskalsi avautua.

    • Anonyymi

      Viestiä et voi laittaa?

    • Anonyymi

      Aloittaja älä ota itseesi noiden kateellisten naisten kommentteja, tuo on ihana kuulla naisen korvin ja ne eivät kestä että se ei ole heille tarkoitettu. Et tehnyt tai sanonut aloituksessa mitään väärää .

    • Anonyymi

      Minä kun taas tulkitsin niin että nainen on siro, mutta aloittaja ei voi sanoa hänen olevan siro kun on niin vahva ja aikaansaava🤔

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Alotuksen tarkoitushan ei ollut mikään muu kuin loukata, trollihan tuo. Ei kukaan tykkäävä ihminen kaiva toisesta ihmisestä huonoja puolia esille. Mutta onhan meillä oikeasti se kuva, että naiset ovat pienikokoisia ja siroja ja miehet ovat jykeviä, vahvoja ja lihaksikkaita. Aika moni pitkä nainen tai isompi kokoinen nainen on varmaan toivonut olevansa pienempi eli siinä kohtaa alotus härkkii kyllä monia naisia, ilkeästi. Olen itsekin joskus toivonut olevani lyhyempi. Tykkään korkkareista, mutta kyllä ne välillä vieläkin jää käyttämättä, kun kokee itsensä niin pitkäksi. Entäs sitten miehet, miehissä puolestaan naismaisuutta tuo lyhyys ja hoikkuus ja tottakai naiset enempi tykkää miesmäisistä miehistä, mutta kuinka paljon naiset kirjoittaa lyttääviä viestejä naismaisille miehille? Ja jos katsotaan kuinka miehet valittaa naisettomuuttaan täälläkin, kun ovat liian lyhyitä, tai laihoja ruipeloita. Montako naista täällä valittaa ja on ottanut elämäntehtäväkseen muiden kiusaamisen, toisin kuin nuo miehet. Mutta hei, ulkona on nätti ilma ja samalla toivottelen mukaville palstailijoille hyvää kesän ja syksyn jatkoa.

    • Anonyymi

      Miehenä olisin hiljaa jos en voi puolisoani kovin siroksi kutsua; voipi nimittäin jäädä pipari saamatta ehtoolla.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoisesti ihmiset takertuvat siro sanaan.
        Itselle siro tarkoittaa pientä ja hentoa/ laihaa ihmistä.
        Minua ei oikein voi sanoa siroksi, mutta ei myöskään tukevaksi- kurvikas olen kyllä 92-60-92 strategisilla mitoilla ja pituuttakin enemmän kuin keskiverto suomalaisella naisella. Normaalivartaloinen omasta mielestä, muiden silmissä harvinainen ja seksikäs.
        Mutta se keho ei ole se juttu, vaikka mukava bonus onkin ja siitä huolta pidänkin- Se mitä ihmisen mielessä on: -> On se tärkein ja myös miten kohtelee muita.
        Kaunis kirjoitus ja mielestäni siitä ei pitäisi kenenkään terveellä itsetunnolla varustetun loukkaantua.
        -Sivusta.


    • Anonyymi

      Hauskin ketju koko palstalla 😂

    • Anonyymi

      Kyl muaki vtuttaa ku ei voi korkkareita oikein käyttää, koska sillon aina joutuu katella miehiä alaspäin. Muutenkin kun jatkuvasti henkisesti. On tää naisen elämä silleen kovaa.

    • Anonyymi

      Rintava - reitevä - persevä :-)
      Savo- kainulainen rotu myös.
      Taidat olla vähän hei hei.
      Tuollaista lässytystä kukaan kestä.

    • Anonyymi

      Painatko pohjaan asti?

    • Anonyymi

      vitun simp mee salille

    • Anonyymi

      Ei siis siro ja nätti vaan enemmänkin kuin mursu?

    • Ihmiset vihaa yli kaiken sellaisia ihmisiä, jotka ovat ylimielisiä tai muuten luulevat, että voivat arvostella muita tai ovat jollain lailla parempia kuin muut. Myös sellaiset ihmiset eivät ole kovin suosittuja, jotka yrittävät teeskennellä jotain, mitä eivät oikeasti ole. Kaikki teeskentelijät ja mielistelijät, sekä ylimieliset ihmiset eivät ole kovin suosittua seuraa. Kukaan meistä ei ole täydellinen. Jokaisesta löytyy "virheitä". On hyvin vaikeaa hyväksyä muita, jos ei pysty hyväksymään itseään sellaisena kuin on. Itsekin olen saanut paljon positiivista huomiota muilta ihmisiltä sen jälkeen, kun opin tämän.
      Nimimerkki: Kokemusta on

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      261
      2661
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1745
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      82
      1592
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1363
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1269
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      96
      1211
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1116
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      88
      1053
    9. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      114
      1037
    10. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      962
    Aihe