Vapaa kuvaus

uusi vuosi ja uudet kujeet

Aloituksia

58

Kommenttia

2332

  1. Noin olen myös asian kokenut,
    palstalla piipahtelu on kivaa,
    loikkimisen taito on tarpeen ja
    siedätyshoitoa on kertynyt vuosien aikana.

    Mikäs tässä, lisäksi rekattuna kirjoittelun
    olen havainnut paremmaksi vaihtoehdoksi.
    Kimppuun hyökkäykset voi ohittaa
    ja henkilökohtaisuuksiin kukaan ei pysty,
    vaikka moni on yrittänyt.
    jaa jos ihan totta puhun eräs on pystynyt
    mutta hän on valitettavasti edesmennyt.