Vapaa kuvaus

uusi vuosi ja uudet kujeet

Aloituksia

58

Kommenttia

2332

  1. Se+on+sorbuksen+aikaa+nyt,pihjajat+oikein+notkuvat+marjoja.Ei+taida+enää+alkostakaan+saada+vanhaa+kunnon+sorbusta,luin+sorbuksen+tarinaa+ja+siellä+sanottiin,+että+se+oli+rappioalkoholistien+juoma,olen+minäkin+siis+ollut+rappioalkoholisti,+opiskeluaikoina+joskus+siitä+kunnon+krapulat+saatiin.+Nyt+sorbusta+myydään+alkossakin+hienostuneesti+coctailina.+Pudottivat+ilemeisesti+päänsärkyprosentit+opois.Keräsin+pihlajan+oksia+purkkiin+ja+jos+kokeilisi+marjojen+lankaan+pujottamistakin...https://youtu.be/fVKXF6smLos
  2. Luulet+vaan,+että+ihan+iteksesi+saat,mä+ainakin+joskus+töksäyttelen+väliin.Nyt+on+kova+mietintö+menossa,+mitä+tekisi+vanhoille+kirjeille,+hävittäisikö,+yhäkö+säilyttäisi,+polttaisiko?Kaksi+muovikallista,+toinen+omia+kirjoituksia+ja+toinen+vastapuolelta+saatuja+rakkauskirjeita.+En+ole+niitä+lukenut+sitten+70-luvun.+Kerran+ehdotin+miehelleni,+että+mitä+jos+tehtäisiin+päiväkirja+noista+kahdesta+monin+tavoin+tärkeästä+vuodesta.Siihen+hän+vain+tokaisi,+että+ne+ovat+hänelle+kirjoitettuja,+ei+niistä+mitään+päiväkirjaa.+Sitten+kävi+niin,+että+ne+kuitenkin+eräänä+päivänä+palautuivat++takaisin+minulle.+Pian+tulee+aika+jolloin+niille+pitäisi+tehdä+jotain.Lukisiko+vielä+kerran+ja+hetken+muistelisi+niitä+päiviä+ja+sitten+tuleen...Niissä+kirjeissä+ja+kuorissa+on+yksi+hauska+asia,+jonka+vuoksi+olen+niitä+säilytellyt,+tietysti+sisältö,+mutta+myös+kuoret+on+itse++teipattu+milloin+mistäkin+paperista+ja+kirjeitäkin+kirjoitettu+paperille+kuin+paperille,+jopa+esitteitten+ja+mainosten+taakse.Tavalliset+kirjepaperit+ja+kirjekuoret+on+täyteen+piirrelty+ja+kuvioitu.+Silloin+oltiin+nuoria+"taiteilijoita"+ja+ideoita+pursusi.Jos+nyt+olisi+niin+rikas+kun+on+köyhä,+voisi+tehdä+huvikseen+kirjan+jälkipolville,+mikään+mappijuttu+ei+innosta+edes+kokoamaan.