Vapaa kuvaus

uusi vuosi ja uudet kujeet

Aloituksia

58

Kommenttia

2332

1. missä+se+onpaikka+vallatonkenelle+varattu+se+onkuulen+äänen,+ilon,+naurun,+surun,+itkun,+kurinan+ja+murinan,tunnen+hyväilyn,+hellyyden,+hempeyden,+kutinan+ja+kouraisun,uskon,+toivon,+rakkauden,+menneen,+tulleen,+viipyväntässä+se+onpaikka+verratonsinulle+varattu+se+onhttps://youtu.be/u-M3oToXtJ4
  2. En+odota,+tai+oleta,+että+lapseni+hoitaisivat+tätä+mummia,+jos+niin+vanhaksi+eläisin,+etten+itsenäisesti+tulisi+toimeen.+Kyllä+se+on+yhteiskunta,+joka+hoitaa.Olen+siihen+mennessä+myynyt++viimeisetkin+kipposet+ja+kapposet+ja+luopunut+rahoistani+ja+odotan,+että+kaikki+kannetaan+eteeni+valmiiksi,+syötetään+ja+juotetaan.+Olen+monesti+mielikuvituksellani+luonut+oman+tulevaisuuteeniLapset+asuvat+pitkin+maailmaa+ja+he+ehkä+tuovat++silloin+tällöin+sen+gini+tai+konjakkiputelin,+että+saan+yömyssyni.+Jos+alshaimeri+iskee,+todennäköiseti+kiroilen+kovasti+,+koska+olen+ollut+kiltti+ihminen+ennen+alshaimeria.+Toivottavasti+silloin+on+kaikki+suomen+hoitohenkilökunta+jo+vaihdettu+maahanmuuttajiin+ja+haluan+ehdottomasti+thaimaalaisen,+afrikkalaisista+en+tykkää,+he+voivat+hoitaa+eteläsuomalaisia.Piirtelen+ja+maalailen+hulluja+kuvia++ja+laulelen+rivoja+lauluja.Pukeudun+omituisesti+ja+käytän+hassuja+hattuja,+elikkä+helposti+minut+unnistaajos+joudumme+samaan++mummivarastoon.