LukasWiltzon

Oletko 100% varma, että pääsisit Taivaaseen, jos kuolisit tänään? Haluatko elää ikuisesti? Näin se onnistuu: https://www.youtube.com/watch?v=SApM-HaFo60
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia5 aloitusta · 244 kommenttia
- Mitä pelottavaa siinä on, että ihmiset haluavat noudatta Luojansa lakeja? Sehän on ainoastaan viisasta:
San. 9:10-11
"Herran pelko on viisauden alku, ja Pyhimmän tunteminen on ymmärrystä. – "Sillä minun avullani päiväsi enenevät ja elämäsi vuodet jatkuvat." - Ei tässä palvomisesta puhuta vaan tottelimisesta.
- Sinä vain kuvittelet asian olevan noin, koska sinä olet luonnollinen ihminen, joka ei pysty ymmärtämään Jumalan Sanaa oikein:
1. Kor. 2:14
"Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on. Sillä se on hänelle hulluutta, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska sitä on tutkittava hengellisesti."
Kaikkiin niihin "Raamatun ristiriitoihin" löytyy kyllä googlettamalla helposti selitys.
Sinä tulet kuitenkin vastustamaan Jumalan Sanaa elämäsi loppuun asti, ellei Jumala itse vedä sinua luokseen ja avaa sydäntäsi evankeliumille:
Joh. 6:44
"Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
Ap. t. 16:14
"Eräs Lyydia-niminen purppuranmyyjä Tyatiran kaupungista, jumalaapelkäävä nainen, oli kuulemassa. Herra avasi hänen sydämensä ottamaan vastaan sen, mitä Paavali puhui." - Paras lääke on Jumalan Sana:
San. 4:20-22
"Poikani, kuuntele sanoja, kallista korvasi kuulemaan puhettani. Älkööt ne väistykö silmistäsi, kätke ne sydämeesi, sillä ne ovat elämä sille, joka ne löytää, ja lääke koko hänen ruumiilleen." - Lähde?
- "Uskonnon varjolla tehdään niin valtavasti pahaa tässä maailmassa"
Ihmiset tekevät pahaa vaikka minkä tekosyyn verukkeella, koska he ovat langenneessa tilassaan kaikki pahoja ja syntisiä:
Room. 3:10-12
"niin kuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan, ei ole ketään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa. Kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet. Ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvää on, ei yhden yhtäkään."
Raamatussa opetetaan, kuinka tätä ihmisen pahuutta voi ja tulee hillitä niin yksilöllisellä kuin myös yhteiskunnallisella tasolla.
"On siis todella vaikea ymmärtää että joku moraali raja halutaan vetää juuri aborttiin!?!?"
En minä ainakaan noin tee. Olen vain keskittynyt tässä keskustelussa pääasiassa aborttiin, koska se on tämän keskustelun aihe. - "No true scotsman. "Pahaa tekevät uskovaiset eivät ole oikeita uskovaisia.""
Ei, vaan uskottomat "uskovaiset" eivät ole oikeita uskovaisia. Raamatun mukaan maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä, niitä jotka uskovat, ja niitä jotka eivät ole uskoneet:
Joh. 3:18
"Sitä, joka uskoo häneen, ei tuomita. Mutta se, joka ei usko, on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainosyntyisen Pojan nimeen."
Pelkkä "uskonnollisuus" ei tarkoita sitä, että kyseinen henkilö on oikeasti uskossa. Ainoastaan Jumalan Hengen uudesti synnyttämät Jeesukseen uskovat/luottavat ihmiset ovat aitoja uskovia Raamatun mukaan:
Joh. 3:3
"Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti sanon sinulle: joka ei synny ylhäältä, ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa.""
Joh. 6:47
"Totisesti, totisesti sanon teille: sillä, joka uskoo minuun, on iankaikkinen elämä." - "Mikä sitten oikeuttaa sen pahuuden raskaana olevaa naista kohtaan? "
Naisen sisällä olevan lapsen elämän suojeleminen ei ole pahuutta naista kohtaan.
"Miksi naiselta poistetaan kaikki oikeus omaan elämään, omaan kehoon, omaan päätäntävaltaan ja omaan terveyteen?"
Ei naisella ole koskaan ollut oikeutta päättää siitä, annetaanko hänen sisällään olevan lapsen elää. Aborttikiellolla ei vähennetä naisen oikeuksia, vaan ainoastaan suojellaan lapsia murhanhimoisilta äideiltä.
"Miksi naisen elämällä ei enää ole merkitystä siinä kohtaa kun hän raskautuu?"
Ei kukaan ajattele noin. Naisen elämästä ei tule yhtään vähemmän merkityksellinen raskaaksi tulemisen jälkeen. Hänen elämänsä on aivan yhtä arvokas kuin hänen sisällään olevan lapsenkin.
"Nainen on oikeasti olemassa, nainen luo elämää sisällään, joten naisella on oikeus päättää miten se elämä eletään."
Itse asiassa Jumala on luonut jokaisen ihmisen (myös sinut), joten hänellä on oikeus päättää, kuinka hänen luotujensa tulee elää:
Ps. 139:13
"Sillä sinä olet luonut munuaiseni, kudoit minut kokoon äitini kohdussa." - Jumala on luonut sinut ja kaiken muunkin:
Neh. 9:6
"Sinä yksin olet Herra. Sinä olet tehnyt taivaat ja taivasten taivaat kaikkine joukkoineen, maan ja kaikki, mitä siinä on, meret ja kaikki, mitä niissä on. Sinä annat elämän niille kaikille, ja taivaan joukot kumartavat sinua." - Kukaan aito kristitty ei lakkaa uskomasta Raamatun Jumalaan:
Joh. 10:27-29
"Minun lampaani kuulevat minun ääneni, ja minä tunnen heidät, ja he seuraavat minua. Minä annan heille iankaikkisen elämän, eivätkä he ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni. Minun Isäni, joka on antanut heidät minulle, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä." - Kyllä se avioliitto pysyy edelleen voimassa, vaikka avioliiton toinen osapuoli tekisikin aviorikoksen.
- "Entä jos raskaaksi tullut on itsekin vielä lapsi? Mitä jos lapsen raskaaksi saattanut on tämän oma isä? Jos tämä lapsi ei saa tehdä aborttia, niin silloinhan nimenomaan tätä lasta rangaistaan lisää, isänsä pahuuden takia."
Yhden ihmisen paha teko ei oikeuta toisen ihmisen pahaa tekoa. Maailmassa tapahtuu paljon pahaa, mutta se pahuus ei katoa maailmasta sillä, että ihmiset kostavat kokemansa pahuuden jollekin toiselle ihmiselle.
"Miksi esim minun, pitäisi elää sinun uskontosi sääntöjen ja oppien mukaan jos en itse niihin usko? Ethän sinäkään kristittynä elä muiden uskontojen sääntöjen mukaan, joten miksi muiden pitäisi elää sinun?"
Koska Raamatun Jumala on oikeasti olemassa. Hän on luonut sinut ja kaiken muunkin olemassa olevan. Hänellä on oikeus päättää, kuinka tällä planeetalla eletään.
Tappamisen hän on yksiselitteisesti kieltänyt:
2. Moos. 20:13
"Älä tapa." - Hepr. 13:8
"Jeesus Kristus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti." - Kannattaa katsoa. Huomenna voi olla liian myöhäistä:
San. 1:22-28
"Kuinka kauan te, yksinkertaiset, rakastatte yksinkertaisuutta, kuinka kauan teillä pilkkaajilla on halu pilkkaan ja te, tyhmät, vihaatte tietoa? Kääntykää minun nuhdeltavikseni. Katso, minä vuodatan teille Henkeni ja saatan sanani tiedoksenne. Mutta kun kutsuin, te estelitte, kun ojensin kättäni, kukaan ei ottanut vaarin, vaan te hylkäsitte kaikki neuvoni ettekä suostuneet nuhteisiini, niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte. Kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus, silloin he kutsuvat minua, mutta en vastaa, he etsivät minua, mutta eivät löydä." - Viestisi on niin sekava, että en tiedä mitä siihen oikein vastaisin.
Tällä videolla kuitenkin selitetään, kuinka sinä voit päästä Taivaaseen:
https://www.youtube.com/watch?v=SApM-HaFo60 - Eivät mene:
"Minun lampaani kuulevat minun ääneni, ja minä tunnen heidät, ja he seuraavat minua. Minä annan heille iankaikkisen elämän, eivätkä he ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni. Minun Isäni, joka on antanut heidät minulle, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä." - Yhtä todellinen kuin tämä maailma.
- Ei tuossa puhuta Helvetistä. Siinä puhutaan Kristuksen tuomioistuimesta, jossa uskovaisten tekoja koetellaan tulessa. Tässä on lyhyt video aiheesta: https://www.youtube.com/shorts/fuzVFuexLjQ
- Kyllä on. Kaikki kääntyy kyllä lopulta parhain päin:
Room. 8:28
"Mutta tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen päätöksensä mukaan ovat kutsutut." - Lopun aikoina esivalta tulee Antikristuksen johdolla vainoamaan ja tappamaan kristittyjä. Näin Raamatussa opetetaan. Tässä tilanteessa kristityt voivat halutessaan joko paeta tai kärsiä marttyyrikuoleman. Jeesuksen paluu on kuitenkin tuossa ajankohdassa hyvin lähellä, joten se vaino ei kestä montaa vuotta.
Islamiin kääntyminen ei kuitenkaan ole todellisille kristityille vaihtoehto. He tulevat aina uskomaan vain Raamatun Jumalaan:
"Minun lampaani kuulevat minun ääneni, ja minä tunnen heidät, ja he seuraavat minua. Minä annan heille iankaikkisen elämän, eivätkä he ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni. Minun Isäni, joka on antanut heidät minulle, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."
Jos joku "kristitty" kääntyy islamiin, niin se on ulkoinen merkki siitä, että tämä henkilö ei ikinä ollut aidossa uskossa:
1. Joh. 2:19
"Meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät olleet yhtä meidän kanssamme. Sillä jos he olisivat olleet yhtä kanssamme, he olisivat pysyneet kanssamme. Mutta heissä oli tuleva ilmi, että kaikki eivät ole meistä."