LukasWiltzon

Oletko 100% varma, että pääsisit Taivaaseen, jos kuolisit tänään? Haluatko elää ikuisesti? Näin se onnistuu: https://www.youtube.com/watch?v=SApM-HaFo60
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia5 aloitusta · 244 kommenttia
- Tällä videolla selitetään, kuinka voit olla 100% varma Taivaaseen pääsystä:
https://www.youtube.com/watch?v=5pCB5UwZhNE - Lopun ajat alkoivat jo ensimmäisellä vuosisadalla:
Hepr. 1:1-2
"Kun Jumala oli muinoin puhunut monta kertaa ja monella tapaa isille profeettojen kautta, hän on puhunut näinä viimeisinä päivinä meille Pojan kautta. Hänet hän on asettanut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän on myös luonut maailman." - "Jesajan luku 53. Jes. 53:3-7
Nämä ns. ennustukset kirjoitettuna antaa kuvan aikaisemmin tapahtuneesta joten se tekee tekstin oudoksi. Onko kirja ollut alunperin profetia vai mikä?"
Kyseessä on monissa Raamatun kohdissa käytetty tyylikeino nimeltä profetaalinen perfekti. Siinä tulevaa tapahtumaa kuvataan menneessä aikamuodossa (perfektissä) ikään kuin se olisi jo tapahtunut. - Mikset?
- Aloituspostauksen video on poistettu.
Tässä on uusi linkki videoon:
https://www.youtube.com/watch?v=yJTh1fbpfmk - Kyllä se sinuakin koskee, jos olet ikinä kertonut yhdenkin valheen:
Ilm. 21:8
"Mutta pelkurien, epäuskoisten, saastaisten, murhaajien, huorintekijöiden, noitien, epäjumalanpalvelijoiden ja kaikkien valehtelijoiden osa on oleva siinä järvessä, joka palaa tulta ja rikkiä. Tämä on toinen kuolema."" - Aloituspostauksen linkki ei enää toimi.
Tässä on uusi linkki videoon:
https://www.youtube.com/watch?v=yJTh1fbpfmk - Mihin sinä itse uskot?
- Yrittivätkö Sodoman miehet siis "maata" Lootin taloon majoittuneiden tunteiden kanssa 1. Mooseksen kirjan 19. luvussa?
- "Itse asiassa Jeesus ei sanonut olevansa viimeinen, lopullinen ja äärimmäinen sekä riittävä profeetta"
Jeesus on paljon enemmän kuin vain profeetta. Jumala kertoo Vanhassa Testamentissa olevansa ensimmäinen ja viimeinen:
Jes. 44:6
"Näin sanoo Herra, Israelin kuningas, ja sen lunastaja, Herra Sebaot: Minä olen ensimmäinen, ja minä olen viimeinen, eikä ole muuta Jumalaa kuin minä."
Jeesus kertoo Uudessa Testamentissa olevansa ensimmäinen ja viimeinen:
Ilm. 1:17-18
"Kun näin hänet, kaaduin kuin kuolleena hänen jalkojensa juureen. Mutta hän pani oikean kätensä päälleni sanoen: "Älä pelkää! Minä olen ensimmäinen ja viimeinen, ja elän, ja olin kuollut, ja katso, elän iäisyyksien iäisyyksiin, ja minulla on helvetin ja kuoleman avaimet."
Jeesus = Ensimmäinen ja viimeinen
Ensimmäinen ja viimeinen = Jumala
Jeesus on Jumala ja kaikkien ihmisten Luoja. - Ei ole kahta messiasta, vaan yksi Messias, joka toimii useassa eri roolissa (kärsivä palvelija, kuningas ja ylipappi). Jesaja 11:1:n virpi ja vesa viittaavat molemmat tähän samaan henkilöön (Jeesukseen). Muhammed ei liity tähän mitenkään.
- "Muhammed (Saas) oli Vesa myös ennalta luvattu juuri verso."
Missä tällainen lupaus on annettu? - Tämä ainakin tiedetään:
Hepr. 9:27
"Ja samoin kuin ihmisille on määrätty, että heidän on kerran kuoltava, mutta sen jälkeen tulee tuomio," - Minä kuulun pyhään kansaan:
1. Piet. 2:9
"Mutta te olette "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä kansa ja omaisuuskansa julistaaksenne sen suuria tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa;" - Seksuaalinen kanssakäyminen on sallittua ainoastaan avioliitossa. Kun sitä tapahtuu avoliitossa, se on haureutta, joka on syntiä.
- Taivaaseen pääsee ainoastaan uskomalla/luottamalla Jeesuksen Kristukseen. Ihmisen omat teot eivät sitä määritä. Me olemme kaikki syntisiä, jotka voivat pelastua ainoastaan Jumalan armosta:
Room. 3:10-12 "niin kuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan, ei ole ketään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa. Kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet. Ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvää on, ei yhden yhtäkään."
Joh. 3:16 "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainosyntyisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä."
Joh. 6:47 "Totisesti, totisesti sanon teille: sillä, joka uskoo minuun, on iankaikkinen elämä."
Ef. 2:8-9 "Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta. Se ei ole teistä. Se on Jumalan lahja. Se ei ole teoista, ettei kukaan kerskaisi."
Room. 4:4-5 "Mutta työtä tekevälle ei lueta palkkaa armosta, vaan ansiosta, mutta sille, joka ei tee työtä, vaan uskoo häneen, joka julistaa jumalattoman vanhurskaaksi, luetaan hänen uskonsa vanhurskaudeksi." - "Kieltämällä abortit, löytyisi kuitenkin joku joka tekisi niitä laittomasti"
Ja tällaiset ihmiset tuomittaisiin sitten kiinnijäätyään oikeudessa murhaajina. - Jos kansakunta joutuu naisten hallitsemaksi, se on Raamatun mukaan kirous:
Jes. 3:12
"Kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, autuuttajasi ovat eksyttäjiä. He ovat häivyttäneet sinun polkujesi suunnan." - Raamatun Jumala on kuitenkin olemassa:
https://www.youtube.com/watch?v=5zeuRTG0-oY - Kyllähän näitä Raamatun oppeja seuraamalla kansa kuin kansa nousee kukoistukseen:
San. 14:34
"Vanhurskaus kansan korottaa, mutta synti on kansakuntien häpeä."