Vapaa kuvaus

Aloituksia

19

Kommenttia

524

1. Tässähän+näit+nyt++oman+luutuneisuutesi,+hehhee
  2. VOI+OLEN+TOKI+LUKENUT+SHOLOVINIA+JA+SEURANNUT+PINTAPUOLISESTI,+KYLMÄN+SODAN+AIKAISUUKSIA,..EIVÄT+NE+MINUA+KIINnOSTA+KOVINKAAN.+Sorry+kun+painoin+caps+lookia+Ei+Hitlerit+ei+Stalinit,..ainoa+minkä+muistan´+on+teollisuuden+alkaneen+Stalinin+aikana,+oma+perhe+ja+pienet+lapseni+tarvitsivat+ja+täyttivät+ne+eletyt+vuodet.+Samoin+työelämä+ja+farmin+pito+vaati+koko+mielenkiintoni,+oma+muovifirmakin+Nurmijärvellä+vaati+osansa,+oma+työelämä+H:singissäkin++kirjastosta+en+toki+voinut+luopua.+Kaikki+suomennetut+filosofit+luin+6+vuoden+aikana+talvisin,+jolloin++maatiloilla+on+hiljaiseloa.Miksi+ja+mitä+tämä+Masha+minulle+voisi+antaa+ja+mitä+siitä+rakentuisin+?++Puhumme+Venäjästä+ja+sen+hallitsijasta+V.Putinin+toteutuneesta+kouluideasta+jota+kannustan.Noin+valtava+maa+ja+ihmisjoukko,+saattaa+sisältää+niin+paljon+tragedioita+ja+kuitenkin+systeemin+valtiossa++on+kuitenkin+toimittava+kokonaisuudessa.Katso+Kiinaa+ja+tuo+heidänkin+epäkohtansa+kaikki+yksipuolisesti++tapetille!Vaan+istuppa+hetkeksi+ajatuksissasi+ja+paneudu+miten+vaativaa+täytyy+olla+hallita,+neuvotella+joka+pienen+maakunnan+kaupunkien,+yksityisten+ihmisten++toimivuudesta,+tyytyväisyydestä+puhumattakaan.+.Luotettavista+kumppaneista+hallinnossa+ja+silti+selvitä+omassakin+elämässään.++Päätös+antaa++mahdollisuuden+maansa+yttöjen+kehittyä+täyteen+naisellisuuteensa,+ei+ole+huono.+++Tulevia+äitejä+aatellessaan+hän+on+nähnyt+nykyajan+vaikutuksen.+Vapaana+liehuessaan+nuoret+naiset+solmivat+melko+estotta+vapaan+sexin+myötä+(joka+on+lahtöisin+amerikasta)+moniakin+sukupuolisuhteita+ennen+avioliittoaan,...jos+nyt+yleensäkään+avioituvat+tai+synnyttävät.Siinä+tilanteessa+on+omakin+maamme+tällä+hetkellä.Hyvä+mr+Putin+!+olen+aina+aistinut+hänessä+jotakin+herkän+vaatimatonta,+lähinnä+hymynsä+ja+ujoutensakin+😊+))+🤎
  3. Kyllä+siinä+Luojaa+tunnut+tarvitsevan,+jos+joku+ravistelee+totuttuja+haukkumistapojasi+naapurimaata+ja+sen+pressaa+kohtaan,..ei+voi+kuin+sääliä,..aivopesun+seurauksia+!+Mistä++lapsetkaan++täälläkään+oppisivat+muuta,+kun+vanhemmat+ovat+valmiiksi++lukkiutuneita+mielipiteitä+ylläpitävää+luokkaa?+No+onneksi+on+ajatteleviakin++nuorissamme,+ja+tekevät+johtopäätöksensä+itse.+'Enempään++tämäkaltaiseen+keskusteluun+ei+viitsi+osallistua,..on+paljon+laadukkampaakin+lukemista+minulla.Tuohon+yläluolkkaan,..ette+käsittäneet,+että+Venäjällä+ei+kaikki+voineet+lähteä+eurooppaan+opiskelemaan.+Eihän+se+eroa+meilläkään+systeemistä?+Koulutettujen+arakkaiden+vanhempien+lapsilla+on+etuja+koulutukseenkin+nähden.Kun+puhutaan+Tolstoin+ajasta+ollaan+todella+sääty-yhteiskunnassa.+Se+siitä+ja+loput+kirjeessä!
  4. Hyvää+iltaa+Noja-tuoli+seurueelle!+Noteerasin+minäkin+Makriinan+aamuyön+kirjoittamisen,+vaikka+noin+pitkään+en+tienytkään++valvoneensa.Unirytmi+saattaa+mennä+sekaisin+lapsillakin,+mikä+onkin+hankalampaa+työssä+käyville+vanhemmille.+Tuo+sisäinen+kello+seuraa+toki+vuorokauden+rytmiä,+valoisa+contra+pimeä+aika.++Saattaisko+tv;n+tai++muukin+valoisuus+saada+muutosta+siihen?Olen+itsessäni+huomannut+tarvitsevani+vähemmän+yöunta,+saatan+herätä+klo+3+jälkeen,+mutta+nukahdan+yleensä+5+jälkeen+uudelleen.Kuittaan+sen+vain+nauraen,..enhän+ainakaan++nuku+loppuelämääni+silmät+sikeinä+😋Kyllä+uni+ottaa+tarvitsemansa,+vaikka+miniunilla!Eilinen+tapaaminen+lasten+kanssa+oli+lämmin+ja+laulaen+ottivat+minut+vastaan.+Halusivat+synttäreitä+siellä+viettää+samalla,+kun+nuo+tapaamiset+on+pakostakin+rajoitettava,+Ystävättäreni+vei+tapansa+mukaan+puheenvuoron,+kyllähän+se+sitoi+kuuntelemaan,+mutta+kovin+iloiseksi+hän+näin+ollen+kutsusta++tuli!Ruotimummoksi+haaveili+jos+pääsisi+tyttäreni+ja+miehensä+luokse,...luoja+heitä++varjelkoon+😂))))+Niin+fantastisia+tarinoita+punoo,+etten+anna+vetää+itseäni++mukaan,+hän+kun+satuilee+hieman++viihdyttääkseen,+ja+minä+muka+olin+mukana.Oli+pakko+stoppaa+juttuja,+😂+kertoi+meidän+olleen+katulaulajina+muka+nuoruudessamme:+laulaen+jotakin+"Sepeteus+ja+Helenaa",..heh+heh+j+en+ole+moista+kuullutkaan,,...tiedä+sitten,+sekoittaako++johonkin+toiseen,+uskon++haluavan++vain+yksin++saada+tarinoida,+en+tiedä.+Jokin+oirehan+tuo+puhemyllyys+on,+eikä+se+enään+muutu+!+Sanoinkin+kokevani+hänet+"+Sheheratzadena+1000+ja+yhden+yön+tarinoissa+"++Myönsikin+auliisti+aivonsa++olevan++juuri+sellainen!+No,+miehensä+viihtyi+ja+tottui,+kotoista+se++hänelle+oli.¨Minulle+kyllä+energiaa+vievää+rönsyilyä,+vaikka+pidänkin+avoimuudestaan.Omat+lapsensa+eivät+aina+jaksa,+mikä+herättää+äidissä+tietenkin+katkeruutta,..+näitähän+löytyy+ympäriltämme.Touhukas+tämäkin+päivä+on+suoritettu,+ja+saa+lempeään++hiljaisuuteen++ja+kodin+onneen++omistautua.+Pyykin+ripustus+vielä+ja+bums'+omaan+löhöilytuoliin+keinuskelemaan+😊)),..+heipat!