Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Naakkamiihumi
profiilit
Naakkamiihumi
Naakkamiihumi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
103
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
”Miehelle kehittyy normaalisti pippeli ja naiselle pimppi.”
No kumpia nuo tutkimuksen potilaat olivat? Miehiä joilla on pimppi? Vai naisia, joilla on miehen kromosomit ja kivekset?
25.06.2023 15:31
Eihän se ole pahuutta jos tappaa Jumalan käskystä. Kai muista israelilaisten härkäjuhlat? Mooses tuli alas Siinain vuorelta mukanaan tuoreet kivitaulut, joissa luki ”Älä tapa.” ja Jahve käski tarttua miekkaan ja tappaa 3000 ystävää, veljeä ja sukulaista. Olisi ollut pahuutta ja syntiä kieltäytyä tappamasta, koska kaikki Jumalan käskemä on hyvää. Sellaista se Jumalaan perustuva moraali on 😆
25.06.2023 15:28
Mutta vaikka kuinka jankkaat niin ihmisen sukuelimistä kehittyy naisen sukuelimet, jos ei ole mieshormonia. Ja vaikka kuinka jankutat niin et pysty kumoamaan tuota tieteellistä paperia, jossa on viisi ihmistä, joilla on 46, XY kromosomi ja kivekset ja silti lääkäri määritellyt heidät naisiksi sukuelinten perusteella.
25.06.2023 15:22
”Kuten jo kuvasin normaali kehitykse seuraukset.”
Niin juuri, ilman mieshormoneja sukuelimistä tulee aina naisen sukuelimet.
25.06.2023 15:16
”Höpöhöpö sinun oletuksillesi.”
No ehkä parempi termi olisi perusasetus. Kannattaa selvittää faktat niin häpäiset tietämättömyydelläsi vähemmän itseäsi julkisesti.
”Jos sukurauhaset kehittyvät munasarjoiksi tai eivät kehity lainkaan, syntyvällä lapsella on naisen sukuelimet, koska niiden sikiöaikainen kehitys ei ole hormoniriippuvaista.”
https://www.duodecimlehti.fi/duo16511
25.06.2023 15:06
Natsikortti (myös Hitler-kortti) tarkoittaa epäasiallista Adolf Hitlerin tai natsien käyttämistä argumentoinnissa tai suoraan keskustelussa.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Natsikortti
25.06.2023 15:03
”Eli et pidäkään niitä pimppeinä?”
Viisi naista, joista kolmella selvät naisen sukuelimet. Kahdella muulla epäselvät eli ei pysty määrittelemään.
25.06.2023 14:49
No, tutkimuksessa on viisi 46,XY potilasta, jotka kaikki ovat lääkärin määritteleminä naisia.
25.06.2023 14:48
”Pojalla on pippeli ja tytöllä on pimppi. Se on luonnollista.”
Kaikilla ihmisillä on oletuksena pimppi. Miehillä se kehittyy pippeliksi sikiövaiheessa kivesten tuottamien hormonien vuoksi. Noiden tutkimuksen viidellä naisella on miehen kromosomit 46, XY), miehen sukupuolirauhaset eli kivekset, mutta keho ei reagoi mieshormoneihin geenimutaation vuoksi ja siksi heidän sukuelimensä jää oletusmoodiin eli pimpiksi.
”Kuvittelet muuten järkyttäviä kehityshäiriöitä.”
Oletko muuten miettinyt, että voisiko tämä olla koko jutun pointti? Ehkäpä nämä kehityshäiriöitä omaavat ihmiset haluavat vain ihmisarvon eikä kyse ole mistään muoti-ilmiöstä, jossa sukupuolta vaihdetaan tasalta ja puolelta.
25.06.2023 14:45
Mutta eikö ole hienoa, että oman pahuuden voi ulkoistaa mielikuvitusolennolle? Voi olla paha kantamatta siitä syyllisyyttä ja vastuuta.
25.06.2023 14:39
En minä ole mitään väittänyt. Totesin, että lääkäri oli määritellyt neljä potilasta viidestä naisiksi ja kolmella selvät naisen sukuelimet eli pimppi. Ihmiselle kehittyy lähtökohtaisesti naisen sukuelimet, ellei hänellä ole kiveksiä, joiden hormonieritys ja vaste niihin saa pimpin kehittymään pippeliksi sikiövaiheessa. Tutkimuksen potilailla on siis miehen XY -kromosomit ja kivekset, mutta geenimutaatioiden vuoksi heidän kehonsa ei reagoi mieshormoneihin ja sukuelimistä tulee oletusasetusten mukainen eli pimppi.
25.06.2023 14:37
Nyt kun olet ymmärtänyt, että voi olla luonnollisesti poikia, joilla on pimppi niin sallitko näissä tilanteissa kivesten poistamisen? Yleensä näillä ihmisillä kivekset eivät ole laskeutuneet, eivät ole hedelmöittämiskykyisiä ja syndroomaan kuuluu moninkertainen riski sairastua kivessyöpään.
25.06.2023 14:25
Ei kai kukaan ole muuta väittänytkään.
25.06.2023 14:22
”Luonto siis sinusta on tarkoitettu tekemään kehitysvammoja ja vajavaisuutta?”
Luonnolla ja evoluutiolla ei ole mitää erityistä kehityksen suuntaa tai tarkoitusta. Koska evoluutio perustuu suvullisesti lisääntyvillä DNA:n rekombinaatioon ja yleisesti kaikilla eliöillä DNA:n kopioinnissa tapahtuviin satunnaisiin mutaatioihin niin on selvää, että tulee myös eläviä jälkeläisiä, joilla on kehitysvammoja.
25.06.2023 14:10
”Eli kaikki kehitysvammat ovat luonnonmukaisia?”
Niin, ei minun tietääkseni lääkärit noita tee.
”Mikä se luonto on minkä mukaisia ne on?”
Jollekin se on jumala, toiselle evoluutio. Minusta evoluutio on paljon tyydyttävämpi vastaus kuin usko siihen, että tietoinen ja älykäs jumala vihaa niin paljon, että antoi synnynnäisen kehitysvamman.
25.06.2023 13:59
”Paha kehitysvamma tai -häiriö ei ole kenellekään luontainen.”
Luontainen = luonnonmukainen, synnynnäinen
25.06.2023 13:51
Minä kerron vain lääkärin mielipiteen, joka tulee esille tuosta tutkimusraportista.
25.06.2023 13:47
Siten, että kiellät heiltä luontaisen sukupuolen määrittelyn. Sama kuin minä määrittäisin sinut naiseksi, joka sinä olet ihan selvästi tuon ämmämäisen jankuttamisen perusteella ihan selvästi 😂
25.06.2023 13:46
Oletko saatana kehitysvammainen? Nuo tapaukset on luokitellut lääkäri, en minä. Vai luulitko, että minä olin heidän synnytyslääkärinsä?
25.06.2023 13:42
Hah hah, keskustelijasta keskuteluun siirtyminen on merkki siitä, että eväät on syöty.
KYYKKYYN 😂😂😂
25.06.2023 13:40
3 / 6