Vapaa kuvaus

Kova ottamaan kantaa vaikka kantaa ei olisikaan. :P

Aloituksia

0

Kommenttia

4

1. Tuskin+mikään+noista+vaihtoehdoista.+Omakohtaisesti+sanoisin+että+omassa+itsessään+on+vikaa+jos+tarvitsee+lähteä+aidan+toiselle+puolen.+On+identiteettikriisiä,+ikäkriisiä,+heikkoa+itsetuntoa+ja+narsismia+joita+koittaa+ruokkia+parhaaksi+katsomalla+tavalla.Itse+omasta+kokemuksesta+voin+sanoa,+että+itse+petin+justiin+siksi+ettei+omasta+mielestä+mulla+ollut+markkina-arvoa+kotona,+mutta+sitten+muille+kelpas+joka+nostatti+sitä+itsetuntoa+-+mutta+vain+sen+hetken.+Tästä+seuras+helvetillinen+moraalinen,+ja+paluu+alkupysäkille,+eli+sellainen+paskamainen+oravanpyörä+josta+tuli+kyllä+loppu+kun+hiffasin+omassa+elämässä+kuinka+toimin.+Siinä+kohtaa+tuli+valehdeltua+niin+itselleen,+muille+ja+se+oli+tosiaan+sellaista+kulissien+pystyssä+pitämistä.+Hyvin+kuluttavaa+elämää.+Parisuhteen+voi+lopettaa+jos+meno+ei+miellytä,+ja+näin+minunkin+olisi+pitänyt+tehdä+jo+aikaa+ennen+pettämistä.+Siinä+kohtaa+on+turha+kumppaniaan+syyttää,+vaan+syytä+katsoa+peiliin+ja+nähdä+syyllinen+siellä.+Tekosyitä+voi+aina+keksiä,+mutta+ennen+pitkään+nekin+loppuvat+ja+sit+elämä+antaakin+kunnolla+turpaan.