Vapaa kuvaus

Olen 63 v mies. Asun aivan itärajan pinnassa ja harrastan kirjoittamista ja piirtämistä.

Kaipaan erilaisia keskusteluja...ja vaikkapa voisimme kirjoitella jotain rohkeita fantasioita.
Luen todella paljon.

Jos sinulla on jotain erikoista sydämelläsi niin laita mailia

Aloituksia

1

Kommenttia

3

1. Olen 62 ja kyllä vaan vielä paikat jäykistyy ..tosin isäksi en enä halua tässä iässä
  2. Havahduin asiaan n 10-vuotiaana. Serkkutyttö tuli meille syksyllä kylään ennen koulun alkua. Leikit olivat varsin mutkattomia.
    Sitten eräällä kerralla olimme maatilamme metsäpellolla, kun serkkutyttöäni alkoi pissattaa -no hän veti housut alas ja pissasi siinä minun nähteni.

Ensimmäisen kerran katselin serkkutyttöni paljasta pyllyä ja huomasin pippelini kovettuvan.
    Mietin miten voisin nähdä enemmän?
    Ehdotin painimista -ja ennen kuin serkkutyttöni ennätti sanoa mitään kaadoin hänet heinikkoon. Pyörimme ja nauroimme.
    Huomasin että serkkutyttöni mielellään "hävisi" painissa ja jäi alleni hihittämään hysteerisesti. Sitten hän vakavoitui.

Nostin hänen takkinsa helmaa ylös ja avasin päällyshousut. Oli aivan kuin hän olisi odottanut tätä ja hän nosti takapuoltaan niin että sain myös pumpuliset pikkuhousut pois.
    En ollut koskaan nähnyt tytön pimppiä näin läheltä. Siellä näkyi jo hiukan untuvia.
    Suoraan sanottuna minua hiukan pelotti. Tilanne seisattui, serkkutyttöni nousi ylös heinistä ja veti housunsa jalkaan.

Olimme neuvottomia, kunnes serkkutyttöni kävi puolestaan kävi kimppuuni. No minä vuorostani "hävisin" painissa ja jäin alle. Serkkutyttö oli kahareisin päälläni ja molemmat taas nauroimme.
    Sitten serkkutyttöni avasi ensin takkini ja sitten paitani. Muistan vieläkin repliikin: "No niin, nyt kiltisti, katsotaan mitä sinulla on" ja hän avasi housuni.
    "Nosta pyllyä hiukan" hän komensi ja nostin takapuoltani niin, että hän sai housut nillkoihin. Paljas pippelini oli nyt hänen tarkasteltavanaan ja hän katseli sitä hetken aikaa neuvottomana. Sitten hän sanaakaan sanomatta nousi pois päältäni ja vedin housuni ylös. En enää kohdannut serkkutyttöäni tällä tavoin -kuin sitten joskus saunassa.