Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KAAMOKSENJUMALA1969
profiilit
KAAMOKSENJUMALA1969
KAAMOKSENJUMALA1969
Vapaa kuvaus
TAITEILIJA😃
Aloituksia
0
Kommenttia
36
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
HAH+HAH+HAAA...OIKEIN+SILLE!!!
04.12.2021 23:40
Mistä+päin+SUOMEA+sinä+olet+käynyt+Ostamassa+sinne+PÄÄKALLOSI+sisälle+Aivot+siis+Mistä+ALENNUSMYYNNISTÄ?+Minä+olen+ensinnäkin+Syntynyt+IISALMEN+Synnytyssairaalassa+27.2.1969.+Me+muutettiin+Kajaaniin+Vieremältä+1970-Luvulla,+jolloin+paperit+ollaan+siirretty+Iisalmesta/Vieremältä+Kajaanin+Kirkkoherranvirastoon+ennen,+kuin+vuotta+1979,+kun+JOKU+Kuolemaantuomittava+oli+murtautunut+sinne+ja+Varasti+Itselleen+minun+Syntymätodistukseni+ja+jatkaa+Syyllistämistäni+omiin+asioihin.+Sillä+PÖLJÄLLÄ/IDIOOTILLA+ja+Kahelilla+on+Ideologia,+joka+sisältää+IDENTITEETIN+varastamisen.+Kuula+PÄÄHÄN+sille+ja+asiassa+EI+ole+mitään+Tutkimista+RIKOKSENA!!!+Ruumis+vaan+KREMATORION+Uuniin+ja+TUHKAT+Wc-Pönttöön+ja+Kusi&Paska+päälle+ja+asia+selvitetty+ja+MAAILMA+pelastuu+😃😉😆🥰+Iloista+Joulua&Onnelista+Uutta+Vuotta+2022.
04.12.2021 23:35
Etkö+sinä+osaa+lukea,+että+Syntymätodistuksen+VARASTAMINEN+on+Erittäin+Vakava+Asian+Sisältö.+Sinun+olisi+pitänyt+kirjoittaa,+että+EI+OLE+OLLUT+OIKEIN!!!
03.12.2021 08:57
Olet+TÄYSIN+Oikeassa!!+Me+olemme+tehneet+aivan+käsittämättömän+ja+Sanoin+kuvaamattoman+paljon+töitä,+että+jälkeenpäin+syntyvillä+Ihmisillä+olisi+Parempi+elämä+ja+meille+annetaan+Palkinnoksi+annetaan+Vittuilemista+ja+Negatiivista+asennetta+ja+Suhtautumista+ja+Negatiivista+Ihmisarvostelemista+ja+Syyllistämistä.+Kyllä+JUMALAT+saavat+näyttää+Närhen+Munat.
30.11.2021 23:46
Painu+sinä+JEESUS+KRISTUS+Vasemmalle+päin+katsoja+Vetten+Päälle+Kävelemään.+Etkö+osaa+lukea+mitä+sinulle+kirjoitetaan+ja+laita+se+Risukasa+päähäsi+ja+edusta+Kainuun+Köyhää+Kansaa+Korokkeen+päällä+Kajaanin+Kaupunginteatterin+takana+1971+kertaa.
30.11.2021 23:14
Sitten,+kun+Sinusta+tulee+LIHAVA+niin+muista+sanoa+nuo+samat+sanat+ITSELLESI+peilin+edessä+ja+muista+ottaa+MIELIALAA+kohentavia+Lääkkeitä+🤪🤪🙂
30.11.2021 01:37
Siinä+missä+sinä+Syyllistät+Lihavia+IHMISIÄ+KoronaVirukseen+liittyen+niin+Minä+puolestaan+Syyllistän+IHMISRIIPPUVAISIA,+joihin+sinäkin+kuulut+siis+KoronaViruksen+Levittämisestä+SYYLLISTÄN+ja+monesta+muustakin+asiasta+SYYLLISTÄN+Ihmisriippuvaisia,+joihin+MINÄ+en+kuulu+Alkaen+Syntymästäni+j.n.e.+😃😉🙂😄😄😄😄😄🤭🤭🤭🤭😂😂😂😂😂
26.11.2021 04:23
Olet+siis+sitä+mieltä,+että+Lihavat+hoitoon+Korona-aikana..ei+ole+Pätevä+kirjoitus+Korona+aikana.+Koronavirus+poistuisi+Maailmasta+KOKONAAN,+jos+oltaisiin,+kuten+MINÄ+olen+ollut+jo+YKSINÄÄN+50-v.+Ikävuosista+52-v.+Ja,+kun+asian+sisältö+on+Täysin+Mahdotonta+järjestää+Maailmassa+niin+se+vaan+muuttuu+siis+Koronavirus+muuttuu+pahemmaksi..Variantit..kuten+me+KAIKKI+sen+huomaamme.
26.11.2021 04:10
Sitten,+kun+Sinusta+tulee+LIHAVA+elämäsi+saatossa+niin+ITSE+sinä+olet+siellä+PÄÄSI+lisäksi+siis+PAKKOHOIDOSSA+lopun+Ikäsi.
26.11.2021 03:35
Syö+loppuun+ne+määrätyt+Spermakuurit,+ei+ne+muuten+tepsi+🤭+ja+ota+Rauhallisesti+niin+Aivosolusi+eivät+Tuhoudu+Turhan+päiväisesti+🙂
18.11.2021 03:27
Syö+loppuun+ne+määrätyt+lääkekuurit,+ei+ne+muuten+tepsi+🙂
18.11.2021 03:23
Call+Dave+national+at+How's+the+weight+to+your+pasta+pockets+Web+the+straighter+your+Costa+😂🤣😅😅😆😁😁😆😅🤣😂😅😆😁😁😄😃😃🤣😅🤣😂😂🤣😅😅🤣😜🤪🤪🤪😝😝😜😝🤪😝😝🤪🤪🤪😝🤪🤪🤪🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭+KATEELLINEN+sinä+olet++Pimply+bumbling+been+Billy+Bombay+Company+pimply+pomponi+pimply+not+people+pumpkin+pimpin+Pippa+play+oppa+are+people+pumpin+pain+the+people+pumpin+paynor+up+and+pay+nothing+Pippin+people+are+poppin+pin+up+in+pompeii+have+been+P+pump+it+plainer
12.11.2021 20:36
Minun+Isäni+on+KUOLLUT+ja+Loukkasit+Tunteitani+Häntä+kohtaan+TOSI+paljon..seuraavaksi+KUOLEE+sinun+Isäsi+ja+Minä+sanon+sinulle+Isäsi+olisi+pitänyt+käyttää+kumia+kun+sinua+teki.
11.11.2021 22:25
Etkö+sinä+lue+RAAMATUSTA+Esim.+MAAILMANLOPUSTA?+Ja+painu+VITTU+Itse+sinne+hoitoon!!
11.11.2021 19:46
Lue+Itsellesi+PEILIN+edessä+Aamen+😂😂😂🤣🤣😅🤣🤣😅😅🤣🤣🤣😅😅😅😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😁😄😃😃😄😄😁😄😄😃😃😃😅🤣🤣🤣😂😂😂🤣😅😅😆😁😆😅🤣🤣🤣🤣😂😂😂🤣😅😅🤣🤣😂😂😂😂😂😂
07.11.2021 23:15
Yhellä+vierestä+☕🍼🍼🍼
24.10.2021 05:01
2 / 2