Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3174
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+kai+kukaan+anna+omaiselleen+salaa+kuolinapua,+sehän+olisi+murha.
Eutanasia+ei+saisi+tulla+tavaksi,+ainoastaan+hyvin+tarkkaan+harkituissa+tapauksissa+joissa+elämä+on+muutenkin+päättymässä+ja+loppuaika+olisi+tuskallinen+eikä+lääkkeistäkään+olisi+apua.+Silloinkin+vain+potilaan+itsensä+luvalla,+jos+ei+pysty+antamaan+lupaa+niin+on+voinut+tedä+hoitotestamentin.+
Minulle+olisi+kuolemaa+pahempi+kohtalo+joutua+käänneltäväksi+johonkin+voittoa+tavoittelevaan+vanhusten+säilytyspaikkaan.
Siksi+olenkin+tehnyt+hoitotestamentin+jossa+elämää+ei+saa+pitkittää,+jos+eutanasia+olisi+laillinen+niin+sitten+toivoisin+sellaisen+saavani.
18.07.2020 21:18
Olen+samaa+mieltä+Bessien+kanssa.
Hän+on+maltillinen+kirjoittaja.
16.07.2020 21:27
En+ole+huomannut+täällä+raisismia+aikoihin.+Saattaa+joskus+ollakin+kun+en+lue+läheskään+kaikkia+ketjuja.
Myös+kantasuomalaisiin+kohdistuva+rasismi+on+yhtä+tuomittavaa.+
Rasismia+nähdään+kaikkialla+kun+tutkitaan+suurennuslasilla+jos+olisi+jossain+varomaton+repliikki.+
En+ole+rasisti,+päinvastoin,+toivotin+tervetulleeksi+taas+uudet+asukkaat+kyläämme.
Eivät+he+täällä+kauan+viihdy,+haluavat+ruuhkasuomeen+kuten+aikaisemmatkin.
16.07.2020 21:22
Miksi+ei+Marin+taikka+Rinne+ollut+paikalla.+
Samoin+A-studiossa+piti+Marinin+olla,+ei+kuitenkaan+ollut.
Tytti+Tuppurainen+on+kiihkeä+Eu.n+puolustaja,+siellä+ei+koskaan+toimita+hänen+mielestään+väärin,+en+ole+kuullut+hänen+puolustavan+suomalaisen+etua+missään.+Hän+oli+A-studiossa+Marinin+tilalla.
16.07.2020 09:55
Eiköhän+palsta+ole+läpileikkaus+ihmisistä+yleensä.
Joillekin+on+sydämen+asiana+paheksua+persuja+ja+maahanmuuttokriittisiä.
Toisilla+taas+on+tärkeintä+haukkua+suvakkeja.
Onkohan+kovin+sivistynyttä+kaivaa+aina+nämä+persu-suvakki+vastakohdat+esiin.+
Se+ainakin+lisää+eripuraa.
15.07.2020 22:19
Kun+olen+yksin+tyydyn+pikakahviin.+Sen+makuun+tottuu+ja+piristää+kuten+kahvi+muutenkin.+
Nyt+on+kaveri+lomalla,+hän+ei+siedä+pikakahvia+joten+juodaan+tavallista+Juhlamokkaa.+
Juon+kahvia+aamulla,+joskus+iltapäivällä,+kuitenkin+kahdesti+päivässä,+säännöllistä+kellonaikaa+ei+ole.
11.07.2020 18:37
"Paljonko+on+paljon+ja+mikä+on+kohtuus+yli+70+vuotiaalle?"+
Kyllä+tässä+väkisinkin+on+vauhti+hiljentynyt.+Kohtuus+tulee+automaattisesti,+väsyy+herkemmin+kuin+nuorena.
Just+tänään+juteltiin+tyttären+kanssa+siitä+että+voisi+minulle+työssä+käyminen+olla+jo+liian+väsyttävää.+Ehkä+noin+neljä+tunti+vielä+jaksaisi.+
Juhliminen+ei+innosta+yhtään,+ei+edes+ystävien+kanssa+illan+istujaiset.+
Valkkaria+voin+ottaa+jonkin+verran,+siitä+ei+ole+haittaa+kun+pysyy+kohtuudessa.+Tulee++tarkkailtua+oloaan+ja+jaksamistaan+liiankin+tarkasti,+ei+uskalla+liiaksi+rentoutua.
09.07.2020 22:32
Tellukka.+
Meidän+välistä+huumoria.
Meillä+on+jutut+monesti+paljon+pahempiakin.+Ollan+nurettu+että+sivullinen+voisi+tehdä+vääriä+johtopäätöksiä+jos+sattuu+kuuntelemaan+puheitamme.+
Ei+ole+puoliso,+hyvä+kaveri+vain.
09.07.2020 22:21
Kysyin+kaverilta.
Sharon+Stone+tai+kuka+vain+kävisi.++:D
09.07.2020 11:36
Nämä+ovat+minimalisen+pieni+osa+avun+tarvitsijoista.
Paremmin+voisi+auttaa+paikan+päälle,+ei+tuollainen+pieni+määrä+"nuoria"+auta+juuri+lainkaa+kokonaisuutta.+
Kyllä+jokainen+ymmärtää+että+tämä+on+vain+kosmeettiasta+apua,+hirveä+määrä+autettavia+jää+sinne+missä+ovat.+Eivät+pakolaiset+lopu,+päinvastoin,+jokin+muu+keino+on+oltava+kuin+heidän+ottaminen+euroopan+maihin.+
Mutta+näissä+asioissa+järjen+ääni+ei+tule+kysymykseen.
09.07.2020 11:33
Juotavat+jugurtit+menevät+helposti+alas,+niissä+on+kalsiumia+joka+on+tärkeää+luustolle.+Vitamiineja+saa+purkeista.
06.07.2020 17:09
Olen+huomannut+myös+että+ruoka+maistuu+huonommin+kuin+aikaisemmin.
Olen+tullut+hyvin+nirsoksi.+
Ennen+tykkäsin+kaalista+ja+söin+paljon+vihanneksia.+
Nykyisin+eivät+maistu.+
Pullaa+voisin+syödä+mutta+sitäkin+aika+vähän.+Jäätelö+on+ollut+heikkouteni,+senkään+maku+ei+ole+ennallaan.+
Yritän+silti+syödä+terveellisesti+jos+suinkin+saan+menemään+alas.+Olen+kuvitellut+että+tämä+on+ohimenevää,+toivottavasti+on.+
Nytkin+mietin+mitä+haluaisin+syödä+jos+voisin+valita+mitä+ikinä+haluan,+en+keksi+mitään.
05.07.2020 21:17
Uusia+perunoita+odottelen.
Mansikat+eivät+ole+vielä+kypsyneet.+
Salaattia+tulee+aina+liikaakin.+Herneitä+saan+myös+jonkin+ajan+kuluttua.
En+ole+erityisemmän+innostunut+kaikenlaisista+kasveista.+Olen+ollut+kova+kokeilemaan+nuorempana,+nyt+on+jäänyt+vähemmälle.+
Olen+innostunut+seuraamaan+mikä+kukka+kukkii+seuraavaksi.
04.07.2020 16:03
Jospa+molemmat+saivat+mitä+halusivat.+
Teuvo+nuoren+ja+kauniin.+Nuori+ja+kaunis+perheineen+sai+taloudellista+hyvinvointia.
Mitäpä+noita+arvostelemaan,+kaikenlaista+sattuu+elämän+varrella.
04.07.2020 15:58
En+ole+ikinä+kuullutkaan++Willis+Waydesta.
Onko+hän+joku+urheilija?
01.07.2020 16:43
Meidän+kylän+kirjastossa+on+lankoja+ja+virkkuukoukkuja.+Käydessään+voi+virkata+isoäidin+neliön,+vaatimus+että+uloin+kerros+on+vihreä.+Neliöitä+on+jo+iso+pino,+niistä+tekevät+kirjastoon+joulukuusen+sitten+aikanaan.+
Kuuntelen+äänikirjoja+virkatessani+joten+kirjallisuus+aihekin+tulee+saman+tien.+
Nyt+kuuntelen+Areenasta+Ryysyrannan+Jooseppia.
01.07.2020 16:23
Teen+isoäidin+neliöitä,+liitän+10+kpl+ketjussa+yhteen.+Tähän+peittoon+olen+virkannut+160+neliötä,+jatkan+vaikka+parisängyn+peitoksi+jos+kiinnostus+riittää.+Yhden+pienemmän+peiton+olen+jo+tehnyt.+
Pienempi+peitto+on+kaksivärinen,+ihan+halvimmasta+sekoitelangasta.+Tätä+toista+olen+tehnyt+monenlaisista+väreistä,+kunhan+paksuus+on+suunnilleen+ok.+
Olen+tehnyt+myös+neljä+myssyä+kun+tytär+sanoi+sellaista+tarvitsevansa,+tein+niihin+sopivat+kaulurit.+
Olen+koukussa+virkkuukoukkuun,+noin+viidenkymmenen+vuoden+tauon+jälkeen.+
Korona+eristys+sai+aloittamaan+virkkaamisen.+
Tulin+kylille+myrskyä+pakoon+toissa+iltana.+Kävin+tänään+mökillä+katsomassa,+onneksi+ei+ollut+pihakoivu+kaatunut+mökin+päälle,+on+todella+vanha+ja+iso.+Sähköjä+siellä+ei+ollut+vielä+päivällä+kun+kävin.
01.07.2020 15:56
Olen+löytänyt+Yle+areenan+äänikirjat.
Siellä+on+klassikkokirjailijoiden+teoksia,+mikä+parasta,+ovat+ilmaisia.+
Olen+viihtynyt+niiden+parissa+melkein+koko+kesän,+olen+tietysti+välillä+tehnyt+muuatkin+kun+kunnellut+ja+virkannut+päväpeittoa++ulkosalla.
Olen+niitä+joskus+nuorena+lukenut,+nyt+saavat+ihan+uudenlaisen+sisällön+kun+ikää+on+tullut.+Viimeksi+kuuntelin+Virginia+Woolfin+Orlandon.+Ensin+tuntui+että+en+ymmärrä+sitä+lainkaan,+mutta+aina+vain+enemmän+kiinnostuin.+
Juhani+Ahon+Papin+rouva+ja+Juha+ym..+ovat+koskettavia.+
Maria+Jotunin+Huojuva+talo,+on+ennestäänkin+tuttu+mutta+kuuntelin+kuin+olisi+ensimmäinen+kerta.+
En+viitsi+kertoa+mikä+missäkin+teoksessa+eniten+viehättää,+kannattaa+käydä+tutkimassa.
Olen+kuunnellut+heti+kaikki+kirjat+sieltä.+"Kadonnutta+aikaa+etsimässä"+en+ole+kuunnellut,+kokeilin+vähän+mutta+oli+kopioitu+raamattua,+en+tiedä+millaisia+niistä+löytyisi,+kokeilen+vielä+uudelleen..
01.07.2020 12:45
Tellukka+kirjoiti:
No+mitä+rasistisuutta+sinä+nyt+sitten+näet+tässä,+kun+hän+on+sanonut:
""Etenkin+pää-kaupunkiseudulla+väestökehitys+on+laadullisesti+epäedullista."
Näinhän+se+menee.+Kuten+jo+kirjoitin+kunnastamme+lähtevät+maahanmuuttajat+hyvin+nopeasti+ruuhkasuomeen.+En+silti+käyttäisi+ilmaisua+laadullisesti+epäedullista+kun+on+kyse+ihmisistä.
Siellä+on+kova+puute+asunnoista,+ovat+poissa+sinne+työhön+tulijoilta.+
Kunnassamme+sen+sijaan+olisi+pilvin+pimein+hyviä+asuntoja+tyhjänä,+mutta+eivät+kelpaa.+Nytkin+laittoivat+kaksi+asuntoa+yhdeksi+perheelle+ja+pitivät+ison+remonti,+muutaman+kuukauden+viihtyivät.+
Ei+täällä+ole+rasisteja+sen+enmpää+kuin+muuallakaan,+joten+siitä+ei+ole+kyse.
29.06.2020 09:23
Olen+ennakkoluuloton+siinä+suhteessa+että+kuuntelen+mitä+kenelläkin+on+sanomista+puoluekannasta+riippumatta.
Vääntele+sanomisiani+miten+haluat,+ihan+sama.+
Osaan+kyllä+suodattaa,+en+pidä+esim.+Laura+Huhtasaaren+tyylistä.
29.06.2020 09:06
126 / 159