Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3174
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niinpä.
Olen+samaa+mieltä+aloittajan+kanssa.+Automaattisesti+eriävä+mielipide+menee+iän+piikkiin.+
"Sehän+taas+höperehtää",++monesti+se+höperehtijän+mielipide+on+ollut+järkevämpi+kuin+tuomion+antaneen.+
Pitänee+vain+suhtautautua+lempeän+hyväksyvästi+kaikkeen,+kuten+mummojen+kuuluu+tehdä.+
Itse+en+voi+näin+tehdä!
23.02.2020 21:16
Oli.
23.02.2020 21:06
Ehkä+edesmenneen+anoppini+mielestä+minua+aikoinaan+kuvasi+tämä+laulu.+
https://www.youtube.com/watch?v=l0o23fRKoDY+
Hänen+mielestään+olin+nuori+tytön+hupakko+joka+vaani+hänen+poikaansa.
23.02.2020 17:37
Jos+osaa+jotenkin+ruotsia+niin+ei+välttämättä+hallitse+afrikaanin,+vietnamin+ym...kieliä.
23.02.2020 17:30
Ei+kannata+yrittää+liikaa.+:D+
Eiköhän+normaalilla+kasvatuksella+ja+elämänkokemuksella+pärjää+joka+paikassa.
23.02.2020 15:50
7/12+arvasin+pari.
23.02.2020 15:42
Ei+minulla+ole+mitään+salattavaa.+Jokainen+tehköön+johtopäätöksensä+siitä+mitä+olen+kirjoitellut.+
Minua+on+haukuttu+tosi+rumasti,+tulee+mieleen+että+ihmiseltä+loppuu+keinot+jos+pitää+turvautua+ala-arvoiseen+kommentointiin.+
Kateus+on+yksi+suurimmista+riitojen+aiheuttajista.
Jos+on+elämäänsä+tyytyväinen+niin+antaa+muiden+elää+ja+olla+kuten+haluavat.+
Palstalla+kirjoitellessani+olen+oppinut+paksunahkaisemmaksi,+sekin+on+ihan+hyvä+asia.
23.02.2020 15:33
Toivon+että+aloitus+on+karrikointia.+
Normaliutta+arvostaa+vielä+suurin+osa+kansasta.+
Jokainen+olkoon+mitä+on,+mutta+on+annettava+elämisen+oikeus+myös+taviksille.
23.02.2020 11:46
Raamatun+luvattu+maa+oli+Juutalaisille.
Meillä+pohjoisen+asukeilla+ei+ole+sen+kanssa+mitään+tekemistä.+Israelilaiset+ovat+luvattu+kansa.+
Miksi+me+ei+palvota+omia+muinaisia+jumaliamme+vaan+jotain+lähi-idästä+tuotua+oppia.
23.02.2020 10:58
Äskeinen+vaikutti+ristiriitaiselta.+
En+jaksa+Amerikkalailstyylistä+jonniijoutavien+vatvomista.
Mutta+jos+näen+vaikka+kaupassa+mukavan+ihmisen+jään+mielelläni+jutteleman.
20.02.2020 22:07
Minulla+on+mökki.+Olen+siinä+noin+puolet+vuodesta.
Ei+tule+kun+kylmä+vesi,+kemiallinnen+vessa.++
Uuni-ja+sähkölämmitys.++
Tänäänkin+tuhosin+ilmastoa+kun+lämmitin+puilla.+
Minä+olen+ehkä+outo,+viihdyn+yksin.+En+halua+mitään+hälinää+ja+pakollista+tyhjän+puhumista.
Juttelen+mielelläni+ihmisten+kanssa,+varmaan+vaikutan+sosiaaliselta.+Silti+häivyn+äkkiä+omiin+oloihini.+
Jossain+iltapäivälehdessä+oli+äskettäin+juttu+samanlaisesta+kun+minä+olen.++
Kuitenkin+siedän+mies-ystävän+kun+hän+ei+ole+koko+ajan.+
Saatan+olla+vaikka+kuinka+kauan+yksin,+silti+en+tunne+olevani+yksinäinen.+Ymmärrän+niitäkin+jotka+ovat+"normaaleja."
20.02.2020 22:03
Joskus+harvoin+ostan+Kabanossia+grillattavaksi+kesällä.+Olisi+varmaan+parempiakin+vaihtoehtoja+mutta+en+ole+erityisen+perehtynyt+nähin+makkaroihin.
Taisin+jossain+kirjoittaakin+että+nostalgian+puuskassa+ostin+lauantaimakkaraa,+laitoin+sitä+ruisleipäviipaleen+päälle,+lieneeköhän+makutottumukseni+muuttuneet+sitten+lapsuuden+tai+makkaran+makun+on+huonontunut.+Söin+kyllä+vähitellen+sen+parisataa+garammaa+joten+ihan+syötäväksi+kelpaavaa+oli.+
Samoin+ostin+HK-sinistä,+se+ei+ollut+hyvää,+muistelen+että+aikoinaan+sekin+maistui+paremmalta.+
Ostan+lihapalan+ja+paistan+uunissa,+siitä+saa+ruokaa+ja+leivän+päällystäkin.+
Krakovan+makkaraa+ostan+myös,+se+on+aika+hyvää.
20.02.2020 20:19
Minulla+on+lähes+aina+ollut+oma+makuuhuone,+avioliiton+ensimmäisinä+vuosina+oli+vain+huone+ja+keittiö+joten+silloin+oli+heteka+levitettävä..+
Tykkään+nukkua+yksin,+ahdistun+jos+joku+kuorsaa+tai+tuhisee+vieressä.
20.02.2020 17:30
Koti+on+paras+paikka+maailmassa.
En+pidä+kotiani+minään+näyttelypaikkana,+siellä+on+oltava+kodin+lämpöä+ja+viihtyisyyttä.
20.02.2020 17:27
Mitä+sinä+tuolla+tahdot+kertoa?+
Siskosi+kuoleman+olet+kertonut+noin+sata+kertaa,+hirveä+tragedia+kun+et+voi+unohtaa.
20.02.2020 16:11
Outo+katsottavaa.+Coronaviruksen+uhreja?+
Missä+lasten+vanhemmat+ovat?
20.02.2020 15:52
Pitää+vielä+lisätä.+Huonokäytöksinen+miniä+on+aloittajalla.+
Parempi+kun+hänet+jättää+perinnöttömäksi,+rahat+kuiten+kelpaisivat.+
Minä+olisin+laittanut+ulos+kodistani+ja+sanonut+että+aion+elää+ainakin+100v.
19.02.2020 13:41
Minä+olen+sellainen+että+on+vaikea+luopua+tavaroista.+Kaikenlaista+on+kertynyt+vuosien+mittaan.+
Naureskelin+lapsenlapseni+vaimolle+ttä+siellä+sitten+pilven+päältä+katselen+melenkiinnolla+kuinka+rehkitte+rojujeni+kanssa.+
Naurettiin+molemmat.
19.02.2020 13:37
Minä+viihdyn+siellä+missä+on+kotini.+Jos+joku+haluaa+nähdä+ja+kokea+paljon+uutta+niin+miksi+ei,+se+on+luonnekysymys.+Ei+se+tee+ketään+huonommaksi+jos+tykkää+olla+paikallaan.+Elämä+voi+silti+olla+hyvinkin+monipuolista+jos+maailman+asiat+kiinnostaa.
Olisin+voinut+asua+ulkomaillakin+jos+ei+ole+liian+kuumaa,+vaikka+enää+en+viitsisi+muuttaa+mihinkään..+
Olen+saanut+järjestettyä+asiani+mieleisekseni,+puolet+mökillä+ja+muuan+ajan+pikkukaupungissa.+
Pitkästä+aikaa+olin+viikonloppuna+yökylässä+vanhan+ystävän+luona,+kaveri+oli+kissan+vahtina.+
Kyllä+juttu+luisti+ja+oli+mukavaa,+tämä+oli+harvinaista+kun+minua+ei+tahdo+saada+liikkeelle+millään+nykyisin.+Tässä+olikin+sosiaalisten+suhteiden+hoitamista+taas+pitkäksi+aikaa.
17.02.2020 18:00
Minä+viihdyn+siellä+missä+on+kotini.+Jos+joku+haluaa+nähdä+ja+kokea+paljon+uutta+niin+miksi+ei,+se+on+luonnekysymys.+Ei+se+tee+ketään+huonommaksi+jos+tykkää+olla+paikallaan.+Elämä+voi+silti+olla+hyvinkin+monipuolista+jos+maailman+asiat+kiinnostaa.
Olisin+voinut+asua+ulkomaillakin+jos+ei+ole+liian+kuumaa,+vaikka+enää+en+viitsisi+muuttaa+mihinkään..+
Olen+saanut+järjestettyä+asiani+mieleisekseni,+puolet+mökillä+ja+muuan+ajan+pikkukaupungissa.+
Pitkästä+aikaa+olin+viikonloppuna+yökylässä+vanhan+ystävän+luona,+kaveri+oli+kissan+vahtina.+
Kyllä+juttu+luisti+ja+oli+mukavaa,+tämä+oli+harvinaista+kun+minua+ei+tahdo+saada+liikkeelle+millään+nykyisin.+Tässä+olikin+sosiaalisten+suhteiden+hoitamista+taas+pitkäksi+aikaa.
17.02.2020 18:01
136 / 159