Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Kaveri toi nätin kukan. Toivottavasti kestää kaua nmaljakossa.
Aloituksia
47
Kommenttia
3044
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minun pitää myös kertoa mielipiteeni Keskisarjasta.
Pidän hänen suoruudestaan.
Olen kuunnellut äänikirjoina lähes kaikki hänen kirjansa, Kyllikki Saaresta kertova oli erityinen kun tämä neito asui synnyinpitäjässäni.
En ajattele hänen puoluekantaansa, on piristävän erilainen.
Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Suomessa on sananvapaus.
09.11.2023 17:11
Kirjoitin jo toisessa ketjussa että tämä Nojatuoli ja entinen Kahvipirtti ovat ainutlaatuisia.
Samanlaista Ei ole missään.
Ollaan onnekkaita kun löysimme tällaisen paikan jossa on hyvä henki ja kaikki otetaan ystävällisesti vastaan.
Onhan tässä haittansakin joskus tulee riidanhaastamista ja jopa kiusaamista.
Mutta palsta on sen arvoinen että ne kannattaa ohittaa.
04.11.2023 16:53
Ei meikkaaminen ole paha asia. Ihmettelin ylimitoitettua täyteaineiden käyttöä. Hän olisi paljon kauniimpi luonnollisena.
Kun katsoo vanhoja Speden elokuvia niin on todella kaunis nainen. Varmaan olisi vanhentunut kauniisti tupakoinnista huolimatta.
Vaan kukin tavallaan, mitäpä se minulle kuuluu.
01.11.2023 17:55
Olisi kaunis ihminen jos ei yrittäisi elää nuoruuttaan vielä yli 70-vuotiaana.
On pöhöttyneen juopon näköinen liiasta botoksista ja muista täytteistä.
01.11.2023 15:36
Mutta Patrick ei lakkaa säväyttämästä. Hän kuoli syöpään ihan liian varhain kuten poikammekin.
https://www.youtube.com/watch?v=Ovb1zA2rWZo&list=RDEM632A8zQY8UXRUnCN_TFc3Q&start_radio=1
31.10.2023 17:20
En välitä yhtään siitä kuinka muut suomi 24 kirjoittajiin suhtautuvat.
Silloin kun hankin netin tämä suomi 24, 50+ palsta oli ensimmäisä mihin kirjoittelin. Olen vaihtanut nikkiä sen jälkeen ja oppinutkin paljon.
Alkuun otti itseensä jos joku haukkui, tämä on todella ollut hyvää siedätyshoitoakin.
Minusta nojatuoli on mukava paikka monelle yksinäiselle ja myös vähemmän yksinäiselle.
Missään muualla ei ole samanlaista vaihtoehtoa olemassa.
Olen tullut siihen tulokseen, jos itse tykkään jostain, niin se on hyvä.
Näillä kymmenillä on ainakin minulta kiinnostuksen kohteet vähentyneet. Ainakin musiikin kuuntelu ei enää säväytä yhtä paljon kun nuorenpana.
31.10.2023 17:16
Täällä oli puhetta kirjoista. Kuten olen kertonut en enää lue, kuuntelen kun silmät ovat aika herkästi väsyvät.
Aika koskettava kirja on Rakas katastrofini, se kosketti omaakin elämääni, pystyin joihinkin kohtiin samaistumaan..
Kirjan on kirjoittanut Mirkka Torikka.
Tuula-Liina Variksen," Sattunut syntymään" myös herätti ajatuksia. Syntymäni aikaan pohjanmaalla tyttölapset ei olleet kovin toivottuja.
Nyt on taas kohta ajankohtainen Carles Dickensin "Saiturin joulu" , näitä klassikkoja voi ladata puhelimeen ilmaiseksi, yle areenastakin.
Camilla Läckberg "Hopeasiivet". On nyt kuuntelun alla. Olen kuunnellut hänen muitakin kirjojaan. Ainakin aika kuluu mukavasti.
Olen aina ollut kova lukemaan, Nyt laitan taas "Sinuhen" kun alan nukkumaan, sitä kuunnellessa uni tulee ja jatkan siitä mihin jäin siitä minkä muistan kuulleeni.
31.10.2023 16:43
Samoin sinulle Mkr.
Oli mahtavaa että nojatuoli avautui taas.
En juuri välitä riitaisuuksista, ohitan ne, eivät kosketa.
Minäkin vietän paljon aikaa yksin, täällä tuntee tulevansa tuttujen joukkoon.
Se on tärkeä asia monelle.
31.10.2023 16:17
Täällä maaseudun rauhassa olen vieläkin kissoineni.
Nyt vasta näyttää lunta tulevan vähän enemmän, pakkasta on ollut jo pidempään.
Veljeni soitti äsken, naurettiin sitä kuinka vaivojen valittamiseksi tahtoo puhelut mennä.
Hän on minua 10-vuotta nuorempi, on hyvin terve vielä, mutta jalat tahtoo olla riesana.
Minulla elämä sujuu niin, kun jokin vaiva helpottaa niin aina jotain uutta tulee tilalle.
Sanoinkin veljelleni että olen kuitenkin elossa ja elämänhaluakin on vielä vaikka kuinka.
Aloitin virkkaamisen silloin kun koronakin alkoi.
Silloin ostin kullalta kimaltavaa lankaa, virkkasin siitä takkia, kyllästyin ja on ollut lähes pari vuotta odottamassa jatkoa .
Tänään sain siihen hihatkin, epäilin että on aika pramean näköinen, Mutta ihan nätti siitä tuleekin, vaikka en usko pitäväni sitä kun kokeillessani.
En meinaa itsekään uskoa sitä virkkausten määrää mitä olen jupertanut. Siinä sivussa on tullut paljon villasukkia kutomalla ym...
Aikoinaan kun sain netin vietin siinä paljon aikaa. Nykyisin avaan läppärin aika harvoin. En tykkää kirjoittaa kun läppärin näppäimistöllä pidempiä mielipiteitä.
Kännykän näppäimet on niin pienet, kirjoittelen silläkin muutaman lauseen viestejä. On oltava tarkkana kun muuten viliseen kirj, virheitä.
Aamukahvia en osaisi juoda ilman tablettia. Katselen siitä uutiset ja muut asiat mitkä kiinnostaa, harvoin sillä kirjoitan.
Ikkunasta on kaunis valkoinen näkymä, sitä jään ihailemaan.
31.10.2023 16:12
Ei kukaan ole aina positiivinen. Kun joku lyttäsi autotallini oven niin olin hyvin vihainen. En saa autoa talliin kylillä, enkä myöskään lämmitykseen.
Täysillä elämistä minäkin ihmettelen itsekseni. On ihan huono omatunto kun välillä menee päiviä että en tee mitään kummoista. Saatan virkata ja kuunnella äänikirjaa, katsella lintuja kun vieläkin olen mökillä.
Välillä alan pitkäkseni samalla äänikirjaa kuunnellen. Tämä on minulle tarpeeksi, ihan "täysillä".
En ole sosiaalinen, kuten olen usein kertonut. Nuorempana olin enemmän ihmisten kanssa tekemisissä.
Mitähän keksisin että tuntisin eläväni täysillä. Jos vaikka alkaisi käydä uimahallissa, suunnitelmissa on ollut pari vuotta.
Eläkeläisten tansseihin en mene, pelottaisi että en osaa enää tanssia jos joku erehtyisi hakemaan.
Jos menisin baariin niin mitä siellä tekisin, kaikki ovat lapsenlapseni ikäisiä jopa nuorempia. Onneksi ei muutenkaan houkuttele.
Matkustelu vähän ehkä kiinnostaisi, mutta mihin panisin kissan, se on niin kiintynyt minuun että saisi traumoja eron aikana.
Matkustelin aika paljon nuorempana. Lentäminen on vastenmielistä, jalat turpoaa ja kipeytyy lentosukista huolimatta.
Yksi asia on minulle tärkeää, pyöräily, ostin uuden sähköpyöränkin. Mutta kelit ei salli sitäkään.
Kuluuko elämä hukkaan jos ei osaa elää "täysillä"?
Iän myötä ainakin minä arvostan vapauttani, rauhallista elämääni.
Ei noita tuumailujani kannata ottaa vakavasti. Kunhan mietin.
27.10.2023 13:45
Kerron vain oman mielipiteeni. En erityisemmin välitä kahvin mausta, mutta tykkään aamukahvista juuri kofeiinin piristävän vaikutuksen takia.
Päivällä juon teetä. Sellaista jauhetta, on eri makuja. Niissä on sokeria, joten ei kovin hyvä...
25.10.2023 17:45
Ihana asia että ollaan elossa.
Vaivoinemme ja kremppoinemme.
Lähes joka aamu sanon, kiitos että saan elää.
Tämä synkkä syksy tahtoo masentaa, ei huvita mennä ulos. Mutta toivottavasti näemme uuden kevään koittavan.
25.10.2023 17:37
Katselen ikkunasta lintujen syöttöpaikkaa. Siellä Närhet yrittää ahmia kaiken pikkulinnuilta. Kyllä niilläkin on kylmä ja nälkä, mutta eivät anna tilaa muille. Keksin laittaa rasvangon pitkän narun päähän, ensin eivät osanneet aterialle, mutta nopeasti oppivat. On ollut kaikenlaista vastoinkäymistä. Joku ajoi kylillä autotallini oven lyttyyn. Siitä on nyt kova haloo. En saa autoa lämmitykseen jos ovea ei pysty avaamaan. Minullakin on ollut terveyden kanssa häikkää, mutta kai se kuuluu asiaan näillä kymmenillä. Terveyden hoitaminen vaatii oma-aloitteisuutta ja kunnollista toimintakykyä. Onneksi on vielä sen verran että pärjään. Päivä kerrallaan.
25.10.2023 17:24
Kyllä hän oli legenda.
En ollut hänen faninsa, mutta ihan ok. ikäihmisille hyvä mainoskasvo. Näytti että elämä ei lopu 80v. Ainakaan kaikilta.
Olen mietinyt elämän rajallisuutta, ei kannat liikaa miettiä, elää vain kiitollisena siitä että on hengissä. Moni ikätveri on kuollut.
25.10.2023 16:18
Miksi joisin kahvia joka ei piristä?
25.10.2023 16:13
En ymmärrä kumpaakaan osapuolta jos viattomia siviilejä tapetaan ja näännytetään nälkään ja janoon.
Lapset, vanhukset ja naiset eivät saisi joutuya kärsimään.
Ei tietenkään ketään pitäisi kiduttaa sietämättömissä olosuhteissa,.
25.10.2023 14:50
Monesti ihmettelen energiaasi. Uskoisin että tasapainoinen parisuhde ja elämä auttavat.
Ei minullakaan ole valittamista. Silti aina vain enemmän käperryn mökkiini kissa seuranani.
Viikot vierähtää , tuntuu että aika loppuu kesken.
Onneksi kaveri käy vapaillaan, Olen miettinyr että osaanko tarpeeksi arvostaa häntä. Kun on hiljaista viikon ajan, ja sitten tulee kolmas tähän minun ja kissan symbioosiin, mutta varmasti ikävä tulisi minulle ja kissallekin.
Kissa käy aina tutkimassa hänen autonsa ulkoa ja sisältä kun tulee, epäilee että onko muut kissat käyneet siellä.
Onneksi minä en ole noin epäluuloinen.
20.10.2023 17:52
Minä olen A-studion katsoja. Myös uutiset katson aina.
Ihan viime aikoina on tullut ähkyä sodista ja muusta pahoista asioista.
Olen jättänyt uutiset väliin, mutta vain hetkeksi.
Eduskunnan kyselytunnin katson myös. Kuinka suomen etu voi olla niin vastakkainen?
Kaikki mielestään haluavat suomen ja kansalaisten parasta. Silti rähistään ja nokitellaan koko ajan.
En tiedä kuka on oikeassa, vai onko kenelläkään muu mielessä kuin oma etu ja pärjääminen. Kai se on jokaisella ensimmäisenä, mutta jos alkaa hoitamaan kansalaisten etua niin siihenkin on hyvä paneutua ilman turhia ennakkoluuloja.
20.10.2023 17:44
En ole käynyt tansseissa ainakaan viiteentoista vuoteen. Saattaa olla pidempikin aika.
20.10.2023 17:00
Lämmin kiitos. Kuva on lähes 10-vuotta vanha. Mutta vielä minut tunnistaa kuvasta.
18.10.2023 16:39
31 / 153