Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Kaveri toi nätin kukan. Toivottavasti kestää kaua nmaljakossa.
Aloituksia
48
Kommenttia
3050
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vastuu vaikuttaa kannatukseen.
Lisäksi suurin osa neuvottelusita vaikuttaa teatterilta.
Siis minun mielestäni, en ole asiantuntija.
27.05.2023 21:15
Aloittajalla ei ole ongelmaa jos kaljapullo päivässä riittä, oli sitten mitä vahvuutta hyvänsä.
Kyllä minä otan lasin jopa kaksi valkkaria saunan päälle Perjantaina yleensä.
Lasi ei ole mitään puoli litraa vaan ihan parin desin mittainen.
Enempää ei voi näillä kymmenillä, haluan elää vanhaksi terveenä.
Niin varmaan haluaa kaikki, mutta se ei ole omissa käsissä.
Nytkin on vaivoja, mutta niitä ei tällä kertaa huomioida.
27.05.2023 20:36
Pitää vielä lisätä. Olen hyvin kiintynyt kotterooni, en halua vaihtaa sitä. On kuin kaverin jättäisi.
27.05.2023 20:24
Näinhän se tekee.
Tunnen huonoa omaatuntoa :(
Mutta se hyvä puoli on että en aja paljon. Kerran viikossa käyn kaupassa 13 km ja samalla reissulla kaupungissa pesen pyykit.
Kun menen kylille niin en aja edes näin paljon.
27.05.2023 20:22
Voimahalaus minulta sinulle.
Toivon todella että vaivasi helpottuvat.
27.05.2023 20:19
Olen pahoillani puolestasi.
Heti sodan lopussa syntyneenä on trumoja tullut isälle ja ne siirtyivät minulle.
Olen mielessäni käynyt läpi lapsuutta ja nuoruutta.
Kaikkiea ei tarvitse antaa anteeksi. Mutta on pärjättävä näillä eväillä.
Meillä on nykyisin hyvät välit tyttären kanssa. Murrosiän aika oli koettelevaa minulle ja hänelle.
Aurinkoisia kesäpäiviä sinulle.
27.05.2023 20:15
Minun Pösö on vuodelta 2008. Päässyt juuri ripille 15-vuotta.
sillä on vähän ajettu joten saattaa kestää vielä kauan.
Auto on sitä varten että pääsee paikasta toiseen, ei minulle näytön paikka.
27.05.2023 20:08
Mikä kelpaa mulle, saa kelvata vieraillekin.
Hyvin harvoin ketään yllättäen tulee. Kylillä on ovikoodi joten on soitettava jos meinaa sisään päästä.
26.05.2023 18:31
En mieti olenko tärkeä kenellekään.
Tiedän että tyttäreni ja minun välillä on paljon rakkautta.
On kaveri, hänelle saatan olla aika tärkeä ja hän minulle. Vankka ystävyys ja luottamus on välillämme saavutettu. Ei asuta yhdessä mikä sopii minulle oikein hyvin.
Tuntuu pahalta jos joku mukava tuntemani ihminen kuolee.
Puhumattakaan lapsen menettämisestä.
Mieheni sairasti niin kauan, oli sänkyyn sidottu yli kymmenen vutta joten hänen pois nukkumisensa oli armahdus hänelle itselleenkin.
Olen onnellinen ihan yksinkin, kissa seurana, en kaipaa mitään virikkeitä, luonto antaa elämyksiä ja äänikirjat.
25.05.2023 19:43
Ihan normaali olo on tänään.
Vähän jännitän tuleeko vielä yöpakkasia kun laitoin jo kukat haudoille.
Äsken kuntoilin sisällä 40-minuuttia, kyllä huomaa kuinka veri alkaa kiertämään jopa hitaasti toimivassa päässäni.
Eilen ajoin noin 10km sähköpyörällä muhkuraista mökkitietä.
Kuten olen kertonut, en tykää yhtään kuntoilusta, senkin ajan mieluummin vaikka virkkaisin.
Mutta olen huomannut että on kuntoilusta hyötyä yleiskunnon kannalta.
25.05.2023 19:25
Ai kuinka mahtava kommentti.
25.05.2023 19:18
Se on aika vähän.
Luulin että ysikymppisiä on enemmän.
24.05.2023 22:30
Tämä aloitukseni johtui huomiosta minkä tein kun mietin ikääni. En tarkoittanut muuta kuin sitä että tämä meidän palsta on vihoviimeinen.
Toivotaan että meistä moni on viriili vielä 90-100v
24.05.2023 22:22
Kirjoitinkin että ei kannata ottaan kirjaimellisesti aloitustani.
Tiedän että aika harva 90v käyttää nettiä. Kyllä heitäkin on, mutta ei varmaankaan oman keskustelupalstan verran. ainakaan vielä. Mutta saattaa ikäryhmät muuttua kunhan me 80+ aletaan lähestyä sataa vuotta.
24.05.2023 22:19
Voi kuinka tuttua.
Kattini hyppää päälleni joka aamu noin kello kuusi. Haluaa ulos. Mökillä voi käydä ulkona yksinkin, onneksi ei lähde pihapiiristä mihinkään.
Jos en nouse ja käännän kylkeä niin koskettaa pehmeällä tassulla poskeani.
Onneksi nyt voi pitää ovet auki kun on lämmintä.
Opin uudelleen virkkaamaan sitten nuoruuden kun korona iski.
Ostin kerän lankaa ja ajattelin että jääköön kaappiin jos en viitsi tehdä valmista.
On tullut päiväpeittoa, takkia, tyynyä, en edes muista kaikkea, lankaakin on kukunut enemmän kuin tuo aloitus kerä.
En muuten tykkää käydä sivuilla kun läppärillä. Kännykällä tai tabletilla katselen lähes kaiken muun. Kirjoittaminen on helpompaa erillisellä näppäimistöllä.
24.05.2023 22:07
Minä virkkaan, onkohan virkkaamiseen olemassa vieroitusta. Varsinkin isoäidin neliöt ovat silmäteräni.
Kissa ei tykkää yhtään kun aina virkkaan, palvelu kärsii virkkaamisen takia.
Olen itsekseni miettinyt, eiköhän nyt ole korkein aika elää sellaista elämää mitä haluaaa. Tietenkään ei kaiki ole mahdollista terveys, ym.. rajoitusten takia.
24.05.2023 21:36
En minäkään harrasta.
Olen joskus yrittänyt, kyllästyn nopeasti kun en pidä aikatuluista enkä ole sosiaalinen.
Tykkään ihmisistä, mutta olen erakko ja nautin kun saan olla yksin.
Olen nuuka, välillä otin siivoojan, mutta kun jaksan siivota nuo söpöt villakoirat pois, vielä sen verran että itse viihdyn.
24.05.2023 21:20
Jos vielä tästä laskee niin saadaan kuolla rauhassa omassa sängyssämme.
24.05.2023 20:16
Tänään on ollut normaali päivä. Ei hyvä eikä huono.
Varvas on tulehtunut, eilen kävin näyttämässä, ei tarvitse antibioottia.
Ensin teloin varpaan kovaan maton nurkkaan, meinasin kaatua rähmälleni, taisi murtua, sattui jo pääsiäisen aikaan, on ollut kipeä koko ajan.
Sekään ei riittänyt, saman varpaan kynttä leikatessa leikkasin palan lihaakin mukaan. En huomannut varoa kun tein puutarhahommia reikäisissä rönttösissä. Niihin meni multaa ja varvas tietysti tulehtui.
Onneksi olen saanut sen vähän parempaan kuntoon.
Muuten on kaikki niin kohdallaan kuin lähes 80v mummelin elämä voi olla.
24.05.2023 18:40
En ole tuomitsemassa tai paheksumassa, päinvastoin.
Tunnen homoja ja lesboja, ei he ole mitenkään muista ihmisistä erottuvia. Eihän heterotkaan julista kaikille intiimejä asioitaan, ainakaan suurin osa.
Miksi ei voi suhtautua luontevasti sen kummemmin miettimättä ketä kukin rakastaa.
En myöskään tuomitse ketään jolla on erilainen vakaumus kun minulla. Vaikka eipä minun tuomitsemiseni juuri missään tuntuisi.
Esim. islam ei hyväksy näitä asioita, ihmettelen kuinka vähän siitä kirjoitellaan.
Täällä meillä on kaikilla oikeus olla mitä ovat ja hyvä niin.
Siinä olet oikeassa että ennen vanhaan piti olla salassa valittunsa kanssa jos sattui olemaan samaa sukupuolta. Oli ihan rikokseksi luokiteltu.
Mitä olen lukenut niin tämä nykyinen pride on kovasti ollut transukupuolisten asialla.
Jos on transu niin ihmettelen miksi voi vaihtaa sukupuoltaan kerran vuodessa. Oikeasti niin tuntevat eivät kai muuta mieltään joka vuosi.
Moni aito transu ei hyväksy uutta lakia. Sen on päättäneet ihmiset jota se ei henkilökohtaisesti kosketa.
24.05.2023 18:23
42 / 153