Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heh
26.01.2022 18:40
Rakkaus+voi+olla+äidinrakkautta+tai+lähimmäisrakkautta+läheisiin.+Romanttisella+rakkaudella+tarkoitan+parisuhderakkautta.+Noissa+tavoissa+rakastaa+on+aika+vissi+ero+ainakin+omalla+kohdalla.+Samojakin+piirteitä+on,+mutta+parisuhteeseen+liittyy+myös+paljon+asioita+jota+vaikka+ystävyydessä+tai+vanhemmuudessa+ole.
26.01.2022 18:39
Kirjoitin+itselleni+miksi+olen+onnellinen,++miksi+elämäni+on+hyvää.+Se+on.+Jos+lähtisin+tekemään+markkinointi-ilmoitusta+sisältö+olisi+aika+erilainen.+En+nostaisi+seksiä+ylös+(sanoin+jo+miksi),+enkä+myöskään+asioita+joita+yleensä+pidetään+statusasioita,+nostaisin+vain+asioita,+jotka+on+omassa+seuranhakuprioriteetissä+oleellisia.+Enkä+itse+myöskään+tarttuisi+noihin+asioihin.+Siksi+en+hakisi+tälläisellä+tekstillä,+jos+hakisin.+
Tuo,+että+kaikki+on+superhyvin+on+oleellista+sen+rinnalla,+että+silti+on+minulta+puuttuu+yksi+aika+oleellinen+asia.+Vaikka+tämä+aloitus+herättänyt+paljon+kommentteja,+silti+pohdin+ensisijaisesti+itseäni+varten.+Suuri+osa+ei+täällä+avaudu.+Itse+mietin,+että+jos+täällä+ei+mennä+syvemmälle,+en+jaksaisi+itse+osallistua+viikkoa+pidempään.+
Kiitos+stempistä.
26.01.2022 18:33
Tinderi+ei+ole+minua+varten.+Muita+harkitsen,+myöhemmin.+Eikä+tämä+ole+seuranhakuilmoitus.+😂+
Tiedän+hyvin,+että+rajoitteita+on+sinulla,+minulla+ja+muillakin.+Puolin+ja+toisin.+Monen+asian+pitää+kohdata.+Löytäminen+joko+vaatii+joko+hyvää+tuuria+tai+sitten+aktiivista+etsintää.+En+vielä+jaksa+ajatella+sitä+puolta+vielä+ollenkaan.
26.01.2022 11:50
En+moralisoi+FWB-suhteita.+Enkä+näe+yhdenillansuhteita+turmiollisena+kenelle+ne+sopii.+Jos+seksi+tapahtuu+kummankin+tahdosta,+kumpikin+on+niin+sinut+seksuaalisuutensa+kanssa+niin+ettei+mahdollinen+huono+kokemus+haaveita+minuutta,+kumpikin+tietää+että+ei+ole+kyse+sitoumukseen+johtavasta+tapahtumasta,+voi+luterilaisen+moralisoinnin+heittää+puolestani+mäkeen+(tai+ATM+vinkumisen).+Aikuinen+osaa+itse+arvioida+mikä+oma+tilanne+on.+Kummassakin+noista+FWB+ja+yhdenillan+kohtaamiset+on+silti+kompastuskivensä+ja+siksi+myös+tervettä+tilannekohtaista+harkintaa+kannattaa+käyttää.+😉
BTW:+Jos+nainen+on+luonasi+ja+haluaa+alkaa+riisua,+hakee+hän+joko+suhdetta+tai+hänellä+on+jo+tunteita++(enemmistö)+tai+puhtaasti+seksiä+(osa).+Ei+se+ihan+noin+vaan,+hupsista,+käy.+😁
26.01.2022 11:43
Olen+intuitiivinen,+ja+tarvitsen+elämässä+haaveita+tai+tavoitteita,+miten+sen+asian+nyt+haluaa+ilmaista.+Silti+se+matka+on+itselleni+tärkeämpi+kuin+saavuttaako+sen+määränpään.+Elämästä+voi+oppia+eikä+kaikkea+haluamaansa+aina+saa.
Olen+miettinyt+asiaa+paljon+ja+päätynyt+siihen,+että+heikkous+tekee+minut+itseasiassa+vahvemmaksi.+Kun+tiedän,+että+olevani+vajaa+ja+tarvitseva,+en+lähde+suhteeseen+VAIN+täyttääkseni+tuon+vajeen.+Suhteen,+toimivan+ja+kestävän,+pohja+on+tunneyhteys,+saman+suuntainen+arvopohja+ja+sama+aaltopituus.+Kun+pohja+kantaa,+tarvitaan+toki+tunteet+ja+vähän+muutakin+siihen+päälle+(irl).+
En+voi+tietää,+kohtaanko++enää+sen+oikean+vai+en.+Toivon+tietysti,+mutta+elämä+sen+lopulta+näyttää.+Tällä+kohtaa+riittää,+että+kohtaan+mielenkiintoisia+ihmisiä+irl,+täällä+tai+jossain+muualla.+Siitä+se+etenee,+jos+etenee.+Aiemmin+kiinni+olit+ovi+on+nyt+raollaan,+mutta+taidan+jättää+vielä+aktiivisen+hakemisen+tulevaisuuteen.
26.01.2022 11:28
Ei+se+ohjaa,+vaikka+niin+haluat+ajatella+miehisestä+näkökulmasta.++Jos+ohjaisi,+en+itkisi+täällä+,+vaan+olisin+jo+2.5v+järjestänyt+elämäni+aika+toisella+lailla.+😆+Ja+kommenttien+laatu+korostaa++sitä+samaa+syytä+sille+miksi+en+toisenlaista+järjestelyä+ole+harkinnut.
26.01.2022 10:42
BTW:+Omat+riittää,+en+etsi+enkä+tarvitse+elättäjää.+Jännämies+on+palstamiesten+fantasia.
26.01.2022 10:33
Oho+jäin+miettimään+liian+pitkään.+Kello+on+noin+paljon.+Voi+S-keli+huomenna+on+pakko+herätä+tavallista+aiemmin.+Hyvää+yötä!
26.01.2022 01:02
No+en+kyllä+noiden+naiskuvien+vastapariksi+lähde.+😂+Mitä+nutsaaminen+tarkoittaa?
26.01.2022 01:00
”Mä+itse+leijun+just+5+cm+ilmassa+joka+kohtaan,+että+liekö+tuo+tuoreena+mielessä?”
Ehkä+ymmärrän+jotain,+tai+siis+pystyn+päättelemään+vaivattomasti,+mutta+parempi+kysyä+mitä+tarkoitat+kuin++arvata.
26.01.2022 00:56
Rakkaus+ei+ole+aineellinen+asia.+Rakkaus+ei+tuhoa+maapalloa+vaan+tuo+hyvää,+ellei+sitten+lisäänny+aivan+holtittomasti.+Se+ei+ole+tarkoitukseni.+Eikä+rakkauden+kulutus+lapsille+tai+kumppanille+kuluta+maapalloa,+eikä+tuota+pahaa.+
Minulla+on+paljon,+tiedän.+Se+mitä+on,+on+tullut+kodin+luomalla+rohkaisulla+ja+omalla+kovalla+työllä+ajan+kanssa.+Kannan+kyllä+korteni+kekoon+myös+niiden+eteen,+jolla+asiat+on+huonommin+kiitos+Suomen+veroprogression.+Teen+sen+mielelläni.
26.01.2022 00:51
Kommentoinpa+vielä…+palstan+naiskuvaa.+🤣
Jos+nainen+on+aseksuaali+tai+ei+pidä+miehistä+ollenkaan+tai+ei+anna+kaikille+sitä+hinkuville+ATM,+on+hän+pihtari.+🤣Paha+nainen,+joka+ei+ymmärrä+ahdistuneen+ja+syrjäytyneen+miehen+”oikeuksia”.+Ja+koska+nainen+ei+anna,+hän+on+kiinnostunut+vain+jännäjanneista+eli+huono+paha+nainen.😆
Jos+nainen+harrasta+seksiä+yhdenillan+suhteissa,+hän+on+hutsu.+Varma+ammattilainen.+Ja+likainen+ja+PELOTTAVA.+😂
Jos+nainen+uskaltaa+sanoa+pitävänsä+seksistä+tai+vielä+pahempi+kaipaavansa+seksiä,+tai+kaikista+kauheinta+nauttivansa,+vaikka+ei+haluaisi+yhdenillan+seuraa,+on+hän+edelleenkin+vähintään+mulkun+kiilto+silmissä.+Paha+lutkanainen.+🤣
Eli+lopputulos+aina+sama:+paha+lutka+++valinnaisesti+joko+pihtari/pelottava!!!
Yksi+kysymys:+miten+ajattelit,+että+se+estynyt+seksiä+inhoava+pihtarilutka+neitsyt+muuttuu+parisuhteessa+aistilliseksi+rakastajattareksi,+joka+nauttii+kanssasi?+Jotta+saat+haluamasi+pitää+miettiä+kumpaa+haet.+
Tämä+ei+ollut+kaikille+palstan+miehille+osoitettu,+joukossa+on+varmaan+ainakin+kymmenkunta+täysjärkistä.
26.01.2022 00:34
Olit+sitten+AV+tai+”AV”,++kumpiakin+näkyy+palstalla+meinaan,+sama+vastaus+kuin+alla.
26.01.2022 00:11
Ei+se+vaje+minussa+mulkulla+häviä,+tarvitsen+myös+sen+vehkeen+kantajan.+Eikä+edes+mikä+tahansa+käy,+vaan+pitää+löytyä+rakkaus+ja+tunnehteys+jne.+
Keskimäärin+miehet+on+niin+helppoja,+että+fyysisen+vajeen+kyllä+saisi+halutessaan+pois.+Painotan+sanaa+halutessaan.
26.01.2022 00:10
Kiitos.+♥️+Hyvää+on+jo+enemmän+mitä+monella,+en+valita+ja+osaan+arvostaa!+En+ole+myöskään+epätoivoinen+ja+samantien+juokse+päättömästi+mihinkään+harkitsemattomaan.+
Kaiken+mitä+sanoin+pitkästi+ydin+on:+
-+Olen+onnellinen,+mutta+minulta+puuttuu+rakkaus,+se+romanttinen.+
-+Oivalsin,+että+rakkautta+pelkäämällä+jää+vaille+sitä+mitä+eniten+tarvitsee.
25.01.2022 23:57
Tässä+on+joku+kaava…+ensin+miesten+epävarmuudet+yksitellen+(paitsi+koko)+ja+mikä+pitää+tärkeänä+(yleisellä+tasolla).+
Ja+sitten+käydään+läpi+mieltymykset.+😂+🤣+Ja+illan+pähkinänä:+kaava+on?
25.01.2022 21:59
Oikein!+Se+ettei+pysty+hyväksymään,+että+on++olemassa+myös+erilaisia+ihmisiä+kuin+juuri+itse+on+kertoo+mielenahtaudesta.+
Veikkaan,+että+ahdasmielisimmät+ei+mahdu+itse++omansa+elämänpiirinsä++”odotuksiin”+tavalla+tai+toisella,+silloin+helposti+kokee+tarvetta+tökkiä+muita.
25.01.2022 21:48
No+aika+neutraali.
25.01.2022 21:40
On+todella+pepusta,+että+joudut+koko+ajan+perustelemaan+täällä+mitä+olet+tai+mitä+haluat+olla.+Eikö+tuon+pitäisi+olla+asia,+jonka+jokainen+meistä+saa+päättää+ihan+itse!+Ja+minusta+ihmisellä
oikeus+on+tulla+kohdelluiksi+omana+itsenään!+
Ei+se+sisäistä+ihmistä+miksikään+muuta+minkä+sortisista+tykkää+eikä+sen+pitäisi+keskustelemiseen+mitenkään+vaikuttaa!
25.01.2022 21:07
76 / 89