Vapaa kuvaus

Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.

Aloituksia

18

Kommenttia

1763

  1. Parisuhdeodotukset

    Ajattelin ohittaa tämän päiväisen palstahärdellin ja viedä keskustelua alueelle, joka kovasti mietityttää ja joka saa tu
    Sinkut
    470
    3451
  2. Itsetuntemus - millainen olet

    Tunnetko itsesi ja miten reagoit vaikka yllättävässä tilanteissa? Onko persoonasi suoraviivainen vai onko persoonasi ene
    Sinkut
    104
    934
  3. Metabolinen oireyhtymä (HS, Finriski)

    Metabolinen oireyhtymä todetaan, kun seuraavista viidestä kriteeristä täyttyy vähintään kolme: 1. Vyötärönympärys ylitt
    Sinkut
    35
    117
  4. Onpas kaupungilla saksalaisia

    Syyn kyllä tiedän, mutta aika paljon noita näkyy tänne vaivaantuneen…
    Sinkut
    4
    40
  5. Kesävillitys

    Nyt olis kerrankin ohjelmaa ja menojaan vipatusta keski-ikäisen arkielämän vastineeksi. 😆 Olen niin fiiliksissä, että o
    Sinkut
    57
    646
  6. Eri ikäiset parit

    Tämän ajankohtaisen lapsia ahdisteleva setä-keskustelun innoittamana aloitan vähän laajemman ikäkeskustelun. Oma kantan
    Sinkut
    126
    1466
  7. Ajatuksia herättävä kirjoitus

    Sairastan kotona, ja aikaa tappaessani silmiin osui HS:n täyspitkä essee (ei sovi jos lukeminen on haaste). Kannattaa lu
    Sinkut
    375
    12341
  8. Tunneäly ja äly

    Palstalla monesti annetaan ymmärtää, että jos ihminen on älykäs ei hän ole tunneälykås, Tunnen paljon hyvin älykkäitä ih
    Sinkut
    135
    1140
  9. Onnellisen elämän anatomia ja haaveet

    Mitkä asiat elämässäsi tekee sinut onnelliseksi? Jos elämäsi on pöytä, mitkä ovat jalat, jotka pitävät pöydän tasapainos
    Sinkut
    65
    751
  10. Hyvään puuhia ja suunnitelmia

    Täällä on joku ehdottanut kevätretkeä. En kyllä itse lähtisi anonyymiuutta rikkomaan kovin pienin perustein. Varsinkin k
    Sinkut
    78
    824
  11. No niin yksi valmistava askel otettu

    Viime syksynä kirjoitin tekstin deitti-ilmoitukseen. Kirjauduin suomi24 treffeille (ystävän suositus) ja enkä vielä ehti
    Sinkut
    93
    752
  12. Mitä voit itse tarjota parisuhteeseen

    Palstalla on tehty listoja mitä etsii ja mitä haluaa. Käännänpä asian toisinpäin, mitä pystyt itse tarjoamaan? Jos haet
    Sinkut
    159
    1801
  13. Miten käsittelette pariutumisen turhaumat?

    Omat ajatuskuviot alkavat kohta olla valmis paketoitavaksi. Tuntuu, että kaikki se kelaaminen mitä on parissa vuodessa t
    Sinkut
    94
    997
  14. Koronan jälkeisiä haaveita?

    Tässä on pari vuotta hujahtanut. Jos rokotukset ja jylläävä omikron alkaa tehdä tehtävänsä ja immuniteetti alkaa olla us
    Sinkut
    98
    741
  15. Onnellisuutta ja itkettäviä oivalluksia

    Ikävanhan ketjun aiheuttaman pohdinnan innoittamana aloitan uuden. Elämä on hyvää. On lapset, on vielä hyvässä kunnoss
    Sinkut
    113
    673
  16. Meinasitko äänestää aluevaaleissa?

    Oletko jo äänestänyt tai aiotko mennä? Miksi kyllä tai miksi ei? Oletko jonkin julki-kannattaja vai onko puoluekanta tab
    Sinkut
    19
    58
  17. Elämä on vai onko?

    Olen itse sitä mieltä, että ihminen vastaa omista tunteistaan ja tunnereaktioistaan! Ne ei ole kenenkään muun syytä. Kun
    Sinkut
    106
    713
  18. Kani joka tahtoi nukahtaa

    Moderni iltasatu spotifystä johtaa siihen, että iltavirkku lapsi nukkuu, mutta niin muuten iltavirkku äitikin melkein. O
    Sinkut
    2
    87