Vapaa kuvaus

Seikkailun haluinen, ennakkoluuloton ja jännitystä elämäänsä hakeva kypsä nainen.

Aloituksia

0

Kommenttia

119

1. Sait+minut+häpeämään+tyhmyyttäni.+En+tiedä+kuinka+asiat+kehittyivät+tuohon+suuntaan+että+mieheni+pääsi+käyttämään+minua+pelkkänä+narttunaan.+Halusin+olla+hänelle+mieliksi+ja+pelkäsinkin+häntä+hänen+suuttuessaan+jos+en+miellyttänyt+häntä.Mies+keksi+aina+vain+hävettävimpiä+nöyryytyksiä+tehtäväkseni+enkä+typerys+ymmärtänyt+hänen+pitävän+minua+pilkkanaan,+ehkä+uuden+naisystävävänsä+kanssa!!Minullakin+on+2+poikaa+ja+mies+häpäisi+ja++nöyryytti+minua+jopa+heidän+nähtensä.+Miehiä+kävi+meidän+aviovuoteellakin+minua+ottamassa+ja+välillä+mies+toi+kaikenmaailman+retku+juoppojakin+ryyppyreissuilta+kotiin+tullessaan.+Oli+minun+pyllyäkin+annettava+ja+tunsin+oloni+kyllä+itseni+käytetyksi+nartuksi+ja+nöyryytetyksi+kohteluani+häveten.+En+edes+kehtaa+kertoa+mihin+kaikkeen+perverssiin+mies+sai+minut+suostuteltua!!Ei+kukaan+rakastamaansa+ihmistä+näin+kohtelisi,+olisihan+minun+se+silloin+jo+tajuta.
  2. Kiimoissani+loin+Kik+profiilin+nro:0311suosituksesta.+Minua+jännitti+todella+paljon+alkaessani+tällaiseen+riettaaseen+leikkiin+samoin+ehdoin+kuin+nro:0311.Profiilikuvaksi+laitoin+kuvan+rinnoistani.Ensimmäinen+keskusteluni+siellä..Nro.3011.:Hei+lutka+täti...😅Herrat+tulevat+varmasti+sitomaan+noi...utareet😂😀Ihme+et+anto+laittaa+paljasta+pintaa🤔Saattaa+kyllä+poistaa+sen.Tätilutka:+Meinaatko+että+kuva+houkuttaa+herroja+sitomaan+"utareeni"?En+tiennytkään+että+tänne+ei+käy+paljaspinta+kuvat!?Rohkenin+sellaisen+laittamaan,+ei+ehkä+olisi+pitänyt.Noloa+kutsua+itseään+lutkaksi+tällaisilla+foorumeilla!Huh.+Ajatella+että+kehtasin+ja+uskaltauduin+lähteä+tällaiseen+mukaan.Mutta+kieltämättä+pimsani+on+aivan+märkänä+tästä+kaikesta!Alkoi+uusien+herrojeni+kyselytunti.Happi:+Mitat?Tätilutka:+155.63.DD90Happi:+Lutka+kuulostaa+oikein+hyvältä.Miten+lutka+on+valmis+palvelemaan+herroja?Tätilutka:+Tämä+kävi+niin+nopeasti!+Mutta+enköhän+ole+valmis+herroja+palvelemaan.Jupisee:+Sinulla+on+mies,+onko+lapsia?Entäs+minkälainen+kokoelma+löytyy+dildoja+yms..?Tätilutka:+Olen+53+vuotias,+naimisissa.+3+lasta+joista+2+asuu+vielä+kotona.+Minkäänlaisia+dildoja+en+rouvana+ole+uskaltanut+kotiin+hankkia+ettei+kukaan+näkisi+minun+sellaisia+käyttävän.Jupisee:+No+sit+täytyy+soveltaa+jotain+korvaavaa+dildojen+sijaan..Tätilutka:+Saahan+niitä+kai+netistä+tilattua?Jupisee:+Ilmeisesti,+kaikki+reijät+ovat+olleet+käytössä?Tätilutka:+No+peppu+on+jäänyt+käyttämättä.Jupisee:+Ai+niin....+Syystä+että?Tätilutka:+En+ole+vain+suostunut+sellaiseen.Jupisee:+Okei.+Vielä.Tätilutka:+Näin+siinä+taitaa+käydä,+ettei+vielä..Jupisee:+Missä+olet+juuri+nyt?+Oletko+yksin.Vaatetus?Tätilutka:+Olen+juuri+lähdössä+työpaikaltani+kotiin.Vaatetus+on,+hame,+nailoinit,pikkuhousut,korkokengät,valkoinen+paita+ja+alla+rintalivit.Menee+hetki+etten+voi+vastailla+nyt+kun+lähden+töistä+kotiin.+ehtii+vielä+et+piksut+poisJupisee:+No+sen+verran+ehtii+vielä+et+piksut+pois!Tätilutka:+Laitoin+pikkuhousut+käsilaukkuuni.Hieman+saa+nyt+nolona+varoa+koska+hame+on+aika+lyhykäinen!Jupisee:+Menetkö+autolla?Tätilutka:+Kävellen+nyt+tänään.Jupisee:+Okei+no+sehän+kuulostaa+oikein+hyvältä.Jupisee.+Ehkä+saan+jonkunlaisen+kuvan+että+voi+jakaa+0311+ja+hapelle?+Oletko+kiihottunut?(Tätilutka.lähettää+valokuvan+itsestään.)Tätilutka:+Erittäin+kiihottunut!Jupisee+valokuvasta:+Kuuma+nainen!!Happi:+Lähdit+kuulemma+ilman+pikkareita...hyväTätilutka:+Lähdin+kun+käskettiin.+Noloa!Happi:+Oikein+hyvä.+Ja+kuvakin+on+mainio!Nro:0311:+Onko+ilmava+olo+alapäässäTätilutka:+Todellakin.+Vähän+olo+kuin+kulkisi+alasti!!Nro+0311:+Tiedän,+tuttua.Tätilutka:+Tuntuu+että+kaikki+katselisi+minua+tietäen+että+olen+pikkuhousuitta!!Nro:0311:+Tiedän+tunteen.Tätilutka:+Noloa+mutta+niin+kiihottavaa!!Nro:3011:Valutko+pitkin+reisiä?Tätilutka:+En+vielä+ihan+pitkin+reisiä+mutta+vielä+on+matkaa.Tätilutka: +Apua,+meneekö+nämä+käskytyksenikin+tuonne+julkiseksi?Nro:+3011:+Sinähän+itse+kerrot😅Tätilutka:+Luoja!!+Tätä+en+tiennytkään+että+pitää+sinne+julkisiksi+kaikki+raportoida!!Nro+3011:+Ei+kaikkea...😀Nro:3011:+Nyt+hakusessa+tädin+koekäyttöön+kaikille+sopiva+aika,+ja+eiköhän+se+sit+sessiona+päädy+julkaistavaksi...kliffaa+eikö😅Tätilutka:+Sessio+koekäyttööni!!?+Ei+kai?+Ja+se+kokemus+julkaistavaksi+kaikille!?+Ketkä+minut+koekäyttää+ja+missä?+Huh+huh+nyt+alkoi+aivan+vapisuttamaan!Nro:3011:+Mitä+muuta+haluaisit+riisua?Tätilutka:+Haluaisin+riisua?!+Ei+tästä+asusta.voi+riisua+muuta+kuin+rintaliivit+mutta+ei+tässä+paidassa.Nro+3011:+Sun+utareet+on+kyl+sitä+luokkaa+et+vellivat+minuutteja+pysähdyksen+jälkeen.Tätilutka:+Niin+totta.+Ja+tästä+valkoisesta+paidasta+kuultaa+rinnat+läpi.(Nro:3011+näyttää+alastonkuvaa+itsestään.)Mulla+vain+tällaiset+pikkaset+B+,+liivejä+en+käytä+lainkaan.Tätilutka:+Ihanat!+Toivoisin+että+itsellänikin+olisi+tuollaiset+rinnat+eivätkä+tällaiset+huomiota+keräävät+"utareet"+miksi+niitä+olet+kutsunut.jatkuu....
  3. Ei+nä[email protected]
  4. Ei+välity+s.posti+tuollaiseen+osoitteeseen.tuuli56(at)gmx.com
  5. Ei+ole+sellaista.