Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TuuliTäti
TuuliTäti
TuuliTäti
Vapaa kuvaus
Seikkailun haluinen, ennakkoluuloton ja jännitystä elämäänsä hakeva kypsä nainen.
Liittynyt 4v sitten
0
aloitusta ·
119
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tunnetta+kun+kuuma,+valtava,+painava+ja+kova+elin+kädessä+jäykistyy+ja+alkaa+sykkivänä+pumppaamaan+ulos+loppumatonta+sperma+kuormaansa,+ei+voi+sanoin+kuvailla.
Mutta+syntinen+olo+siinä+on+ja+hävettääkin+sellaiseen+ryhtyä.
30.06.2022 07:00
Voin+sen+myöntää,+että+olen+kyllä.
27.06.2022 16:52
En+sano,+etteikö+takuulla+olisi+naisia+jotka+ovat+tätä+kokeilleet.+Rohkeimmat+ja+estottomimmat+ovat+tuollaisen+houkutuksen+edessä+antaneet+periksi+ja+toteuttaneet+himonsa+johon+kaikista+ei+ole.
Mutta+jos+itse+päättäisin+haluta+tätä+viimein,+se+tapahtuisi+tilanteessa+missä+ei+takuulla+olisi+ketään+muuta+eikä+olisi+vaaraa+kenenkään+yllättävän+itseteosta+juuri+tuossa+todella+nolossa+ja+häpeällisessä+tilanteessa+orin+"tammana".
27.06.2022 15:30
Vaikka+houkutus+kokeilla+jotain+näinkin+hurjaa+on+ollut+jo+vuosia+pinnalla,+en+sitä+ole+useista+tilaisuuksista+huolimatta+tähän+ikään+mennessä+uskaltanut/kehdannut+tehdä.
Uskon,+että+ei+taida+olla+olemassa+montaakaan+tyttöä+tai+naista+ketkä+orin+valtavan+elimen+on+pimsaansa+saanut+ja+se+siellä+lauennut.
27.06.2022 10:28
Sanotaanko+näin,+että+vaikka+joka+päivä+minulla+nykyään+on+sellaiseen+ainakin+mahdollisuus.
25.06.2022 17:39
Tästä+on+aikaa+mutta+kerran+Turkin+lomalla+olen+aivan+varma,+että+nuoret+miehet+ravintolassa+laittoivat+jotain+tuollaista+juomaani+ja+saivat+siten+houkuteltua+minut+mukaansa.
Minulta+katosi+aluksi+kaikki+voimat+niin+etten+kyennyt+liikkumaan+enkä+edes+puhumaan+mutta+tiedostin+kyllä+mitä+ympärillä+tapahtuu.
Pojat+tarjosi+kyytiä+hotelliini+ja+taluttivat+minut+autoon,+mutta+huomasin+jonkin+ajan+päästä+että+emme+olleet+enää+kaupungissa+vaan+maaseudulla+menossa+ties+minne.+Minun+olisi+kaiken+järjen+mukaan+pitänyt+tuossa+tilanteessa+olla+kauhuissani+mutta+tunsin+aivan+valtavaa+kiihoittuneisuutta+jota+häpesin.
Kiinnostaisi+myös+saada+selville,+mitä+minulle+juottivat+kun+tuollaiseksi+tolkun+ihmisen+saivat+muuttumaan?
22.06.2022 16:34
Näinhän+se+taitaa+olla.+Kamala+ajatus+jos+näin+kävisi!!
20.06.2022 20:58
Se+tässä+juuri+eniten+huolestuttaa+kun+ovat+nyt+alkaneet+yhdessä+yhtäaikaa+ahdistelemaan+minua.
20.06.2022 20:57
Pikalaukeaminen+ei+sinänsä+haittaisi+mutta+emme+me+niin+pitkällä+vielä+olla+että+olisimme+kokeilleet.
Pojillani+on+sellaista+yli+ampuvaa+kiinnostusta+äitiään+kohtaan+kuten+Jutalla.+Minua+kosketellaan,+kuvataan+ym.+ja+pyrkivät+nyt+jo+aika+suorasukaisesti+seksiin+kanssani.
Omassa+kodissa,+omat+pojat,+enkä+juuri+voi+poikieni+ahdisteluille+enää+mitään.
20.06.2022 18:36
Molemmat+tavat+ovat+käyneet+mielessäni.
Tuuli
20.06.2022 17:30
Kyllä+saa.
20.06.2022 09:21
Missä+päin+Henrik+asut?+
Kuinka+sinuun+saa+yhteyttä?
19.06.2022 17:28
Älkää+pojat+olko+Jutalle+ilkeitä.
Uskon+että+hänellä+on+tälläkin+hetkellä+kuumat+ja+kiusalliset+paikat+vieraan+ja+oman+pojan+yllättäessä+hänet+näin+nolosti+ja+jopa+saaneet+kuvatuksi+kenties+orgasmin!!
Jutta+saa+ottaa+yhteyttä+jos+nyt+tarvitsee+ymmärtäväistä+juttu+kumppania.
15.06.2022 18:51
Oih!!!
En+yhtään+enää+ihmettele+miksi+ei+poikasi+kykene+hillitsemään+itseään+seurassasi+Jutta.
12.06.2022 21:20
Ehkä+minä+en+ainakaan+näillä+ehdoilla+taida+Henrikin+emännäksi+lähteä.
Kiitos+vain+huomioimisesta.
12.06.2022 21:17
Maalle+muutto+täältä+kaupungista+on+usein+käynyt+mielessäni.+Pääsy+pois+täältä+ihmisten+silmätikusta+tekisi+minulle+hyvää.
Mutta+nuo+ehdot!!!
Jos+niistä+voisi+neuvotella,+voisin+harkita+asiaa+tosissani.
Missä+päin+Suomea+tämä+eläin/hevostila+sijaitsee+ja+millainen+itse+isäntä+on?
12.06.2022 12:27
Minua+hävettää+lukea+tällaista+itsestäni!+Saat+tuntemaan+minut+niin+sietämättömän+alhaiseksi+naiseksi+etten+kehtaa+peilistä+itseäni+katsomaan.
12.06.2022 12:23
No+sain+niin+sentään+tehdä+omassa+rauhassani+ja+helpottaa+hieman+oloani.
12.06.2022 08:49
Ei+minua+voi+syyttää+mielistelystä+sillä+olosuhteiden+vuoksi+se+oli+hieman+pakko.
Avioehto+ja+kaikki+omaisuus+taloja,+autoja+ym.miehen+nimissä.+Miehen+halusta+minun+tuli+olla+kotirouva+eikä+minun+tullut+käydä+töissä,+vaan+sain+keskittyä+lasten+kasvatukseen.+En+arvannut+ettei+eron+sattuessa+minulle+jää+mitään.
Vaikea+saada+nyt+enää+töitäkään+mistään+kun+on+takana+monituisia+vuosia+ilman+työsuhteita.
Ravintola+tarjoilijana+muutamia+lyhyitä+työpätkiä+lukuunottamatta+en+ansiotuloja+ole+millään+saanut.
Totta+kyllä+että+mielistellessä+asioiden+suhteen+ei+enää+äly+ole+läsnä+ja+lopulta+kaikki+on+ns.myynnissä.
Myöntymällä+aluksi+mieheni+tahtoon+antautua+yhdelle+miehelle+ja+pian+taas+toiselle,+olin+sillä+sillä+hetkellä+myynyt+jo+sieluni+tietämättä+kuinka+pitkälle+asiat+pikku+hiljaa+kuin+varkain+johtaa+ja+kuinka+pahoin+tulisin+nöyryytetyksi+ja+häväistyksi+olemalla+lopulta+pelkkä+mieheni+luomus+narttuna.
Kuvittelin+miestäni+miellyttämällä+ansaitsevani+hänen+rakkauden+mutta+hän+käyttikin+minua+vain+hyväkseen+aikana,+jolloin+hän+jo+tiesi+ettei+avioliitollamme+ole+tulevaisuutta!
Maineeni+on+tärvelty+hänen+ja+minun+sukulaisten+ja+ystäviemme+silmissä+ja+jopa+lapsemme+pitävät+äitiään+huonona+naisena.+Nyt+en+voi+muuta+kuin+jatkaa+elämääni+näillä+korteilla+mitkä+käteeni+ovat+enää+jääneet+ja+hävetä+menneisyyttäni!
12.06.2022 08:45
Totta,+että+joudun+elämään+nyt+nöyryytettynä+naisena,+enkä+voi+enää+perua+sitä+että+miehet+ovat+nussineet+ja+käyttäneet+minua+kimpassa+juuri+kuten+kerroit.
Hävettää+kun+näitä+miehiä+tulee+vastaan+siellä+ja+täällä+muistuttaen+että+olin+pelkkä+narttu+heillekin.
Kaikkea+mitä+nöyryytyksiä+koin,+en+täällä+julkisesti+kehtaa+edes+kertoa.
11.06.2022 22:58
1 / 6