Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TuuliTäti
TuuliTäti
TuuliTäti
Vapaa kuvaus
Seikkailun haluinen, ennakkoluuloton ja jännitystä elämäänsä hakeva kypsä nainen.
Liittynyt 4v sitten
0
aloitusta ·
119
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näin+se+on.+Anatomiamme+on+monimutkainen+ja+välillä+yllättää+vaikka+ei+sitä+tahtoisi.
21.05.2022 22:53
Aina+pikkuhousut+on+enemmän+tai+vähemmän+märkänä+eikä+se+mm.työpäivän+ollessa+edessä+ole+kovin+mukavaa.
Käytän+monenlaista+vaatetusta.
21.05.2022 22:52
En+käy+saleilla.+Pyöräillessä+kylläkin+ja+joutunut+jättämään+työmatkat+pyörällä+vähiin+juuri+tämän+julkisen+nolouden+vaaran+takia.
21.05.2022 20:47
Ei+sitä+kehtaa+kun+orgasmit+saattaa+välillä+olla+hyvin+rajujakin.
21.05.2022 19:55
Kyllä+se+on+ollut+pakko++pysähtyäkin+orgasmin+takia.+Ei+ole+minusta+taas+kiva+kyllä+tulla+siinä+tilanteessa+nähdyksi+ja+joutua+häpeämään.
21.05.2022 19:53
Toisinaan+kyllä.+Julkisilla+paikoilla+täytyy+kylläkin+varoa+ettei+niin+kävisi.
21.05.2022 18:30
Kun+ei+tiedä+minkälainen+uros+sieltä+kyselee,+niin+ei+voi+sanoa.tähän+nyt+kyllä+juuta+eikä+jaata.
21.05.2022 18:29
Muistatko+paikkojen+nimistä+mitään?
21.05.2022 17:52
En+kuntosalilla+treenatessa,+muissa+tilanteissa+kyllä+yllättäen+ja+vähemmän+yllättäen.+Polkupyöräily+on+yksi+sellainen.
21.05.2022 17:43
Ei+kai!!
Jestas+kun+ajatteleekin+siinä...!!
Huh+huh!!
21.05.2022 17:39
Eihän+sitä+uskalla+aivan+tuntemattomille+itseään+siten+esitellä.
21.05.2022 17:26
Todella+kiihoittavaa+pakko+myöntää!
02.03.2022 09:17
Tänne+on+joskus+pyydetty+ainakin+minua+kuviani+näytiksi+lähettämään.
Sieltä+saa+nettilinkin+jossa+kuvat+on+näytillä+niin+pitkään+kun+sen+asettaa,+vaikkapa+vain+tunniksi.
Treffailun+aloittamiseen+hyvä,+jos+kuvaa+halutaan+nähtäväksi+kuitenkaan,+että+olisi+valmis+vielä+siinä+vaiheessa+treffailuaikeita+henkilökohtaisia+yhteistietojaan+jakamaan.
https://fi.imgbb.com/
25.01.2022 11:31
Sen+verran+voin+varoittaa+että+koiran+kynsiin+kannattaa+varautua+jos+tuollaiseen+ryhtyy.
Itsellä+uroskoira+joka+pyrkii+kiimassaan+hyppäämään+väkisin+selkään+ja+siinä+koiran+kynnet+pureutumassa+ihoon+satuttaa.
Tällainen+yli-innokas+iso+koira+on+kiusallinen,+sillä+se+ei+aina+katso+keitä+on+paikalla+kun+halut+iskee.
On+erittäin+rasittavaa+ja+työntakana+yksin+naisena+saada+sitä+itsestään+irti+kun+se+väkisin+hakee+itselleen+tyydytystä.
Kannattaa+harkita+tarkkaan,+tuleeko+toimeen+tällaisen+voimapesän+kanssa+ja+kannattaako+uroskoiraa+hankkia.
24.01.2022 14:31
1.+Pystyttekö+olemaan+ilman,+tekemättä+sitä+ja...+ja+jos+ette+niin+masturboitteko+omin+sormin,+leluilla...vai+molemmilla?
En+pysyisi+olemaan+montaa+vuorokautta+masturboimatta+jos+muuta+seksiä+ei+olisi+tarjolla.
Tyydytän+itseni+sormin,+dildolla+tai+muilla+siihen+sopivilla+kodin+esineillä.
2.+Minkä+ikäisenä+aloitit+masturboimisen+ja+jos+muistat+eka+kerran+missä+se+tapahtui+niin+kerro?
Aloitin+masturboimisen+noin+10+vuotiaana+ja+ensimmäinen+kunnon+mastubpimti+tapahtui+rantasaunalla+puuvartisen+löylykauhakahvan+avulla.
3.+Mistä+fantasioit+masturboidessasi?
Todella+laajasti+kaikesta+mahdollisesta+ja+mahdottomastikin.
Nykyään+enemmänkin.alistumisesta+ja+siihen+liittyvistä+ilmiöistä
4.+Edelliseen+kysymykseen+liittyen:+Jos+fantasioit+jostakin,+fantasioitko+ikäerosta+ja+kiihottaako+sua+esim+ikäero?
Fantasioin+usein+ikäerosta+ja+kyllä+se+kiihoittaa+paljon.
5.+Kun+masturboit,+mistä+kaikkialta+hyväilet+ja+koskettelet+itseäsi...ja+mistä+erityisesti?
Nännit,+rinnat,+reisien+sisäpinta,+klitoris+kokonaisuudessaan,+pyllyreikä+ja+pimsa+kokonaisvaltaisesti.
6.+Kerro+ikäsi+ja+asuinpaikka-kuntasi.
57v+Päijät-+Häme
24.01.2022 06:31
Se+mitä+minä+olen++netistä+nähnyt,+niin+mielikuvat+ovat+myönteisiä+mutta+osa+kielteisiäkin.
19.01.2022 12:04
Kyllä+kanssani+jutella+voi,+jos+vain+on+joku+foorumi+minkä+välityksellä.
19.01.2022 07:45
Vuonna+2018+kesällä+oli+ystävättäreni+häät.
Hän+oli+löytänyt+uuden+miehen+enkä+juurikaan+tuntenut+juhlaväestä+juuri+ketään.
Juhlat+oli+maatalossa+jossa+wc+mahdollisuudet+olivat+suhteellisen+huonot+ja+pesualtaita+ei+ollut+julkisessa+naisten+wc:ssä+kuin+yksi.
Olin+viimeisen+päälle+laittautunut.+Hiukseni+olivat+hienosti+kampaajan+laittamat.
Juhlat+eteni+ja+tunsin+oloni+aika+yksinäiseksi+kunnes+euraani+liittyi+nuori+sulhasen+poika,+joka+vaikutti+heti+olevan+ihastunut+minuun.
Poika+illan+mittaan+ilmaisi+puheillaan+ja+kosketteluineen+yhä+rohkeammin+halunsa+minua+kohtaan.+Itse+jo+jokseenkin+humaltuneena+aloin++myös+innostua+pojasta.
Lopulta+olimmekin+kahden+piiloutuneina+aitan+taakse+ja+minä+polvillani+ottamassa+pojan+kivikovan+jäykkää+penistä+suuhuni.
Siinä+kun+suutelin+peniksen+vartta+hieman+alempaa+pitäen+sitä+samalla+kädessäni,+tunsin+sen+nopea+rytmisesti+alkavan+sykkimään.
Tunsin+hiuksilleni+roiskuvan+useita+sperma+syöksyjä+ja+kun+vetäydyin+hieman+taakse,+näin+vain+kun+peniksen+päästä+sinkoutui+spermaa+suoraan+silmäkulmaani+ja+osin+silmälaseilleni.
Ette+voi+uskoa+kuinka+vaikeaa+sperma+on+pestävä+paikassa,+johon+siihen+ei+ole+mahdollisuutta.
Vaikka+sain+kasvoni+ja+spermaisen+käteni+paperein+jollain+tapaa+säädyllisiksi,+niin+hiuksia+pyyhkiessä+spermat+tuntuivat+vain+leviävän+pitkin+hiuksiani+eikä+niitä+ilman+kunnon+pesua+hiuksistani+pois+lopulta+edes+saanutkaan!
Loppuilta+juhlissa+menikin+sitten+häpeän+merkeissä!
15.01.2022 12:35
Minulla+on+kookas+sekarotuinen+nuori+uros+koira.
Kukaan+ei+anna+narttuaan+tämän+astuttavaksi.
Koiralla+lakkaamaton+kiima+ja+sen+penis+jököttää+jatkuvasti+jäykkänä+valuttaen+eritteitään+pitkin+lattioita+ja+tekstiilejä.
Omat+päälläni+olevat+vaatteetkin+tahrautuvat+aina+kun+koiralla+on+"raiskaus+moodi"+päällä+ja+se+puskee+täysin+odottamattakin+päälleni+josta+on+aina+hankalaa+ja+hengästyttävää+irrottautua+pois.
Tyynyt+tms.+koira+nylkyttää+nesteihinsä+ja+se+on+jatkuvasti+niin+levoton+että+minun+käy+sitä+sääliksi!
Ajattelin,+rauhottuisiko+tuo+jos+lainaisin+sitä+parin+naiselle+muutamaksi+tunniksi?
Itse+en+osallistu+siihen+millään+lailla+mutta+koirani+saattaisi+pitää+siitä+ja+saada+kiimaansa+helpotusta.
Saisin+sen+ehkä+näin+lopulta+rauhoittumaan+ilman+mitään+koiran+luonteenseen+vaikuttavaa+kemikaalista+hoitoa.
14.01.2022 09:14
Oh,+voin+hyvinkin+eläytyä+tuohon+tilanteeseen+naisena+jolle+tällaisten+super+orgasmien+saanti+vaatii+miehiltä+hieman+rajumpia+otteita,+päättäväisyyttä++ja+säälimättömyyttäkin.
14.01.2022 07:45
5 / 6